Moryo פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 הקטע הוא שאפל היה יחסית יציב בהשוןאה לטסלה. טסלה זו מניה שהתחילה את השנה על 400 דולר, עכשיו הם על 500 אחרי ספליט של 5, פשוט פסיכי. אני לא מתלונן, כי סה"כ זה היה מצוין מבחינתי, אבל מרגיש כאילו זו בועה שהולכת להתפוצץ והרבה אנשים יאכלו אותה על זה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YossiNew פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 38 דקות לפני, Moryo said: הקטע הוא שאפל היה יחסית יציב בהשוןאה לטסלה. טסלה זו מניה שהתחילה את השנה על 400 דולר, עכשיו הם על 500 אחרי ספליט של 5, פשוט פסיכי. אני לא מתלונן, כי סה"כ זה היה מצוין מבחינתי, אבל מרגיש כאילו זו בועה שהולכת להתפוצץ והרבה אנשים יאכלו אותה על זה. רבים ניסו להסביר את המניה הזאת ופשוט לא הצליחו. אפילו מאסק התבטא לא פעם ולא פעמיים שהמחיר של המניה גבוה מדי. מכירות? כמעט ואין בקיצור לא ברור בכלל מה קורה שם Link to comment Share on other sites More sharing options...
avi atias פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 3 hours ago, YossiNew said: רבים ניסו להסביר את המניה הזאת ופשוט לא הצליחו. אפילו מאסק התבטא לא פעם ולא פעמיים שהמחיר של המניה גבוה מדי. מכירות? כמעט ואין בקיצור לא ברור בכלל מה קורה שם טסלה זה כבר לא המכונית. זה המצבר. ולדעתי יש בזה מלא כסף. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YossiNew פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 ברור שמדובר על המצבר ולא על המכוניות. אבל ראבק זה עוד בשלבים כל כך ראשוניים. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קאוביין פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 לא המצבר ולא הרכב זה פשוט להשקיע במאסק עצמו המצבר לא יותר מפותח מהטכנולוגיה של byd הסינית Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravid פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 1 בספטמבר, 2020 לא המצבר ולא הרכב ולא מאסק עצמו בועה שנוצרה עקב פמפום מלאכותי של 4 טריליון דולר לשווקים בשל הבחירות המתקרבות בארה"ב. Link to comment Share on other sites More sharing options...
עדו פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 המחיר של טסלה גבוה משתי סיבות הראשונה ברורה וזה שהשוק בבועה השנייה זה באמונה של המשקיעים בחזון החברה. בסופו של יום המקצוע הכי נפוץ בצפון אמריקה ואולי בעולם כולו זה להיות נהג. טסלה מובילה את המהפכה התעשייתית ההבאה, בה לא יהיו יותר נהגים. בדיוק כמו שפייסבוק אוספת מידע על המשתמשים שלה כך גם טסלה. כמות המידע שטסלה אוספת מאפשרת לה לשפר את מערך הנסיעה האוטונומית בצורה אקספוננטיאלית. בקרוב יושקו המסעיות האוטונומית ואיתם גם סוללות שיאפשרו נסיעות פסיכיות על הטענה יחידה. תוך פחות מ20 שנה לא יהיו יותר נהגי מסעיות או מוניות בגלל טסלה. לטוב ולרע. ולכל מי שאומר שלטסלה אין מכירות תבלו יום במערב צפון אמריקה ותראו איך הם השתלטו על השוק. שיושק הטנדר הם ישתלטו גם על מרכז ומזרח צפון אמריקה. השוק הסיני גם בצמיחה אדירה. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
