קופה אמריקה

https://thesefootballtimes.co/2019/06/06/diego-godin-and-jose-maria-gimenez-why-the-apprentice-is-ready-to-fill-his-masters-boots/

For example, [Giménez] made his Uruguay debut in place of Godín in a 2-0 World Cup qualifying win over Colombia and rattled Radamel Falcao, then at his peak. “I couldn’t concentrate as Giménez was driving me crazy,” the forward later recalled. “He asked me questions. First, he asked me what car I had. When I was explaining it, he had already gone and was waiting to meet a cross. That was only the start. Then he asked me why the flags of Ecuador, Colombia and Venezuela have the same colours. Next he came over to me and told me it was his debut, that he was very happy and that he would get a tattoo of the date of his match, asking me if September was spelled with or without a ‘p’. I ended up missing the chance to jump for a cross. He drove me crazy.”

הרג אותי. חימנז טרול אדיר

רגע, יפן? מה הקשר לאמריקה? פספסתי משהו?

יבשת עם 10 נבחרות בטורניר של 12 מתמודדות. מזמינים כל פעם 2 נבחרות אורחות, בד"כ הנבחרות שמוזמנות הן נבחרות לטיניות ממרכז אמריקה אבל הפעם הזמינו את יפן וקטאר.

חצי משחק ראשון שאני רואה בקופה איזו רמה פח. ארגנטינה זאת נבחרת ישראל לעשירים.

יותר חיפה של הנבחרות

אקוואדור עם תארים

כל הגולים יפהפיים

ה- 4 של אלבס הזכיר את ה- 4 של ראדי בדרבי

האמת שהוא הזכיר יותר את זהבי מול הפועל חיפה, 1:30

https://youtu.be/Ld4Xhpi_d_U

יום יבוא ואני אדע לצרף סרטון

קולומביה עם 3 נצחונות ב3 משחקים בבתים ו0 ספיגות. עזרו לפרו לעלות לרבע וכנראה להעיף את פרגוואי.

בסופו של דבר מסי וארגנטינה עלו מהמקום השני ועוד קיבלו ברבע את ונצואלה.

הלילה צ'ילה ואורוגוואי יפגשו למשחק שאמור להיות משחק פתוח וקצבי כי שניהם עלו. אקוודור ויפן במשחק על העלייה, מי שתנצח תעלה ותיקו אמור להשאיר את שניהם בחוץ.

איזה טורניר בדיחה... ארגנטינה מסריחה את הדשא מהמשחק הראשון ועולה לחצי הגמר.

מזכיר לי קצת את השיטה בכדורסל פה בארץ.

לפחות יהיה משחק מעניין בחצי. ארגנטינה - ברזיל.