לא לגרור מי גורר פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אף פעם לא הבנתי את טיעון "גדלנו" לגבי לא לשבת ב11. אעמוד ב11 עד שהרגליים לא יאפשרו לי. בנושא אחר, סוייר שילשלת פה מאד. אתה מסתכל על מיקסום רווח לשנה הנוכחית ולא חושב על הפוטנציאל לטווח הרחוק. אני דווקא חושב שזאת גישה שהיא לא בהכרח בריאה ליציע עצמו, עדיף שתעמוד ב11 כל עוד אתה בא לעודד, בשלב שבו אתה כבר לא מעודד ויש אנשים אחרים שרוצים לעודד עדיף שתעבור (לא מדבר עלייך ספציפית כמובן אלה בעניין ה"מה עדיף") Link to comment Share on other sites More sharing options...
avich15 פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 בעיניי, מחיר זול למנוי הוא טוב בעיקר כדי למשוך ילדים שזה יכול להיות המנוי הראשון שלהם. על אנשים בוגרים שקונים מנוי פעם בכמה שנים, כנראה ש100₪ לפה או לשם לא ישפיעו. על ילד שירצה לקנות מנוי בעצמו, ישפיע גם ישפיע, ואנחנו רוצים כמה שיותר ג'אנקים של מכבי בעתיד. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuSa פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אני דווקא חושב שזאת גישה שהיא לא בהכרח בריאה ליציע עצמו, עדיף שתעמוד ב11 כל עוד אתה בא לעודד, בשלב שבו אתה כבר לא מעודד ויש אנשים אחרים שרוצים לעודד עדיף שתעבור (לא מדבר עלייך ספציפית כמובן אלה בעניין ה"מה עדיף") כנראה הייתי צריך להוסיף שגם אעודד כל עוד יהיה לי קול. התפיסה הזאת של אני מבוגר אז זה לא מגניב לעודד ביזיונית בעיניי. Link to comment Share on other sites More sharing options...
לא לגרור מי גורר פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 כנראה הייתי צריך להוסיף שגם אעודד כל עוד יהיה לי קול. התפיסה הזאת של אני מבוגר אז זה לא מגניב לעודד ביזיונית בעיניי. כן ברור לי, בגלל זה אני מחדד שהאנשים שמרגישים שהם התבגרו וכבר זה לא בשבילם, עדיף באמת שיעברו יציע. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insigne פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 מה עם האנשים שנמצאים על התפר? אלו שכבר "גדלו" ולא מעודדים כל המשחק אבל גם לא רוצים לשבת אלא להיות ביציע עמידה? יש אפור אתם יודעים...אני לא מסוגל לשבת ב13\8\7 אבל כבר לא בגיל של לקפוץ בתוך הגוש, כל המשחק. מקווה שהמקום ליד הקרן עדיין מרגש. Link to comment Share on other sites More sharing options...
לא לגרור מי גורר פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 מה עם האנשים שנמצאים על התפר? אלו שכבר "גדלו" ולא מעודדים כל המשחק אבל גם לא רוצים לשבת אלא להיות ביציע עמידה? יש אפור אתם יודעים...אני לא מסוגל לשבת ב13\8\7 אבל כבר לא בגיל של לקפוץ בתוך הגוש, כל המשחק. מקווה שהמקום ליד הקרן עדיין מרגש. לתפיסתי? כבר צריכים לעבור מ11 ולתת לאנשים חדשים להכנס, לא בקטע רע כמובן, ואני לא חושב שיש אוהדים טובים יותר או פחות, אני פשוט מעדיף שאם נניח יש 500 אוהדים כאלה, שיעברו יציע ויתנו ל500 ילדים צעירים יותר שרוצים לבוא לעודד אבל אין מקום. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insigne פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 לתפיסתי? כבר צריכים לעבור מ11 ולתת לאנשים חדשים להכנס, לא בקטע רע כמובן, ואני לא חושב שיש אוהדים טובים יותר או פחות, אני פשוט מעדיף שאם נניח יש 500 אוהדים כאלה, שיעברו יציע ויתנו ל500 ילדים צעירים יותר שרוצים לבוא לעודד אבל אין מקום. הפתרון: חצי יציע אולטראס ב13 או 8. כמו בית אבות כזה - יציע מעבר. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawyerdroid פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אף פעם לא הבנתי את טיעון "גדלנו" לגבי לא לשבת ב11. אעמוד ב11 עד שהרגליים לא יאפשרו לי. בנושא אחר, סוייר שילשלת פה מאד. אתה מסתכל על מיקסום רווח לשנה הנוכחית ולא חושב על הפוטנציאל לטווח הרחוק. ממש לא נכון. אתה החלטת את זה על סמך כלום. מסתכל לטווח הארוך מאוד, אם מישהו לא מסתכל לטווח הארוך זה כל מי שאומר להוריד מחירים כדי לפוצץ את בלומפילד כמו חיפה בסמי ואז כשתגיע עליית מחירים לאבד את כל האפקט. Link to comment Share on other sites More sharing options...
