Jump to content

רשמים מהניצחון על בית"ר בטדי אחריי צפייה בש.ח | 4-0 מ-ש-ו-ג-ע


Sawyer

Recommended Posts

3 hours ago, סוקראטס said:

צריך להתעכב קצת יותר על דן אייבינדר.

נניח עם סמי טריילר...

להתעכב עליו הרבה הרבה, הלוך חזור.

 

זה יותר בכיינית ומציקה מאסי עזר.

אמא שלו זונה.

השחקן הכי שנוא עליי בארץ

הכי כיף שהוא הסיט את השלישי של צ׳יקו פנימה

על הפרצוף שלך עם האף הענק הזה יא זבל

Link to comment
Share on other sites

- בצוק העיתים, מכבי תחת איביץ' המציאה את עצמה מחדש. בערך. לפחות באופן זמני. זו קבוצת הגנה. לא קבוצה מתבנקרת, אלא קבוצה שמבינה שהסחורה שיש לה בחלק ההתקפי שלה מוגבלת, אז היא מתעסקת בלסתום את כל החורים בצד שלה, ויש לה כמה, עד שהצד השני יעשה חורים בעצמו. לטווח הארוך, זו לא דרך. לזמן הנוכחי, מגיע לכל הקבוצה, שחקנים ומאמן, כל הכבוד. ממש. זו הייתה הצגה של מחוייבות ומשמעת. מכבי הוכיחה (שוב) משהו אתמול. יכול להיות שאם היא הייתה מנצחת 1:0, זה היה בולט אפילו יותר - הקבוצה לא נשברת. כל שבוע קורה איזה משהו, לא בהכרח על המגרש, שגורם לחשוב - זהו, מפה כבר יהיה קשה להתאושש. כך גם נגד בית"ר: ההעדרות הפתאומית של מיכה נראתה כמו מבוא לתיקו 0 במקרה הטוב. אבל לא. השחקנים קרעו את התחת (כמו נגד בני יהודה, כמו נגד חיפה וגם, תסלחו לי, כמו גם נגד אותה בית"ר לפני כמה ימים), ועשו את מה שהם עשו. זה מעורר כבוד.

- גם איביץ', כך דעתי, התחיל את העונה לא בכושר. גם הוא (אולי אפילו בעיקר הוא), פישל בקיץ, החל מההשפעה שלו על הרכש, וכלה בהחלטות סגל והרכב. כמו הקבוצה שלו, איביץ' חוזר לאלמנט שלו לאט לאט.

- צריך לומר גם את האמת הפחות נעימה, התקפית מכבי עדיין בבעיה. היא חיה אתמול על מצבים נייחים והתקפות מתפרצות. זה סבבה, אבל כאמור - לא משהו לבנות עליו לטווח ארוך.

- אני לפחות, לא ראיתי את זה מגיע: אמאדור שיחק אתמול טוב. כן, גם בכל מה שקשור להנעת כדור. פעמיים שלוש הוא הוציא מהרגל כדור לא טריוויאלי. כזה שחצי שובר לחץ של היריבה. זו הייתה הפעם הראשונה (אולי) מאז הגיע למכבי שהוא נראה עם בטחון כשהכדור אצלו ברגל, ולכן גם הפעם הראשונה שהציג משחק שלם של בלם (והגנתית כבר היו לו משחקים טובים מזה).

- גם אני חושב שצ'יקו היה חלש. אכן היה מעורב בכל השערים, אבל: השער הראשון היה סוג של שערוריה בהגנת בית"ר. לחטוף שער נגיחה משחקן בגובה הזה בתוך תיבת החמש זו בדיחה. את השער השני הוא לא כמעט, אלא ממש פספס (פספס! לא החמיץ!), ואלמלא שחקן בית"רי נוגע בכדור זה לא שער, וצריך פרשנות מאוד מאוד מרחיבה בשביל לחשוב שהייתה שם כוונת מסירה לברסקי בשער הרביעי. ספק אם הוא בכלל ידע שהוא שם. שאר הזמן, הוא בעיקר איבד כדורים. יש להודות: צריך גם לדעת להיות סתם מעורב; להיות במקום הנכון, לקבל את המסירות, לבצע את המהלכים גם אם הם מקריים. זה עדיף ממישהו שלא נמצא שם. כדאי גם להוסיף שלא בטוח שלאיביץ' יש אלטרנטיבה טובה יותר. אבל המשחק אתמול רחוק מלהיות דוגמא לאיך שחקן בדמותו (חלוץ, זר) צריך לשחק.

- מצטייני המשחק היו פרץ וכהן (בסדר הזה). אין לי מה לומר על זה מעבר לזה. ראויים לציון: אמאדור, גלזר (כרגיל).

- לא מסכים עם הקטילה של ברסקי פה. נתן משחק סולידי לדעתי.

- אם דוידזאדה היה נותן משחק כמו ג'רלדש אתמול, היו הורגים אותו פה. למען ההבהרה, ג'רלדש קצת איבד ריכוז במחצית הראשונה מול גרצ'קין, אבל בסך הכל שיחק בסדר גמור. סתם עניין של את מי אוהבים ואת מי לא.

