Jump to content

מתגייסים למען מכבי - מוותרים על הזיכוי!


Sawyer

Recommended Posts

שנת 2020 היא שנה קשה עבור כולם. עבורנו כאזרחים במדינת ישראל ובמיוחד כאוהדי כדורגל בישראל. אבל לא אנחנו הנפגעים המרכזיים מהקורונה בענף הכדורגל הישראלי.
מועדון הכדורגל אותו אנחנו אוהדים ספג את אחת הפגיעות הקשות בתולדות המועדון, גם אחרי שתי עונות קסומות שהסתיימו בשתי אליפויות מהדומיננטיות ביותר שנראו בתולדות הכדורגל הישראלי הגזרות הקשות של הקיץ פגעו בנו, שילוב קטלני של אטימות וניהול פושע של המוסדות האירופיים מבחינת הפייר פליי, שבמקום להתחשב בקבוצות החליט להאריך בעוד עונה את הסנקציות ולחשק אותנו מבחינה כלכלית לעוד עונה

וכמובן המגפה הכלל עולמית שאנחנו חיים בה בשנה הזאת שמביאה איתה הפסדי ענק לקבוצות הכדורגל ועשרות מליוני שקלים בור תקציבי שנוצרו רק בגלל שלא ניתן למכור מנויים.

 

ההודעה שמכבי פרסמה באתר לגבי המנויים בשנה הבאה היא  הזדמנות נדירה עבורנו לבצע את תפקידנו בתור אוהדי הקבוצה. מעט מאוד הזדמנויות אנחנו מקבלים בתור אוהדי כדורגל להשפיע באמת על הקבוצה ועל עתידה ולהוות את אותו גב (תמיכה ותמיכה כלכלית) שאנחנו אמורים להיות - ועכשיו אנחנו זוכים להזדמנות הזאת.


אני יודע שחלקכם עדיין מבולבלים מהקיץ שעבר עלינו, עדיין סוחבים רגשות שליליים מסיפור אצילי ומיכה (ובצדק) ובסה"כ לא מרוצים מההתנהלות של המועדון בקיץ האחרון, חלקכם אולי אפילו חוטאים בחוצפתם ומהרהרים לגבי מיטש גולדהאר. אני מבין את זה אבל אני בטוח שבהסתכלות רחבה על העשור האחרון, על השינוי שהמועדון הזה עבר  ועל כל רגעי האושר שקיבלנו בעשור הזה אין אחד שלא מבין באיזה תקופה מדהימה אנחנו נמצאים וכמה גדולה צריכה להיות הערכה והאהבה שלנו לדמות המדהימה שהצילה את המועדון שלנו והצעידה אותו אל הפסגה של הכדורגל הישראלי.

עתיד המועדון בתקופה קצרת הטווח יושפע מהותית מההחלטה שכל אחד כאן יקבל, זה ברור לכולם. אני אומר שגם עתיד המועדון לטווח הארוך עלול להיות מושפע מהותית מההחלטות שיקבלו מירב אוהדי מכבי ת"א. גם מהבחינה הכלכלית וגם מבחינת הבעלים שלנו מיטש גולדהאר.
אני אמנם לא דיברתי עם מיטש אבל אני יכול להבטיח לכם שלתוצאות החלטת מירב האוהדים בנושא הזה תיהיה השפעה אדירה על מיטש והתפקיד שלנו בתור אוהדי הקבוצה הוא לעשות הכל על מנת לוודא שבמקום להחמיץ את ליבו אנחנו נהפוך את זה למפגן הכרת תודה מרשים שיחמם את ליבו ויחזיר לו ולו במעט על כל מה שהוא עשה עבורנו בשנים האחרונות.


אני מבקש מכל אחד כאן שמגדיר את עצמו אוהד הקבוצה להקדים ולהודיע שהוא בוחר באופציה של ויתור מלא על הזיכוי ודואג באופן אישי שהוא מדבר עם כל בעלי המנויים שהוא מכיר (חברים, משפחה, מכרים רחוקים). מסביר להם מדוע קריטי לוותר על הזיכוי עבור מכבי ולבצע את התפקיד שלנו כאוהדים.
חשוב מאוד לבחור באופציה של ויתור מלא על זיכוי, גם אם נראה לכם שבאופציה של זיכוי עבור מרצ'נדייז אתם משאירים את הכסף במועדון אז אני יכול להבטיח לכם שזה לא המצב. הכסף שיחזור למועדון (כאשר תרכשו את המוצרים) חוזר בפחות מחצי מהערך שאתם רוכשים בו ובעצם מבחינה תזרימית לא משרת את המטרה שאנחנו מחפשים כרגע כקהל.

 