בלפר פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 קבלו אותוווו 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
דקסטר פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אף פעם לא הבנתי את טיעון "גדלנו" לגבי לא לשבת ב11. אעמוד ב11 עד שהרגליים לא יאפשרו לי. רק בישראל יש תפישה שעידוד זה קטע של ילדים ו-26 זה כבר גיל מבוגר בשביל "השטויות האלה". Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielone פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 קודם כל שיהיה עידוד ב-10 אחרי זה תדברו מה יהיה ב8. בשנים האחרונות האשימו את החור מעניין מה יהיה הטיעון עכשיו Link to comment Share on other sites More sharing options...
הנדון פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 רק בישראל יש תפישה שעידוד זה קטע של ילדים ו-26 זה כבר גיל מבוגר בשביל "השטויות האלה".זה לא קטע של שטויות מין הסתם רוב האנשים (גם בעולם) לא יעודדו אותו דבר כמו שהיו בגיל 16. אבל יש כאלו שכן חשוב להם לעודד גם אם לא תשעים דקות בפול פאוור ולא מתאים להם שער 11 לכן עדיף שתהיה להם גם אפשרות לעוד יציע לא מסומן ושלא יתפסו מקום לדם חדש שרוצה להגיע ל-11. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meron's פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אף פעם לא הבנתי את טיעון "גדלנו" לגבי לא לשבת ב11. אעמוד ב11 עד שהרגליים לא יאפשרו לי. בנושא אחר, סוייר שילשלת פה מאד. אתה מסתכל על מיקסום רווח לשנה הנוכחית ולא חושב על הפוטנציאל לטווח הרחוק. אין קשר בין עמידה לבין הרצון לא לעמוד מאחורי השער או לא ממש צמוד לגוש. תראה את העובדות. הגוש מכיל 90 אחוז אוהדים שלא היו בגוש של השחקן. איפה תרצה שה90 אחוז האלו יעמדו אחד על השני? ככה זה, לאט לאט נדחקים לצד(מרצון). מצאנו מקום טוב ב7 שהיה שם אחלה גוש עידוד ואפשר לחזור לאותה מתכונת מה הבעיה? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuSa פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 ממש לא נכון. אתה החלטת את זה על סמך כלום. מסתכל לטווח הארוך מאוד, אם מישהו לא מסתכל לטווח הארוך זה כל מי שאומר להוריד מחירים כדי לפוצץ את בלומפילד כמו חיפה בסמי ואז כשתגיע עליית מחירים לאבד את כל האפקט. אין למועדון הרבה הזדמנויות להגדיל את קהל האוהדים הבסיסי. צריך שילוב של מספר נסיבות שעיקרן הצלחה מקצועית, אבל לא רק. אנחנו נמצאים כרגע בחלון כזה. תקופה מפוארת, אליפות מרשימה, איצטדיון חדש וקרוב לעומת ה3 שנים האחרונות. לתפיסתי, המועדון צריך לתפוס את ההזדמנות הזו ולא לשים לה רגל. מחירים גבוהים אולי ימקסמו רווח לשנה הקרובה (גם זה לא בטוח). אבל אנשים שמתנדנדים, ילדים שאין להם כסף, משפחות וכאלה צריכים מחירים נוחים כדי להגיע, ואם הם יגיעו סיכוי לא רע גם שיישארו. זה הבסיס לעתיד. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