YossiNew פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 רואה הרבה המלצות על APPLE לקראת ההכרזה על המוצרים החדשים Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravid פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 4 hours ago, עדו said: המחיר של טסלה גבוה משתי סיבות הראשונה ברורה וזה שהשוק בבועה השנייה זה באמונה של המשקיעים בחזון החברה. בסופו של יום המקצוע הכי נפוץ בצפון אמריקה ואולי בעולם כולו זה להיות נהג. טסלה מובילה את המהפכה התעשייתית ההבאה, בה לא יהיו יותר נהגים. בדיוק כמו שפייסבוק אוספת מידע על המשתמשים שלה כך גם טסלה. כמות המידע שטסלה אוספת מאפשרת לה לשפר את מערך הנסיעה האוטונומית בצורה אקספוננטיאלית. בקרוב יושקו המסעיות האוטונומית ואיתם גם סוללות שיאפשרו נסיעות פסיכיות על הטענה יחידה. תוך פחות מ20 שנה לא יהיו יותר נהגי מסעיות או מוניות בגלל טסלה. לטוב ולרע. ולכל מי שאומר שלטסלה אין מכירות תבלו יום במערב צפון אמריקה ותראו איך הם השתלטו על השוק. שיושק הטנדר הם ישתלטו גם על מרכז ומזרח צפון אמריקה. השוק הסיני גם בצמיחה אדירה. מה מונע מכל שאר יצרני המכוניות או אביזרים לרכב לאסוף את אותה דאטה? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shlomix פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 1 hour ago, ravid said: מה מונע מכל שאר יצרני המכוניות או אביזרים לרכב לאסוף את אותה דאטה? אין להם שום חומרה או תוכנה. לא מצלמות מובנות, לא חיישנים מתקדמים, לא מעבדים ולא תוכנה מתקדמת לאיסוף וניתוח הנתונים. זה לא פרויקט שעושים תוך שנה, לוקח הרבה שנים לפתח מערכות כאלו. הכי קרובות לטסלה הן מובילאיי וגוגל (באמצעות וויימו), אבל שתיהן לא מייצרות רכבים, אלא מערכות שמולבשות על רכבים ולכן אין להן מספיק דאטה בשלב הזה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravid פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 40 דקות לפני, Shlomix said: אין להם שום חומרה או תוכנה. לא מצלמות מובנות, לא חיישנים מתקדמים, לא מעבדים ולא תוכנה מתקדמת לאיסוף וניתוח הנתונים. זה לא פרויקט שעושים תוך שנה, לוקח הרבה שנים לפתח מערכות כאלו. הכי קרובות לטסלה הן מובילאיי וגוגל (באמצעות וויימו), אבל שתיהן לא מייצרות רכבים, אלא מערכות שמולבשות על רכבים ולכן אין להן מספיק דאטה בשלב הזה. תן לי לחדש לך שבכל רכב חדש בטווח מחירים דומה היום קיימים מרבית האמצעים האלה... תוכנה לאיסוף וניתוח נתונים זה חרטא. כל חברה שיש לה אפליקציית גיימינג עושה את זה בקלות. אין כאן שום דבר שטויוטה לא מסוגלת לעשות. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shlomix פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 9 דקות לפני, ravid said: תן לי לחדש לך שבכל רכב חדש בטווח מחירים דומה היום קיימים מרבית האמצעים האלה... תוכנה לאיסוף וניתוח נתונים זה חרטא. כל חברה שיש לה אפליקציית גיימינג עושה את זה בקלות. אין כאן שום דבר שטויוטה לא מסוגלת לעשות. 8 מצלמות מתקדמות, 12 חיישנים? כן, אני בספק גדול. מעבר לזה, לכמה מכוניות יש חיבור ישיר לאינטרנט ומעבד בתכנון עצמי שמסוגל להתמודד עם כמות נתונים כזו? טויטה לא מסוגלת לעשות את זה בטווח זמן נורמלי. לאורך עשור? כן כנראה. אבל אי אפשר להקים צוותי תוכנה מתקדמים ותשתיות ולשנות ארגון תוך שנה או שנתיים. טסלה, מובילאיי וגוגל יהיו הראשונות להגיע לרכב אוטונומי. הראשונה או שתי הראשונות שיגיעו לשם יפתחו פער ענק על השאר, פשוט כי כולם ישתמשו במוצר שלהם והפער ילך ויגדל. כמו גוגל במנועי חיפוש. