Jump to content

רשמים מההפסד לבית"ר בגמר גביע הטוטו | מאכזב אך עדיין גביע הטוטו


Sawyer

Recommended Posts

ניצחון חשוב מול מכבי חיפה מאחורינו ויוצאים לדאבל בית"ר, חימום בגביע הטוטו והמנה העיקרית בשבת בליגה בטדי. בית"ר מגיעה אחריי ניצחון ראשון והמטרה לזכות בתואר נוסף עומדת לנגד עיננו, בכל זאת איביץ' מחליט להעלות הרכב משני למשחק עם הרבה מחליפים.

 

המחצית הראשונה הייתה אמנם בשליטת מכבי אבל בצורה די מנומנמת, איילון אלמוג היה היחיד שבלט ובאמת יצר מצבים שאיימו על השער אך כאמור מחצית אנמית שנגמרה ללא שערים. מחצית שניה הייתה יותר שקולה ועם אפילו פחות מצבים מהראשונה, בדקות הסיום הקבוצות העלו את הקצב, שוב פעם היינו קרובים וטובים יותר אבל חוסר ריכוז (ולא בפעם הראשונה היום) בהגנה עלה לנו בשער מאוחר ועוד אחד בתוספת הזמן שגמר את הסיפור. מבאס ומיותר, אבל עדיין גביע הטוטו.

 

שופט: רע- (זיו אדלר כרגיל בא כדי לעשות הכל נגדנו והצליח, שיפוט מחפיר גם בגדולות כמו פנדלים או אדומים וגם כמובן בכל קטנה, צהוב, פאול שעוצר מומנטום. פשוט בא לזיין אותנו, חייב למות כבר, חייב.)

 

שחקנים: למרות שיש לטננבאום אשמה מסויימת בשער הראשון אני עדיין חושב שהוא ממשיך בכושר הטוב וממשיך להרגיע אותי בזמן שיאנוטיס פצוע עם עוד משחק טוב. מרכז ההגנה לדעתי היה גם כן טוב עד דקות הסיום, כשגם טיבי המשיך עם הכושר הטוב (וכמובן החזיר את הטעות/חצי טעות של גול למשחק) וגם אמאדור לקח הרבה כדורים ואמנם פגע בניהול המשחק עם מסירות רעות ופספס פוזשן אחד חשוב ועדיין הראה יכולות הגנתיות. פיבן גם כן לדעתי המשיך להראות יכולת טובה, לא חף מטעויות בסיום ועדיין לעומתו דוידזאדה במשחק פשוט רע, טעויות בהגנה, טעויות בהתקפה. רע. חוליית הקישור לבטח לא הייתה יותר מעודדת כשדור פרץ במשחק נפל, איבודים, בלבולים, חוסר אחריות. חייב להתעורר ומהר, ברסקי לידו הציג את המשחק הכי רע שהוא יכול כשנעלם כמעט לגמרי בהגנה וסיים עם אחוז מסירות מדויקות חד ספרתי. ריקן היחיד שתפקד בצורה כלשהי בקישור וגם לו אין לי סופרלטיבים מיוחדים לחלק כי גם כשעשה פעולות גדולות דאג להרוס אותן בהמשך. היכולת המאכזבת ממשיכה גם בהתקפה כשיוני כהן ממשיך להתהלך על המגרש ולהעלם לדקות רבות, לא יודע מה עובר על הילד כשמהצד השני איילון אלמוג אולי המצטיין שלנו עם משחק לא רע, כמה דריבלים מרשימים ואיומים על השער, עדיין שגה ב2-3 החלטות קריטיות ולא סיפק מספר. בחוד שכטר במשחק סביר, קצת לחץ, קצת הוריד כדורים, קצת מסר. לא מספיק.

