Jump to content

נושא תחבורה והגעה לבלומפילד ע"ש Double


duduha

Recommended Posts

39 minutes ago, BuSa said:

זה להתמם.

העירייה רוצה שהוא יגיע. לבלומפילד, ולתל אביב בכלל. זה תורם כספים לכלכלה העירונית.

אין בעיה שיספקו אפילו חניונים גדולים במספר מקומות בעיר ומשם תהיה תחבורה ציבורית יעילה, אבל אפילו זה אין.

אפילו את החניון האפר הגדול ברידינג סגרו.

חחחחחחחח

קרעת אותי עכשיו

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, ששון הצהוב said:

תקנו אותי אם אני טועה, אבל ההתפלגות של אוהדי מכבי היא שכמעט מחצית בכלל לא מגוש דן.

זאת אומרת שההגעה בתחבורה ציבורית של כמעט רבבת צופים היא או בשבת ואז אין.

או בערב באמצע שבוע ואז היא בגדר אתגר לא משתלם.

עכשיו נניח שמחצית מהמנויים שהם כן מגוש דן רחוקים מרחק של לפחות 2 נסיעות (כלומר לא אוטובוס ישיר מהבית ליציע)

ועוד מחצית מהנותרים הם נניח במרחק שהוא גדול מדי מנסיעה בקורקינט חשמלי כזה או אחר.

אז עם כמה מנויים נשארנו שלא צורכים תחבורה ציבורית?

אז יש את דאבל, שחר ליב וקייפטאון ועוד 17 בפורום הזה וזהו.

מחוץ לפורום אין אף אחד שבא בקורקינט.

מכבד את הדיון הענייני שלכם על סודנים וקריפטונייט, אבל בקיצור בין% 99-97 מהמנויים הזדיינו לגמרי בלי תחבורה ציבורית, בלי חנייה ועם פקקי תנועה.

מחדל.

לא חובה רק מי שמתל אביב יבוא על אופניים חשמליים או קורקינט, גם מגוש דן יכולים לבוא מרמת גן/גבעתיים/חולון, או אפילו ברכבת מי שלוקח את הקורקינט איתו

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Double said:

לא חובה רק מי שמתל אביב יבוא על אופניים חשמליים או קורקינט, גם מגוש דן יכולים לבוא מרמת גן/גבעתיים/חולון, או אפילו ברכבת מי שלוקח את הקורקינט איתו

ברור קצת הגזמתי

אבל עדיין הפורום איננו מדגם מייצג

בעולם האמיתי שמחוץ לפורום בעלי מנויים הם אנשי משפחות שקצובים בזמן, או שבאים עם הילדים עצמם, אזרחים ותיקים, לא כולם בכושר מיטבי להתנייד בתחבורה ציבורית בכלל.

נשים בפרט זה מגזר רגיש יותר (ימים חודשיים, הריון)

בקיצור הניסיון היצירתי לתרגל אנשים לפנות לכיווני תחבורה אלטרנטיביים הוא מרגש וצודק אבל המציאות לא מתכתבת עם זה בכלל

 

99.99% מהמנויים יפנו לרכב הפרטי.

אני חלק מחבורת של 5 מנויים מחדרה, כולנו הורים וסטודנטים (באיזשהו פורמט) ועובדים קשה כמובן.

הולך להיות סיוט.

רק האיסוף של כל החמישה תמיד מתגבש לאט.

נניח וזו היתה הבעיה רק שלי אז הייתי שותק-

אבל נראה לי מלא אוהדים הם כמונו (מבחינת קונספט).

 

בנושא הקדמת המשחקים בהתחלה שמחתי.

אבל כשזה כרוך בלהיכנס לת"א מוקדם יותר זה הולך להיות בעייתי.

