Jump to content

מכירת המנויים


danielone

Recommended Posts

שמתי לב שהמון מתלוננים על זמני ההמתנה במוקד של לאן.

צודקים, שמים עלינו זין ענק, יודעים למה?!?

כי לביתר ירושלים יש קו מיוחד, ששם עונים רק לאוהדי ביתר. כן אותה חברת כרטיסים, לאן. תוך מספר דקות עונים להם!!!!!!

השאלה גדולה למה לנו לאן לא מקצה מספר מיוחד למענה מהיר?

איפה ההנהלה.? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Double said:

אין איסוף עצמי זה היה בחירה אוטומטית, שלחו לכולם בדואר וכמובן שלהרבה זה לא הגיע(ככה זה עם שתי חברות פח ‘לאן׳ ו׳דואר ישראל׳)

 

השאלה מה יעשו בשביל למנוע עומסים בקופות ביום ראשון, מישהו בטוויטר כתב ששולחים כרטיס לאימייל

 

אגב אני לא אתקשר אליהם ויחכה שעתיים על הקו בשביל כרטיס לאימייל, הם צריכים לשלוח אוטומטית לכל המנויים או לאפשר אופציה לשחרר את הכרטיס במשתמש באתר

מכיר מלא מנויים חדשים שקיבלו מנוי ואני מחדש עוד לא קיבלתי

Link to comment
Share on other sites

24 דקות לפני, פנחס שוף said:

מכיר מלא מנויים חדשים שקיבלו מנוי ואני מחדש עוד לא קיבלתי

אתה גר בבניין דירות ? 

אצלי הזמנו 2 מנויים, אחד עם השם משפחה שעל תיבת הדואר והשני שם אחר, 

את זה עם אותו שם משפחה שמו בתיבת דואר, את המנוי השני תלוי ליד המעלית של הבניין, שמתי לב אליו רק כמה ימים אחרי זה. 

תבדוק מסביב תראה שלא זרקו לך את זה איפשהו. 

 

Link to comment
Share on other sites

11 דקות לפני, nirnir20 said:

אתה גר בבניין דירות ? 

אצלי הזמנו 2 מנויים, אחד עם השם משפחה שעל תיבת הדואר והשני שם אחר, 

את זה עם אותו שם משפחה שמו בתיבת דואר, את המנוי השני תלוי ליד המעלית של הבניין, שמתי לב אליו רק כמה ימים אחרי זה. 

תבדוק מסביב תראה שלא זרקו לך את זה איפשהו. 

 

כן אין את הבעיה הזאת, פשוט לא הגיע

Link to comment
Share on other sites

Just now, Lahav8 said:

2 שאלות:

1. מישהו מנס ציונה כבר קיבל מנוי בדואר?

2. מתי כבר ייפול טיל על המשרדים של לאן???

 

1. מתי כבר תבינו שזה לא תלוי מיקום גיאוגרפי?

2. עובדים על זה.

Link to comment
Share on other sites

תפסתי את השרמוטות אחריי חצי שעה על הקו, אומרים שזה אמור להגיע או היום  או עד סוף השבוע ובמקרה הגרוע אני אאסוף כרטיס בקופות. 

בקיצור מי שציפה לקבל מהם תשובה נורמלית במוקד חבל על הזמן שלכם.

Link to comment
Share on other sites

4 דקות לפני, avielmaccabi4 said:

תפסתי את השרמוטות אחריי חצי שעה על הקו, אומרים שזה אמור להגיע או היום  או עד סוף השבוע ובמקרה הגרוע אני אאסוף כרטיס בקופות. 

בקיצור מי שציפה לקבל מהם תשובה נורמלית במוקד חבל על הזמן שלכם.

 

בדיוק התשובה שאני קיבלתי מהם.. 

הבלגן שהולך להיות ביום ראשון עצום

Link to comment
Share on other sites

11 דקות לפני, avielmaccabi4 said:

תפסתי את השרמוטות אחריי חצי שעה על הקו, אומרים שזה אמור להגיע או היום  או עד סוף השבוע ובמקרה הגרוע אני אאסוף כרטיס בקופות. 

בקיצור מי שציפה לקבל מהם תשובה נורמלית במוקד חבל על הזמן שלכם.

 

גם לי אמרה נציגה בחוסר סבלנות ספק זלזול "נמצא פתרון יצירתי"

אמרתי לה שאנחנו עשר שנים אוכלים מהם חרא ואני מקווה שיעמדו במילה שלהם. ניתקה את הטלפון.