 

פיקנטריה:

- הפסד תואר ראשון לעונה (בוא ניהיה כנים עם אירופה)

- ניקוליץ' וגולסה לא מתלבשים למרות השמועות

 

חייב למות:

אדלר - עושה בכוונה, אין מה להגיד. לא מבין איך זה עובר בשקט ורק ממשיך בתפילות שסופו קרוב

דן אייניבידר - באמת שאני לא יכול לראות את הגמל שלמה המכוער הזה, שאשתו תערוף לו תראש כבר.

 

קהל:

איך קורה שהמגרש לא מלא במשחק כזה, אני לא מצליח להבין את הקהל. בכל מקרה מי שהגיע כן ייצר עידוד ואווירה ביתית עבור הקבוצה ברוב דקות המשחק. שמחתי לראות שהצלחנו לדחוף ולהרים את הקבוצה לדקות טובות (חבל שזה לא הספיק). טיעון שיפור כתמיד היחס לשופט לא ייתכן שנעביר את זה בשקט ולא נגביר את הבוז ונשיר ונראה לבן זונה שאנחנו רואים שהוא בא לנו על הראש. 

בכל מקרה היה ועבר, צריכים להסתכל קדימה כי יש לנו משחק פי אלף יותר חשוב וקשה מול בית"ר, סה"כ גביע הטוטו בהרכב משני - להרים את הראש להרגיע את הרוחות ולסוע לטדי להביא 3 נקודות

 

שבת, 20:30, טדי. נתראה.

Link to comment
Share on other sites

באמת שכבר נמאס לי מהשופטים בליגה המזדיינת הזאת. 

כל משחק בא איזה בן שרמוטה אחר ומזיין אותנו לפעמים בטעויות קטנות ולפעמים בגדולות. נמאס כבר מאדלר הבן זונה.

שישרף כל האיגוד המסריח הזה וכל ציר הרשע לא ישרוד.

Link to comment
Share on other sites

הרכב משני או לא, את שני הגולים קיבלנו בהרכב מלא לגמרי. דור פרץ מגיע לרמת בלתי נסבל מתחילת העונה, פשוט חזר לגמרי ליכולת החלשה שלו, כמה איבודים והשיא  בישול לביתר בגול הראשון

Link to comment
Share on other sites

לטעמי עם המצב בכנפיים צריך לשחק עם מיכה גלזר ריקן ופרץ אם יתעורר על עצמו , ואילון אלמוג כשריקן או מיכה בכנף .

חייב שמיכה וריקן יתנו כדור לגול פשוט ההתקפה סטטית ואין הנעת כדור כשבכנפיים יש את בלקמן יונתן כהן או ציקו .

Link to comment
Share on other sites

זה לא מקרי שכל השחקנים ללא יוצא מהכלל כשלו בפעולות הכי פשוטות. כולם. כולל המחליפים (מיכה, למשל, לא עשה כלום). זה היה ברור איך המשחק הזה יראה אחרי 10 דקות - על מגרש כזה זה לא כדורגל, אלא ניסוי בהסתברות. לכל דבר שנעשה עם הכדור, 50% סיכוי להצליח בלי קשר לשחקן שעושה את הפעולה. עכשיו נראה אותכם מצליחים לחבר שלוש מסירות. זה ניכר גם אצל בית"ר. כשפלומיין החטיא בתחילת המשחק מצב של אחד אחד, זה היה כי הכדור האט לו בדריבל האחרון. עלי מוחמד, שחקן שהכדור דבוק לו לרגל, איבד כדורים כמו שבחיים לא ראיתי אותו. צ'יקו מקבל כדור טוב ברחבה, נגיעה ראשונה הכדור בורח מטר וחצי. אני מוכן לשים כסף שאיבוד הכדור של פרץ בסוף הוא פונקציה של הדשא. כמה דקות קודם לכן גלזר איבד כדור לא פחות פשוט (ופרץ הציל אותו).

 

לא בא בטענות לאף אחד במשחק הזה.