אני צופה שבבלומפילד החדש אוכלוסיית בעלי המנויים תעבור תהליך של "תילוב"

 

אני צופה שבעוד שנתיים הפילוג היחסי של בעלי מנוי תל-אביבים יוכפל, בניגוד לאנשי הספר שיצטמצמו.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, ששון הצהוב said:

ברור קצת הגזמתי

אבל עדיין הפורום איננו מדגם מייצג

בעולם האמיתי שמחוץ לפורום בעלי מנויים הם אנשי משפחות שקצובים בזמן, או שבאים עם הילדים עצמם, אזרחים ותיקים, לא כולם בכושר מיטבי להתנייד בתחבורה ציבורית בכלל.

נשים בפרט זה מגזר רגיש יותר (ימים חודשיים, הריון)

בקיצור הניסיון היצירתי לתרגל אנשים לפנות לכיווני תחבורה אלטרנטיביים הוא מרגש וצודק אבל המציאות לא מתכתבת עם זה בכלל

 

99.99% מהמנויים יפנו לרכב הפרטי.

אני חלק מחבורת של 5 מנויים מחדרה, כולנו הורים וסטודנטים (באיזשהו פורמט) ועובדים קשה כמובן.

הולך להיות סיוט.

רק האיסוף של כל החמישה תמיד מתגבש לאט.

נניח וזו היתה הבעיה רק שלי אז הייתי שותק-

אבל נראה לי מלא אוהדים הם כמונו (מבחינת קונספט).

 

בנושא הקדמת המשחקים בהתחלה שמחתי.

אבל כשזה כרוך בלהיכנס לת"א מוקדם יותר זה הולך להיות בעייתי.

אני צופה שבבלומפילד החדש אוכלוסיית בעלי המנויים תעבור תהליך של "תילוב"

 

אני צופה שבעוד שנתיים הפילוג היחסי של בעלי מנוי תל-אביבים יוכפל, בניגוד לאנשי הספר שיצטמצמו.

לפי נתונים שפורסמו בזמנו קרוב ל50% מהמנויים הם מגוש דן, אני מבין את הצורך של מי שגר מחוץ לגוש דן לבוא באוטו, תצטרכו פשוט למצוא חנייה טובה באזור, היתרון בדרום העיר שיש הרבה שטחים מתים כמו מוסכים שאפשר לחנות בהם.

Link to comment
Share on other sites

@ששון הצהוב

 

תחבורה ציבורית זאת לא שאלה של כושר או נסיבות זמן כאלו ואחרות אלא עניין מנטלי וחינוכי. רוב מוחלט של בני האדם, גם משפחות עם ילדים וגם אנשים בני הגיל השלישי יכולים ללכת ברגל 10 דקות, או לעבור נסיעה עם החלפה אחת באמצע.

 

החזקת רכב בישראל היא גם תוצר של נסיבות כמו תחבורה ציבורית בשבת או תחרות וחלופות מועטות, אבל חלק לא מבוטל היא גם היותו סמל סטטוס. היום זה פחות העניין הכלכלי אלא יותר המנטלי ולהרגיש טוב עם זה שחנית על הכניסה, היית במזגן ולא נדחקת בסביבה צפופה.

 

גם במקרה שלך אפשר להגיע מחדרה לבלומפילד בתחבורה ציבורית תוך שעה ורבע בערך ויש גם מספר קווים בחזרה הביתה. זה בטוח פחות נוח מלחזור לחולון, בת ים, ראשון ורמת גן ופתח תקווה, אבל זה בהחלט אפשרי וזאת קבלת החלטה בלבד. 

 

הבעיה שעולה בכל הנושא הזה היא לא המקרה של נקודתי של בלומפילד וגם מקום חנייה לכל אוהד בתיאוריה לא היה פותר את הסוגיה. גוש מהווה 13% משטח המדינה ומתגוררים בו 45% מסך התושבים - צפיפות ועומס אישי תחבורתי ונפשי הוא בלתי נמנע במקרה כזה, בזהה לכל עיר גדולה בעולם.

