Banz פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 2 hours ago, Omer said: ממליץ בחום אף פעם לא להשתפך בפני שירות לקוחות, כי לא אכפת להם, זה סתם מאריך את השיחה, וסתם אתם מעלים לעצמכם את העצבים. פשוט תבדקו מה אחרים כתבו כאן שהם קיבלו, ותבקשו מלאן אותו דבר. דווקא אני לא מסכים איתך בנושא הזה עבדתי בשירות לקוחות (גם בתפקיד ניהולי) ולדעתי הכל תלוי על מי אתה נופל, באמת ברוב המוקדים רוב הנציגים לא אכפת להם וינסו להוריד אותך מהקו אבל תמיד יש את הנציגים/מנהלים האכפתיים שאם תגיע אליהם הם יעשו הכל כדי לפתור לך את הבעיה במיוחד אם אתה מציין שפנית כמה פעמים ולא קיבלת מענה נכון. המלצה שלי - הנציג טמבל/מתרץ/מדבר שטויות - נתקו ונסו שוב. הבעיה במקרה הספציפי שלנו שעד שאתה תופס את לאן בטלפון אתה לא תנתק... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שלחו עכשיו סמס מלאן, מי שלא קיבל מנוי צריך לשלוח להם פרטים https://forms.gle/tKyqrzHxLqGRBV6G6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawyerdroid פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מי שלא קיבל סמס ולא קיבל מנוי שיגיד.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTA For Ever פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מנוי יקר, בחרת לקבל את המנוי באמצעות שליח עד הבית. הודעת SMS מחברת השליחויות לגבי תיאום הגעת השליח צפויה להישלח אליך ביממה הקרובה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 ביום המשחק ינפיקו בקופות מנוי חדש למי שלא קיבל ושלח להם את הבקשה בלינק למעלה Link to comment Share on other sites More sharing options...
פנחס שוף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 פניה בדבר אי קבלת המנוי לעונת 19/20 תודה רבה על פנייתך! במידה וכרטיס המנוי לא יגיע אליך עד יום המשחק, ניתן להגיע לקופות בלומפילד ביום המשחק (יום ראשון 1/9) החל מהשעה 12:00 ועד שריקת הפתיחה ויונפק לכם כרטיס מנוי חדש. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 חבל שלא מאפשרים להנפיק מנוי חדש כבר ממחר, סתם יהיו עומסים בקופות Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTA For Ever פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 אם רכשתי 2 מנויים בשיוך לבעלים על אחד מהם אבל שיחמתי על שניהם באותה ההזמנה , שניהם אמורים להגיע אליי לא ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
silentyogi פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 תשובה שקיבלתי במייל הרגע, הזמנתי עם שליח. לא קיבלתי sms חברת השליחויות קיבלה היום את המנויים , עד סוף השבוע אתה צפוי לקבל את המנויים. השליח יחייג לתאם את המשלוח. ובמידה והמנוי אינו מגיע עד תאריך ה29.9 יש למלא את הטופס בקישור הבא: https://forms.gle/tKyqrzHxLqGRBV6G6 המשך יום טוב. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvielMaccabi4 פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 20 דקות לפני, Sawyerdroid said: מי שלא קיבל סמס ולא קיבל מנוי שיגיד.. אני צריך לעשות משהו או רק למלא את הפרטים בלינק? Link to comment Share on other sites More sharing options...
הישראלי היפה פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 קיבלתי SMS כזה, אבל כבר קיבלתי את המנוי בשבוע שעבר. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roi8 פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 משהו יודע מאיפה אוספים אם בחרתי איסוף? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 6 דקות לפני, roi8 said: משהו יודע מאיפה אוספים אם בחרתי איסוף? אין איסוף זה הייתה ברירת מחדל. שלחו לכולם בדואר למי שעדיין לא הגיע שישלח פרטים בלינק למעלה Link to comment Share on other sites More sharing options...
netanel7 פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 ידוע למישהו אם איסוף עצמי של המנוי זה בקופות או במשרדים? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccabi forever פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 הם מודעים לזה שבמקרה הטוב אלפים בודדים לא קיבלו את המנוי בדואר... איזה תור הולך להיות בקופות לפני המשחק!!! מה הבעיה לתת אפשרות להנפיק כרטיס חלופי בהדפסה ביתית? מישהו יודע אם רק בעל המנוי יכול לבוא למשוך או שניתן לבקש ממישהו אחר לאסוף בשבילו. Link to comment Share on other sites More sharing options...
netanel7 פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 ראיתי עכשיו שהם הוציאו הודעה שאין איסוף כרטיסים במגרש שהכל הנפקה איך ניתן להשיג את הכרטיס אם המנוי לא הגיע? Link to comment Share on other sites More sharing options...
