Jump to content

שאר העולם


חבסוס

Recommended Posts

מעניין אם בקטלוניה עדין מתלוננים על הואר..בינתיים הם עשו צעד תימני חזרה לחורים.

אני באמת לא מבין את המערכת הזו ואיך היא שותקת במקרים מסוימים

במשיכת חולצה של וראן אם זה לא פנדל אז מה כן.

Link to comment
Share on other sites

מהשידור עצמו זה היה נראה כאילו שניהם קפצו והפגיעה לא הייתה מכוונת. לא יודע עד כמה אפשר לדעת מהתמונה הזאת אם זה מכוון או תוך כדי קפיצה של שניהם.

Link to comment
Share on other sites

18 דקות לפני, zion8 said:

 

 אם זה באמצע המגרש זה צהוב ברור על גבול האדום. אתה באמת לא רואה פה עבירה?

בתמונה כן. מהשידור זה היה נראה אחרת וראינו כמה פעמים שתמונות יכולות לשקר.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, מכביסט לעד said:

בתמונה כן. מהשידור זה היה נראה אחרת וראינו כמה פעמים שתמונות יכולות לשקר.

גם בשידור ראו את זה פשוט משום מה השדרים החליקו את זה כאילו לא קרה כלום. 

Link to comment
Share on other sites

לאחרונה התפנה לי זמן וחשק לחזור ולנסות לנתח טקטיקות ומשחקים. התחלתי עם רד בול לייפציג שהיא לטעמי הקבוצה המעניינת ביותר באירופה כרגע. אם יהיה רצון למשהו דומה למשחקים שלנו אשמח לפרסם בנושא ייעודי.

 

לייפציג הגיעה למשחק בעמדה נוחה עם 10 משחקים ללא הפסד, כשהיא קבוצת החוץ הטובה ביותר העונה בליגה (6 ניצחונות, תיקו 1, הפסד 1, מאזן שערים 22:8) אלא שההיעדרויות של ווילי אורבן ואיברהימה קונאטה במרכז ההגנה ממשיכות ליצור בעיות הגנתיות לקבוצה שמתקשה ליצור עקביות הגנתית ושמרה על רשת נקייה פעם אחת ב-10 המשחקים האחרונים, וספגה 10 שערים ב-7 המשחקים האחרונים. יוליאן נגלסמן מתקשה באופן עקבי מול דורטמונד, והצליח לרשום מולה ניצחון בודד בשמונה התמודדויות. דורטמונד מצדה הגיעה אחרי 4 ניצחונות רצופים בהם שמרה פעמיים על רשת נקייה וספגה 2 שערים לעומת 13 כיבושים. הקבוצה לא הפסידה העונה בבית (5 ניצחונות, 2 תיקו, מאזן שערים 23:6) ולמעשה לא הפסידה בביתה 13 משחקים רצופים, מאז אפריל 19', הפסד 4:2 לשאלקה.

 

דורטמונד המשיכה במערך שלושת הבלמים שעבד לה בשבועות האחרונים. אקאנג'י הומלס וזגאדו פתחו במרכז ההגנה, חכימי וגריירו הוצבו כמגנים, ווייגל וברנדט כקשרי אמצע והחולייה הקדמית הורכבה מהזאר, רויס וסאנצ'ו. השאיפה העיקרית של פאברה הייתה לבטל ככל האפשר את משחק האגפים של לייפציג ולעבות את הקו האחורי על מנת להתחמק ככל האפשר ממשחק הלחץ של לייפציג, לרווח את המשחק ולהתיש את שחקני לייפציג ברדיפה ממושכת אחרי הכדור.

 

לייפציג קבוצה הרבה פחות שמרנית כשזה נוגע למערך ולטקטיקה, וגם מה שמופיע על הנייר לעתים משתנה במהלך המשחק מספר פעמים. עם זאת, נגלסמן העמיד את המערך השגרתי שלו בשבועות האחרונים, כאשר השינוי הבולט ביותר הייתה היעדרותו של אילסנקר מההרכב. קלוסטרמן זז למרכז ההגנה לצד אופמקנו, מוקיילה הוצב כמגן ימני והלסטנברג כמגן שמאלי. בקישור האחורי עלו בהרכב דמה וליימאר, ובכנפיים פורסברג וסאביצר. שני שחקני החוד היו כרגיל ורנר ופאולסן. השאיפה במערך זה הייתה כמובן להפעיל את משחק הלחץ השגרתי של לייפציג דרך שחקני ההתקפה, אך בנוסף לכך לנצל את היכולות הטכניות של שחקני ההגנה והיכולת שלהם להניע את הכדור בחלק האחורי בחופשיות ובביטחון.
 