- מאוד קשה לשפוט משהו על הפצועים הנצחיים שלנו אחרי המעט דקות ששיחקו אבל: בשתיים שלוש מסירות שניקוליץ', (שנכנס לאגף, לצערו) הוא הראה את האיכות הנעת כדור הזו שאתה מצפה ממי שאמור להיות מסוגל להחליף את מיכה (עוצר כדור, מחליט ומוסר מהר יותר מכל השחקנים מסביבו), וגולסה בשתי דקות השתלט על המשחק. אי אפשר להבין והשליך מזה שום דבר, אבל זה נחמד לחלום.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Shroud said:

תפיסה בחולצה זה פנדל 

 

טמטום של טיבי שכחו שיש ואר

אם היו שורקים על כל תפיסה הייתי מסכים איתך, הבעיה היא שזה קורה בכל משחק לפחות כמה פעמים.

אז או ששורקים או שלא, ולא לתת לתוצאה של המשחק להשפיע על השיפוט

Link to comment
Share on other sites

20 דקות לפני, חומץ בלסמי said:

 

שמע, כל מילה. מדויק. במצב העניינים כרגע זו הדרך לשחק.  באנו בטירוף ותמיד מרגיש בטדי, גם בניצחונות, שהאנרגיות תמיד איתם. הפעם הרגשתי שזה הפוך לגמרי, היינו ממוקדים ומרוכזים לאורך כל המשחק. 

 

 

אגב, כמה קהל הבאנו?

 

Link to comment
Share on other sites

איביץ׳ מרוויח שחקנים אחרי שהוא מעיף אותם ליציע. זה קרה עם עטר, זה קרה עם כהן וזה יקרה עם כל מי שלא יתיישר לפי דרישות. השליטה שלו בקבוצה מדהימה בעיניי וחשובה הרבה יותר מניהול משחק טוב או פחות טוב. 

לדעתי אחרי אתמול אפשר להמליך את דן איינבינדר לזונת הקהל הגדולה ביותר שגדלה פה. שחקן עם כל כך קצת כדורגל, כל כך קצת מוח והרבה ״תראו איך אני נלחם בשבילכם״. פיכסה.

Link to comment
Share on other sites

אי אפשר לאבד הכל בשלושה חודשים. גאווה מקצועית ואמונה שזה קודם כל תלוי בנו- זה לגמרי קיים. וכן, יש הבדל בין קבוצה חדשה לגמרי(ביתר) לבין אלופה מכהנת שלא איבדה יותר מידי נכסים.

אני שמח שיש שחקני סגל כמו ברסקי או ריקן. מודעים למעמדם ומקבלים אותו במקצועיות. לנהל 25 אנשים עם אגו גדול ומסגרת אמיתית אחת , זאת בעיה. ועוד מעט הולך להיות צפוף צפוף(טפו טפו).

Link to comment
Share on other sites

לא ראיתי שאזכרו את גלזר יותר מדי, אז שוב עבודה מטורפת במרכז, מגרזן כל מה שמתקרב אליו.

אני מאוהב בו, לדעתי אם לא שרן הוא חייב להיות הקפטן, הרבה יותר מנהיג ממיכה ופרץ.

הסרט כאילו נועד בשבילו, גם בלעדיו הוא מרגיש לי הקפטן על הדשא.

Link to comment
Share on other sites

אני רוצה להתעכב קצת על צ'יקו, לא פעם ולא פעמיים אומרים ומבקרים (גם בפורום) את הנעת כדור השבלונית והאיטית שלנו וחוסר הגיוון, זה נובע מהיעדר קשרים קדמיים כשירים ומשחקני התקפה לא מספיק מגוונים (בלקמן,עטר ותחילת העונה גם יונתן)

מה שצ'יקו עושה על המגרש (גם בימים פחות טובים) מבחינתי זה מבורך וזה הדבר שהכי חסר לנו בהתקפה השנה, כן, אפילו יותר מחלוץ 9 סקורר. ע''ע קיארטנסון בעונת ג'ורדי

על משחק הלחץ שלו לא ארחיב פשוט כי נראלי שכולם יסכימו איתי כמה הוא טוב וחשוב, אני מדבר על הריצה בראבק הזו לכיוון השער, גם אם האחד על אחד שלו לא מביא אחוזים גבוהים והדריבל שלו לא מעולה עצם העובדה שיש לך חלוץ שככה מסתער לכיוון השער זה משפיע על ההגנות שממול, זה שובר מבנים וקווח הגנה וגם אם הוא ירוץ 30 מטר ויאבד כדור, כל עוד יהיה אחרי זה משחק לחץ (לא רק שלו) תראו כמה הוא מקרב אותנו לגיל.

נכון אין לו את הקלאס של פריצה ואת המספרים של וידאר אבל הוא תורם המון.

אני מסכים עם חלק פה שאומרים שזה לא החלוץ שצריך לחפש אבל במצב הסגל הנוכחי הוא נכס 

 

אחלה צ'יקו

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.