למי שמתקשה מול אחד האוהדים חשוב להסביר להם שמעבר לרצון שלנו בתור אוהדים לתמוך בקבוצה ולתת לקבוצה בטח בזמנים כ"כ קשים עומדים גם כמה טיעונים רציונליים חזקים מאוד:
- הזיכוי שמגיע לנו כביכול על הפלייאוף של שנה שעברה. נכון, לא היינו במשחקי הההכרעה בעונה שעברה אבל זה לא דבר שאפשר להאשים את מכבי בו, מדובר על כוח עליון (בצורה הכי מוחלטת שיש). על מצב זהה לכל אוהדי הכדורגל בארץ (ובעולם) שלא יכלו לראות את קבוצתם בגלל המגפה. לא דבר שיש למכבי שליטה עליו או צורך לפצות עליו.
- אם תסתכלו על כל משחק בפלייאוף שפספסתם באופן אישי אין ספק שהפגיעה הכלכלית (העקרונית) שלכם קטנה בהרבה מהפגיעה שמכבי ספגה מהכנסות צפויות ממכירת כרטיסים, מרצ'נדייז וכ"ו בתקופה הכי לוהטת ומשמעותית של העונה. הקורונה הקשתה על המועדון לקטוף הרבה מהפירות של השנה המוצלחת שעברנו.
- המועדון נמצא במצוקה כלכלית קשה, אל תאמינו לכל השטויות שמפורסמות לגבי המענקים האירופיים או על איזה איזון תקציבי שהגענו אליו בעזרתם - זה פשוט לא המצב. אפשר לקרוא את הכתבה הזאת בוואן שיותר קרובה לאמת מרוב מה שפורסם - https://www.one.co.il/Article/20-21/1,1074,3281,30903/368538.html?ref=hp

- עבור 95% מהמנויים הרלוונטים להודעה הזאת הסכום זיכוי הזה הוא לא משמעותי במיוחד כשהוא לא סכום מזומן, עבור מכבי הסכום הכולל הוא סופר קריטי ויכול להשפיע על גורל המועדון בשנים הקרובות.
- התנהלות כלכלית נכונה בשנה הזאת, שתפגע אנושות ע"י הזיכויים לאוהדים היא קריטית להמשך הקיום של המועדון במציאות הפיירפליי. התנהלות נכונה השנה יכולה לסיים את הסיוט הבלתי נגמר הזה ולאפשר לנו לחזור להשקיע בצורה נכונה בכל האגפים הנדרשים במועדון על מנת להמשיך להוביל את הליגה באיכות ומקצוענות.

 

כבר למעלה מחצי שנה אנחנו יושבים בבית ושוכחים את התפקיד שלנו כאוהדים (הפעם לא באשמתנו) - אל תפספסו את ההזדמנות הזאת לעשות למען הקבוצה ולמען מיטש! תלחמו על כל מנוי. על כל החזר. סומך עליכם אוהדי מכבי ת"א.

 


#אני_ויתרתי

Link to comment
Share on other sites

חשוב מאוד. מי שמתחכם פשוט לא אוהד מכבי ואל תמכרו לי סיפורים על אנשים שאין להם מה לאכול. אם למישהו אין מה לאכול יש את קרן מכבי ויש את אחים לסמל ישמחו לעזור.

אם גולדהאר יראה שרוב הקהל מוותר על הפיצוי אני בטוח שזה יגרום לו לנסות להשקיע אפילו עוד יותר ואולי גם להישאר פה יותר. 

אני יודע שהקיץ מבאס ואני בעצמי התלוננתי לא מעט (למה אין פושים????), אבל זה גם קורה ובסופו של דבר חזרנו לאירופה, קיבלנו בלם וחלוץ שאם בתחילת החלון היו אומרים לכם שהם יחתימו הייתם מאושרים, קיבלנו את דן ביטון המוכשר וקיבלנו צוות מקצועי גדול ומרשים. בואו נראה תמיכה כקהל. 

אני בטוח שרוב האנשים פה בפורום ישמחו תוותר על הפיצוי, אבל זה לא מספיק. תעשו לחץ על החברים ועל המשפחה. תסבירו להם כמה זה חשוב.

 

אגב, קיבלתם על זה פוש? אם יש אופציה של פיצוי עם פוש אני אשמח.

Link to comment
Share on other sites

2 שאלות.

1, למה יש הבדל בין ויתור לבין העברה לנוער?

מרגיש לי שתאכלס אין הבדל וזה רק להרגשה הטובה שלנו שעשינו משהו ולא רק ויתרנו.

2. מי שלא עושה כלום עד תאריך היעד, מה קורה?

Link to comment
Share on other sites

5 דקות לפני, פנחס שוף said:

עכשיו אני קולט כמה זמן לא נכנסתי לאתר של לאן, אפילו לזה אני מתגעגע

וואי ממש. גם מכבי עשו שאלות תשובות כמו במכירת מנויים. עצוב :(

Link to comment
Share on other sites

9 דקות לפני, פנחס שוף said:

עכשיו אני קולט כמה זמן לא נכנסתי לאתר של לאן, אפילו לזה אני מתגעגע

טוב שלא לקחו עמלה 30 שקל.

Link to comment
Share on other sites

11 דקות לפני, מכביסט לעד said:

 

אגב, קיבלתם על זה פוש? אם יש אופציה של פיצוי עם פוש אני אשמח.

 

קיבלתי הודעת SMS

Link to comment
Share on other sites

6 דקות לפני, just saying said:

אופציה 5- מימון טיפול רפואי ותכנית חזרה לאימונים לניקוליץ׳

מוסיף כסף אם יש סיכוי שנראה אותו מתרוצץ על המגרש בימי חיינו.

Link to comment
Share on other sites

Just now, הנדון said:

 

קיבלתי הודעת SMS

גם אני. קיבלתי גם מייל, אבל פוש לא קיבלתי כמובן.

 

5 דקות לפני, modz0r said:

אופציה 1.

למרות שאופציה 2 נשמעת סקסית, מעדיף שהמועדון יבחר איפה ספציפית להשתמש בכסף.

מסכים. סומך על המועדון.

אגב, אני מאמין שאם המועדון יראה שרוב הקהל מוותר הם יתנו כרטיס חינם או בהנחה לסיבוב הראשון באירופה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.