Jump to content

האיך ופחות המי


המכבייה

Recommended Posts

זה הכי מתוק אבל זה גם עמוק. ניקוליץ נכנס לאגף שמאל. "תסתכל אלירן, יש לי אופציות". הביטחון והיכולת משנה שעברה לא יכולה להיעלם לגמרי. משארו שם ניצוצות של גאווה מקצועית, יכולת,  תיאום, דברים שעובדים עליהם מעל עונה. ואם ההגנה מיוצבת ובכושר טוב(וככה זה נראה נכון לעכשיו) אז יש מרווח להתקפה של כמעט 80 גולים לעונה, להשתפר. זה כבר ציוותים וכושר נתון. 

Link to comment
Share on other sites

37 דקות לפני, המכבייה said:

זה היה השיעור הכי משמעותי שאיביץ לימד אותנו בעונה שעברה. באיזור מחזור 8, 9 כבר ההרכבים לא היו אישיו לדבר עליהם. הוא הביא נקודות בכל הרכב שחקנים או מערך.

ההרכב של היום על הנייר, לא נותן 4 לנוער. הוא נתן בטדי. לא תצוגה מופתית אבל כן הופעה שלגמרי זועקת את הדומיננטיות של איביץ. מחוייבים, ראשונים לכדור, מאמינים בעצמם, מניעים מהר, מגינים ללא שום נונסנס או חוכמולוגיות מיותרות, תנועות מובנות והבנה והכרה בין המערכים ובין שחקן אחד לשני. איביץ סידר תוצאה היסטורית? בטדי בלי פלייר וקראפט מיוחד. זה מאד משמח אותי היום. שנת תארים ובריאות לכולם.

מדוייק. ניהול סגל מבריק בעיניי, מי שלא נתן 100% עף ליציע אבל לא בהכרח מי שתפס יום לא טוב, שזה יכול לקרות. יונתן כהן הבין איפה הוא נמצא והיום נתן תחת גם בהגנה וקיבל פרס בסוף. אותו דבר צ'יקו. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.