 

הפתרונות שאנחנו מיישמים כרגע רצים בעולם המתוקן כבר עשרות שנים, ואת מה שהם מיישמים כרגע נתחיל להניע בעוד עשור, אבל צריך לדעת להשלים עם מה שיש כרגע. חלק גדול קשור גם להחלטה אישית ובחירה שלנו, ואני בטוח שחלק גדול מהאוהדים שלנו יכולים להגיע ולחזור מבלומפילד בתחבורה ציבורית באופן סביר.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Semper Fidelis said:

בשיא העדינות ולא בקטע רע

אבל אתה גר שעה פלוס נסיעה מתל אביב, למה כספי המיסים של תושבי העיר צריכים ללכת על מקום חניה בשבילך?

כאחד שבא מחוץ לתל אביב אני ממש לא רוצה שכספי המיסים שלכם ילכו על חניה בשבילי, אבל מה אני אשם שהעירייה שלכם התעקשה לקחת על עצמה את בניית איצטדיון בלומפילד? ולכן, מכיוון שהאינטרס כשבונים איצטדיון הוא קודם כל לדאוג לכלל אוהדי הקבוצה ולא רק למי שקל"ב, ובמקרה הזה כשעיריית תל אביב היא זו שלקחה על עצמה את הקמת האיצטדיון, היא לא יכולה להתעלם מכך שרוב אוהדי הקבוצה בכלל לא מתל אביב יפו. ולכן בהעדר תחבורה ציבורית, בטח בשבת אבל גם אחרי משחקים ביום חול, לומר לרוב אוהדי הקבוצה לשלם על שאטלים או שהתרבות שלהם לא טובה אם הם באים ברכב, זה לזלזל באוהדים ולשים זין על הצרכים הבסיסיים שלהם.

Link to comment
Share on other sites

מצד אחד לא רוצים שנגיע עם רכב

ומצד שני אין תחבורה ציבורית נורמלית.

פעם הייתי מגיע שעה וחצי לפני המשחק לאיצטדיון

עכשיו בטח אצטרך שעתיים לפני כדי להשיג חניה 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, לופו5 said:

@ששון הצהוב

 

תחבורה ציבורית זאת לא שאלה של כושר או נסיבות זמן כאלו ואחרות אלא עניין מנטלי וחינוכי. רוב מוחלט של בני האדם, גם משפחות עם ילדים וגם אנשים בני הגיל השלישי יכולים ללכת ברגל 10 דקות, או לעבור נסיעה עם החלפה אחת באמצע.

 

החזקת רכב בישראל היא גם תוצר של נסיבות כמו תחבורה ציבורית בשבת או תחרות וחלופות מועטות, אבל חלק לא מבוטל היא גם היותו סמל סטטוס. היום זה פחות העניין הכלכלי אלא יותר המנטלי ולהרגיש טוב עם זה שחנית על הכניסה, היית במזגן ולא נדחקת בסביבה צפופה.

 

גם במקרה שלך אפשר להגיע מחדרה לבלומפילד בתחבורה ציבורית תוך שעה ורבע בערך ויש גם מספר קווים בחזרה הביתה. זה בטוח פחות נוח מלחזור לחולון, בת ים, ראשון ורמת גן ופתח תקווה, אבל זה בהחלט אפשרי וזאת קבלת החלטה בלבד. 

 

הבעיה שעולה בכל הנושא הזה היא לא המקרה של נקודתי של בלומפילד וגם מקום חנייה לכל אוהד בתיאוריה לא היה פותר את הסוגיה. גוש מהווה 13% משטח המדינה ומתגוררים בו 45% מסך התושבים - צפיפות ועומס אישי תחבורתי ונפשי הוא בלתי נמנע במקרה כזה, בזהה לכל עיר גדולה בעולם.

 

הפתרונות שאנחנו מיישמים כרגע רצים בעולם המתוקן כבר עשרות שנים, ואת מה שהם מיישמים כרגע נתחיל להניע בעוד עשור, אבל צריך לדעת להשלים עם מה שיש כרגע. חלק גדול קשור גם להחלטה אישית ובחירה שלנו, ואני בטוח שחלק גדול מהאוהדים שלנו יכולים להגיע ולחזור מבלומפילד בתחבורה ציבורית באופן סביר.

