Jump to content

קבוצה של כסף מסריחה ופריצה מניאק


Recommended Posts

אני אתחיל בזה שזה ממש לא פוסט מתנצל וממש לא פוסט שבא להוכיח למישהו משהו, אנחנו אלופים יא בני זונות. ועוד דבר, אני לא חושב שיש דבר כזה אליפות עצובה, או שאליפות של כסף היא לא כיפית ולא מרגשת. האליפויות של גאידמק היו מרגשות ומשמחות לכל אוהדי ביתר, כנל האליפויות של הכסף הגדול של שחר. גם האליפויות שלנו בשנים שכן הוצאנו לא מעט כסף (נגיד ב14/15 ו13/14) היו מרגשות ושמחות ושלא נדבר על אליפויות של מכבי סל שהן תמיד אושר בלב.

אבל אם כבר מישהו שואל, אז בואו נסתכל על הסגל.

יש בסגל 24 שחקנים.

 

10(!!!!) שחקני בית - ייני, פיבן, גלזר, פרץ, ברסקי, מיכה, כהן, אצילי, אלמוג, חוזז.

2 מתאזרחים שהגיעו מחו"ל ולא גדלו באף אחד מקבוצות הליגה - טננבאום ובלקמן.

6 זרים שהגיעו מחו"ל ולא מתוך הליגה - יאניוטיס, סבוריט, זאיר, גרלדש, ניקוליץ וציקו.

6 שחקנים ישראלים שגדלו ושיחקו בקבוצות אחרות בארץ - דויזאדה, קנדיל, טיבי, גולסה, שכטר, ריקן.

 

והשחקני בית שלנו רחוקים מלהיות נערי פוסטר כמו בקבוצות האחרות בליגה שפתאום נזכרו שיש להן נוער. רק אתמול מכבי פרסמה ש31/61 מהשערים נכבשו ע"י שחקני בית (מעל 50 אחוז) ו26/43 מהבישולים של שחקני בית (מעל 60%). ושחקן העונה הוא הגרזן הצהוב.

 

אז איך יא בני זונות הכסף של מיץ' הרג את הליגה? איך אתם מעזים לכתוב שמכבי מביאה שחקנים בשביל שיהיו בספסל והעיקר לא יהיו אצל אחרות? על מי לעזאזל שפכנו כסף? באיזה עולם אתם חיים? האומוניה שיבשה לכם את המוח? כמה מנותקים אפשר להיות? אני קורא נהי באתרים ובטוויטר ומרחם עליכם. אין לכם טיפת מודעות?

 

והנה קצת מידע על "שכירי החרב" שלנו:

דויזאדה - שנתיים פה. הגיע בגרושים ולא הייתה עליו יותר מידי תחרות.

קנדיל - פה כבר שנתיים. הגיע בטרייד כששאר הקבוצות הגדולות אפילו לא חשבו עליו.

טיבי - פה כבר 7 שנים. היה לכל קבוצה הזדמנות להחתים אותו בקיץ האחרון ולא ראיתי שהייתה עליו התנפלות המונית.

גולסה - פה כבר 4 שנים. מרוויח סכומים שבקלות חיפה/ב"ש יכלו לשים כשהבאנו אותו.

ריקן - פה כבר 5 שנים. גם הוא הגיע בסכומים שכל קבוצה בכירה בארץ יכלה לשים.

שכטר - פה כבר שנתיים. היה שחקן חופשי, עבר בכל הקבוצות הגדולות וגם אותו שחר/אלונה יכלנו להחתים אם היו מחליטים שהוא מעניין אותם.

 

בכללי היחיד שהגיע בכסף גדול (וגם זה גרושים לעומת מה ששפכו הקבוצות האחרות בתקופה הזאת) זה עומר אצילי, שהוא שחקן בית שפרץ אחרי שעזב את הנוער והבאנו אותו מחו"ל ב700 אלף יורו. וגם זה קרה לפני שלוש שנים. כל אחד מששת השחקנים היו פנויים בכסף יחסית קטן ואם קבוצה אחרת הייתה רוצה להביא כנראה שגם הייתה מצליחה. על מה אתם מדברים שגנבנו שחקנים טובים מהליגה יא מטומטמים?

