מנהלים ראשיים amilov פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מנהלים ראשיים שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 אני מעלה פה במרוכז כי פנו אליי באופן אישי כמה אנשים שלא קיבלו את המנוי וביקשו שאעזור להם. לפי מה שנמסר ממכבי, היום ייצא SMS מסודר לכולם עם לינק וכל מי שלא קיבל את המנוי יוכל לעדכן דרך הלינק ויקבל הסבר על כל מה שצריך. שימו לב להתעדכן בזה כמה שיותר מהר על מנת לא להיתקע ביום ראשון. 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
זיפו פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 למה אין מוקד מיוחד לאוהדי מכבי כמו שיש לאוהדי ביתר? Link to comment Share on other sites More sharing options...
פנחס שוף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 אחלה עמילוב Link to comment Share on other sites More sharing options...
מנהלים ראשיים לקטר פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מנהלים ראשיים שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מבדיקה שלי כל מי שטרם קיבל מנוי ולא יקבל עד יום ראשון יוכל לקבל כרטיס למשחק בקופות. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawyerdroid פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 2 דקות לפני, לקטר said: מבדיקה שלי כל מי שטרם קיבל מנוי ולא יקבל עד יום ראשון יוכל לקבל כרטיס למשחק בקופות. כן, הבעיה היא שהפרס של מי שהצליח להגיע עד 20:00 לאצטדיון ביום המשחק כנגד כל הסיכויים מפספס מחצית ראשונה על תורים של אלפי אנשים בכניסה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
מנהלים ראשיים לקטר פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מנהלים ראשיים שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 אנשים צריכים בכל מקרה לבוא מוקדם ככה או ככה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTA For Ever פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 כרטיס לקופות זה סיוט ובטח לא דרך להקל על העניין. המינימום שישלחו כרטיס ישיר לחשבון בלאן להדפסה ביתית. אנשים שילמו אקסטרא (30₪ חרטא וזה) כדי לקבל מנוי עד הבית. אז להעמיד 20,000 בתור בקופות נשמע לא סביר בעליל. יש אנשים שנמצאים בחו״ל עד יום ראשון ובערב רוצים להגיע למשחק בסבבה שלהם 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
מנהלים ראשיים לקטר פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מנהלים ראשיים שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 חושב שמדובר על הרבה פחות שלא קיבלו את המנויים. בטח לא 20,000 ולדעתי אפילו לא 10,000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
הנדון פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 תנסו להיכנס עם המנוי של נתניה. כמו שכבר כתבתי בעונה ראשונה בנתניה זה נתן להיכנס עם המנוי הישן מבלומפילד Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmic פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 גם אליי המנוי לא הגיע, העובדה שהמנויים לא נשלחו בדואר רשום היא פשוט שערוריה וזלזול מופגן בבעלי המנויים. בדיוק סיימתי של שיחה שעה וחצי עם נציג "לאן" בטלפון. הסברתי לו שאין שום תרחיש שאני הולך לעמוד בקופות בבלומפילד כמו נבלה ולחכות בתור בתקווה שאכן יהיה לי שם כרטיס חלופי. סיכמתי איתו שאוכל להגיע למשרדים שלהם לאחר שתתחיל המכירה כדי לאסוף משם את הכרטיס. האבסורד הגדול בכל הסיפור הזה, הוא שאם הרי הייתי מדווח שהמנוי שלי נגנב/אבד, אז הייתי משלם עמלה 100 ש"ח דמי טיפול ותוך 24 שעות הייתי יכול להגיע למשרדי לאן ולאסוף מנוי חדש. במציאות הנוכחית, אני צריך להמתין בסבלנות כדי ש"דואר ישראל" יצילו את היום. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel616 פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 למה שפשוט לא ישלחו את הכרטיסים במייל למי שלא הגיעו במקום להעמיד אנשים בתור לקופות? Link to comment Share on other sites More sharing options...
מנהלים ראשיים לקטר פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מנהלים ראשיים שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 בדקתי שוב. אמור להגיע כרטיס למייל. אם עדיין תהיה בעיה כלשהיא יהיה אפשר לקבל את הכרטיס גם בקופה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmic פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 6 דקות לפני, לקטר said: בדקתי שוב. אמור להגיע כרטיס למייל. אם עדיין תהיה בעיה כלשהיא יהיה אפשר לקבל את הכרטיס גם בקופה. רק שתתחיל המכירה בפועל. הנציג ניסה לשלוח לי פעמיים והמייל עדיין לא הגיע. Link to comment Share on other sites More sharing options...