 

וואללה שאפו על ההסבר

גרמת לי להסתכל אחרת

אבל אתה מציע פיתרון ארוך טווח שצריך לבוא במקביל לפיתרון בטווח הקצר.

עד שאנשים יתחנכו לרעיונותיך יכול להימשך גם עשור. מה עד אז? מה יעלה בגורל המוניטין של בלומפילד? איזה רושם ציבורי יישאר?

 

לגבי המנטליות עצמה-

דווקא לא איתך בזה.

המנטליות בארץ היא נוקשה מדי בכל מקרה- אנשים מחפשים מקום לשחרר רסן.

במיוחד אוכלוסיות שלא קל לא ירצו להיגרר בתחבורה ציבורית לא רק בגלל השופוני אלא כי זה באמת פחות נח

גם ההיצע מעפאן

וגם הצורך של הפרט הוא לרווחה-

אחד רוצה לקסס שאכטה ברכב

שני רוצה משתה בגז' עם החבר'ה

שלישי לחוץ על הדיסק פנאטיקס בנסיעה

רביעי מביא דייט עם בחורה ואוסף אותה

חמישי בא מהמשרד ורוצה להספיק לטרוף באוטו בשקט

השישי חייב את הנייס מוטען

והשביעי זה מדוניאנים שסתם מתעצל לתכנן את כל הפרויקט מראש:

בחורף זה מעיל ומטריה

בקיץ זה כובע ומשקפי שמש

לזכור מזומן בשביל הקסטה

לזכור אללה ולזכור דוניה

 

אנשים רוצים ראש נח, פורקן, פנאי לשעתיים

נסיעה בתח"צ זה נוהל קרב

לנווט, להחליף, לתמרן לזווד פאקינג תיק לפני המסע

זה לא זורם לאנשים

אז הם באים באוטו וכוסעומו

ולא בגלל הליכה של 10 דק'

קל וחומר בקרב אוכלוסיות שאפילו הליכה זה מטרד עבורם

אנחנו עם שאוהב את העבודה שלו קשה ואת הבילוי שלו קל

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, לופו5 said:

@ששון הצהוב

 

תחבורה ציבורית זאת לא שאלה של כושר או נסיבות זמן כאלו ואחרות אלא עניין מנטלי וחינוכי. רוב מוחלט של בני האדם, גם משפחות עם ילדים וגם אנשים בני הגיל השלישי יכולים ללכת ברגל 10 דקות, או לעבור נסיעה עם החלפה אחת באמצע.

 

החזקת רכב בישראל היא גם תוצר של נסיבות כמו תחבורה ציבורית בשבת או תחרות וחלופות מועטות, אבל חלק לא מבוטל היא גם היותו סמל סטטוס. היום זה פחות העניין הכלכלי אלא יותר המנטלי ולהרגיש טוב עם זה שחנית על הכניסה, היית במזגן ולא נדחקת בסביבה צפופה.

 

גם במקרה שלך אפשר להגיע מחדרה לבלומפילד בתחבורה ציבורית תוך שעה ורבע בערך ויש גם מספר קווים בחזרה הביתה. זה בטוח פחות נוח מלחזור לחולון, בת ים, ראשון ורמת גן ופתח תקווה, אבל זה בהחלט אפשרי וזאת קבלת החלטה בלבד. 

 

הבעיה שעולה בכל הנושא הזה היא לא המקרה של נקודתי של בלומפילד וגם מקום חנייה לכל אוהד בתיאוריה לא היה פותר את הסוגיה. גוש מהווה 13% משטח המדינה ומתגוררים בו 45% מסך התושבים - צפיפות ועומס אישי תחבורתי ונפשי הוא בלתי נמנע במקרה כזה, בזהה לכל עיר גדולה בעולם.

