Jump to content

סיפור בדיית האונס בקפריסין


Yoadknux

Recommended Posts

עכשיו אומרים שהיא בדתה את הסיפור על האונס כי כעסה שצילמו אותה ללא ידיעתה\הסכמתה.

אם אכן האשימה אותם סתם באונס היא חתיכת חלאה שצריכה לקבל בראש,
אבל גם אם הם צילמו אותה (ועוד הגדילו לעשות והפיצו) סרטונים שלה הם חלאות ארורות גם כן.

בקיצור אין צדיקים באירוע הזה.

Link to comment
Share on other sites

אבל גם אם הם צילמו אותה (ועוד הגדילו לעשות והפיצו) סרטונים שלה הם חלאות ארורות גם כן.

רק על זה מגיע להם כל שנייה של סבל שעברו בחקירות שם

Link to comment
Share on other sites

נו אז מה? עכשיו אנשים יגידו "היא ביקשה את זה"...

בחורה לא יכולה לעשות סקס ולזרום בלי לקוות שבסוף הערב יזיינו אותה כמה גברים נגד רצונה?

אנחנו חברה צבועה, מצד אחד אנחנו רוצים שנשים לא יפחדו מהמיניות שלהן, מצד שני כשאישה מתנהגת באופן מיני יש את הסיכוי שאם יקרה לה משהו רע יגידו "אה היא... תראו איך היא נראית, שכבה עם כמה בנים כבר... אפילו יש תמונות שלה שוכבת עם מישהו... ברור שיאנסו אותה..."

:mushy:

 

אז הכל התברר כשטויות, אבל...

הטענה שלי עדיין נכונה, זו הייתה הדעה הרווחת, בין אם גילו שאנסו אותה כל ה-12 או גילו שכולם זכאים, הציטוט שלי הוא מה שעבר להרבה אנשים עברו בראש.

ואם צילמו אותה מקיימת יחסי מין בניגוד להסכמתה, והפיצו את זה, זה לא רק לא מוסרי אלא גם פלילי. אבל גם לבדות אונס זה לא מוסרי ופלילי... מקווה שהצדק יצא לאור.

Link to comment
Share on other sites

הגעילה אותי החינגה שעשו בבית המעצר.

הם היו צריכים לצאת משם בצנעה, כי ברור שמלאכים הם לא, וכל הארוע שם נופל לאזור האפור (ועוד אפור מלוכלך כזה).

פשוט תסתמו ולכו הביתה.

ובלי להצדיק את מה שעשתה, בואו גם נזכור שלצלם אדם (אישה או גבר זה לא משנה) מקיים יחסי מין בניגוד לרצונו או לרצונה זו עבירה חמורה כשלעצמה.

אז שלא ישחקו אותה צדיקים ושלא יחשבו בטעות שהם גיבורים

Link to comment
Share on other sites

ראיתי את הסרטון, זה נראה באמת שצילמו ללא ידיעתה ועל זה הילדים קקה האלה צריכים לקבל בראש חזק, אבל לא על אונס

 

והיא צריכה למות בהקדם, נשים כאלה עושות נזק כל כך גדול לנשים שנאנסות באמת, ובמיוחד נזק לנשים שהולכות להיאנס בעתיד.. חבל שכל הארגוני פמיניזם MeToo וכל אלה לא רואים את זה

Link to comment
Share on other sites

אם הסרטון שמופץ ברשת הוא מהמקרה הזה אז הצילום שלהם הציל אותם

לא בטוח.

היא טוענת שעשתה את כל הסיפור בגלל שצילמו. אם לא היו צילומים, כנראה לא הייתה תלונה. אבל לך תדע.

 

לא מכיר את החוק, אבל חייב להיות עונש פלילי + אפשרות לתביעה כספית על צילום של יחסי מין ללא הסכמה, ופיצוי נוסף על הפצה.

ובנוסף, עונש פלילי + אפשרות לתבוע מצד מי שהואשם באונס לשווא.