Link to comment
Share on other sites

הדשא היה באמת זוועה. באמת. גם השופט בא לנו על הראש, היינו צריכים לנצח עדיין. מבאס. 

 

נראה אחרת בשבת.

וכמה שהגולסה ניקוליץ חסרים כדי להעיר את הקבוצה. סעמק. 

Link to comment
Share on other sites

15 דקות לפני, turgi said:

זה מתחיל להזכיר את העונה של ג׳ורדי.

לדעתי איביץ׳ חייב לשנות מערך, אין לו שחקני קו ל433.

 

בהחלט.

מניח שהוא כבר מבין את זה.

הנשק שלנו זה סבוריט וג'רלדש.

Link to comment
Share on other sites

לא מובן למה לא דקה 70 להכניס את ג'ראלדש וסבוריט ולגמור את המשחק הזה . 

פרץ במשחק נוראי .

ברסקי לא צריך לראות דשא בעונה בלי אירופה, הוא לא ברמה של מכבי . 

Link to comment
Share on other sites

דוידזאדה בעיניי זו בושה וחרפה, לא מתאים לרמה. 

אותו דבר ריקן, יודע שהוא נחשב כביכול לאיזה לוחם אבל אותי מעניין כדורגל לא ״הקרבה״, מבקש לא להביא לי נתונים של שערים שלו משנה קודמת, זה לא רלוונטי, הוא לא ברמה. 

 

Link to comment
Share on other sites

מקווה שאיביץ' ינסה לשחק עם ציקו כחלוץ 9 ועם בלקמן כחלוץ שני תחתיו,לדעתי יכול להיות שילוב מוצלח,במיוחד במערך של 5 בהגנה כשסבוריט וג'ראלדש יהיו שחקני כנף בהתקפה.

Link to comment
Share on other sites

אחרי מה שראינו מול חיפה, אני חושב שגם לעובדה ששני המגנים לא פתחו יש חלק מאוד משמעותי במשחק ההתקפה.

סאבוריט בכושר משנה את הקבוצה.

גם בגמר גביע הטוטו שנה שעברה לא היינו כאלה איכותיים נגד חיפה, הבקענו גול מקרי וזכינו, לא חושב שהמשחק הזה אומר יותר מדי על ההמשך.

Link to comment
Share on other sites

אנחנו לא נראים טוב מיוני.  זה לא השופטים, לא הדשא ולא שום דבר אחר. הכל אצלנו מקרי שום התקפה מתוכננת, כל המשחק שבלוני, מסירה לבלם, מוסר למגן, שמוסר לקשר ושום אחורה לבלם בלי שום חשיבה קדימה. פרץ חזר להיות פרץ של לפני הפועל חיפה לא מבין למה הוא רואה דשא. ריקן שחקן מפוזר וממש לא מתאים לפה, שלא נדבר על ברסקי.  בקיצור אנחנו לא טובים 

Link to comment
Share on other sites

חברים, פרופורציות. 

אמנם מראנו לא טוב במשחק גביע הטוטו בהרכב משני ואנחנו נראים לא מבריק בלשון המעטה כבר מתחילת העונה אבל אתם חייבים להרגע ולהפסיק להשתולל.

 

הקבוצה נראת לא יותר רע מאף קבוצה אחרת בליגה, לא בפער מאף קבוצה אחרת בטבלה, פצועים צריכים לחזור דברים צריכים להסתדר אנחנו מכירים את הפוטנציאל של איביץ ושל הסגל וזה הזמן שלנו לתמוך, שכחתם לגמריי מתי הזמן לצעקות חמאס.

Link to comment
Share on other sites

שכטר, בלקמן, אופואדו, עטר, כהן, אלמוג, חוזז. 

 

באמת לא יודע איך איביץ אמור לבחור שלישייה קדמית מכל השביעייה הזו שכולם קיבלו הזדמנות ולא הצליחו להראות משחק אחד מלא סביר ועם סטטיסטיקה שאנחנו כובשים גול אחד למשחק. לא עושה לו טוב ולא עושה להם טוב כל העומס הזה.  