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קאוביין פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 27 דקות לפני, ravid said: תן לי לחדש לך שבכל רכב חדש בטווח מחירים דומה היום קיימים מרבית האמצעים האלה... תוכנה לאיסוף וניתוח נתונים זה חרטא. כל חברה שיש לה אפליקציית גיימינג עושה את זה בקלות. אין כאן שום דבר שטויוטה לא מסוגלת לעשות. לטסלה יש טווח מחירים רחב. יש את הטסלה הקלסאית שעולה בארה"ב 80 אלף דולר בערך, באירופה 85 אלף יורו. ויש את הטסלה 3 שעולה 45 אלף דולר ברכבים אחרים של 45 אלך דולר כמו אאודי איי 4 או במוו סדרה 3 אין שום אמצעים כאלו. מי מנתח או אוסף נתונים של הרכבים האלו ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
modz0r פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 בינתיים המנייה של אמזון מטפסת בצורה יציבה מאז התפרצות הקורונה. המחיר כבר דיי גבוה והרבה מחכים לפיצול. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoW פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 קראתי לפני כמה זמן ש BMW עובדת עם אינטל זה קשור לנושא הזה של מול טסלה? Link to comment Share on other sites More sharing options...
עדו פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 2 בספטמבר, 2020 6 hours ago, DoW said: קראתי לפני כמה זמן ש BMW עובדת עם אינטל זה קשור לנושא הזה של מול טסלה? סביר להניח. חברה שלא מתעסקת בזה זה כבר היום זה מכת מוות ודאית. הנקודה היא שטסלה מקדימה את כולם בפן הטכנולוגי כמו שאפל הקדימה את כולם בנושאי סמארטפון. בגלל העובדה הזאת, לדעתי 25 שנה מהיום שהרכבים שהיום על הכביש כבר לא יהיו שימושיים המצב בשוק במכוניות יהיה כמו המצב כיום בשוק בטלפונים. אתה (לך כבר לא יהיה סיבה להחזיק אוטו, הכוונה לחברות כמו אובר) תבחר בין אפל(טסלה) לאנדרואיד ( עוד לא קיים האנדרואיד של המכוניות והיום יש מירוץ לראות מי תהיה הגוגל של המכוניות) Link to comment Share on other sites More sharing options...
עדו פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 אגב מי שמעניין אותו, גולדהאר רכש השבוע עוד מניות בשווי 1.8 מיליון דולר בחברה שלו (smartcenter). המנייה נסחרה בשיא סביב 30 דולר והגיע ל16 דולר בנפילה של מרץ. בחודש האחרון יש התנגדות קבועה סביב אזור ה21 דולר והיום המניה שוב סיימה את המסחר באזור ה21. יכול להיות שעצם הרכישה של גולדהאר זה סימן לבאות. בגדול זה המנייה שלא אמורה לזוז יותר מדי אבל אני מאמין שהיא תחזור לאזור ה30 דולר תוך שנה ותתייצב שם שוב. יש גם 8 אחוז דיבידנדים. מעבר לכל זה, בתור אחד שגר בקנדה, בהרבה אזורי מסחר יש המון חנויות סגורות וירידה בטראפיק של הולכי רגל. בsmartcenters הקרוב לביתי נראה שהעסקים מתנהלים כרגיל ותמיד החניונים מלאים. החברה גם נכנסה לכמה פרוייקטים מעניינים לאחרונה. לגמרי שווה קנייה. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravid פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 7 hours ago, עדו said: סביר להניח. חברה שלא מתעסקת בזה זה כבר היום זה מכת מוות ודאית. הנקודה היא שטסלה מקדימה את כולם בפן הטכנולוגי כמו שאפל הקדימה את כולם בנושאי סמארטפון. בגלל העובדה הזאת, לדעתי 25 שנה מהיום שהרכבים שהיום על הכביש כבר לא יהיו שימושיים המצב בשוק במכוניות יהיה כמו המצב כיום בשוק בטלפונים. אתה (לך כבר לא יהיה סיבה להחזיק אוטו, הכוונה לחברות כמו אובר) תבחר בין אפל(טסלה) לאנדרואיד ( עוד לא קיים האנדרואיד של המכוניות והיום יש מירוץ לראות