Jump to content

לקראת נס ציונה


דקסטר

Recommended Posts

56 דקות לפני, Krishi said:

אתם סתם אובר מנתחים. יש לנו סגל מצוין שיכול להסתדר גם בלי יהונתן כהן עם כל הכבוד, בטח עם היכולת שלו במשחקים האחרונים. לא שאני נגד שהוא יהיה בהרכב, אבל גם אם לא זה לא נורא. ולא משנה מה הסיבה

בדיוק אף אחד הוא לא זהבי כל פעם ששחקן מסוים מחוץ לסגל סתם יש כאלו שמחפשים דרמות.

 

Link to comment
Share on other sites

ההחלטה שלא יהיה בהרכב לגיטימית לחלוטין.

ההחלטה שהוא לא נמצא בסגל לא לגטימית מבחינה מקצועית ולכן אני משוכנע שזה או מטעמי מנוחה או דברים שנותר רק לקוות שלא באמת קורים וגם אם כן אז אני סומך על איביץ

Link to comment
Share on other sites

נתן כמה משחקים חלשים ואז בדרבי נתן את המשחק הכי גרוע שאני זוכר משחקן מכבי כבר הרבה זמן 

אולי איביץ נותן לו קצת להירגע צריך להוציא שחקן מהלופ לפעמים

Link to comment
Share on other sites

טור של אורי קופר מהבוקר

 

ולדימיר איביץ' למד לאמן כדורגל אצל פרננדו סנטוס, זה שלקח את נבחרת פורטוגל לזכייה ביורו והדריך את איביץ' השחקן בליגה היוונית. פילוסופיית האימון של סנטוס ידועה וברורה – קודם כל עובדים על הגנה קבוצתית, כולם צריכים להבין וליישם את התרומה שלהם בחלק האחורי, ועל הבסיס הזה יש ליצור ניצוץ התקפי.
איביץ' ניסה ליישם את התורה, והצליח, עוד כשהיה מאמן פאוק סלוניקי, שם ההגנה עבדה מצוין בעוד ההתקפה ידעה עליות וירידות עד שהתייצבה. זה קרה הרבה לפני סיבוב האי-ספיגה ההיסטורי בישראל. גם היום מכבי ת"א מוליכה את הליגה בזכות אותה יכולת הגנתית, אבל חשוב לזכור שמי שאמור להיות אותו ניצוץ התקפי מדובר, זה שמתאים יותר מכל אחד אחר ליישום העקרונות ההתקפיים של איביץ', כמעט ולא עמד לרשות המאמן. קוראים לו עומר אצילי.

נדמה ששכחו מהר מדי כמה אצילי חשוב לשבירת ההגנות הצפופות שעומדות מול מכבי ת"א שבוע אחר שבוע. בעונה שעברה אצילי היה השחקן שאיים הכי הרבה על השער בקבוצה. הוא גם זה שהכניס הכי הרבה כדורים לרחבת היריבות. שלא נדבר על התרומה במצבים הנייחים. בשנתיים וקצת מאז חזר לישראל וחתם במכבי ת"א הבקיע אצילי 21 פעמים בקצב של שער לכל 158 דקות משחק, מקום שלישי מבין השחקנים הפעילים בליגה בתקופת הזמן הזו. לפניו (טבלה בתגובות) רק בן שהר ואלירן עטר, אותו יעבור אצילי אם יבקיע היום מול נס ציונה.

עטר יצא כמעט לחלוטין מהרוטציה בדיוק מהסיבה שאצילי אמור להיות השחקן הקבוע באחד מהאגפים – היכולת, או אי-היכולת, לתרום התקפית מבלי לשבור את המבנה ההגנתי. בשנה שעברה היה אצילי השחקן ההתקפי בעל מספר התיקולים הגדול ביותר בליגה (דולב חזיזה רשם יותר, אבל שיחק כמעט כל העונה במרכז המגרש). אצילי היה גם שלישי במספר התיקולים במכבי עצמה, אחרי דן גלזר ודור פרץ. הוא מצליח, יותר מכל אחד אחר בקבוצה, לתרום הגנתית מבלי לפגוע באופן מובהק ביצירתיות בהתקפה. לכן אצילי מתאים לאיביץ' יותר מכל שחקן אחר.

יש כאלה שאומרים שאיביץ' החליף את אצילי בדרבי כיוון שלא היה מרוצה מהשילוב המדובר שהביא לאותו משחק. יכול להיות, אבל אחרי שהיה פצוע בחלק הראשון של העונה, והופיע בארבעה משחקים חלקיים בלבד, אצילי השלים 90 דקות בפעם הראשונה מול נתניה. ניק בלקמן וצ'יקו אופואדו, כך הודיעו, ייעדרו עוד כמה שבועות, וכיוון שמדובר במכבי ת"א הכוונה לשבועות היא בטח חודשים. עטר, כאמור, לא נספר. מתן חוזז הראה בהפועל חיפה יכולת כיבוש, אבל במכבי אין לו אפילו שער אחד. בעצם, לאגפים נשארו יונתן כהן (ששוב מחוץ לסגל השבת), אילון אלמוג שאולי יקבל עוד הזדמנויות, וכמובן אצילי.

הוא עוד לא הבקיע העונה, אבל ב-202 הדקות ששיחק בהן אצילי הספיק לבשל פעמיים, ומישהו צריך להוריד את העומס מדור מיכה (עם בישול אחד בלבד העונה) בהקשר הזה. למרות שאצילי בקושי שיחק הוא רשם בינתיים העונה יותר מסירות מפתח ממיכה, ובעצם סידר הכי הרבה מצבים במסירה במכבי אחרי יונתן כהן. מרשים.

כמובן שהחזרה של אייל גולסה משמעותית, אבל זו של אצילי לא פחות, כנראה אפילו יותר. הוא אחד השחקנים החשובים ביותר בסיבוב השני שנפתח היום. בעוד ספירת הדקות ללא ספיגה נמשכת, במכבי ת"א רוצים לראות התפוצצות גם בצד השני של המגרש. אם מישהו מתאים להוביל התפוצצות כזו בקבוצה של איביץ' זה עומר אצילי.

Link to comment
Share on other sites

25 דקות לפני, antonio_margheriti2 said:

יש אוכל טוב בבלומפילד? מה מומלץ?

 

9 דקות לפני, הנדון said:

בשבילך לחמניה עם נקנקיה

 

קחו ממני עצה וזה ישתלם לכם בענק.

תבואו עם אוכל מוכן בקופסת פלסטיק+סכום חד פעמי וזה שווה את האוכל זבל שמוכרים שם.

השומרים בכניסה מכיניסים בלי שום בעיה מניסיון.

Link to comment
Share on other sites

מרגריטי תבדוק איפה יש ארומה פתוח באיזור. תמיד נקי, טרי ואסתטי. באחריות.

 

בקשר לטור של אורי קופר, יותר מתחיל לחשוב שזה מה שעומד מאחורי העניין עם יונתן כהן ובטח שעם עטר. הקטע של ההוצאה מהסגל הוא יותר בשביל הזעזוע.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.