Jump to content

מכבי - זלצבורג בגומלין פלייאוף האלופות | סיום הדרך באלופות, עם הפנים קדימה לחורף אירופי חם!


Sawyer

Recommended Posts

אחרי הפסד 2-1 בבית הסיכויים במשחק הגומלין מול קבוצה עדיפה בהרבה נעים בין נמוכים מאוד לאפסיים, אבל האמונה תמיד קיימת ועולים כדי לתת הכל.

שני שינויים מהמשחק הראשון כשקנדיל חוזר לסגל (והוו..) ושכטר על ברסקי (במידה מסויימת) - כל שחקן שעולה עולה לתת הכל כדי לעשות את הנס.

 

שופט: **** (אין מה להוסיף, **** גם מי ששיבץ שופט גרמני למשחק של אוסטרית נגד היהודונים)

 

שחקנים:

טננבאום אמנם סיפק עוד כמה הצלות לא רעות, שחרר כדור מהר וסה"כ היה חיובי אבל באמת ציפיתי/קיוויתי שיציל לפחות את אחד משני השערים, לפחות אחד. קנדיל רצה מאוד, הצליח להעביר כדור וחצי טובים בשאר הזמן הוכיח שקשה לו ברמות האלו ושהוא שחקן מעט מפוזר שצריך עוד להתגבש. בלטקסה רוצה ממש לשבח אותו על הדברים הטובים (והיו כאלו) אבל הפנדל שבוע שעבר, והדאבל טעות בפנדל הזה. אי אפשר ככה. טיבי ניסה להחזיק את החבורה, לא הצליח כמובן. לפחות לא הרג אותנו במו רגליו. שרן ניכר שהוא לא יכול להתמודד ברמות האלו, כך גם היום. חייבים בלם לאירופה, כנראה גם לליגה. בן ביטון איבד אולי הכי הרבה במכבי, בליל של פעולות רעות עם אולי רצון אבל כמעט אפס תוצרת. קארצב המצטיין במכבי היום, בא לתת עבודה, אמנם איבד ושגה מעט פעמים אבל היה כי העז, העביר כדורים, הוציא קדימה, הצליח לחלץ כמה כדורים והשער.. הרגע של ההתמודדות. הרווחנו אותו להמשך העונה. גולסה ניסה, הצליח לשים גוף ואפילו לחלץ כמה פעמים, שמר על כדור בקושי אבל היה רחוק מלהרשים ובתור השחקן היחיד שברמה הוא אותי אישית אכזב. דן ביטון נשמר באדיקות ופשוט לא התמודד, אני מבין את הרצון לצאת וההבנה שזה חייב להיות הוא, אבל לא בכל מקום והיום זה נראה רע מאוד ברוב הפעמים. נדיר שיהיה בסיטואציות האלו אז לזרוק את המשחק לפח, יאללה חדש. אלמוג כמעט ולא נגע בכדור, היה מאוד לא דומיננטי גם אם לא רק באשמתו. שכטר דווקא משחק די חיובי שלו לדעתי כשניסה ונגע ומסר ונפל ולחץ ועשה מה שהוא יכול, רואים שהוא רחוק מאוד מהיכולת שמספיקה כדי להכניע את האוסטרים אבל כחלוץ מחליף אני מאמין בו מאוד.

 

פינקטריה:

- אחריי שנתיים חוזרים לשלב בתים אירופי!

- שער ענק לקארצב במעמד פלייאוף אלופות

- אדום לדוניס :\

- משחק ללא 11 שחקני סגל בגלל קורונה

- כל פלייאוף האלופות ללא זרים בסגל.

 

 

בסה"כ חייב להגיד שאני גאה מאוד בבחורים שלנו, הציגו שני משחקים ברמה של קבוצה אירופית גבוהה מאיתנו בהרבה (מבחינת תקציב, שחקנים, מקצוענות, השגים באירופה) בסגל בלתי אפשרי, כמעט כל שחקן שעלה בשני המשחקים נתן את ה200% שלו וסיימנו ב"תוצאות מכובדות". כמובן שתחושת ההחמצה כבדה ואם לא הפנדלים ואם לא ההחמצות ואם פה ושם, אבל זה כבר מזמן לפח. השלמנו את המשימה המרכזית כשעלינו לשלב בתים אירופי הכנסנו סכום כסף חשוב מאוד, שמירה על הניקוד והמשכיות באירופה והכי חשוב כמובן - מסע אירופי מרגש (גם אם יהיה ברובו אם לא כולו ללא קהל)

 

יוצאים לפגרה ארוכה, הליגה אמורה לחזור ב17.10 אבל זה כבר לא יקרה אז עכשיו זה הזמן להחלים מהקורונה, להחתים לפחות שני שחקנים (בלם וחלוץ לוריד) ולחזור לאימונים לקראת המשחק הראשון שלנו בשלב הבתים האירופאי העונה ב22.10. יאללה מכבי!

Link to comment
Share on other sites

1 דקה לפני, מכביסט לעד said:

התאכזבתי מייני ומקנדיל. לליגה קנדיל אולי יספיק, אבל לאירופה הוא מפוזר מדי. ייני גם לליגה לא מספיק. 

קארצב תענוג לצפייה. 

מסכים!

Link to comment
Share on other sites

2 דקות לפני, yuri said:

דיעה לא פופולארית, דניאל לא ברמה

בלעדיו התוצאה הייתה יותר גבוה בשני המשחקים, השאיר אותנו בתמונה כל עוד היה סיכוי.