avich15 פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אין למועדון הרבה הזדמנויות להגדיל את קהל האוהדים הבסיסי. צריך שילוב של מספר נסיבות שעיקרן הצלחה מקצועית, אבל לא רק. אנחנו נמצאים כרגע בחלון כזה. תקופה מפוארת, אליפות מרשימה, איצטדיון חדש וקרוב לעומת ה3 שנים האחרונות. לתפיסתי, המועדון צריך לתפוס את ההזדמנות הזו ולא לשים לה רגל. מחירים גבוהים אולי ימקסמו רווח לשנה הקרובה (גם זה לא בטוח). אבל אנשים שמתנדנדים, ילדים שאין להם כסף, משפחות וכאלה צריכים מחירים נוחים כדי להגיע, ואם הם יגיעו סיכוי לא רע גם שיישארו. זה הבסיס לעתיד. כל מה שאמרת. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meron's פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 ד''א ממי שהיה בבלומפילד, איך הולכת הטבעת החיצונית? 7-8 מחובר עם 10-11 וככה הלאה? או שכל חלק הוא נפרד? נראה שיהיה שם מקום למסעדות? חנות? משהו יותר נוח מבורקס ב25₪ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawyerdroid פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אין למועדון הרבה הזדמנויות להגדיל את קהל האוהדים הבסיסי. צריך שילוב של מספר נסיבות שעיקרן הצלחה מקצועית, אבל לא רק. אנחנו נמצאים כרגע בחלון כזה. תקופה מפוארת, אליפות מרשימה, איצטדיון חדש וקרוב לעומת ה3 שנים האחרונות. לתפיסתי, המועדון צריך לתפוס את ההזדמנות הזו ולא לשים לה רגל. מחירים גבוהים אולי ימקסמו רווח לשנה הקרובה (גם זה לא בטוח). אבל אנשים שמתנדנדים, ילדים שאין להם כסף, משפחות וכאלה צריכים מחירים נוחים כדי להגיע, ואם הם יגיעו סיכוי לא רע גם שיישארו. זה הבסיס לעתיד. אין למועדון הרבה הזדמנויות להגדיל את בסיס הקהל, יש לו פחות הזדמנויות לקבע מחיר הוגן וטוב גם עבור מכבי שמהווה בסיס למכירות המנויים בשנים הבאות ולכן המועדון צריך לקבל את ההחלטה הזאת לא רק על סמך הרצון לפצות את הקהל על נתניה או להביא מלא מנויים כדי לשבור שיא או כל שאר ההצעות שעולות כאן בפורום ומבוססות על רעיונות כלכליים מאוד בסיסיים במקרה הטוב (כמו שלך) או על בסיס בורות/חוסר הבנת המצב/קמצנות אישית. אם אני זוכר נכון (ואני מעשן הרבה אולי אני לא זוכר כזה טוב) אתה בעצמך נכחת בפגישה שנערכה לפני כמה שנים עם נציגים מטעם מכבי לגבי המעבר לייצור עצמי של החולצות - פגישה שניתן היה לראות בה בצורה מאוד ברורה את הרצינות שבה מכבי מקבלת את ההחלטות שלה וחשוב מכך מפלחת את קהל היעד שלה והדרכים לפנות אליו, עוד דבר מרתק וחשוב שקיבלנו בפגישה היה הסבר של שרון לגבי מיתוג וחשיבות המרכיב של המחיר הסופי במיתוג קבוצה לטווח הארוך. נחזור לנקודת הזמן הנוכחית, מצב חריג שבו לראשונה מזה כעשור דלתות שער 11 יפתחו למנויים חדשים, החזרה לבלומפילד, החזרת האליפות והאמונה במערכת (שנסדקה בשנתיים האחרונות של גורדי) - נקודה קריטית מאוד עבור הנהלת מכבי, יום שנערכים אליו ולאפשרויות הצמיחה שלו כבר כמה שנים. אני יכול להסביר לך על פי המודלים הכלכליים הרלוונטים לכאן מדוע מיתוג במחיר מסוים עדיף על הורדת המחירים, אני יכול לתת לך נתונים לגבי הקהל הפוטנציאלי של מכבי (כמויות, מיקום, מעמד כלכלי) או להשוות למכבי חיפה וסמי עופר (מהלך התאבדותי שהם משלמים עליו ממש עכשיו בריבית גדולה) או בדוגמאות אחרות בעולם, להכנס לעומק לפריסת המחירים בבלומפילד (במיוחד בשערים 7-8) לפי קטגוריות שיענו על הצרכים של אוהדים במחירים משתנים (הוגנים לכל הדעות) או פתרונות ספציפיים לאוכלוסיות חלשות. אבל חשבתי ללכת למקום אחר לגמריי, במקום לזלזל בי ("סוייר שלשלת") ובמכבי ולהתיימר להבין בנושאים שאין לך את המידע והכלים להבין בהם. אולי תתן