עם פתיחת המשחק היה ניתן להבחין בבירור לאן הרוח נושבת. דורטמונד חיפשה באופן עקבי את התקפות המעבר המהירות, ולנצל הן את חוסר היציבות של הקו ההגנתי במצבים כאלה והן את היתרון המספרי. בהתקפה הראשונה במשחק היא הצליחה ליצור לעצמה מצב כזה לאחר השתחררות נהדרת מלחץ בחצי המגרש שלה. המסירה של בראנדט (עם הכדור) הציבה את חכימי (בעיגול הצהוב) למאבק ישיר מול הלסטנברג (בעיגול האדום). ניסיון תיקול פזיז ורע של האחרון, שהסתכן במקום לחכות לתמיכה של דמה (בקו האדום), הציב את דורטמונד במצב התקפי נפלא שאלמלא ניקוי של אופמקנו ככל הנראה הייתה עולה ליתרון מוקדם.

 

1LCEV2i.png

 

המשחק המשיך בהנעת כדור שגרתית של לייפציג שהזיזה אותו בחופשיות ללא לחץ של דורטמונד, כאשר דמה ירד באופן עקבי לקבל את הכדור מהבלמים כדי לפתוח אפשרויות מסירה נוספות. דורטמונד ניסתה לבלום את ניהול המשחק של לייפציג באמצעות מחומש אזורי במרכז המגרש, לצד קו מסודר ומאורגן של חמישה שחקני הגנה. לייפציג התקשתה להתמודד מול המערך הזה, איבדה את הכדור במהירות ולא הגיעה למצבים משמעותיים. גם פורסברג (בעיגול האדום) שנכנס בעמדה חופשית בין שחקני ההגנה לא הצליח להושיע אותה, והיא נאלצה לנהל את המשחק לרוחבו, אלא שהזאר וסאנצ'ו הגיעו מיד כדי לסגור את אפשרויות המסירה מהאגף וגרמו ללייפציג להמשיך את הנעת הכדור האחורית והרוחבית שלה. דורטמונד לעומתה נסוגה לאחור במחצית הראשונה, ויצאה קדימה באמצעות מסירות כפולות ומהירות באגף. טעות קשה נוספת של הלסטנברג בדקה ה22 העמידה את סאנצ'ו במצב נהדר לכיבוש, אבל הבעיטה החלשה שלו לא הספיקה, אך בסיום אותה ההתקפה דורטמונד כן הצליחה לעלות בסופו של דבר ליתרון 1-0 משער של וויגל. מבצע אישי יפהפה של ברדנט העלה את דורטמונד ליתרון 2-0 מבטיח כבר בדקה ה-34. משחק הלחץ של המצוין של לייפציג בשגרה מאלץ את הקבוצות שמתמודדות מולה לרווח את המשחק לאגפים, שם בדרך כלל היא כופה עליהן טעויות ויוצאת למעברים מהירים, אלא שהיכולת של דורטמונד ובפרט של מאטס הומלס להעביר את הכדור במהירות מאגף לאגף הגדילה את הפערים שבין שחקני לייפציג והתישה אותם ברדיפות חסרות סיכוי אחר הכדור.

 

MuJqaWh.png

 

רק לאחר 40 דקות בערך, בהן לייפציג הייתה לא מדויקת כלל, איבדה כדורים במהירות והתקשתה ליצור התקפות, היא החלה להראות סימני חיים והצליחה לנתב את המשחק לכיוון בו היא הייתה חפצה. נגלסמן הבין שהיכולת שלו לחזור לתמונה דרך המשחק השוטף והמרוכז היא קלושה, ולייפציג העדיפה לנסות לבודד שחקנים ולהוביל אותם להתמודדויות ישירות מול שחקני ההגנה של דורטמונד. קו ההגנה שלה דחף יותר כלפי מעלה והיא יכלה לנצל את יכולות המסירה של אופמקנו. מסירה נהדרת שלו למוקיילה (בעיגול האדום) שניצל את היתרון הפיזי המובהק שלו על גריירו (בעיגול הצהוב) היה קרוב מאד להחזיר את לייפציג לתמונה, אך עצירה נפלאה של בורקי הורידה את דורטמונד למחצית במצב מצוין.

