Jump to content

בחירות 2019 -פרק ב'


MaTa

Recommended Posts

43 דקות לפני, snufkin said:

זה שתצטט דמגוגיות וחצאי אמיתיות מכתבות בעיתון הארץ לא הופך אותך לחכם או צודק אלא לטמבל שלא יודע לחשוב בעצמו.

 

לך לתומכי מחבלים ותקים איתם ממשלה. תפאדל. גם ככה זה לא יחזיק לכם יותר מכמה חודשים ובבחירות סיבוב 4 תתרסקו.

לא שלוקח צד בכל הקרקס הזה שאתם מדברים עליו אבל פרוטוקול של הכנסת זה מקור די אמין הייתי אומר

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, NewGeneration said:

אם זו השפה שאתה מבין ורוצה תפאדל

 

אתה מוצץ גדול של סייען הטרור מס' 1 בארץ ששיחרר 1,000 מחבלים שחזרו לפגע ורצחו 6 יהודים יקרים, קורבנות שרשומים על שם הסייען הפחדן שעשה עסקה בשביל להציל את התחת שלו אחרי שראה שמחאת המיליון עוד שנייה שולחת אותו לפנסיה מוקדמת בקיסריה


אתה מוצץ גדול של סייען הטרור מס' 1 בארץ שכבר במשך יותר מעשור מתדלק ומחמש באופן ישיר את ארגון הטרור חמאס שכבר הפך בזכותו לצבא דה-פקטו, הניה מוסר תודה לסייען ולתומכיו

 

אתה מוצץ גדול של סייען הטרור מס' 1 בארץ שמכרסם בזכותו של העם היהודי על ארץ ישראל ונותן לערבים לגיטמציה לכבוש אותנו מבפנים. נותן להם היתרים לבנות בשטחי C ומנגד מפנה יהודים, סוגר דילים עם הירדנים;מוסר שטחים ומבטיח להם שלא יהיה שום סיפוח ביהודה ושומרון, התנחלות לא חוקית של יהודים מפנה מיידית, התנחלות לא חוקית של ערבים- גם אחרי אישור בג"ץ לפינוי עדיין מסרב בתוקף לפנות

 

אתה מוצץ גדול של סייען הטרור מס' 1 בארץ שויתר דה-פאקטו על הריבונות בהר הבית, המקום הכי קדוש לעם היהודי(זה לא מפריע לתומכיו של הסייען שמיילליים שעוד שנייה "המדינה היהודית נעלמת")

 

אתה מוצץ גדול של סייען הטרור מס' 1 בארץ שהמשנה הסדורה שלו זה חמאסתן 2 במדינת ישראל במסווה של "ישות פלסטנית" "אוטונומיה מפורזת" זה גם מה שהסייען הקודם שהלך לעולמו הבטיח לנו בעזה, כולנו רואים איך זה נגמר

 

וזה ממשיך וממשיך וממשיך, אין רגע אחד בקריירה הפוליטית של הסייען שהוא במשירין או בעקיפין לא סייע לאויב, זה כל כך הדהים אותי שאפילו כשהוא היה בתחילת דרכו באופזיציה הוא כבר אז התחיל עם הפעולות החבלניות שלו, ותנחשו עם מי הוא שיתף פעולה??? כן, כן, עם המפלגות הערביות, אותם תומכי טרור שהביבסטים כאן כל כך מתפחלצים מהם
fjjmj5cy3yyn.jpeg
https://knesset.gov.il/tql/knesset_new/knesset14/HTML_27_03_2012_06-21-01-PM/19950522@19950522007@007.html

 

 

מאיפה לקוחה תמונת המסך? סיפור מעניין, לא הכרתי

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, אקיטה said:

לא שלוקח צד בכל הקרקס הזה שאתם מדברים עליו אבל פרוטוקול של הכנסת זה מקור די אמין הייתי אומר

א. לקחת צד בהודעה הזאת. 

ב. "פרוטוקול הכנסת" נו באמת. כשמציגים חצי מהאמת, התמונה יכולה להיראות הפוכה לגמרי.

 

בגדול, ממשלה שתלויה בקולות מחבלים שונאי ישראל שרוצים לראות את כולנו בים ושהגיבורים שלהם הם רוצחי ילדים יהודים זה דבר פסול מעיקרו. יחד עם זאת, זה לא אומר שכל הצבעה שהם מצביעים בעד או נגד משהו בעניין אזרחי צריך בהכרח להצביע הפוך. ולהפוך את זה לרשימה ד כדי להשוות את שני הדברים זו דמגוגיה ואני בכלל לא חסיד של ביבי אישית, אבל ההשוואה לא במקום

Link to comment
Share on other sites

3 דקות לפני, snufkin said:

א. לקחת צד בהודעה הזאת. 