הישראלי היפה פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 הכי טוב לדעתי היו צריכים לפתוח עמדות לכל אלה שעדיין לא קיבלו את המנוי ויכולים להגיע לקחת ונגמר הסיפור. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyLord פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 אני דברתי עם לאן היום גם כן. לא הייתי נחמד או סבלני ובסוף העבירו אותי "לאחראי" . אחרי שיחה עם האחראי הבהרתי לו , והוא הסכים, שאם עד יום חמישי הזה לא אקבל את המנוי אגיע אליהם בחמישי, יבטלו את המנוי שנשלח אלי בדואר, וינפיקו לי אחד חדש על המקום. כמו שאמרתי לאחראי אגיד פה - עם כל הכבוד לעובדה שישנה כמות ענקית של מנוים לחלק, היה להם מספיק זמן להתחיל את זה. ואני שעמדתי בתור האינרטנטי ביום שנפתחה המכירה בערך שעה, ואחרי זה עוד נסעתי ליד אליהו לעזור לחבר, לא אחכה עוד דקה ולא חצי דקה בקופות האיצטדיון. הם קיבלו מאיתנו די ויותר כסף כעמלה על המנוי, שישלחו לי את זה עם רחפן מצידי. אם תגידו את כל זה באגרסביות ואסרטיביות זה יסתדר, הם חבורה של דפוקים שאין להם כוח לעבודה שלהם 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMTA פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 13 דקות לפני, MyLord said: אני דברתי עם לאן היום גם כן. לא הייתי נחמד או סבלני ובסוף העבירו אותי "לאחראי" . אחרי שיחה עם האחראי הבהרתי לו , והוא הסכים, שאם עד יום חמישי הזה לא אקבל את המנוי אגיע אליהם בחמישי, יבטלו את המנוי שנשלח אלי בדואר, וינפיקו לי אחד חדש על המקום. כמו שאמרתי לאחראי אגיד פה - עם כל הכבוד לעובדה שישנה כמות ענקית של מנוים לחלק, היה להם מספיק זמן להתחיל את זה. ואני שעמדתי בתור האינרטנטי ביום שנפתחה המכירה בערך שעה, ואחרי זה עוד נסעתי ליד אליהו לעזור לחבר, לא אחכה עוד דקה ולא חצי דקה בקופות האיצטדיון. הם קיבלו מאיתנו די ויותר כסף כעמלה על המנוי, שישלחו לי את זה עם רחפן מצידי. אם תגידו את כל זה באגרסביות ואסרטיביות זה יסתדר, הם חבורה של דפוקים שאין להם כוח לעבודה שלהם זו התנהלות ביזיונית שהאחראית הראשית לכך בסופו של דבר היא מכבי. אפילו שבפועל לאן אחראים על השירות של החידוש מנויים,הנפקה הפצה וכו'(ולא משנה שירותים של איזה חברת שליחויות הם שכרו)מכבי אלו ששוכרים את השירותים שלהם וכמו שכמה פה אמרו לאוהדי ביתר יש מספר טלפון מיוחד של לאן לפניות שלהם לחידוש מנויים ששם עונים די מהר. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omer פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 41 דקות לפני, MyLord said: אני דברתי עם לאן היום גם כן. לא הייתי נחמד או סבלני ובסוף העבירו אותי "לאחראי" . אחרי שיחה עם האחראי הבהרתי לו , והוא הסכים, שאם עד יום חמישי הזה לא אקבל את המנוי אגיע אליהם בחמישי, יבטלו את המנוי שנשלח אלי בדואר, וינפיקו לי אחד חדש על המקום. כמו שאמרתי לאחראי אגיד פה - עם כל הכבוד לעובדה שישנה כמות ענקית של מנוים לחלק, היה להם מספיק זמן להתחיל את זה. ואני שעמדתי בתור האינרטנטי ביום שנפתחה המכירה בערך שעה, ואחרי זה עוד נסעתי ליד אליהו לעזור לחבר, לא אחכה עוד דקה ולא חצי דקה בקופות האיצטדיון. הם קיבלו מאיתנו די ויותר כסף כעמלה על המנוי, שישלחו לי את זה עם רחפן מצידי. אם תגידו את כל זה באגרסביות ואסרטיביות זה יסתדר, הם חבורה של דפוקים שאין להם כוח לעבודה שלהם אסרטיביות כן, אגרסיביות לא. לאחראים