 

הפתרונות שאנחנו מיישמים כרגע רצים בעולם המתוקן כבר עשרות שנים, ואת מה שהם מיישמים כרגע נתחיל להניע בעוד עשור, אבל צריך לדעת להשלים עם מה שיש כרגע. חלק גדול קשור גם להחלטה אישית ובחירה שלנו, ואני בטוח שחלק גדול מהאוהדים שלנו יכולים להגיע ולחזור מבלומפילד בתחבורה ציבורית באופן סביר.

 

אתה מתעלם מלא מעט פרמטרים כמו תדירות (לדוגמה, כששירתתי היה מתחת לבית קו ישיר לבסיס, אבל עובר רק פעם בשעה וחצי. מה זה שווה?),

עומס (לדוגמה,קו 222 מראשון לת"א שהוא נהדר ועוקף פקקים, אבל מפוצץ עד אפס מקום),

הליכה מהבית לתחנה (לפעמים פחות מ-10 דקות, לפעמים יותר, אבל 10 דקות בחום הקיץ או בשיא החורף בלי טיפת צל וכיסוי זה רצח),

איך שלא תסתכל על זה, התחבורה הציבורית בארץ מזעזעת ולא עומדת בעומס. האם יש כאלו שיכולים להשתמש בה לצרכיהם? בוודאי. אבל היא לא נותנת מענה מלא לרוב התושבים.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, ששון הצהוב said:

 

וואללה שאפו על ההסבר

גרמת לי להסתכל אחרת

אבל אתה מציע פיתרון ארוך טווח שצריך לבוא במקביל לפיתרון בטווח הקצר.

עד שאנשים יתחנכו לרעיונותיך יכול להימשך גם עשור. מה עד אז? מה יעלה בגורל המוניטין של בלומפילד? איזה רושם ציבורי יישאר?

 

לגבי המנטליות עצמה-

דווקא לא איתך בזה.

המנטליות בארץ היא נוקשה מדי בכל מקרה- אנשים מחפשים מקום לשחרר רסן.

במיוחד אוכלוסיות שלא קל לא ירצו להיגרר בתחבורה ציבורית לא רק בגלל השופוני אלא כי זה באמת פחות נח

גם ההיצע מעפאן

וגם הצורך של הפרט הוא לרווחה-

אחד רוצה לקסס שאכטה ברכב

שני רוצה משתה בגז' עם החבר'ה

שלישי לחוץ על הדיסק פנאטיקס בנסיעה

רביעי מביא דייט עם בחורה ואוסף אותה

חמישי בא מהמשרד ורוצה להספיק לטרוף באוטו בשקט

השישי חייב את הנייס מוטען

והשביעי זה מדוניאנים שסתם מתעצל לתכנן את כל הפרויקט מראש:

בחורף זה מעיל ומטריה

בקיץ זה כובע ומשקפי שמש

לזכור מזומן בשביל הקסטה

לזכור אללה ולזכור דוניה

 

אנשים רוצים ראש נח, פורקן, פנאי לשעתיים

נסיעה בתח"צ זה נוהל קרב

לנווט, להחליף, לתמרן לזווד פאקינג תיק לפני המסע

זה לא זורם לאנשים

אז הם באים באוטו וכוסעומו

ולא בגלל הליכה של 10 דק'

קל וחומר בקרב אוכלוסיות שאפילו הליכה זה מטרד עבורם

אנחנו עם שאוהב את העבודה שלו קשה ואת הבילוי שלו קל

מה הלחן?

Link to comment
Share on other sites

אחרי הכל לא שמעתי באף מקום לגבי הנגשה לרכבים עם תו נכה, גם בבלומפילד הישן לא היה קל עם זה, ועכשיו אפילו מספר החניות מסביב לאצטדיון הצטמצם.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, daniel1 said:

אחרי הכל לא שמעתי באף מקום לגבי הנגשה לרכבים עם תו נכה, גם בבלומפילד הישן לא היה קל עם זה, ועכשיו אפילו מספר החניות מסביב לאצטדיון הצטמצם.