ב. "פרוטוקול הכנסת" נו באמת. כשמציגים חצי מהאמת, התמונה יכולה להיראות הפוכה לגמרי.

 

א. אם זה היה מקור עיתונאי הייתי יכול להבין אם אנשים אומרים פייק ניוז ומביאים מקור אחר כלשהו, אבל פרוטוקול הכנסת? יש שם קלדניות שכותבות מילה במילה, איך הוא לקח צד?

ב. מה החצי השני של הסיפור? שואל בכנות כי אני לא הכרתי אותו קודם לכן

Link to comment
Share on other sites

5 דקות לפני, העמית הצהוב said:

 

א. אם זה היה מקור עיתונאי הייתי יכול להבין אם אנשים אומרים פייק ניוז ומביאים מקור אחר כלשהו, אבל פרוטוקול הכנסת? יש שם קלדניות שכותבות מילה במילה, איך הוא לקח צד?

ב. מה החצי השני של הסיפור? שואל בכנות כי אני לא הכרתי אותו קודם לכן

 

תקרא את הפרוטוקול ותבין שהכל שטויות ותבין כמה זה עיוות של המציאות:

הנה סתם כמה ציטוטים מהפרוטוקול, לאחר שפרס הודיע על משיכת הצעת החוק.

 

Quote

משה קצב (הליכוד):
----------------
אתם, ששיתפתם פעולה ערב הבחירות האחרונות עם אש"ף כדי להשפיע על דעת הקהל במדינת ישראל ועל תוצאות הבחירות, אתם מאפשרים כעת ליאסר ערפאת להמשיך להתערב במה שנעשה בבית הזה. הרי חבר הכנסת דראושה עצמו העיד בקולו, שיאסר ערפאת דרש ממנו שלא להעלות את הצעת האי-אמון בכנסת, כדי להציל את כבודה של הממשלה.

שמעון פרס מדבר אתנו על כלאיים ועל שעטנז. הרי הממשלה הזאת בכל מהותה היא שעטנז וכלאיים של נגד הדת ובעד הדת, של בעד צדק חברתי ונגד צדק חברתי, בעד ביטחון ונגד ביטחון, בעד שלום ונגד שלום. אין ממשלה שהרחיקה את השלום יותר מאשר הממשלה הזאת. אין ממשלה שפגעה יותר באינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל מאשר הממשלה הזאת.
אין ממשלה שגרמה להתגברות מעשי הטרור יותר מהממשלה הזאת. אין ממשלה שגרמה לגידול כל כך גדול בהיקף העוני, יותר מהממשלה הזאת. והממשלה הזו, שהכניסה את עצמה למצב כל כך עגום, כל כך אומלל, באה להטיף לנו, האופוזיציה, מוסר.

אדוני, לנו באופוזיציה באופן מתמיד, באופן קבוע, יש חוסר אמון בממשלה הזו.
בכל רגע, בכל שלב שבו אדרש להצביע אמון או אי-אמון, אני ארים את ידי בעד אי-אמון לממשלה. כל חבר כנסת יוכל על-פי שיקוליו הוא להחליט אם יש לו אמון או שאין לו אמון בממשלה. לי אין אמון בממשלה הזאת. כל חבר כנסת, על-פי מניעיו הוא, על-פי נימוקיו הוא, יחליט אם להצביע אמון או אי-אמון בממשלה.

אדוני היושב-ראש, הממשלה החליטה היום להשעות את ההחלטה המזערית, הממשלה החליטה היום להיכנע למד"ע ולחד"ש, הממשלה התכנסה באופן מיוחד כדי להשעות החלטה קודמת שקיבלה. עד היכן גבול ההתבזויות? מה הוא הגבול, אדוני היושב-ראש? כמה עוד אפשר לבזות את מדינת ישראל? כמה עוד אפשר לפגוע באינטרסים של עם ישראל במדינת ישראל? עד היכן עוד אפשר להרחיק לכת?

נדמה לי שאוצר המלים בעברית מוגבל כדי לתאר את המלכודת שהממשלה הזאת הכניסה אליה את עצמה ואת מדינת ישראל. יש גבול להתבזות. כמה אנחנו יכולים להתבזות?
ב-‎20 החודשים האחרונים לא היה שבוע שלא הצדיק הבעת אי-אמון בממשלה. ב-‎20 החודשים האחרונים לא היה שבוע שהממשלה לא קיבלה בו איזו החלטה שפגעה באינטרסים הלאומיים שלנו.