Link to comment
Share on other sites

חייב לדעת כמה מכם שילמו 30 ש"ח על משלוח מנוי? כי מסתבר שאני אחד מהם ורק עכשיו נפל לי האסימון שהם בכלל שולחים לכולם עד הבית בלי יוצא מהכלל, גם לאלה שבכלל לא שילמו על האופציה. זה מעצבן אותי בקטע עקרוני, לקחו מאנשים כסף סתם. יש מה לעשות עם זה?

 

(מבהיר שזה 30 ש"ח על משלוח המנוי ולא על ערכת פוראבר, בוודאות) 

Link to comment
Share on other sites

1 דקה לפני, g0lan said:

חייב לדעת כמה מכם שילמו 30 ש"ח על משלוח מנוי? כי מסתבר שאני אחד מהם ורק עכשיו נפל לי האסימון שהם בכלל שולחים לכולם עד הבית בלי יוצא מהכלל, גם לאלה שבכלל לא שילמו על האופציה. זה מעצבן אותי בקטע עקרוני, לקחו מאנשים כסף סתם. יש מה לעשות עם זה?

 

(מבהיר שזה 30 ש"ח על משלוח המנוי ולא על ערכת פוראבר, בוודאות) 

תנסה לכתוב למכבי... 

מוזר מאוד אני בכלל לא ראיתי שהייתה אופצייה למשלוח 

Link to comment
Share on other sites

נראה לי שמה שעומד מאחורי הרעיון שלהם זה לשלוח את כל ה18 אלף מנויים בדואר ולקוות שכמה שיותר מהם יגיעו ליעד בידיעה שיהיו בעיות עם הדואר.

אין לי מושג לכמה אנשים הם כבר הגיעו אבל אם הם יגיעו ל80-90 אחוז מנויים שנמסרו זה יפחית משמעותית את ההתעסקות שלהם עם מנויים/כרטיסים בקופות ביום של המשחק.

Link to comment
Share on other sites

23 דקות לפני, קמאנן said:

איפה הייתה לכם את האופצייה בכלל לשלם 30 ש״ח?

לא ראיתי כזה דבר, והמנוי הגיע לי עד הבית בכל מקרה. לא שילמתי שקל.

 

זאת לדעתי אופציה שהוסיפו במהלך המכירה שלא הייתה קיימת בתקופת המחדשים. הרבה אומרים שלא הייתה להם אופציה כזאת, אבל חלק ממי שהזמין במהלך אוגוסט כן ראה אותה.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, g0lan said:

חייב לדעת כמה מכם שילמו 30 ש"ח על משלוח מנוי? כי מסתבר שאני אחד מהם ורק עכשיו נפל לי האסימון שהם בכלל שולחים לכולם עד הבית בלי יוצא מהכלל, גם לאלה שבכלל לא שילמו על האופציה. זה מעצבן אותי בקטע עקרוני, לקחו מאנשים כסף סתם. יש מה לעשות עם זה?

 

(מבהיר שזה 30 ש"ח על משלוח המנוי ולא על ערכת פוראבר, בוודאות) 

לא רק ששילמתי 30 על המשלוח של המנוי שילמתי גם עוד 30 על הערכת פוראבר! ממש חוצפה כל הסיפור הזה גם ברמה העקרונית. פשוט גונבים אותנו פעם אחר פעם 

Link to comment
Share on other sites

18 דקות לפני, המכביסטית15 said:

לא רק ששילמתי 30 על המשלוח של המנוי שילמתי גם עוד 30 על הערכת פוראבר! ממש חוצפה כל הסיפור הזה גם ברמה העקרונית. פשוט גונבים אותנו פעם אחר פעם 

 

אני ממש אשמח לקבל עדכונים מעוד מנויים ששילמו את ה-30 ש"ח האלה כדי לראות מה ההיקף של זה. זאת פשוט גניבה, אין מילה אחרת, ואני לא חושב שצריך לוותר להם על זה.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, לופו5 said:

גם לי אמרה נציגה בחוסר סבלנות ספק זלזול "נמצא פתרון יצירתי"


אמרתי לה שאנחנו עשר שנים אוכלים מהם חרא ואני מקווה שיעמדו במילה שלהם. ניתקה את הטלפון.

תגובה לא פופולרית: אני מבין אותה. למוקדנים אין מושג מעבר לתשובה גנרית לתת לך. כשכולם מוציאים עליך עצבים כל היום על משהו שלא אשמתך, אתה מתנהג כמוה. אתה יכול כמובן להתלונן עליה, הכי הרבה יפטרו אותה ויעסיקו מוקדן אחר שייאבד את הסבלנות תוך חודש.

 

זאת אשמת המעסיקים שלה, לא אשמתה.

 

חוץ מזה, בכללי תמיד עדיף לפנות במייל (אולי כבר עשיתם את זה ולא ענו לכם).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.