דווקא מהבחינה הזאת נתנו לרכבים עם תו נכה והסעות להיכנס מאחורי 11. אין לי מושג מה קורה עם האזור הזה היום. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, לופו5 said:

@ששון הצהוב

 

תחבורה ציבורית זאת לא שאלה של כושר או נסיבות זמן כאלו ואחרות אלא עניין מנטלי וחינוכי. רוב מוחלט של בני האדם, גם משפחות עם ילדים וגם אנשים בני הגיל השלישי יכולים ללכת ברגל 10 דקות, או לעבור נסיעה עם החלפה אחת באמצע.

 

החזקת רכב בישראל היא גם תוצר של נסיבות כמו תחבורה ציבורית בשבת או תחרות וחלופות מועטות, אבל חלק לא מבוטל היא גם היותו סמל סטטוס. היום זה פחות העניין הכלכלי אלא יותר המנטלי ולהרגיש טוב עם זה שחנית על הכניסה, היית במזגן ולא נדחקת בסביבה צפופה.

 

גם במקרה שלך אפשר להגיע מחדרה לבלומפילד בתחבורה ציבורית תוך שעה ורבע בערך ויש גם מספר קווים בחזרה הביתה. זה בטוח פחות נוח מלחזור לחולון, בת ים, ראשון ורמת גן ופתח תקווה, אבל זה בהחלט אפשרי וזאת קבלת החלטה בלבד. 

 

הבעיה שעולה בכל הנושא הזה היא לא המקרה של נקודתי של בלומפילד וגם מקום חנייה לכל אוהד בתיאוריה לא היה פותר את הסוגיה. גוש מהווה 13% משטח המדינה ומתגוררים בו 45% מסך התושבים - צפיפות ועומס אישי תחבורתי ונפשי הוא בלתי נמנע במקרה כזה, בזהה לכל עיר גדולה בעולם.

 

הפתרונות שאנחנו מיישמים כרגע רצים בעולם המתוקן כבר עשרות שנים, ואת מה שהם מיישמים כרגע נתחיל להניע בעוד עשור, אבל צריך לדעת להשלים עם מה שיש כרגע. חלק גדול קשור גם להחלטה אישית ובחירה שלנו, ואני בטוח שחלק גדול מהאוהדים שלנו יכולים להגיע ולחזור מבלומפילד בתחבורה ציבורית באופן סביר.

כל מילה
וגם העירייה הולכת לחסום את בן צבי, סלמה וקיבוץ גלויות לרכב פרטי בזמן המשחקים, לפי יו"ר היכלי הספורט, ככה שהאוטובוסים יהיו הרבה יותר מהירים בהלוך ובחזור. 
 
 

Link to comment
Share on other sites

פעם בכמה שבועות אני עובר ליד בלומפילד והיום בניגוד לפעמים קודמות, היה שם פקק גדול בצהריים (14:00), וזה רק ילך ויחמיר.

האוטובוסים שם בכלל כל פעם נתקעים באמצע הצומת וחוסמים הכל.

לא רואה מצב שלא יחנו ביפו ליד הים מערבה, ומזרחה מהמגרש של גדנע למי שמכיר. בהנחה ולא באים שעות לפני, כל מה שבאמצע אמור להיות תפוס לגמרי.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, itan17 said:

האוטובוסים שם בכלל כל פעם נתקעים באמצע הצומת וחוסמים הכל.

אחד ההתנהגויות הגרועות ביותר של הנהג הישראלי זה להכנס לצומת באור ירוק כשהוא חסום, לתקוע אותו, ואז לתקוע את האחרים (בניגוד לחוק, אגב).

ונהגי אוטובוס עושים את זה כל הזמן.