העם מאס בממשלה הזאת. אם יש לה ביטחון עצמי, בבקשה, ניגש להכרעת העם.
הממשלה סבורה שמדיניותה צודקת? אדרבה, נשאל את פי הבוחר, נשאל את אזרחי ישראל.
כמה עוד אפשר להרחיק לכת בהולכת השולל של החברה הישראלית, של העם בישראל? הרי המדיניות הזאת מעולם לא קיבלה את אמון העם. אתם צריכים להודות שהמדיניות שלכם לא קיבלה מעולם את אמון הבוחר? אתם, הממשלה, פעם אחת שאלתם את פי הבוחר - - -

 

 

 

והוא ממשיך:

 

Quote

משה קצב (הליכוד):
----------------
זו מפלגה שקידשה תמיד, כמו היום, את האינטרס המפלגתי. המשמעות של החלטת הממשלה היום היא העדפת האינטרסים המפלגתיים, השיקולים האישיים, הפוליטיים, על פני האינטרסים הלאומיים.

כבר היום בצהריים, אדוני היושב-ראש, העברנו לראש הממשלה הודעה ברורה, שאנחנו מוכנים שלא לתת יד להפלת הממשלה היום. אנחנו החלטנו היום שלא נצטרף להצעת האי-אמון. ולא יעזור כלום, זו האמת. אמצעי התקשורת כולם עדים לכך.

 

יורם לס (העבודה):
----------------
לא נכון.


משה קצב (הליכוד):
----------------
אם אתם תחזרו בכם מההחלטה להגביל את הפקעת הקרקעות לחיזוק מעמדה של ירושלים, תהיו נאמנים למעמדה של ירושלים - - -

 

יורם לס (העבודה):
----------------
תגיד הכול, תגיד מה עוד דרשתם.


משה קצב (הליכוד):
----------------
אנחנו דרשנו להמשיך לשמור על אחדותה של ירושלים בריבונות ישראל, על מעמדה של ירושלים. אילו קיבלה הממשלה החלטה כזאת היום, היא לא היתה צריכה להתבטל ולהתרפס ולהתבזות לפני מאות מיליונים ברחבי העולם. זו התבזות של אזרחי ישראל, זה פשוט להציג את הממשלה במלוא מערומיה בעיני חברי הכנסת, בעיני אמצעי התקשורת, בעיני אזרחי ישראל ובעיני מדינאי העולם. מי עוד יתייחס ברצינות לממשלה הזאת, מי עוד יתייחס ברצינות לכוונותיה, להצהרותיה, למדיניות שלה? איזה ערך יש להצהרותיו של ראש הממשלה שהוא ייאבק על אחדותה של ירושלים בריבונות ישראל אחרי ההחלטה של היום?

לא, אדוני היושב-ראש, אין מנוס, יש רק דרך אחת: להביא את כל המחלוקת הזאת בינינו להכרעת הבוחר. אנחנו לא הודענו שנצביע אי-אמון בכל תנאי, עוד בשעות הצהריים הבהרנו שבתנאים מסוימים לא ניתן יד להפלת הממשלה, עם כל הטענות, הביקורת, הזעם והחרדה שיש בקרבנו כנגד הממשלה הזאת. אבל הממשלה הזאת לא שעתה, הממשלה הזאת העדיפה להמשיך את השותפות האומללה הזאת עם חברי הכנסת מייצגי אש"ף במדינת ישראל.
היא ביזתה את עצמה, היא פגעה באינטרסים הלאומיים שלנו, ואין לנו ברירה, רבותי, אלא להביע אי-אמון בממשלה.

 

בהמשך כולם מאשימים את הממשלה שהיא התקפלה אל מול הטרור ועראפת והערבים ושהם בעצם מנהלים את המדינה ולא הם.

 

 

משה גפני הוסיף:

 

Quote

משה גפני (יהדות התורה):
----------------------
לא חשוב. ואנחנו מודיעים שמעמדה של ירושלים שונה ממעמדה של תל-אביב. זאת ההחלטה.

אדוני היושב-ראש, השעון מצלצל. אני מבקש עוד כמה דקות. הדקות הראשונות עברו שלא באשמתי, בגלל היעדרותם של נציגי הממשלה. אני מבקש הארכה.