 

6p5GHwf.png

 

טעות איומה של בורקי בדקה ה-46 החזירה את לייפציג למשחק, אלא שעם תחילת המחצית השנייה גם שינוי טקטי שביצע נגלסמן אפשר את החזרה של לייפציג לעניינים ואת היכולת שלה ליזום מהלכים התקפיים. אנקונקו החליף את פורסברג, שינוי שמטרתו הייתה להשפיע על המשחק בשני אופנים. בפאן ההגנתי, עיקר השאיפה הייתה לעצור את חכימי שהיה עליון על הלסטנברג בכל המובנים לכל אורך המחצית הראשונה. בפאן ההתקפי, אנקונקו נוטה להיכנס למרכז השדה בין קו ההגנה לקו הקישור ולמשוך את תשומת לבו של המגן. עובדה זו אפשרה לטימו ורנר לסגת לעתים תכופות יותר לאגף השמאלי במטרה להגיע להתמודדויות ישירות מול חכימי. סאביצר תפס את עמדת החלוץ וערער לפתע את הגנת דורטמונד שנאלצה להתארגן מחדש. לייפציג חיפשה את השטחים הפתוחים ואפשרויות לנצל את המהירות של שחקני ההתקפה שלה.

 

nL8SuX7.png

 

הביטחון המחודש של לייפציג הורגש מיד, ובדקה ה-49 היא הצליחה לממש את שאיפותיה בהתקפה במהלך טקטי מסודר ומאורגן. ליימר הצליח לשבור את חוליית הקישור של דורטמונד, הלסטנברג ביצע את העקיפה מאחורי חכימי באופן חופשי בזמן שאנקונקו מושך את תשומת לבו ויוצר יתרון מספרי באגף. המהלך הסתיים בשער אך נפסק נבדל. הצהרת הכוונות של לייפציג בשלב זה של המשחק הייתה ברורה. שלוש דקות לאחר מכן, מתנה נוספת שקיבלה מרגלו של בראנדט העניק ללייפציג שוויון. דורטמונד של תחילת המחצית השנייה נראתה כמו הצל של עצמה, ולא היה שום זכר לביטחון הטקטי והאישי שהיה בולט במחצית הראשונה. 

 

brHUw6I.png

 

עם זאת לייפציג חסרה לסורה מהר מאד, ובמאבק המתמשך בין חכימי להלסטנברג הראשון הצליח לצאת עם ידו על העליונה באופן עקבי. מסירה רעה של דמה אפשרה לדורטמונד לצאת להתקפה, במהלכה לחץ שגוי של אנקונקו ודמה (בעיגול האדום), בשילוב תיקול פזיז נוסף של הלסטנברג (שרוע על הדשא) אילצו את אופמקנו לכסות את קו המסירה החופשי של חכימי והותירו את דורטמונד ביתרון מספרי מבטיח שהעניק לה את השער השלישי. דורטמונד שוב פעם מוכיחה את העליונות ההתקפית שלה בדקות ה45-60 במשחקי הבית שלה, בהן כבשה 9 שערים העונה מתוך 23.

 

RMeUCY7.png

 

לייפציג היא אכן קבוצה שמבצעת לחץ נפלא, אך פעמים רבות נמצאים אצלה פערים שבין הלחץ האישי שמפעילים לשחקנים לבין הלחץ הקבוצתי, חוסר תיאום שפעמים רבות חושף את החוליות האחוריות שלה למצבים מבטיחים. בתמונה התחתונה, משולש של הלסטנברג, אנקונקו וליימר לא ממשיכים את התנועה של חכימי (עם הכדור) שמחליף מסירות עם סאנצ'ו (בעיגול הצהוב) שמכוסה ע"י אופמקנו (בעיגול האדום). חשיבה מהירה יותר של חכימי בהתקפה הזו ככל הנראה הייתה מעניקה לדורטמונד את השער הרביעי שחיפשה. 