פדרו פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 2 דקות לפני, netanel7 said: ראיתי עכשיו שהם הוציאו הודעה שאין איסוף כרטיסים במגרש שהכל הנפקה איך ניתן להשיג את הכרטיס אם המנוי לא הגיע? איפה ראית? Link to comment Share on other sites More sharing options...
netanel7 פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 4 דקות לפני, פדרו said: איפה ראית? בפייסבוק פרסמו לינק לרכישה של כרטיסים אז יש שם נקודה שמתייחסת לזה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccabi forever פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 Just now, netanel7 said: בפייסבוק פרסמו לינק לרכישה של כרטיסים אז יש שם נקודה שמתייחסת לזה. לא נראה לי שזה קשור למנויים, מדובר על רכישת כרטיסים בודדים למשחק. נראה שהם רוצים שהקופות ישמשו נטו לקבלת מנויים שטרם הגיעו בדואר... אחרת בכלל יהיה שם כאוס מוחלט Link to comment Share on other sites More sharing options...
R24 פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 18 hours ago, MTA For Ever said: אם רכשתי 2 מנויים בשיוך לבעלים על אחד מהם אבל שיחמתי על שניהם באותה ההזמנה , שניהם אמורים להגיע אליי לא ? מצטרף לשאלה, כרגע שלי הגיע והשני לא הגיע לא אלי ולא לכתובת של החבר שעשיתי עליו שיוך Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeudemort פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 קיבלתי רק שני מנויים מתוך שלושה שקניתי, יש משהו לעשות בעניין? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTA For Ever פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 1 hour ago, R24 said: מצטרף לשאלה, כרגע שלי הגיע והשני לא הגיע לא אלי ולא לכתובת של החבר שעשיתי עליו שיוך שלי הגיע אליי עם שליח למנוי הנוסף נשלח אליו גם כן הביתה התקבל אצלו ע״י שליח Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omer פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 22 hours ago, Banz said: דווקא אני לא מסכים איתך בנושא הזה עבדתי בשירות לקוחות (גם בתפקיד ניהולי) ולדעתי הכל תלוי על מי אתה נופל, באמת ברוב המוקדים רוב הנציגים לא אכפת להם וינסו להוריד אותך מהקו אבל תמיד יש את הנציגים/מנהלים האכפתיים שאם תגיע אליהם הם יעשו הכל כדי לפתור לך את הבעיה במיוחד אם אתה מציין שפנית כמה פעמים ולא קיבלת מענה נכון. המלצה שלי - הנציג טמבל/מתרץ/מדבר שטויות - נתקו ונסו שוב. הבעיה במקרה הספציפי שלנו שעד שאתה תופס את לאן בטלפון אתה לא תנתק... מבין מה שאתה אומר, בתור אחד הנציגים שכן היו מנסים לעזור. עדיין, כמו שכתבתי במקום אחר, אסרטיביות עוזרת יותר מאגרסיביות. צריך לזכור שכל הנציגים האלה עובדים לפי פרוטוקולים, לא שולפים מהשרוול. אתם פשוט צריכים לכוון אותם לפרוטוקול שאתם רוצים. אנשים כאן כתבו מה הם הצליחו להשיג - תכוונו לשם. Link to comment Share on other sites More sharing options...
silentyogi פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 אז אין נחמה גם בשליח עד הבית הזמנתי 2 מנויים וקיבלתי היום עם שליח רק אחד מהם.. בדקתי עם חברת השליחויות ולא קיבלו את השני מרתיח Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyper פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 28 באוגוסט, 2019 אחרי שאתמול הגיעו ארבעת המנויים היום הגיעו עוד ארבעה כרטיסים עם אותם שמות, נראה שהוציאו עוד עותק, (רשום 1,2 בפינה השמאלית התחתונה) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now