 

אם הייתה את האפשרות להתלונן עליהם ולתקוע להם תביעה של מיליון שקל לפרצוף זה היה הכי טוב. היא הייתה תובעת, מקבלת את הכסף שמגיע לה על העוגמת נפש והם היו לומדים את הלקח. יכול להיות שישנה האפשרות הזאת והמטומטמת במקום לקחת אותה החליטה ללכת אול אין ולהמציא שטויות.

בסוף היא גם צולמה, גם התמונות הופצו, גם לא תראה מזה שקל, גם המצב הנפשי שלה סביב הסיפור בטוח לא טוב, גם תשאר במעצר וגם אולי תענש על השטות הזאת בבית משפט הקפריסאי.

Link to comment
Share on other sites

גם אם כעסה על זה שצילמו אותה, תתלונני שהשניים שמופיעים בסרטון אנסו אותך, למה לדפוק עכשיו 12 איש?

Link to comment
Share on other sites

מדהימות אותי רוב התגובות כאן, ויותר מכך מדהימה אותי האדישות מצד כ-ל הנשים שבסביבתי.

 

נתחיל מההתחלה - 12 נערים, שחמישה מהם בכלל לא היו בחדר, הואשמו בידי כל עמך ישראל באונס. לא מעט גם שלחו אותם כבר לגרדום, וכל זה על סמך מה? על סמך המילה שלה, והתיווך של התקשורת, כשאף אחד, ואני באמת בטוח שאף אחד, לא קרא מילה מהתמלילים / הארכות מעצר, גם כי אין לי מושג אם זה פורסם בכלל, וגם כי אני בטוח שאף אחד לא דובר את השפה. אבל להאשים זה קל. עוד באותו הערב תלו אותם.

ווידוי קטן, יש לי חבר שיושב כבר חמש שנים בכלא על אונס, זה מקרה של מילה מול מילה - הוא לא מכחיש ששתי הנשים המתלוננות היו אצלו בדירה ועשו אורגיה, הן טוענות שהוא אנס אותן לזה, הוא טוען שהכל היה בהסכמה ובבוקר כשהן התעוררו הן התהפכו עליו. עכשיו לך תוכיח, כי חובת ההוכחה היא עלייך, גבר אשם באונס עד שהוכח אחרת, ורק אם הוכח אחרת.

 

המקרה הזה הוא חומת אזהרה ענקית, לא בגלל שהיא בדתה אונס (לכאורה, עדיין), אלו דברים שקורים (ולצערנו בדיית אונס קורית פחות מאונס, וחשוב להדגיש את זה), אלא בגלל שמה שהציל את אותם נערים מלשבת בכלא זה זה שהם צילמו אותה. ללא הצילומים האלו - מילה מול מילה, וכמו שראינו במשך שבועיים - הם היו בדרך הבטוחה אל הכלא לכמה שנים טובות. על מה? כנראה שעל כלום, על זה שהיא התחרטה, על זה שהיא לא ידעה איך לאכול את עצמה, על אלוהים יודע מה גרם לה להגיש את התלונה הזו.

משום מה בחרו לשתף אותי בכמה מהסרטונים. בגלל שלא צפיתי בהם יש לקחת את זה בערבון מוגבל, אבל בשניים מהסרטונים יש קלוזאפ על הפרצוף שלה ולא נראה שהיא סובלת, כך שלפחות את טענת ה"בלא ידיעתה", אנא תחסכו לעצמכם את הבושה ותפסיקו להשתמש. אולי, אולי, הצילומים בוצעו בלי הסכמתה, וזה מוטל בספק גדול אפילו יותר מהסיפור שהיא בדתה, והנה, חצי מהתגובות פה כבר החליטו שהיא צולמה בלי ידיעתה.