תאשימו את הליכוד, תאשימו את הימין, תאשימו את הדתיים, אף שאתם לא יודעים מה החליטו הדתיים - על כל פנים, אתם לא יודעים מה החליטו ביהדות התורה. זה לא משנה את מי תאשימו. הממשלה היא זו שקובעת את המדיניות, היא זו שמקבלת החלטות, והיא קיבלה החלטה בישיבת ממשלה מיוחדת היום אחר הצהריים להפסיק את ההפקעות. מה שמקובל בעפולה ובחיפה ובתל-אביב ובבאר-שבע, בירושלים - אמרתם: לא.

 

אחר כך יש כל מיני האשמות שונות לגבי מי בדיוק בגד במי בין מפלגת יעוד למולדת, הראשון מאשים את השני בפגיעה בירושלים, השני מאשים את הראשון בזה שמלכתחילה כל הממשלה הזאת זונה של ערבים ואין להם זכות להטיף להם מוסר. ובכלל גם משיכת ההצעה הזאת היא בסך הכל עוד כניעה של הממשלה לערבים.

 

נסכם בדברי משה קצב, גנדי ופורת:

 

Quote

משה קצב (הליכוד):
----------------
אדוני ראש הממשלה, בעקבות החלטת הממשלה היום בישיבה מיוחדת, בהולה, משום חשש לגורלה ומתוך תאוות שלטון, להקפיא את ההחלטה הקודמת להפקיע ‎500 דונם בלבד, החלטנו היום להביע אי-אמון בממשלתך ונגיש הצעת אי-אמון.

ראש הממשלה, תאמר לעם בישראל - לא מאחורי מיקרופונים בישיבת סיעת מפלגת העבודה, אלא פה, מהדוכן - איך אתה יכול להמשיך לנהל את ענייני המדינה לאחר הכניעה המבישה לקבוצה קטנה, שולית, בפרלמנט, בבית-הנבחרים הישראלי. איך תוכל להמשיך לשאת באחריות לאומית?

...

משה קצב (הליכוד):
----------------
היום נתת דוגמה קלסית איך ראש ממשלה מעדיף אינטרסים מפלגתיים על שיקולים לאומיים.

...

משה קצב (הליכוד):
----------------
אתה, לא האופוזיציה; אתה החלטת להקפיא את ההחלטה על פיתוחה של ירושלים, לא האופוזיציה. אל תגלגל את זה מעבר לפתח ביתך, אדוני ראש הממשלה. אתה יכול בזה הרגע לבטל את ההחלטה, אבל אתה חושש לגורל כיסאך. זו האמת. אל תנסה להסתתר מאחורי האמת הזו. זו האמת, אדוני ראש הממשלה. אתה דאגת למעמדך, דאגת לכיסאך כראש הממשלה, דאגת למעמד מפלגתך, ורצת בפזיזות ונכנעת לתכתיב של יאסר ערפאת, בהחלטה חסרת תקדים.

...

משה קצב (הליכוד):
----------------
אתה, יצחק רבין, רמטכ"ל, פעמיים ראש ממשלה, שר ביטחון בשמונה מעשר השנים האחרונות, אתה קיבלת היום החלטה שלא לפתח את ירושלים. אתה, שמניף בכל הזדמנות את דגל מעמדה של ירושלים כעיר מאוחדת תחת ריבונות ישראל, אתה החלטת היום בהחלטת ממשלה - זו לא החלטת כנסת, זו לא של האופוזיציה - אתה לבדך עם ‎20 שרים החלטתם להקפיא את ההחלטה על הפקעת ‎500 דונם. זו החלטה נוספת בסדרת החלטות מסוכנות שקיבלת בשנתיים האחרונות.

אדוני ראש הממשלה, הטעות הראשונה שלך היתה שאתה מוכן לדון על מעמד ירושלים.
זו החלטה ללא תקדים. בקמפ-דייוויד לא התקבלה החלטה כזאת. אתה החלטת כך. אתה החלטת לאפשר למוסדות אש"ף לפעול בירושלים. ביקשת את עזרת הכנסת. קיבלנו חוק מיוחד על-פי רצונך. אתה לא מסוגל לבצע, ליישם, לפעול על-פי החוק כדי לשמור על אחדותה של ירושלים.

אתה הבטחת שתושבי מזרח-ירושלים לא ייטלו חלק בבחירות, כפי שהיה בקמפ-דייוויד. והנה באוסלו התחייבת לתת אפשרות לערביי ירושלים להשתתף בבחירת מוסדות אש"ף ביהודה ושומרון.

...

