Jump to content

ניקוד לטרנר


Recommended Posts

On 28.1.2020 at 11:54, Sawyerdroid said:

לא מבקש ולא מצפה להגיד לניקוד של 129 נקודות. בכוונה המספר שהגדרתי היה 100, לא רואה סיבה שאדם יפסיד למעלה מ29 נקודות אבל ישמור את הזכות להתלונן שהוא פנאט ומגיע לו לבוא. ויש יותר מ150 אוהדים עם 100 נקודות.. 

 

עכשיו אחריהם אנחנו מגיעים שוב פעם לחברות ה50-100. אוהדי מכבי שמגיעים למשחקי חוץ באופן כמעט קבוע ומוותרים על משחקים מדי פעם כי לא יכולים/לא מסתדר להם/לא בא להם/רחוק להם/לא אטרקטיבי להם - קבוצת האנשים שאין לה זכות לדרוש כרטיס למשחק ושמגיע לה כי היא נותנת תתחת למכבי - גם הם קיבלו כרטיס. 

 

באיזה זכות אנשים עם פחות מ50 נקודות מתלוננים ומאיזה סיבה אתה מגן עליהם? עדיין לא הבנתי את זה מכל מה שכתבת.

 

 

בדרבי ובחיפה היו כמה הבדלים מרכזיים מהיום:

1. מספר מקומות גבוה בהרבה

2. קיבלנו את הכרטיסים לחלוקה יותר מוקדם מה שאפשר לצאת למכירה יותר מוקדם

3. מספר הכרטיסים שנשאר לאחר החיתוך היה במאות

 

במקרים האלו מכבי קיבלו החלטה שיש מקום לבוא עוד יותר לקראת הכמעט/בערך אוהדים ולאפשר גם לאנשים עם ניקוד באמת בזיוני לרכוש כרטיסים - כי התנאים התאימו. 

 

בהתחשב בסיטואציה הקיימת ההתנהלות של מכבי בנושא - מושלמת. גם במאקרו בנושא הניקוד וניהול הניקוד וגם במיקרו למשחק הספציפי וההתנהלות סביבו

 

עצם העובדה שאתם מרשים לעצמכם לבקר את המועדון בכאלו שטויות ועל 10 כרטיסים שלא הייתה באמת דרך לחלק אותם בין בעלי ניקוד 46.3 עד 47.8 מביכה אותי כאוהד, מצביעה על הקלות שבה האוהדים (בעיקר ברשת) מרשים לעצמם לטנף ושהם שכחו את התפקיד שלהם - לאהוד. לתמוך. להגיע למשחקים.

לא רק להתלונן ולבקר - לרוב כשאתם בכלל לא צודקים.

 

אז פשוט תיסוג, תערוך את ההודעה שהם "ממש לא בסדר" ותתחיל לתת קרדיט להנהלה. 

 

 

 

 

ערכתי מחדש. ממש לא רוצה לטנף על מכבי וההנהלה. עצם זה שאני שולח אליהם שאלות (למשל לגבי מספר הכרטיסים לאוהדי מכבי  במשחקי החוץ בחיפה ובטרנר)  והם עונים באופן מסודר ואמיתי מראה את האיכפתיות מהאוהדים. 

  יחד עם זאת צריך שוב לחשוב איך משנים את שיטת הניקוד באופן סביר יותר .ביטול הניקוד הכפול לבעלי forever plus  (לי יש) ולשנות את שיטת הניקוד לפי האטרקטיביות של המשחק והמרחק. לא סביר שהניקוד למשחק נגד בקרית שמונה יהיה זהה לניקוד שניתן למשחק במושבה מול נס ציונה.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.