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, itan17 said:

פעם בכמה שבועות אני עובר ליד בלומפילד והיום בניגוד לפעמים קודמות, היה שם פקק גדול בצהריים (14:00), וזה רק ילך ויחמיר.

האוטובוסים שם בכלל כל פעם נתקעים באמצע הצומת וחוסמים הכל.

לא רואה מצב שלא יחנו ביפו ליד הים מערבה, ומזרחה מהמגרש של גדנע למי שמכיר. בהנחה ולא באים שעות לפני, כל מה שבאמצע אמור להיות תפוס לגמרי.

שאני רשמתי פה שחנייה טובה תיהיה בוולפסון צחקו עלי..

הלוואי ואתבדה ולחנות קרוב יותר לבלומפילד לא יהיה כרוך בשעתיים פקק אחרי המשחק 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, BRoi said:

שאני רשמתי פה שחנייה טובה תיהיה בוולפסון צחקו עלי..

הלוואי ואתבדה ולחנות קרוב יותר לבלומפילד לא יהיה כרוך בשעתיים פקק אחרי המשחק 

אין אפשרות לחנות קרוב. 

כל הכבישים הסובבים יהיו חסומים לרכב פרטי בזמן משחקים של מכבי. 

בן צבי, סלמה, קיבוץ גלויות ייחסמו. שלבים ושדרות ירושלים כבר חסומים. 

אני לא מקנא באנשים שבכל זאת יבחרו להגיע ברכב פרטי.

Link to comment
Share on other sites

On 19.8.2019 at 00:12, hairy2hell said:

זה להתמם.

העירייה רוצה שהוא יגיע. לבלומפילד, ולתל אביב בכלל. זה תורם כספים לכלכלה העירונית.

אין בעיה שיספקו אפילו חניונים גדולים במספר מקומות בעיר ומשם תהיה תחבורה ציבורית יעילה, אבל אפילו זה אין.

אפילו את החניון האפר הגדול ברידינג סגרו.

 

נשמע כמו החניון בכניסה למיידנק

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, החתול הצהוב said:

ממתי שלבים חסום? יש בו עבודות אבל הכביש פתוח

נכון פתוח לנתיב תחב"צ ונתיב אחד רגיל.
אבל אם חוסמים את בן צבי וקיבוץ גלויות לרכב פרטי למעשה זה "חוסם" גם את שלבים בקטע שביניהם כי אין למעשה אפשרות יציאה מזרחה ומערבה אלא רק המשך צפונה לכיוון אליפלט ורחוב אילת או דרומה לוולפסון. 
 

Link to comment
Share on other sites

אני מאיזור זכרון יעקב ומעוניין להוציא רכב  לכל משחק בית, מי שמעוניין להצטרף ולחלוק עלויות נסיעה אז בכיף.

 

דרך אגב יש בכלל איפה להחנות?

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, העכבר הצהוב said:

אני מאיזור זכרון יעקב ומעוניין להוציא רכב  לכל משחק בית, מי שמעוניין להצטרף ולחלוק עלויות נסיעה אז בכיף.

 

דרך אגב יש בכלל איפה להחנות?

 ממה שיצא לי להיות באיזור לאחרונה התשובה היא חד משמעית - לא. יהיה את המוסכים אבל אי אפשר לבנות על זה . לדעתי עדיף לחנות באחד החניונים של דרום רוטשילד (או אם יתמזל מזלך באיזור שוק לוינסקי) שהם גדולים ויחסית זולים ( למרות שלא סגור על המחירים למי שאין תו תושב), ומשם לקחת בירד/ליים או כל כלי תחבורה קל. 

כן זה קאדר וזה מוסיף לשתלום אבל יורד לך כאב ראש רציני. האיצטדיון לא קרוב להיות ערוך להגעה של 20K+ איש. לא כרגע ששדרות ירושליים סגורות , כן הבנתי מאנשים שעובדים בעירייה בתחום התשתיות, שיש כוונה לבנות חניון ענק. אבל במדינת ישראל כוונה ממש לא שווה ביצוע.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.