 

vD4OYfO.png

 

יהיה נכון בהחלט להגיד שדורטמונד ירתה לעצמה ברגל במהלך המשחק הזה, אבל לייפציג ביצעה את ההתאמות הנדרשות כדי לאפשר את החזרה שלה למשחק, היא התעשתה ברמה הטקטית, הצליחה להתמודד עם ההכנה הטובה של דורטמונד, ריסנה במידת מה את היכולת הנפלאה של חכימי והומלס שהתישו אותה וצמצמה את הטעויות האישיות במחצית השנייה. לאחר ההתפתחויות המפתיעות במחצית השנייה לא היה ספק כי המשחק יוכרע על חוט השערה, ולייפציג השכילה להקדים את דורטמונד מבחינה זו עם שער שלישי שנעל את המשחק. בשונה מהמהלך בדקה ה-46 במחצית הראשונה הפעם הצליחה לנצל את היתרון הפיזי באגף ובודדה את מוקיילה מול גריירו שנותר חסר סיכוי. ריכוז גדול יותר של דורטמונד גם טרם הטעויות וגם אחריהן ככל הנראה היה מעניק לה יתרון וניצחון יוקרתי, אבל משחקי צמרת שמתנהלים ומתפתחים באופן הזה פעמים רבות מעידים מי באמת עשויה מהחומר הנדרש לזכייה באליפות. 

 

0ryFS3e.png

Link to comment
Share on other sites

לא עוקב אחרי מנצ'סטר יונייטד/ נבחרת ספרד אבל מרגיש לי שכל 7-8 משחקים יש לדה חאה גול מביך, זה נכון או סתם ניפוח תקשורתי שגורם לי לצאת טמבל?

Link to comment
Share on other sites

צ'לסי עלתה עם הפתעה טקטית די גדולה למשחק מול טוטנהאם. למפארד בחר להציב מערך של שלושה בלמים עם טומורי, זומה ורודיגר עם אספיליקווטה ואלונסו באגפים. ההרכב על הנייר התקבל בספק מה הקרב המון פרשנים ואוהדי צ'לסי. הצבת השחקנים במערך כזה הזכירה להם את ימיו של קונטה במועדון שאמנם הסתיימו באליפות היסטורית ובגביע בעונה שלאחר מכן, אבל באו יחד עם ביקורת מאד קשה על איכות ויופיו של הכדורגל. צ'לסי הגיעה למשחק אחרי חודש מאד קשה בליגה שכלל שלושה הפסדים לווסטהאם, אברטון ובורנמות', והשינוי הטקטי וההתאמה הייתה בלתי נמנעת. 

 

טוטנהאם היא כנראה הקבוצה המוזרה ביותר בפרמיירליג העונה, ועדיין למרות הסגל האיכותי שלה נראה שסובלת מחוסר תיאום בין שחקנים רבים בסגל וביכולת נחותה של שחקנים נתונים במספר עמדות חשובות, בנוסף לכך יוצאים דיווחים תכופים על מתיחות בחדר ההלבשה ועל חוסר שביעות רצון של מספר שחקני הרכב בקבוצה. ההגעה של מוריניו נועדה בעיקר כדי להרגיע את הלהבות ולנסות לקרב את טוטנהאם למקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות ולעקוף את צ'לסי בטבלה. ההתייצבות האמיתית של טוטנהאם כנראה תגיע בעונה הבאה, אחרי שמוריניו יעבור קיץ עם המועדון ויבצע את המכירות והרכישות ההכרחיות.

 

gqTh2NS.png

 

הפערים העצומים העונה בין הקבוצות היו גלויים לעין החל משריקת הפתיחה. שלישיית הבלמים של צ'לסי אפשרה לה לרווח את המשחק לאגפים, לנהל את המשחק בבטחה בחלק האחורי ולהתיש את הארי קיין במשחק לחץ חסר תועלת. בחוליית הקישור, טוטנהאם עמדה והתגוננה כמו הרבה קבוצות של מוריניו לאורך השנים ששילבו בין סגירה אישית של שחקני מרכז השדה לצד שחקן חופשי שמכסה אזורית. דלה עלי נצמד לקאנטה (מסומנים בעיגול קרובים יותר למצלמה) במהלך המחצית הראשונה, וסיסוקו היה אמון על הסגירה של קובציץ'. אריק דייר הוצב בעמדת הקשר האחורי כדי לחפות על שטחים פתוחים.

 

משחק ההגנה של קבוצה בעת המודרנית מתבצע באופן קולקטיבי וקבוצתי, וחיפוי לקוי של שחקן אחד עלול להביא לשבירת כל המערך ולהצבת שחקנים יריבים בעמדה מסוכנת לכיבוש שער. לוקאס מורה (במשולש האדום) מתמקם באופן תמוה למדי במרכז המגרש, מתעלם לחלוטין מאלונסו (במשולש הכחול) ומאלץ את אורייה ששומר על וויליאן להתמודד עם יתרון מספרי מסוכן באגף. הרחקה לא מוצלחת שלו, אך גם משהו שניתן להבין בהתחשב בנסיבות, הובילו לקרן ממנה הגיע השער הראשון והחשוב של צ'לסי, שגם בו חולמניות של אורייה פתחה בפני וויליאן הרבה שטח וזמן.

