Jump to content

רשמים מהניצחון על כפ"ס בבלומפילד | 4-0 ענק לפני משחק העונה


Sawyer

Recommended Posts

3-0 גדול וסופר חשוב מול בני יהודה מאחורינו ונשאר עוד מכשול אחד בלבד לצלוח לפני משחק העונה ביום שני הבא מול מכבי חיפה, היריבה היא הפועל כפ"ס שתבוא להתבנקר ולקוות לעזרה מחסדי השמיים

איביץ' לא לוקח צ'אנסים ומעלה בדיוק את אותו הרכב שכיכב ב3-0 על בני יהודה כדי להשאיר מינימום צ'אנס לגורל ולאסופת הריג'נים של אופיר חיים.

 

המשחק נפתח בסערה גם בשמיים עם גשמים חזקים אבל בעיקר על הדשא כשהצהובים שוטפים את המגרש מהדקה הראשונה ומחפשים את השער הראשון, מקבץ החמצות מרשים לצהובים ברבע שעה הראשונה לא גורם להם להוריד את הרגל מהגז. דקה 18 מכבי שוברת את המחסום עם מסירה גדולה של אצילי לשכטר שמסיים נפלא. אחרי השער משחק הלחץ הצהוב מעט נרגע אך השליטה מוחלטת ונרשמים עוד לפחות 2 מצבים טובים לצהובים עד לירידה למחצית. 

מחצית שניה הצהובים חוזרים לטרוף את הדשא וכבר מהשריקה מחפשים לגמור את המשחק עם השער השני, 10 דק בלבד זה לוקח במחצית השניה עד שהרמה רכה של יוני נוחתת ברגלו של אצילי שמסיים נהדר בוולה בימין. אדום שמגיע כמה דק' אחרי השער כבר פותח את האות לחגיגות, עד הסיום הצהובים חוגגים על המגרש עם אינספור הזדמנויות שהתרגמו רק ל2 שערים (ואוו יונתן) עד הסיום, 4-0 מוחץ למכבי.

 

שופט: סביר+ (ממשיך לציין לחיוב את המגמה לתת למשחק להמשיך ולא לשרוק על כל שטות ועדיין בדקות מסוימות זה התרגם לשחקני כפ"ס מפילים כל מי שעבר אותם בלי תגובה ויותר מדי רחמים עליהם שהם בפיגור. אבל שוב, קונה ככה כל שבוע).

 

שחקנים: טננבאום ממשיך לשמור על רשת נקייה, את המצב המסוכן היחיד שלהם הוא הדף בביטחון מהשער. ההגנה ממשיכה לא לספוג ולהראות יציבות, סבוריט בעוד משחק טוב בשני האגפים, ג'ראלדס יכול להתקיף קצת יותר אבל נכנס טוב למשבצת. אמאדור אמנם שגה ב2 מסירות פשוטות בפתיחה אבל לאחר מכן הציג משחק דומיננטי ומרשים וטיבי אל בכל מה שקשור להגנה, הוסיף עוד לפחות 3 כדורי עומק מדהימים שיכלו להסתיים בשערים. הקישור שלנו עבד טוב היום עם גלזר הבלתי נגמר שלא עוצר לשניה ומגרזן את האמצע שבוע אחרי שבוע, גם היום. גולסה במשחק טוב שגם היה דומיננטי במרכז וגם יצא קדימה והשתתף בהתקפה (איך לא כבשת בסוף?) וריקן מהטובים על הדשא עם אטרף, כל הזמן לוקח קדימה כשהמשחק תקוע (לעיתים היחיד), מאיים על השער, מוסר מסירות חכמות. ממצה את המקסימום שיש בו. בחלק ההתקפי אמנם הייתה חגיגה אבל גם נקודות לשיפור, יוני כהן בעוד משחק עם שער ובישול ועוד איזה שער ועדיין, רוצה לראות אותו כמו ברבע שעה האחרונה בטירוף ובחוכמה ולא מאבד כדורים ולא יורד, אצילי עם בישול מדהים ועוד סיומת גדולה ועדיין יותר מדי דריבלים רעים, פיקשושים וטעויות, הוא ראוי לציון גם במשחק הלחץ הנהדר שלו. שכטר עם שער נפלא (מברוק) ועוד משחק שכטר טיפוסי. אחלה איתי שכטר.