שמדברים אתכם לא אכפת מה עברתם, אכפת להם איך להוריד אתכם מהקו. העבודה שלהם היא לא לתת שירות, העבודה שלהם היא להוריד אתכם מהקו. ממליץ בחום אף פעם לא להשתפך בפני שירות לקוחות, כי לא אכפת להם, זה סתם מאריך את השיחה, וסתם אתם מעלים לעצמכם את העצבים. פשוט תבדקו מה אחרים כתבו כאן שהם קיבלו, ותבקשו מלאן אותו דבר. יגידו לכם לאסוף בקופה? אתם רופא באיכילוב שמסיים משמרת בדיוק בזמן להגיע בשריקה. ברור שהם יודעים שזה חארטה, אבל זה ייתן בדיוק את אותו אפקט כמו ויכוח על צדק. Link to comment Share on other sites More sharing options...
עמית הצהוב פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 מישהו קיבל כזאת הודעה? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prici פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 2 דקות לפני, עמית הצהוב said: מישהו קיבל כזאת הודעה? כן גם אליי הגיעה עכשיו Link to comment Share on other sites More sharing options...
החולצה עם הסוס פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 קצת עיצבן אותי שהחליטו בשבילי שזה יישלח בדואר רגיל. במקרה שלי, אני סובל מבעיה של גניבות מהתיבה, וכשהבנתי שהמנויים צריכים להגיע באותו יום, נאלצתי לקחת חופש ולהיות במארב לדוור עד שהמנוי הגיע. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
red4peace פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 לא קיבלתי לא מייל, לא SMS (היום), לא וואטסאפ ולא מנוי. מה זה החרא הזה, שילמתי הרבה כסף על מנוי, לא עומד דקה בקופה לקבל אותו עכשיו. מה גם שבמייל לא קיבלתי תשובה, וזאת שעונה לטלפון אמרה שזה יגיע עד הסופש ויהיה בסדר. עריכה: הגיע. הרגע. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exphobia פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 לאן לא עונים כבר יומיים הזבלים האלה. מבחינתי לנסוע אליהם ולקחת את המנוי. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 כוס אמא שלהם זונה לא קיבלתי לא הודעה ולא מנוי ולא כרטיס ואין מצב שאני עומד עם עוד אלפי אנשים בקופות ומחכה ביום המשחק, מה אני בעונש? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronaldo De Lima פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 נציג לאן אמר לי אתמול שהמנוי יגיע עד יום חמישי (לא מאמין לו) ובמידה ולא יגיע, אקבל כרטיס אלקטרוני במייל למשחק נגד בני יהודה (ואת סיפור המנוי יהיה זמן לפתור לאחר מכן, יש פגרה וכו'). מכבי השיבו לי היום בתשובה הבאה במייל: המנוי נרכש והכרטיס נשלח בדואר 24 וצפוי להגיע בימים הקרובים , ובמידה והמנוי אינו מגיע עד תאריך ה29.9 יש למלא את הטופס בקישור הבא: https://forms.gle/tKyqrzHxLqGRBV6G6 תודה ויום נעים. אני מוכן לנסוע ללאן/מכבי מחר/מחרתיים על-מנת לקבל מנוי, השאלה האם הדבר אפשרי ולאיפה עליי להגיע. אני לא מוכן לעמוד בתור ביום ראשון, לא על-מנת לקבל מנוי ובטח שלא על-מנת לקבל כרטיס. במקרה הגרוע, מוכן להתפשר על כרטיס במייל ולקבל את המנוי לאחר המשחק נגד בני יהודה ולפני משחק בית הבא. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dansh פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 שתף פורסם ב 27 באוגוסט, 2019 הייתי בלאן אתמול, מעבר ליחס מזלזל-עם מנוי לא יצאתי. חבל על הזמן שלכם Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now