מי תהיה הגוגל של המכוניות) שוק הרכב עדיין יהיה תחרותי, אבל שוק הסוללות, הרכיב הכי יקר ברכב חשמלי, יהיה מונופול כנראה. כולן יקנו את הסוללה של טסלה ואולי של שחקנית חזקה נוספת שתקום. אבל גם זה זמני בדיוק כמו שהדואופול בשוק הסמארטפונים הולך ונשחק ככה יקרה לדעתי גם בשוק הזה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avi atias פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 ארה"ב - שיא כל הזמנים במדדים. ישראל - תשואה אפסית ב 10 שנים. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liron1006 פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 הקורונה דופקת , במיוחד היום אחרי הנתונים הגרועים. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keano פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 1 hour ago, avi atias said: ארה"ב - שיא כל הזמנים במדדים. ישראל - תשואה אפסית ב 10 שנים. 5 ענקיות הטכנולוגיה מעיפות שם את המדדים למעלה, אם אתה מוציא אותם התשואה בינונית מאוד. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avi atias פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 44 דקות לפני, Keano said: 5 ענקיות הטכנולוגיה מעיפות שם את המדדים למעלה, אם אתה מוציא אותם התשואה בינונית מאוד. מה זה בינונית מאוד? יש עוד מלא חברות "ישנות" כמו נייק, פרוקטר אנד גמבל, וולמארט, גונסון אנד גונסון ועוד שעושות תשואות מרשימות. גם כשמשווים ענף כמו גז ונפט מול גז ונפט בארץ יש הבדל גדול מאוד. מה שכן, ראיתי שבואינג איבדה 50% השנה. וזה ללא ספק יחזור בעתיד. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keano פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 8 דקות לפני, avi atias said: מה זה בינונית מאוד? יש עוד מלא חברות "ישנות" כמו נייק, פרוקטר אנד גמבל, וולמארט, גונסון אנד גונסון ועוד שעושות תשואות מרשימות. גם כשמשווים ענף כמו גז ונפט מול גז ונפט בארץ יש הבדל גדול מאוד. מה שכן, ראיתי שבואינג איבדה 50% השנה. וזה ללא ספק יחזור בעתיד. איפשהו בטוויטר ראיתי סטטיסטיקה כזאת שהוציאו את מניות הטכנולוגיה. ברור שעדיין תשואה גבוהה יותר מבארץ, אבל נמוכה משמעותית מהמדדים Link to comment Share on other sites More sharing options...
קאוביין פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 6 hours ago, ravid said: שוק הרכב עדיין יהיה תחרותי, אבל שוק הסוללות, הרכיב הכי יקר ברכב חשמלי, יהיה מונופול כנראה. כולן יקנו את הסוללה של טסלה ואולי של שחקנית חזקה נוספת שתקום. אבל גם זה זמני בדיוק כמו שהדואופול בשוק הסמארטפונים הולך ונשחק ככה יקרה לדעתי גם בשוק הזה. אבל טסלה לא מייצרת סוללות היא קונה סוללות מיפן, הרכבים האירופאים החשמלים קונים סוללות סיניות. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shlomix פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 שתף פורסם ב 3 בספטמבר, 2020 טסלה קונה תאי סוללות מפנסוניק (לפחות במפעלים בארה"ב) ומרכיבה לבד את הסוללה המלאה. תכנון הסוללה וניהול הצריכה, חום, טעינה וכו' נעשים על ידה. ממש בקרוב היא גם צפויה להתחיל לייצר סוללות בעצמה עבור דגמי היוקרה. היא צפויה להמשיך לקנות סוללות מפנסוניק ועוד הרבה חברות, פשוט כי אף אחת לא יכולה לעמוד בביקוש לסוללות, וכנראה שהמצב הזה ישאר כך בעתיד הנראה לעין Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now