 

בשנה האחרונה לא הבאנו אף שחקן מהליגה. ומאז אצילי לפני 3 שנים לא הבאנו אף שחקן בדמי העברה של יותר מכמה גרושים.

רוצים לדעת כמה כסף הוציאו הקבוצות שהאוהדים שלהם אומרים שאנחנו קונים את כולם בכסף והורסים את הליגה? אז הנה בבקשה סה"כ הרכש שלהם ב5 חלונות האחרונים בהם מכבי לא הביאה שום דבר בהעברה מעבר לכמה פרוטות (אצילי היה לפני 6 חלונות):

מכבי חיפה - יובל אשכנזי (300 אלף יורו), חזיזה (300 אלף יורו), שועה (1.5 מיליון יורו), מקסים (400 אלף יורו).

בית"ר - אוחנה (2 מיליון יורו), מוחמד (1.3 מיליון יורו), לוי גארסיה (600 אלף יורו), ורדסקה (300 אלף יורו), קונסטנטין (בערך מיליון שקל), קינדה (מיליון יורו), פלומיין (חצי מיליון יורו).

ב"ש - קלטינס (1.5 מיליון יורו), גאנם (600 אלף יורו), ספורי (500 אלף יורו), עדן שמיר (500 אלף יורו), דיא סבע (2 מיליון יורו), האסלבנייק (1.7 מיליון יורו), טאפוקו (400 אלף יורו).

ויש עוד שחקנים במעט כסף שהשמטתי. והכי חשוב, חוץ מורדסקה *כולם* הגיעו מתך הליגה. אז מי מחליש את הליגה והורס אותה יא קבוצות של כסף מסריח? (ופריצה מניאק)

 

לכו תזדיינו. 5 חלונות שאתם שופכים כסף כמו חולים. אז נכון שגם לנו היו תקופות של ורמוטים ועדן בן בסטים כאלה (וגם לב"ש תקופות עם דור אלוים ואורן ביטונים וכו'). אבל כמה מטומטמים אתם יכולים להיות שאתם אומרים שהאליפות הזאת רק בגלל הכסף? שמיץ' הורס את הליגה בזמן שלא הבאנו אף שחקן מהליגה בזמן שהם קנו חצי ליגה?

 

אז נכון, התקציב שלנו הוא הכי גדול בליגה. לא מתביישים בזה ואפילו גאים להיות המועדון המקצועני ביותר בארץ.

אז נכון, אנחנו משלמים משכורות גבוהות יותר לשחקנים, אבל אם הם היו לוקחים את כל הכסף שהם שפכו על העברות גם הם יכלו לשלם משכורות כמונו. ומעבר לזה, אנחנו הקבוצה היחידה שיש לה לפחות 2 שחקנים על כל עמדה. אין עוד קבוצה כזאת בארץ. הוואנביז שלנו עם פאקינג קשר אחד שמשחק 6 וגם הוא לא 6 במקור. יש להם מגן שמאלי אחד, מגן ימני אחד ושחקן וחצי בכנף. זה מקצועני? אין להם שחקנים לספסל בכלל. הספסל שלהם זה חבשי גרשון עוואד אוטין וכמה ריגנים ועוד לפני תקופת הקורונה לא היה להם איך למלא ספסל בזמן שאנחנו שמנו שחקנים בכירים ביציע.