 

עד ינואר נאכל חרא על הבניית סגל לרוחב. 

מול הקטנות יהיו ניצחונות לא משכנעים ומול הבכירות משחקים צמודים שבמקרה הטוב נתנחם בלחימה ותקווה לא להפסיד. 

מקווה שזה יספיק למקום הראשון. 

 

Link to comment
Share on other sites

בעטנו לשער בכלל ? משחק רע, עוד משחק רע, צריך לעורר שם כמה שחקנים, פרץ אבוד לגמרי מפתיחת העונה, הכנפיים לא כנפיים ולאיביץ אין אלטרנטיבות ראויות מהספסל כדי לזעזע. 

Link to comment
Share on other sites

אי אפשר לנצח משחק כזה עם ריקן ודידזאדה על הדשא. הם היו מתחת לכל ביקורת. ריקן לא מסוגל לתת פס אחד שטוח לשחקן שנמצא 3 מטר ממנו, מאבד כל כדור ביציאה להתקפה בגלל שלא מוסר בזמן ולא תורם אפילו הגנתית.

דוידזאדה זה בכלל משהו מביך. נראה שלבן אדם אין יסודות של כדורגל- השתלטות על כדור, שמירה על שחקן ובאופן כללי הבנה של המשחק. הכי מרתיח אותי שהוא יכול לעמוד לפני שחקן ההתקפה שהוא שומר עליו ועדיין לאבד את הכדור+ לבצע עבירה.

כל השאר הם דברים ברי תיקון ועוד איכשהו מתקבלים על הדעת. אני באמת חושב שפתחנו לא רע בכלל את המשחק ובדקות האחרונות היתה התעופפות של כולם. חוץ מזה ההגנה המשיכה להיות חזקה.

עוד אחד שאכזב ממש היה יונתן כהן שלא לקח את ההזדמנות, לא ייצר מצבים בכלל ונראה די מיותר על המגרש.

למרות הכל, חושב שבהרכב שעלה נגד חיפה אנחנו יכולים וצריכים לנצח בשבת.

Link to comment
Share on other sites

קודם כל נתניה זה זוועת עולם

פאקינג שעתיים להגיע מראשל"צ פשוט סיוט

שנית שופט,אלוהים ישמור איזה שופט כלב מסריח ,כל השריקות נגדנו פשוט שונא מכבי

מוזר מאוד מה שקורה לפרץ השנה

כזאת נפילה ביכולת חייב להתעורר על עצמו ומהר

לגבי השאר דווידזאדה שיכור, ברסקי לא ברמה,ריקן מעצבן והשאר פשוט לא בכושר (מלבד הבלמים)שאנחנו כבר בסוף בפטמבר.

מקווה מאוד שהפצועים יחזרו במהרה ובינואר יביאו חלוץ נורמלי

נקודת האור מהמשחק הזה היא אלמוג איילון

הילד כוכב כדורגל  

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Sawyerdroid said:

חברים, פרופורציות. 

אמנם מראנו לא טוב במשחק גביע הטוטו בהרכב משני ואנחנו נראים לא מבריק בלשון המעטה כבר מתחילת העונה אבל אתם חייבים להרגע ולהפסיק להשתולל.

 

הקבוצה נראת לא יותר רע מאף קבוצה אחרת בליגה, לא בפער מאף קבוצה אחרת בטבלה, פצועים צריכים לחזור דברים צריכים להסתדר אנחנו מכירים את הפוטנציאל של איביץ ושל הסגל וזה הזמן שלנו לתמוך, שכחתם לגמריי מתי הזמן לצעקות חמאס.

מין הסתם אין פה פרופורציות...

