Jump to content

לקחים מהמשחק לעתיד


avi.br

Recommended Posts

ראשית בנימה אישית לפני הכול למרות החזרה מ-2:0 אני מסיכומו של משחק מאוכזב .

מצבירת הנקודות שלנו, מזה שנתנו לחיפה להרים עלינו ראש ולראות את עצמם שווים אלינו ( כשההרתעה שלנו על ב״ש אבדה זה הביא למה שהביא) 

מצורת המשחק שלנו בחלק ההתקפי שהיה שבלוני , מזה שאנחנו משחקים לאט , יותר מידיי כדורים אחורה , מזה שסבוריט לא בכושר ואולי גם לא בסגנון המשחק שמאפיין אותו ויותר במשימות הגנה. מזה שקבוצות מגיעות יותר מידיי בקלות לגול נגדנו ...

אבל יש גם לא מעט נקודות אור שאני חושב שיופקו ממשחק במחצית הראשונה ומהשנייה.

שירן ייני - מת עליו , מכביסט בדם אבל לא מתאים. לא מתאים לא בתור מגן ששיחק היום , לא בלם , ולא כאחד שתורם לזרימה של המשחק. הכניסה של קנדיל שינתה. לדעתי גם הכניסה בדוניס את ההבנה ששירן לא מתאים שחייב לתת לקנדיל עם כל המגרעות את העמדה , לשחק עם טיבי והרננדס. וכן בליגה לחזור לרביעייה אחורית. למרות הספקות של אנשים לדעתי דוניס אינטליגנט ורואה יפה את המשחק ויודע לשנות. הטעות הגדולה בהגנה לא באשמתו- הויתור על ג׳רלדש. אבל מעתה צריך לבנות על קנדיל ( שיש לו מגרעות - בהרמה , גם בהגנה ) אבל זה הרבה יותר נכון משירן . המגינים חייבים לשחק גבוהה גם סבוריט וגם קנדיל . זה מה שירווח את המשחק.

דן ביטון- גם כשכולם התלהבו אני הייתי סקפטי. מכיר את השחקן הזה עוד מימיו באשדוד ובב״ש וראיתי אותו לא מעט. יש לו כדורגל , מסירות , בעיטות , אבל הרבה יותר בינוניות וחוסר יציבות משווע . הוא שחקן של שניים שלושה מחזורי פתיחת עונה ואז הוא קורס. ראו מקרה לודוגורץ. יוני חייב לקבל את המפתחות לפניו וזה אומר לשנות מערך ולחזור ל4-3-3 כשיוני בכנף עם יכולת להיכנס פנימה , מגינים תוקפים ופשיץ שמושך אש מהבלמים. גולסה , דור וגלזר הם האמצע שצריך לרוץ , גלזר בבלטה של האחורי יותר,  דור וגולסה יותר קדימה עם כניסות לעומק בזכות ריווח משחק של המגינים וכניסות עם דאבל פס עם פשיץ. ינואר חייב עוד קשר התקפי ( על חשבון ניקוליץ, גררו או תוספת) המחצית הראשונה חשפה לא מעט חולשות שלנו אבל כמו שאמרתי זה רק לטובה . חיפה עוד יאבדו את הנקודות שלהם , למרות הליגה החלשה . אנחנו בינתיים צריך להתמקד בעצמנו . חייבים להחזיר את ההרתעה , לשחק מהר, לכבוש הרבה ( מה שגם ימזער את הספיגות שיהיו אבל לא יגרמו לאיבוד נקודות כשתכבוש ותכתוש את היריבות )   עם כל הצער יש שחקנים שצריך לוותר עליהם , לצמצם את הרוטציה איתם ולרוץ עם סגנון הרבה יותר התקפי למעלה . אם כל המוזרות שבדבר זה יביא גם לפחות ספיגות ונצחונות. 

זו רק דעתי , שיחררתי את שעל ליבי... אבל הטוב וברע רק מכבי.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.