אישה מואשמת בבדיית אונס, בתלונת שווא על מספר גברים (אני לא יודע אם התלונה בוצעה נגד כל ה-12 או ש-7 וה-5 הנוספים נספחים לצורך החקירה), כמעט שלחה אותם לכלא ללא מעט שנים, ובאותה נשימה ברגע שהיא נתפסת בכך, הטענה שלה כי הצילומים בוצעו מבלי הסכמתה מקבלים אישור. איזה מן מילה יש לה שאתם בכלל יכולים להקשיב לחצי משפט שיוצאת לה מהפה? כאילו מדובר באישה חדשה, כאילו זו לא זאת שכמעט הרסה חצי תריסר (+) חיים של אנשים, לא, היא אמרה שהיא צולמה בלי הסכמתה אז ככה זה. מה, באמת? לא למדתם כלום? אפילו נקודה אין בין בדיית האונס להאשמה שלה, והנה כבר מצדדים בה כמלאך. וואלה, אתם לא פחות גרועים, או לכל הפחות עדר חסר מחשבה.

 

הם צילמו אותה, מוצא חן בעיניכם או לא, אנחנו ממש לא יודעים *עדיין* אם בהסכמתה או שלא. אותם צילומים הם אלו שהצילו אותם. אתם קולטים בכלל מה קורה פה? אתם קולטים שהדרך ה"בטוחה" לעשות סקס בימינו זה לתעד הכל? שלא נאמר להביא טופס חתימה ששני הצדדים מקבלים ומבינים ומסכימים על סקס שיתרחש באופן מוגדר וחתום? זה מקרה כל כך קיצוני של מזל שגובל בטיפשות, שאנחנו (לפחות הרווקים לצורך העניין) חייבים לשים אלו לב.

 

למה הם חגגו שהם השתחררו ממאסר ומתיק אונס שכמעט ונתפר להם?

למה הם שמחים שהחיים שלהם חוזרים לסוג של מסלול?

זה מה שמעניין אתכם? לא מה שעבר עליהם? לא הסיפור התלוש הזה? לא העובדה שמחר כל כך אחד מכם יכול להיות מואשם באונס של בחורה ששכב איתה בהסכמה, ואם אין תיעוד כלשהוא להסכמה הוא בחתיכת חרא?

לא, מעניין אתכם שהמכלול הביולוגי משובש הזאת אומרת שהצילומים לא היו בהסכמה. והנה, לקחתם את המילה שלה ואמרתם אמן.

 

 

 

מי שמכיר אותי יודע שאני די "הומו", הפסדתי (לפחות, מידיעה) שתי בחורות מדהימות שהתרחקו רק כי "לא היית מספיק גבר לנשק אותי ראשון", אין לי שום עניין בסטוצים מאז ומעולם, וגם שיחק לי המזל פעם אחת ואני הייתי זה שסירב למישהי כי לא הרגשתי שום משיכה, ככה שלפחות מאחורי המילה שלי שאני לא מכניס את הבולבול שלי למקום שאין בו שכל, אני יכול לעמוד. כפועל יוצא, אני מן הסתם נגד כל תיעוד של סקס ובכלל מה שקורה במיטה, ביער או אנערף איפה, צריך להישאר בינו ובינה ( / בינו ובינו / בינה ובינה).

כן, זה מעשה בעיקר מביש לצלם אורגיה, זה ילדותי, זה מביך, אבל במידה וזה היה בידיעתה ובהסכמתה, אין בזה שום דבר פסול, אדרבא - הצילומים הללו הוכיחו את חפותם. אני לא חושב שמישהו מאיתנו עליון עליהם רק כי הוא לא תיעד סקס שלו מעולם, בגג בגג זה עושה אותנו קצת יותר בוגרים (והם בני 17, כן?).

 

 

יש פה תגובות שבאמת עוררו בי גועל נפש לא פחות מהסיפור עצמו.

Link to comment
Share on other sites

בסוף כולם ישוחררו ויתברר שהיא סתם ניסתה להוציא מהם כסף והם בכלל לא היו שם, אגב נמצאו שרידי dna של 3 אנשים שאף אחד מהם לא התאים לחשודים.

אה, תראו מה זה, בסוף צדקתי

Link to comment
Share on other sites

ועכשיו כתוב שהיא התעצבנה שגירשו אותה מהחדר אחרי שלא רצתה לשכב עם החבר הרביעי שלהם.

אז היא בעצם לא התעצבנה על הוידאו? הם טוענים שהיא ידעה שמצלמים.

 

יש מצב שהיא גם לא התעצבנה שגירשו אותה. היא שקרנית כפייתית.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.