Yoadknux פורסם ב 25 ביולי, 2019 שתף פורסם ב 25 ביולי, 2019 אהלן, קניתי בתחילת החודש (3/7) אוזניות של חברת סנהייזר מ-KSP. היום 25/7 האוזניות נדפקו והמיקרופון התחיל לשדר סאונד אל האוזניות עצמן ביחד עם רעש סטטי חשמלי. בדקתי את העניין בשני מחשבים וזה היה אותו דבר. למי שיש ניסיון בדבר, איך עדיף לממש את האחריות, דרך KSP או ישירות מהיבואן? תודה! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Scofield פורסם ב 26 ביולי, 2019 שתף פורסם ב 26 ביולי, 2019 לך לחנות, בקושי עבר חודש מהקנייה, לא הגיוני שתקבל מוצר פגום. שהם ישברו את הראש מול היבואן. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoadknux פורסם ב 15 באוגוסט, 2019 Author שתף פורסם ב 15 באוגוסט, 2019 תודה, עשיתי כמו שהצעת. הבעיה: כוסעמק זה לוקח זמן, הגענו ל-15/8. אני מזכיר שקניתי את האוזניות ב-3/7, אחרי 23 ימים מסרתי אותם לאחריות בעקבות תקלה, ועכשיו אחרי 20 ימים כשאני מתקשר ל-KSP הם לא יודעים בכלל להגיד לי מה קורה איתן ורק שזה אצל הספק. בפעם הראשונה אמרו לי שזה יקח שבועיים, אחרי שבועיים אמרו שנשאר עוד חודש, כל מיני דברים כאלה. אני רק רוצה את המוצר שקניתי, מן הסתם קיבלתי מוצר תקול אם אחרי פחות מחודש הוא כבר מתקלקל, יש לי איזה קייס לקבל זיכוי או מוצר חלופי? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now