 

ומעבר לזה, התקציב הולך גם למחלקת השיווק והמרצנדייז הגדולה והאיכותית בארץ, למחלקת המדיה הגדולה בארץ, למחלקת הנוער המפוארת והעשירה בארץ, למנהלים הטובים בארץ, לצוות האימון הכי טוב בארץ, לצוותי הכושר הטובים בארץ, לרופאים הכי טובים מכל הקבוצות בארץ, לפסיכולוגים הכי טובים מהקבוצות בארץ, למחלקת הסקאוט הטובה בארץ ועוד ועוד. לא כל הכסף זה שכר שחקנים ואפילו רחוק מאוד מזה. מה לעשות שיש פה מועדון אמיתי ולא פייק שרחוק מהניהול הישן והכושל של הכדורגל הישראלי. להסתכל על התקציב של מכבי ולהגיד הנה הם שופכים כסף זה יפה, אבל אני מסתכל ורואה פה השקעה של כסף וניהול נכון של מועדון. מאז שגולדהאר הגיע (ולמען ההגינות לקח לו כמה שנים) הסטנדרטים פה רחוקים מאוד מכל שאר קבוצות הליגה בכל תחום אפשרי.

 

ועוד שתי הערות אחרונות:

1. "שכירי החרב הלא מרגשים" שהם כביכול ששת השחקנים שהבאנו מקבוצות אחרות הם טיבי שהשנה היה הכי מרגש בארץ והוא פה 7 שנים ובאמת מרגיש חלק מאיתנו, שכטר שהקפיצה שלו על איביץ' וההשתלבות שלו בחדר הלבשה עם הסרטונים מראים כמה מרגש שיש לך שחקן כזה בקבוצה, ריקן שהיה אשכרה קפטן ראוי במשחק האליפות, מחובר למועדון חי אותו ומחובר לקהל ולחדר הלבשה. עוד "שכיר חרב לא מרגש" הוא קנדיל שמנהל את החגיגות כל סוף משחק, הולך למשחקים של מכבי סל (ביחד עם שכטר בן היתר) ועוד שניה הופך לאיש גדר מרגש. דויזאדה שהוא גבר על ולא אומר מילה על זה שכבר שנתיים סבוריט לוקח לו את המשבצת וגולסה שגם הוא שחקן סופר מרגש שנמצא שנים במועדון וגם הוא חזק בחגיגות עם הקהל. מעדיף 100 "שכירי חרב" כאלה מאשר שחקני בית זין כמו וויסמן ועוואד שמחפשים לברוח מהם או שחקני בית כמו סלליך, רז מאיר וחבשי שהם מקללים בכל משחק ובכל פעם שבלבול מעלה אותם בהרכב.

2. ואם כבר מדברים על שחקנים שהגיעו לפה בעבר בכסף גדול - אז גם טבח, גם דסה, גם זהבי, גם שוינפלד, גם ראיקוביץ' ואפילו בטוקיו ברכו את מכבי בצורה מרגשת. (אני בטוח שיש עוד, אלה השחקנים שבמקרה נתקלתי בזה שהם בירכו). ושוב, שחקנים שהגיעו אמנם בכסף גדול אבל השאירו חותם, התחברו למועדון והאוהדים והיום הם בעצמם אוהדים גדולים של הקבוצה מבחוץ.

 

נסיים בברכת תשתחוו יא בני זונות ושכל החיים תצטרכו לחפש להקטין אליפויות של מכבי.

 

איזו אליפות מרגשתתתתתתתת ינעל העולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

Link to comment
Share on other sites

40 דקות לפני, turgi said:

די בטוח שטיבי פה שמונה שנים ולא שבע.

חתם בקיץ 2012 ועכשיו קיץ 2020

צודק מאה אחוז.

היה באליפות של 12/13 וזכה בכל האליפויות איתנו בעונת גולדהאר.

פאק שמונה שנים זה ים.

Link to comment
Share on other sites

כל מילה אחי.

אנשים סתם קנאים וצרי עין. כשאדם לא מצליח הוא מחפש תירוצים ואשמים רק לא להסתכל על עצמו.

לא זוכר כל כך הרבה שחקני בית משמעותיים בקבוצה אלופה. וזה לא רק העונה אגב. בכל עונה היו לנו כמה וכמה שחקני בית משמעותיים בסגל.