 

לא יודע מה ראית... באמת.

 

יש שוער.

Link to comment
Share on other sites

2 דקות לפני, Elirandani said:

בלעדיו התוצאה הייתה יותר גבוה בשני המשחקים, השאיר אותנו בתמונה כל עוד היה סיכוי.

 

לא יודע מה ראית... באמת.

 

יש שוער.

הלוואי שאתה צודק! לא ראיתי משהו מיוחד, אולי עצירה אחת...

Link to comment
Share on other sites

לגבי טננבאום (שהוא בטח לא הנושא המרכזי העונה)

גם אני לא בטוח שהוא השוער המתאים ביותר לאייש את אפודת השוער הראשון של מכבי תל אביב.

 

עם זאת בהשוואה לשאר השוערים בליגה (או היריבות שלנו לאליפות) וגם ביחס לעמדות שצריך בהם חיזוק - לא נוגע ולא חושב על זה. נותן לו את העונה הזאת ונדבר שוב לקראת סופה לגבי העונה הבאה.

Link to comment
Share on other sites

5 דקות לפני, המכבייה said:

יופי מכבי. הרווחנו כמה דברים(דוניס, קארצב, דן ביטון, בלטקסה, בתים אירופים, הבנה ברורה של מה צריך). 

 

מסכים חוץ. מבלטקסה.

 

Link to comment
Share on other sites

אני כל כך מאוכזב. האמנתי עד השניה האחרונה שאולי עוד איכשהו נצליח. שזה לא בשמיים. גם אחרי שחטפנו את השלישי אמרתי לעצמי שתמיד יש סיכוי ושלא יחשבו אפילו על לוותר ולשמחתי ראיתי את זה גם על הדשא שהם מנסים להמשיך ללחוץ ולצאת קדימה ולהבקיע. ליגת האלופות הייתה ממש במרחק נגיעה ואם לא נסיבות הזויות ואולי קצת תכנון רכש טוב יותר בקיץ היינו יכולים להגשים את זה. 

אין לי מה לבוא בביקורות לאף שחקן בסיטואציה שנוצרה, אם כבר אז רק להחמיא. קודם כל כמובן למאמן שהכין את הקבוצה מצוין עד כמה שאפשר. ראו על השחקנים שהם רוב הזמן יודעים מה לעשות ומה תוכנית המשחק. אם היו טעויות אלו בעיקר טעויות אישיות ולא של מערך או טקטיקה או הוראות כאלה ואחרות. וכמובן לשחקנים עצמם שחלקם בלטו למרות הכל כמו קאצרב ודן ביטון וטיבי ואילון וגולסה שעוד ניסה. 

אם ניקח את הרוח ההקרבה הלחימה המשמעת והריכוז מהמשחק הזה, בתוספת הרכב מלא ואולי סוף סוף איזה חיזוק או שניים אני לגמרי מאמין שנעשה עונה נהדרת. 

יאללה, עכשיו לליגה האירופית. המטרה - לפחות 32 האחרונות. 

Link to comment
Share on other sites

מה לעזאזל חשב מי שהביא את בן ביטון או שהמליץ עליו?? שנים היו לנו אחלה מגנים, למה לרדת ברמה??

לגמלים כבר הוא לא מתאים והראו לו את הדלת החוצה, אז לנו הוא מתאים??

חבל שמיהרו להביא אותו, היו חייבים ללכת על זר.

לא כזה קשה למצוא מגן זר.

למה דווקא בעמדה הזאת מיהרו ובעמדות אחרות לא??

Link to comment
Share on other sites

קשה לבוא בביקורת למישהו. פגשנו קבוצה בכמה רמות מעלינו עם מיליון חיסורים והשחקנים נתנו לנו תחושה שזה אפשרי.

לגבי תחושת הפספוס ומחשבות אם ואם לא היו טעויות- שאתה פוגש קבוצה עם שחקנים חזקים/מהירים/טכנים משלך, שמניעים את הכדור מהר ממך ולוחצים אותך בצורה כל כך אינטנסיבית הטעויות יגיעו. זה לא עניין של חוסר מזל,זה עניין של איכות. אז בעיקר פרופורציות ונשימה עמוקה לפני שחורצים גורלות לרעה עבור כל שחקן. גם אגב עבור בן ביטון שהתעקש לקבל החלטה רעה כמעט בכל הזדמנות, לפתוח כמגן שמאלי מול קבוצה כזו בחוץ זו חתיכת משימה קשוחה.

 

Link to comment
Share on other sites

המשחק המעולה של קארצב היום (מעבר לשער) מעלה הרבה שאלות לגבי המשך העונה.

מצד אחד איזה כיף להרוויח שחקן צעיר לעונה כזאת, מצד שני במקום היחיד במגרש שאני מרגיש שאנחנו סגורים בו. צריך לחשוב טוב מה עושים איתו ואיך, אם נשאר בקבוצה לאן מייעדים אותו? אני חושב שגלזר חייב להיות באנקר כקשר האחורי. לידו זה גולסה(/פרץ) ואז דן ביטון. איפה קארצב נכנס? כמחליף של דן ביטון? הוא יכול לתת את האימפקט ההתקפי? במקום גולסה? תחרות קשה מאוד בכל מקרה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.