 

3qyjMz8.png

 

הקישור שהורכב מדייר וסיסוקו לא מספיק טכני להתמודד עם משחק הלחץ של צ'לסי, אני מאמין שחולייה של הארי ווינקס ואנדומבלה היו מעניקים למשחק הזה צורה אחרת לגמרי. בניית המשחק של טוטנהאם נאלצה להתבצע בחלק האחורי ומהאגפים, דבר שלא הותיר לטוטנהאם ברירות אלא לנסות ולהוציא כדורים ארוכים לכיוונו של קיין שהיה צריך להתמודד מול שלישיית הגנה מסודרת ויציבה שלא נתנה לאף כדור לעלות מעליה. היכולת הנהדרת של שחקני צ'לסי עם וללא הכדור, הוציאו לחלוטין את שחקני מרכז השדה של טוטנהאם, שהתקשתה מאד ביציאה קדימה והראתה סימני חיים ראשונים רק בדקה ב-26. לוקאס מורה משך את קובאציץ' מהעמדה שלו ופתח שטח גדול בפני מוסא סיסוקו במרכז השדה, שהצליח בסיום ההתקפה להוציא כדור רוחב שבאורח פלא מצא את הארי קיין בין שבעה שחקני הגנה של צ'לסי.

 

FXQFkrq.png

 

המשחק של צ'לסי ללא הכדור התנהל בצורה מושלמת, ולאורך כל המחצית הראשונה היו מקרים בודדים בהם שחקן איבד את השחקן עליו הוא צריך לשמור. מצב כמו בתמונה למעלה שסוגר את שחקני הקישור של טוטנהאם בתוך ריבוע לחץ, מאלץ אותה להמשיך להניע את הכדור לרוחב המגרש ובחלק האחורי ויש נתק מוחלט של חוליית הקישור מהמשחק. אורייה (מסומן בעיגול) רחוק מדי מההתרחשות. העמידה הטקטית של צ'לסי הנציחה את המשחק של טוטנהאם שהתבסס על כדורים ארוכים לעבר סון וקיין. 

 

ckK2IjY.jpg

 

המהלך שהוביל לשער השני של צ'לסי הוא דבר שצריך להתעכב עליו ב-4 תמונות כי לא הצלחתי לתעדף רגע מכונן על פני אחד אחר. בפינה השמאלית העליונה, צ'לסי מפעילה משולש לחץ על דלה עלי, שמעבר לעובדה שצריך להסתובב, אין לו במרכז השדה אף אפשרות מסירה ריאלית. מצב שמתחיל ככה הוא מתכון לאיבוד כדור כמעט מובטח, שהגיע בסופו של דבר, אבל דווקא ברגע שאספיליקווטה מחלץ את הכדור (בפינה הימנית העליונה) דייר וסיסוקו מבצעים תנועה קדימה. שימו לב למיקום של אורייה (בעיגול הלבן) ולמיקום של אלונסו (בעיגול הכחול). 

 

בתמונה השמאלית התחתונה, אפשר לראות שהתנועה של סיסוקו הותירה אותו מחוץ לתמונה בהתקפת מעבר קריטית שהתחילה במרכז השדה, דלה עלי מנסה להתעשת וחוזר לנסות ולסגור את קאנטה, דייר (בעיגול הלבן) עושה בשכל שלא מאפשר לאברהם לקבל את הכדור בקלות ולהגיע ל1 על 1 מול אלדרווירלד, אבל הדבר מאלץ את סאנצ'ס לשמור על וויליאן (בעיגול הכחול) שמפנה את ראשו לאחור ורואה את אלונסו מצטרף להתקפה. בתמונה האחרונה (בפינה הימנית התחתונה) אפשר לראות את קו ההגנה השבור של טוטנהאם, המרחק בין אלדרווירלד לסאנצ'ס מורכב, ודייר (בעיגול הלבן) לא מבצע או את ריצת החיפוי המתבקשת מאחורי סאנצ'ס או את הריצה לכיוון וויליאן שתאפשר לסאנצ'ס לסגת לאחור. הטעות הקשה של גזניגה הייתה רק חותמת סופית למהלך ולמחצית מלאה בטעויות.