שאר הקבוצות הוציאו פי 100 על רכש מאיתנו, זה שהם לא יודעים לנהל את המועדון שלהם בצורה נכונה ובגלל הם לא מצליחים זאת בעיה שלהם.

אז שימשיכו לקטר ולבכות ולהאשים את כולם ואנחנו נמשיך לקחת אליפויות.

Link to comment
Share on other sites

כל אוהד מכבי מכיר את התחושה הזו, גם אני מקשיב לעיתים בדרך חזרה מהעבודה לטיפשים מהרדיו אבל אני כבר התחלתי לצחוק שאני שומע את זה.

מנסה ומצליח לא להתעצבן כי אני מבין שזו קנאה. 

Link to comment
Share on other sites

19 דקות לפני, (:Ben said:

כל מה שכתבת נכון אבל לא הבנתי למה אנחנו צריכים להתנצל שיש לנו את מיץ' שמשקיע פה הרבה מאוד כסף?

 

אנחנו לא מתנצלים, וגם אם באמת היינו קונים את כל הליגה ולוקחים אליפויות זה לא היה מפריע ועדיין היינו שמחים.

פשוט עובדתית מה שהמבקרים שלנו ואוהדי שאר הקבוצות טוענים פשוט לא נכון. חוץ מהעובדה שיש לנו תקציב גדול, אבל רובו מנותב למקומות אחרים בכלל ולא לרכש.

גם מבחינת משכורות כבר אין הבדל כזה גדול.

 

Link to comment
Share on other sites

כתבת יפה.

הדבר הכי חשוב כאן הוא שכל המלעיזים ישתחוו בפניי גולדהאר. 

 

יעקב שחר, רון קופמן, אייל ברקוביץ, אבי לוזון, שגיא כהן, נדב צנציפר,  אלי סהר, אריה מליניאק, שלומי ברזל כל אלה שאמרו שגולדהאר לא יסיים את החגים.

אמרו עליו שאין לו מושג, שהוא תייר, ניסו לדחוף לו את גיא לוזון\את גדי כרמלי לעוד שנה. רצו לדחוף לו דמויות עבר חסרי מושג לתפקיד המנהל המקצועי....

 

בסוף היום, אדון גולדהאר עשה מה שאף אחד לא עשה לפניו, שבר כל שיא בכדורגל הישראלי. האיש היחיד בכדורגל הישראלי לדורותיו שעשה כאן תהליך אמיתי 

והצליח לנער מעליו את ריח הקומבינה שמלווה את הכדורגל ואת התרבות הישראלית.

 

באמת..אפילו אני משתחווה בפניו. המשיח.

Link to comment
Share on other sites

איך אני אוהב שתמיד העובדות מחזקות אותנו.

הגענו למצב שאוהדי מכבי צריכים פשוט להיות מחוברים למציאות בשביל להתגאות בקבוצה שלהם.כמה עצוב לאוהדים האחרים שרק ניתוק והדחקה יכול להשאיר אותם מעל קו המים

Link to comment
Share on other sites

12 דקות לפני, Insigne said:

 

בסוף היום, אדון גולדהאר עשה מה שאף אחד לא עשה לפניו, שבר כל שיא בכדורגל הישראלי. האיש היחיד בכדורגל הישראלי לדורותיו שעשה כאן תהליך אמיתי 

והצליח לנער מעליו את ריח הקומבינה שמלווה את הכדורגל ואת התרבות הישראלית.

 

 

מנהלים מקצועיים כמו ג'ורדי יכולים לבוא וללכת, מאמנים כמו איביץ יכולים לבוא וללכת, גם שחקנים כמו זהבי יכולים לבוא וללכת..

כל עוד גולדהאר איתנו אני יודע שהמועדון נמצא בדרך הנכונה וישאר בטופ. 

Link to comment
Share on other sites

שכחת עוד שכיר חרב מרגש שאיתנו כבר כל כך הרבה עונות - אוראל דגני. 

