Jump to content

מחשבות על העתיד


המכבייה

Recommended Posts

לפני5 שעות , תמיר8 said:

ויש לנו מנכ"ל קוראים לה שרון תמם ויש לנו גם מנהל ספורטיבי שירד לקווים, כמו שג׳ורדי עשה ב2017

שרון תמם היא לא המנכ"ל הקבוע, כי בכל פעם שהיא מוזכרת באתר הרשמי משתמשים בתואר "המנכ"לית בפועל". אם רוצים לתת לה להיות המנכ"ל שיעשו את זה. 

וואן לייבן מעולם לא הוגדר כמנהל מקצועי ואפילו לא כבעל תפקיד בקבוצה הבוגרת. אפילו לא הודיעו שהוא המאמן שלנו עד סוף העונה.

Link to comment
Share on other sites

לפני5 שעות , המכבייה said:

בדרך כלל העניין הופך לכאוטי אחרי כמה שנים כשהסבלנות נגמרת ואז האוטו נותן גז כדי לצאת מהביצה ומתחפר למטה יותר. אבל עקרונית מסכים. 

ממתי מכוניות נכנסות לביצה? 

Link to comment
Share on other sites

לפני9 שעות , הילד בן 30 said:

 

לא לא חביבי.

חיפה לא נכשלה בגלל מערכת כאוטית. היא נכשלה כי הבעלים שלה חשב שמכבי של גולדהאר זו תופעה חולפת והוא מוותר על אליפות שתיים כדי "להישאר שפוי".

בזמן הזה מכבי בנתה מערכת מקצועית מצוינת ומשומנת, הביאה מאמנים מעולים והכי חשוב הביאה את הישראלים הכי טובים והחזיקה שלד ישראלי חזק בפער. את חלקו חיפה יכלה להביא בקלות לולא היתה זחוחה (לדוגמא- טיבי, ראדי וזהבי שפשוט הגיעו בסכומים נמוכים/העברות חופשיות ולא בשכר גבוה).

אחרי זה כששחר ניסה לתקן, היה מאוד קשה ולמעשה רק עכשיו הוא הצליח וגם זה בעיקר בגלל עניינים של מכבי מול עצמה ולא כי הוא בנה מערכת טובה מחדש.

 

לעניין הסטטיסטיקה מתיישרת- וול גם עם לוני היה לנו תקציב טופ 3 בליגה, תמיד, וגם לחיפה היה תקציב גבוה לפעמים הכי גבוה בעשור האחרון.

 

אין לי מושג מה עשו פה טוב ומה לא, אני סומך על המערכת הבריאה שפה, רק שהרבה מהיתרונות שבנינו פה בעשור האחרון קצת דוהים ולטעמי החסרון של גם מנהל ספורטיבי וגם מנכ"ל הוא לא סימן טוב לחזרה מהיר לתלם.

 

משפט אחרון- נסה להיזכר במערכת המשומנת שעמדה בפניך בעונה של אוסקר או סוזה למשל, כמה הרגשת את כוחה ויתרונה של מכבי על המתחרות בכל פרמטר מקצועי וניהולי. אנחנו לא שם כרגע לדעתי. פנצ'ר קטן? יתכן. נמתין ונראה

אני מסכים ואני חושב שזה המפתח וההבדל הגדול. 

מכבי התקדמה, וגם היום ההצלחה של חיפה קשורה יותר לואקום הניהולי וההתנהלות של מכבי מאשר להתקדמות של חיפה (שכן עשתה התקדמות אבל עדיין מצמצמת פערים מאיתנו בכל הקשור להשקעות ארוכות טווח בתשתית, פיזיולוגיה, נוער וכו'). 

הבעיה הגדולה שלנו (שהיא גם היתרון של חיפה) היא המערכת. אין לנו שדרה ניהולית מסודרת וארוכת טווח. זה עבד מצוין כל זמן שהיה לנו את יורדי ואיביץ' בצד המקצועי ואת מנספורד וביין בצד הניהולי, אבל כרגע אין לנו לא את זה ולא את זה. ברגע שיהיה לנו את זה, ומיטשענק יידאג לזה אני מאמין כי הוא הבין מה המודל הכללי להצלחה, אנחנו נהייה שם ורלוונטיים לטעמי. 

Link to comment
Share on other sites

לפני11 שעות , המכבייה said:

חול טובעני. וכל גז רק מעמיק את הבור.  

 

קרה לי בחניון חול שליד ה-י"א אחרי שניצחנו שם 1-2 בעונת הגלקטיקוס 2

Link to comment
Share on other sites

לפני2 שעות , Insigne said:

שרון תמם היא ראש הממשלה החלופי? 

 

מנכלית משרד רהמ החליפית בפועל

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.