קרדיט למערכת שביצעה פילוחי שוק, סקרים וברירת תרחישים בסדר גודל שטרם נראה במועדון ספורט בישראל במיוחד לרגע הזה כדי למנף את ההזדמנות הזאת ליתרון כלכלי שיתן נוק אאוט לליגה הזאת. אולי במקום לבחור בהודעה והגישה הפופוליסטית והקלה, לבטל את כל האחרים ולזלזל באנשים שהשקיעו זמן ומחשבה בנושא פשוט תעשה את התפקיד שלך כאוהד - תאמין במערכת ותתמוך בה? תיתן גיבוי לאנשים שהוכיחו כל כך הרבה פעמים בעשור האחרון שהם יותר מקצוענים מכל קבוצה בליגה ויודעים לחשוב לטווח ארוך ולהגיע לתוצאות? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semper Fidelis פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 להוריד מחירים פוגע במיתוג של מכבי, אבל נתניה עם 6000 צופים או בלומפילד המחודש חצי ריק לא? צו השעה הוא למכור כמה שיותר מנויים. לא כדי לעקוף את חיפה או שאר סיבות ילדותיות, אלא כי זה הכי הגיוני כלכלית, הכי הגיוני מיתוגית, הכי תורם מקצועית והכי בריא לקהל שפעם נחשב לקהל הכי טוב בארץ והיום נראה כמו הצל של עצמו 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
(:Ben פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 עוד נקודה חשובה שלא ציינתם. תמחור נמוך מידי של המנויים עלול לגרום להמון אנשים לעשות מנוי בשביל המשחקים הגדולים ולהרשות לעצמם לוותר על משחקים פחות אטרקטיביים. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turgi פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אני יכול להסביר לך על פי המודלים הכלכליים הרלוונטים לכאן מדוע מיתוג במחיר מסוים עדיף על הורדת המחירים, אני יכול לתת לך נתונים לגבי הקהל הפוטנציאלי של מכבי (כמויות, מיקום, מעמד כלכלי) או להשוות למכבי חיפה וסמי עופר (מהלך התאבדותי שהם משלמים עליו ממש עכשיו בריבית גדולה) או בדוגמאות אחרות בעולם, להכנס לעומק לפריסת המחירים בבלומפילד (במיוחד בשערים 7-8) לפי קטגוריות שיענו על הצרכים של אוהדים במחירים משתנים (הוגנים לכל הדעות) או פתרונות ספציפיים לאוכלוסיות חלשות. אפשר הסבר? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaniv. פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אפשר הסבר? מניח שהכוונה שהם הגיעו לתקרת זכוכית מבחינת פוטנציאל הכנסות ממנויים \ כרטיסים. מי שהתרגל לשלם מחיר נמוך לרוב לא יהיה מוכן לשלם תוספת של 20-30% למחיר המנוי גם אם הבעלים ישקיע פי 2. התקציב הטבעי של חיפה הגיע למלוא הפוטנציאל שלו (מבלי לחשב הכנסות ממכירת שחקנים). החוכמה היא להגדיל את ההכנסה פר אוהד לאורך זמן, בין אם זה במכירת כרטיסים, בין אם זה במכירת מרצ'נדייז ובין אם זה בפעילויות עסקיות אחרות שלצערי בארץ טרם נראו (דוג' לשם המחשה - חברת סלולאר וירטואלית של מכבי. לאף אחד לא אכפת אם הוא בסלקום\פרטנר\רמי לוי, אז למה שלא יהיה בחברה בבעלות של מכבי שתהנה מהרווחים האלה לאורך זמן?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
חןחן פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 ידעתי שבסוף תדברו על מחירי המנויים בנושא מחשבות רנדומליות על בלומפילד ולא בנושא המיועד לכך "מחירי המנויים בבלומפילד"בגלל הדברים האלו לא מגיע רכש למכבי, שתדעו לכם Link to comment Share on other sites More sharing options...