ולא רק שהוא בא בחינם, אנחנו אפילו לא משלמים לו משכורת!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Krishi said:

אנחנו לא מתנצלים, וגם אם באמת היינו קונים את כל הליגה ולוקחים אליפויות זה לא היה מפריע ועדיין היינו שמחים.

פשוט עובדתית מה שהמבקרים שלנו ואוהדי שאר הקבוצות טוענים פשוט לא נכון. חוץ מהעובדה שיש לנו תקציב גדול, אבל רובו מנותב למקומות אחרים בכלל ולא לרכש.

גם מבחינת משכורות כבר אין הבדל כזה גדול.

 

זו בדיוק הנקודה שלי. לא מתנצל ולא בטיח ואני אשמח שיבואו לפה שחקנים ב20 מיליון יורו כל עונה ולשחוט אותם בליגה הכי לא שיווינית בעולם ולהפוך למכבי סל או סלטיק/פסז/מה שתרצו.

זה פשוט לא נכון שאנחנו שם וכל העובדות והמספרים מראים בדיוק את ההפך. אז כמה מטומטם אפשר להיות ולחזור על אותה מנטרה של כסף וכסף?

וגם לגבי המשכורת אתה צודק. היכולת לשלם לשחקן משכורת של 300-400 אלף יורו+ כבר מזמן לא רק יכולת של מכבי. רק מהראש יש את ווילדסחוט, שרי, גרשון וסיינסבורי שמרוויחים שם ארגזים. אז נכון שעדיין אנחנו משלמים ליותר שחקנים ככה אבל הפערים האלה הולכים ויורדים (למשל רק לאחרונה החלפנו את החוזים של טיבי עטר ושוינפלד בחוזים רזים יותר וזה ימשיך לקרות השנה עם שכטר ייני וכו').

ההבדל שעדיין נשאר גדול הוא שאנחנו משלמים הרבה יותר משכורות מהם כי פשוט אנחנו מועדון מקצועי שדואג לשני שחקנים על כל משבצת ולתחרות בריאה על ההרכב מה שלא קיים אצל שום קבוצה אחרת בארץ.

 

1 hour ago, nirc2 said:

שכחת עוד שכיר חרב מרגש שאיתנו כבר כל כך הרבה עונות - אוראל דגני. 

ולא רק שהוא בא בחינם, אנחנו אפילו לא משלמים לו משכורת!

ענק אתה, לא יודע איך שכחתי את הקפיטן של כל שכירי החרב.

דגני לב לב לב

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nirc2 said:

שכחת עוד שכיר חרב מרגש שאיתנו כבר כל כך הרבה עונות - אוראל דגני. 

ולא רק שהוא בא בחינם, אנחנו אפילו לא משלמים לו משכורת!

אישרו לו כבר העלאה מטעמם?

צריך להפגין

Link to comment
Share on other sites

טוב אתה סזאר 

וואלה אחלה פוסט. 

יודע מה אחי

שיגידו מה שהם רוצים...שמים על כולם קצוץ

אנחנו מכבי ואנחנו אלופי המדינה

Link to comment
Share on other sites

באר שבע קונה כל מה שזז וזוכה באליפויות בלי שחקני בית- אליפויות מרגשות. 

מכבי עם שחקני בית משמעותיים בהרכב ובסגל- אליפות של כסף

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, צהוב עכשיו_צהוב תמיד said:

פשוט עדיף לא להתייחס 

הכלבים נובחים, השיירה עוברת ומכבי בדרך להוסיף עוד כוכב לסמל בשנה הבאה D:

Link to comment
Share on other sites

יהיה מעניין באמת מה יקרה אחרי האליפות הבאה שלנו, שאמורה להיות ה25 מה שאומר לפי התקנות מוסיפים עוד כוכב לסמל. אבל לפי ההתאחדות יש לנו אליפות אחת פחות. סוף סוף יתייחסו לעניין הזה באופן פומבי. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.