 

ראויים לציון שלושת המחליפים, מיכה שאמנם עדיין היה נראה מעט רך אבל סיפק כמה נגיעות קסם (סופסוף לפחות זה), איילון המלהיב שחייב להספר ברוטציה לכל משחק וצ'יקו עם שער חשוב לקראת משחק העונה מול חיפה.

 

פיקנטריה:

- גשם גשם 

- שירה נגד חולדאי

- עוד משחק ללא אביזרי עידוד (לרבות תופים)

- רבעייה (בבלומפילד)

 

קהל:

אני מבין שהפשלה של הגג היא על הראש של חולדאי וכולם עשויים מסוכר אבל כ"כ חבל שלא זכיתם לראות את ההצגה הנפלאה של כדורגל שקיבלנו היום בבלומפילד, את הגול של יוני כבר לעולם לא תוכלו להגיד שראיתם במגרש וזה פשוט הזיה בשבילי שבשביל מחצית של גשם (עם 3 דק גשם אמיתי בתוכה) אתם מפספסים דבר מדהים כזה. כל הכבוד למי שכן הגיע ועודד, היה מפתיע בהתחשב בכמות והיו אפילו כמה פיקים מרגשים וקצת עבודה של בוז ברגעים חשובים. כל זה לא משנה כי ביום שני יש לנו אופרה אחרת לגמרי, 9 ימים למשחק העונה. תכנסו לטראנס כבר מעכשיו כי הולך להיות טירוף.

 

שני, 20:15, סמי עופר. נתראה!

Link to comment
Share on other sites

2 דקות לפני, מכביסט לעד said:

הבעיה שאם הוא יכנס לשם ברגע שהוא יצא הוא יזיין את המוח עוד יותר חזק.

 

לגבי המשחק, אחד הכיפיים העונה. הפסיד מי שלא בא.

 

הולך צעד קדימה, הרבה מתמודדים יצאו משם עם הפרעות נפשיות וסיפרו שקיבלו כדורים פסיכיאטרים כדי לשרוד את התקופה שם, זה אומר שנקבל פי 1000 סידי כשהוא יחזור.

Link to comment
Share on other sites

17 דקות לפני, wddani said:

מצפה להתגייסות של הפורום להצביע לו שיישאר שם כמה שיותר

ההודעה הזאת לא מקבלת מספיק חשיבות. אני מצפה שהאח הגדול יתחיל יפתח נושא מיוחד רק בשביל זה. חובה חובה חובה להצביע לו עד הסוף. אם הוא יזכה זה בכלל טירוף שילך לחגוג את ה15 דקות תהילה שלו כמה שיותר רחוק מבלומפילד לכמה שיותר זמן. 

Link to comment
Share on other sites

1 דקה לפני, Krishi said:

ההודעה הזאת לא מקבלת מספיק חשיבות. אני מצפה שהאח הגדול יתחיל יפתח נושא מיוחד רק בשביל זה. חובה חובה חובה להצביע לו עד הסוף. אם הוא יזכה זה בכלל טירוף שילך לחגוג את ה15 דקות תהילה שלו כמה שיותר רחוק מבלומפילד לכמה שיותר זמן. 

 

רק שהוא לא יפרש את זה בתור אהבה מהקהל של מכבי על מה שהוא עושה ואז הוא גם ירגיש מחוייב להמשיך עם זה

Link to comment
Share on other sites

5 דקות לפני, YoC said:

 

רק שהוא לא יפרש את זה בתור אהבה מהקהל של מכבי על מה שהוא עושה ואז הוא גם ירגיש מחוייב להמשיך עם זה

בחלומות שלי הוא הופך מבין מה היעוד האמיתי שלו והופך למבקר שווארמות בצינור לילה . 

Link to comment
Share on other sites

3 דקות לפני, המכבייה said:

יוני ואצילי שוב בחצי קלאצ'(בעיקר חצי ראשון רע) ועדיין מסיימים עם שערים ובישולים. ליגה מוזרה הליגה הזאת.

לא חושב שזה הליגה, שניהם כאלה.

אצילי בכושר שווה לנו עוד 2 גולים לדעתי במוקדמות שהיו.

אבל זה דעתי כמובן, על דבר אחד אי אפשר לערער בעיניי וזה שהקרנות והמצבים הנייחים שלהם מטורפים, גם אם במשחק שוטף הם לא טובים.

היינו שווים עוד 2 גולים היום מקרנות.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.