המכבייה פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 אין למועדון הרבה הזדמנויות להגדיל את בסיס הקהל, יש לו פחות הזדמנויות לקבע מחיר הוגן וטוב גם עבור מכבי שמהווה בסיס למכירות המנויים בשנים הבאות ולכן המועדון צריך לקבל את ההחלטה הזאת לא רק על סמך הרצון לפצות את הקהל על נתניה או להביא מלא מנויים כדי לשבור שיא או כל שאר ההצעות שעולות כאן בפורום ומבוססות על רעיונות כלכליים מאוד בסיסיים במקרה הטוב (כמו שלך) או על בסיס בורות/חוסר הבנת המצב/קמצנות אישית. אם אני זוכר נכון (ואני מעשן הרבה אולי אני לא זוכר כזה טוב) אתה בעצמך נכחת בפגישה שנערכה לפני כמה שנים עם נציגים מטעם מכבי לגבי המעבר לייצור עצמי של החולצות - פגישה שניתן היה לראות בה בצורה מאוד ברורה את הרצינות שבה מכבי מקבלת את ההחלטות שלה וחשוב מכך מפלחת את קהל היעד שלה והדרכים לפנות אליו, עוד דבר מרתק וחשוב שקיבלנו בפגישה היה הסבר של שרון לגבי מיתוג וחשיבות המרכיב של המחיר הסופי במיתוג קבוצה לטווח הארוך. נחזור לנקודת הזמן הנוכחית, מצב חריג שבו לראשונה מזה כעשור דלתות שער 11 יפתחו למנויים חדשים, החזרה לבלומפילד, החזרת האליפות והאמונה במערכת (שנסדקה בשנתיים האחרונות של גורדי) - נקודה קריטית מאוד עבור הנהלת מכבי, יום שנערכים אליו ולאפשרויות הצמיחה שלו כבר כמה שנים. אני יכול להסביר לך על פי המודלים הכלכליים הרלוונטים לכאן מדוע מיתוג במחיר מסוים עדיף על הורדת המחירים, אני יכול לתת לך נתונים לגבי הקהל הפוטנציאלי של מכבי (כמויות, מיקום, מעמד כלכלי) או להשוות למכבי חיפה וסמי עופר (מהלך התאבדותי שהם משלמים עליו ממש עכשיו בריבית גדולה) או בדוגמאות אחרות בעולם, להכנס לעומק לפריסת המחירים בבלומפילד (במיוחד בשערים 7-8) לפי קטגוריות שיענו על הצרכים של אוהדים במחירים משתנים (הוגנים לכל הדעות) או פתרונות ספציפיים לאוכלוסיות חלשות. אבל חשבתי ללכת למקום אחר לגמריי, במקום לזלזל בי ("סוייר שלשלת") ובמכבי ולהתיימר להבין בנושאים שאין לך את המידע והכלים להבין בהם. אולי תתן קרדיט למערכת שביצעה פילוחי שוק, סקרים וברירת תרחישים בסדר גודל שטרם נראה במועדון ספורט בישראל במיוחד לרגע הזה כדי למנף את ההזדמנות הזאת ליתרון כלכלי שיתן נוק אאוט לליגה הזאת. אולי במקום לבחור בהודעה והגישה הפופוליסטית והקלה, לבטל את כל האחרים ולזלזל באנשים שהשקיעו זמן ומחשבה בנושא פשוט תעשה את התפקיד שלך כאוהד - תאמין במערכת ותתמוך בה? תיתן גיבוי לאנשים שהוכיחו כל כך הרבה פעמים בעשור האחרון שהם יותר מקצוענים מכל קבוצה בליגה ויודעים לחשוב לטווח ארוך ולהגיע לתוצאות? מעודד מאד לקרוא. תודה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turgi פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 מניח שהכוונה שהם הגיעו לתקרת זכוכית מבחינת פוטנציאל הכנסות ממנויים \ כרטיסים. מי שהתרגל לשלם מחיר נמוך לרוב לא יהיה מוכן לשלם תוספת של 20-30% למחיר המנוי גם אם הבעלים ישקיע פי 2. התקציב הטבעי של חיפה הגיע למלוא הפוטנציאל שלו (מבלי לחשב הכנסות ממכירת שחקנים). החוכמה היא להגדיל את ההכנסה פר אוהד לאורך זמן, בין אם זה במכירת כרטיסים, בין אם זה במכירת מרצ'נדייז ובין אם זה בפעילויות עסקיות אחרות שלצערי בארץ טרם נראו (דוג' לשם המחשה - חברת סלולאר וירטואלית של מכבי. לאף אחד לא אכפת אם הוא בסלקום\פרטנר\רמי לוי, אז למה שלא יהיה בחברה בבעלות של מכבי שתהנה מהרווחים האלה לאורך זמן?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
orelus פורסם ב 13 ביוני, 2019 שתף פורסם ב 13 ביוני, 2019 ההנהלה תעריך כמה אוהדים לא רגישים לשינויי מחירים, על פי ההשערה שלי סביב ה 10K על פי מספר המנויים שהיו בבלומפילד הישן והאוהדים שלא רגישים אפילו למרחק והגיעו לנתניה במשך 3 שנים. מכאן והלאה זה עניין של ביקוש אל מול המחיר. (ההצע מן הסתם, נתון) עדיף להתחיל ממחיר גבוה לדעתי, להבין באמת כמה אוהדים לא רגישים לשינוי במחיר, אפילו בהעלאה של 10% לפחות (בכל זאת, קשה לי להאמין שאפשר לדעת נתון כזה אם הקבוצה מעולם לא הייתה במצב הזה. וגם איזה מודל תוכל לקחת לשם השוואה ? חיפה? אולי ווסטהאם ?) לאחר מכן, אם לא נגיע למכסה, אפשר לתת הנחה בצורות שלא פוגעות באלו שקנו לפני "מבצע סטודנטים/חיילים/משפחה" וכו'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now