Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

יש כאן מישהו שיש לו קבוצה של 4-5 חברים במקומות טובים בשער 13 שרוצים להחליף בעלות על 4-5 מנויים ל11?

פורסם ב
לפני2 שעות , BMTA said:

יש כאן מישהו שיש לו קבוצה של 4-5 חברים במקומות טובים בשער 13 שרוצים להחליף בעלות על 4-5 מנויים ל11?

ובגלל זה אני חכם ואתה לא

כל פעם אתה שואל למה אני עף על עצמי וחושב שאני כזה מבריק. הנה, עוד דוגמא. 

פורסם ב
48 דקות לפני, Sawyer said:

ובגלל זה אני חכם ואתה לא

כל פעם אתה שואל למה אני עף על עצמי וחושב שאני כזה מבריק. הנה, עוד דוגמא. 

מחכה להודעה אחרי גמר הגביע לראות מה החלטתם

פורסם ב

לא הבנתי איך סולד אאוט כבר

יפתחו את יתר היציעים?

פורסם ב

אוהדים רוצים לצבור ניקוד לקראת שנה הבאה.. בכל מקרה אם יהיה מלא בצד שלנו - ח'ח! תענוג!

פורסם ב

באים להגיד תודה לקבוצה 

זה לא אשמתם שתימני חרא הרס לנו את הכל.

שבת כולם באשדוד

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.