Jump to content

פאב הפרלה pre פרח השכונות + הודעה חשובה


red4peace

Recommended Posts

הי כולם, היום מ16:00,את המבצעים אתם מכירים כבר. אז אחרי ההקדמה הקצרה, דבר בעלי הפרלה: 

 

מכתב לאוהדי מכבי תל אביב ולאוהדי ספורט בכלל.
קוראים לי ארז דסה ואני הבעלים של פרלה בר בפלורנטין. 

אין לי פייסבוק או אינסטגרם אישי. מעולם לא היה לי. לכן מאז צאת הכתבה של מיכל צורן ב Time Out. הוצפתי בהודעות ווטסאפ מלקוחות, חברים ואוהדים. ניסיתי להסביר לכולם, שאין מה לכעוס או להפגע מהכתבה. ויחד עם זאת מצאתי לנכון ,להציג את התמונה הגדולה, גם דרך העיניים של הפרלה.

לפני הכל חשוב לי להעיד בגוף ראשון, לגבי רוב מה שמתואר בכתבה - שהדברים אכן קרו. מיכל ציטטה אותי במדוייק וגם הודתי לה על כך. ובאותה נשימה ציינתי בפניה, שהיה מקום לתת זווית נוספת ומאוזנת יותר לגבי רוב האוהדים. 

ציינתי בכתבה ואציין גם כאן. אני אוהד מכבי. אי אפשר לנתק את הקשר של הפרלה לאוהדי מכבי וההפך. גם לא צריך. לזה בדיוק מתכוונים כשמחברים תרבות לספורט. 

אי אפשר גם לפספס את הסצינה של אוהדי מכבי, בתוך ומחוץ לפרלה שמתקיימת כבר למעלה מ 10 שנים. עשרות אוהדים בתוך הפרלה ומאות בחוץ, יוצרים אווירת אירופה, שאין שום דבר שדומה לה. סצינה שאוהדי כדורגל ישראלים, טסים בשבילה לראות משחקים באירופה. ודווקא כאן, חשוב לי להגיד בפה מלא - זה רוב האוהדים. במשך 10 שנים של שידורי ספורט ומשחקים בבלומפילד ספרנו אפס תקלות. 
לפני חגים, ארגוני אוהדים העמידו דוכן בפינת הרחוב שלנו, לאיסוף תרומות, עבור משפחות נזקקות.
אוהדי ספורט בכלל וכדורגל בפרט החזירו צבע ומימד חדש לשכונה שלנו. בלומפילד הוא מרכז תרבותי שמתקיימות בו גם הופעות של אומנים מכל העולם ומשחקי נבחרת ישראל מלבד משחקי מכבי, הפועל ובני יהודה תל אביב.

נכון. היו אוהדים שהפרו את הסדר. ואני רותח על זה. בעיקר כי זה דבר מכוער לעשות ומכיוון שהרגשתי שחוץ מהעובדה שזה פוגע בשכנים שלנו ובלקוחות שלנו זה פוגע גם בפרלה. 
אני יודע שיש אוהדים וראיתי במו עיני שגם דאגו לעשות סדר. אבל חברים מי שלא מסוגל לשמור על הסדר מראש - שלא יגיע.

לסיום אומר שפרלה מהווה בית של ספורט, לאוהדי כל הקבוצות, כבר 14 שנה. שידורי ספורט Live בחדר יעודי שהוקצה לכך, עם סאונד וכל מה שצריך. אוהדי כל הקבוצות כולל כולן, מגיעים להתארח בפרלה, אלו לצד אלו, בזמן שידורים ולפני משחקים בבלומפילד. ואנחנו אוהבים את זה. 

זה למעשה הפוסט האישי הראשון שאני שולח, מאז ומעולם ואני מאמין שגם האחרון(;

 

פרלה - פלורנטין פינת מכבי

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.