 

OQfs8p8.png

 

עם תחילת המחצית השנייה מוריניו זיהה את המגמה והבעייתיות של המחצית הראשונה וביצע חילוף בו הוציא את אריק דייר והכניס את אריקסן כדי לרענן את מרכז השדה ומן הסתם גם להכניס אליו יכולת ומסוגלות התקפית. ורטונחן הצטרף למרכז ההגנה, אורייה שוחרר לעמדה מאד גבוהה בצד ימין ודלה עלה (בעיגול הלבן) התייצב מאחורי הארי קיין וסון ונהנה מעמדה חופשית ומאחריות מופחתת במשימות ההגנתיות. השינוי ואופיו היו אכן מתבקשים, אבל טוטנהאם המשיכה לחזור על אותן טעויות ולא הצליחה לנהל משחק מסודר למרות הטכניות המוגברת במרכז המגרש. 

 

hcgdxLx.png

 

צ'לסי המשיכה להניע כדור בקלות, לשבור את קווי ההגנה של טוטנהאם שסוגרת בצורה לקויה. ההתקפות שלה התנהלו לאורך כל המשחק בצורה מסודרת וגם לפני ההרחקה של סון היא תמיד הצליחה למצוא שחקן חופשי עם הרבה שטח וזמן לקדם את צ'לסי לשער בקלות. וויליאן נהנה מעמדה חופשית במרכז המגרש אחרי חילופי מסירות מוצלחות מהחלק האחורי, מייסון מאונט מבצע תנועה לכיוון מרכז המגרש, מושך את תשומת לבו של לוקאס מורה (בעיגול הכחול) ופותח בפני אספיליקווטה את השטח המתבקש. 

 

nqvZzjm.png

 

ההרחקה של סון צמצמה לגמרי את האפשרויות ההתקפיות של טוטנהאם, שנותרה בחסרון מספרי מובהק בחולייה ההתקפית. ההרחקה אילצה את דלה עלי לדחוף עוד יותר קדימה ולהקריב לחלוטין את חוליית הקישור של טוטנהאם. חצי השעה של המשחק הרגישה די מיותרת, ונראה שטוטנהאם כבר הרימה ידיים בשלב הזה. אריקסן בצדק מנסה לחסום את קו המסירה של ג'ורג'יניו, אבל המיקום של סיסוקו (בעיגול הלבן) תמוה ביותר, הביא את צ'לסי למצב מאד מסוכן אחרי חילופי מסירות נוחות סמוך מאד לרחבה של טוטנהאם. מקבץ האירועים האלו סימל את כל מה שהיה בעייתי במשחק של טוטנהאם מול צ'לסי וחלק מהסוגיות שמטרידות ומקשות על הקבוצה העונה. חזרה של טוטנהאם לאחד משלושת המקומות הראשונים בטבלה יצטרך לבוא עם שינויים משמעותיים בחוליית הקישור שלה ובעמדת המגנים.

 

בנושא אחר - אתחיל בקרוב גם עם משחקים שלנו בנושא ייעודי. ממתין שהמנהלת יעלו את המשחק מול בני יהודה ליוטיוב.

Link to comment
Share on other sites

4 דקות לפני, שמש צהובה said:

13 הפרש לליברפול ממקום שני, השנה זה שלהם. לא רואה מי מסוגל ויכול לקחת את זה מהם.

52 מ-54 אפשריות!

 

הליגה חלשה השנה

Link to comment
Share on other sites

22 דקות לפני, שמש צהובה said:

13 הפרש לליברפול ממקום שני, השנה זה שלהם. לא רואה מי מסוגל ויכול לקחת את זה מהם.

52 מ-54 אפשריות!

שקט 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, אביאל 5 said:

אין סיכוי שהם מאבדים את זה, למרות שהייתי שמח אם הם לא היו לוקחים.

 

הכדורגל הכי יפה,המאמן הכי טוב,והקהל הכי מרגש,אין קבוצה שמגיע לה יותר מליברפול.

Link to comment
Share on other sites

46 דקות לפני, הרוסונרי said:

 

הכדורגל הכי יפה,המאמן הכי טוב,והקהל הכי מרגש,אין קבוצה שמגיע לה יותר מליברפול.

בטח שיש, קדימה לסטר!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.