אבל שמע, מה זה לא נראים רע מאף קבוצה? יש לנו ציפיות קצת אחרות מאשר לאוהדי חיפה, ב"ש ובית"ר מהקבוצה שלהם.

 

ולגבי הפצועים? אין כבר מה להגיד. אמורים להתחיל לחזור עוד חודש, אצילי סופר-משמעותי, הלוואי ויצליח לחזור בצורה נורמלית.

גולסה וניקוליץ כשירים ולא מקבלים 10 דקות בטוטו עם 5 חילופים? זה ככ מוזר. 

Link to comment
Share on other sites

הקבוצה נראית כבויה, רכש לא יהיה וגם אין כסף. אלמוג חייב לשחק יותר. קארצב חייב לחזור בינואר, ויאללה יש לך אחלה שחקנים בנוער צריכים להתחיל לשתף גם אותם, ביחד עם הפצועים נחזיר את הרעב (מה, אם לב"ש מותר אז גם לי) , איפה נעלמו בר כהן (אמור להיות המחליף של מיכה, ובהיעדר ניקוליץ' ציפיתי שהוא יהיה בבוגרים העונה) ונדב נידם, יש לנו עוד כמה פרוספקטים בנוער. צריכים חלוץ? למה לא לנסות את גררו, עוד קשר עושה משחק? הופמייסטר. מגן ימני פצוע שנתיים? צ'ילאקה. לפחות על הספסל. שחקן כנף עם דריבל? מופלח. 

קשה לי עם זה שלא משתפים כמעט נוער שלנו ויש לנו נוער מוכשר מאוד, הכי מוכשר בארץ. מילא אם הכל היה דופק כמו שעון (וגם אז מומלץ לשתף פה ושם שחקנים, אפילו יותר מכשלא הולך) אבל במצב כזה חייב חייב להעיף את כל הלא קשורים לענף שיש לנו (ולצערי יש לא קצת) ולנסות משהו חדש ומרענן יותר. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, דקסטר said:

גולסה וניקוליץ כשירים ולא מקבלים 10 דקות בטוטו עם 5 חילופים? זה ככ מוזר. 

אני אחזור על זה שוב. זה לא מוזר.

הם הרגע חזרו אחרי שנה של פציעות. הם לא היו עוזרים בכלום וזה רק יכל לסכן אותם.

אני מאמין שאם הם לא יפצעו שוב הם יתחילו לשחק אחרי הפגרה.

Link to comment
Share on other sites

משחק חלש של כולם לצערי. אולי איביץ ניסה לעשות הימור בשבת מקווה לראות הרכב אחר - עם סבוריט וגראלדש כמגנים עם עטר ואלמוג ומה עם גולסה וניקוליץ מתי הם סוף סוף ישחקו? 

הם היחידים שיכלו להיות השפנים מהכובע.

איך השאלנו את קארצב פשוט הזיה.

Link to comment
Share on other sites

9 דקות לפני, מכביסט לעד said:

אני אחזור על זה שוב. זה לא מוזר.

הם הרגע חזרו אחרי שנה של פציעות. הם לא היו עוזרים בכלום וזה רק יכל לסכן אותם.

אני מאמין שאם הם לא יפצעו שוב הם יתחילו לשחק אחרי הפגרה.

לעזור במה? על הזין שלי גביע הטוטו הזה.

הם מתאמנים כבר שבועיים, הם חייבים להתחיל להרגיש דשא.

Link to comment
Share on other sites

2 דקות לפני, דקסטר said:

לעזור במה? על הזין שלי גביע הטוטו הזה.

הם מתאמנים כבר שבועיים, הם חייבים להתחיל להרגיש דשא.

גולסה לדעתי חזר לאימונים מלאים רק בשבוע שעבר.

הנקודה שלי היא שלא היה טעם לתת להם לשחק כשיודעים שהם שחקנים פציעים ולא שווה לסכן אותם בשביל עשר דקות בגביע.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.