רחבעם זאבי (מולדת):
------------------
אדוני היושב בראש, אדוני ראש הממשלה, רב-אלוף במילואים יצחק רבין, זכיתי להיות תחת פיקודך שנים רבות, יצקתי מים על ידיך, ביצעתי את הפקודות שלך, למדתי ממך, שירתתי בצה"ל תחת פיקודך והערצתי אותך. היום חרב עולמי, היום מצאתי רב-אלוף במילואים, שכל צעירותו נמחקת במחי החלטה אחת שבאה כפקודה מעזה באמצעות הבלדר פרס.

היינו ביחד בהרבה מבצעים: בקרב על המים בצפון, במלחמת ששת הימים, במלחמה על הגבולות, במבצעים עלומים ובמבצעים גלויים. עמדת תמיד על גשר הפיקוד עם כושר החלטה, עם נאמנות למה שגדלנו עליו בפלמ"ח וב"הגנה". מה שעשית היום מוחק את כל מה שהיה לפני זה. היום אתה, כבן ירושלים, רמטכ"ל ששת הימים, בוגד בירושלים, בירת הנצח של עם ישראל. אתה, רב-אלוף במילואים שפיקד על שחרור ירושלים, מוסר את ירושלים סופית לשלטון אש"ף.

היתה לך אפשרות יפה, שהאופוזיציה העמידה לך, להצהיר הצהרה כזאת או אחרת, לתקן אותה, לנסות לתקן אותה. אתה לא יכולת לעשות את זה כי חלשה דעתך, אתה נכנעת לפקודות שקיבלת מפרס, שהוכתבו לו על-ידי ערפאת. לכן אני מתבייש במה שעיני ראו היום.

צעקתי לך "תתבייש" בזמן הדיון, וזה עלה לי בדמים רבים; באמת בדמים רבים.
אתה צעקת לי בחזרה "תתבייש". על מה אני אתבייש? אני בגדתי בירושלים? בגדתי במה שלימדת אותי? בגדתי במה שלמדנו יחד בפלמ"ח? בגדתי בשבועה שלי לצבא-הגנה לישראל?

...

חנן פורת (מפד"ל):
----------------
אני רוצה לומר לך, אדוני ראש הממשלה: לעתים יש מציאות שליבא לפומא לא גלי, שאדם יודע שהוא נדרש לאיזו משימה שהוא לא מסוגל לעשות אותה. הוא איננו יודע בדיוק עדיין איך הוא לא יעשה אותה, אם בדרך כזאת או בדרך אחרת. הרגשתי היא - הנה כאן יושב השר יוסי שריד, והוא יודע - בסתר לבו ואולי גם בריש גלי - שאת ההחלטה הזאת, להוכיח ריבונות בירושלים באמצעות ההפקעה, לא היו מבצעים בין כך ובין כך, אם זה בהסכמה בלחישה עם אמריקה, אם זה כתוצאה מאינתיפאדה של הערבים. אתה מנענע בראשך;
אני אומר לך, שלפעמים יש איזו מציאות שאדם נקלע אליה, חברה נקלעת אליה, ממשלה נקלעת אליה, והיא כבר אינה מסוגלת לצאת ממנה. אחר כך תימצא הדרך איך להימנע ממנה, איך להתגלגל ממנה החוצה.

זה יום עצוב. אני רק יכול לומר דבר אחד, שלקראת יום ירושלים שעומד בפתח יהי רצון שנזכה קצת לזקוף את קומתנו, את כבודה של ירושלים; שאותה דרך אומללה שאליה אנחנו נסחבים גם בירושלים וגם ביהודה ושומרון תפנה מקומה לדרך אחרת, שיש בה יותר כבוד ויותר עוז, ולפיכך גם יותר שלום. תודה.

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, snufkin said:

א. לקחת צד בהודעה הזאת. 

ב. "פרוטוקול הכנסת" נו באמת. כשמציגים חצי מהאמת, התמונה יכולה להיראות הפוכה לגמרי.

 

בגדול, ממשלה שתלויה בקולות מחבלים שונאי ישראל שרוצים לראות את כולנו בים ושהגיבורים שלהם הם רוצחי ילדים יהודים זה דבר פסול מעיקרו. יחד עם זאת, זה לא אומר שכל הצבעה שהם מצביעים בעד או נגד משהו בעניין אזרחי צריך בהכרח להצביע הפוך. ולהפוך את זה לרשימה ד כדי להשוות את שני הדברים זו דמגוגיה ואני בכלל לא חסיד של ביבי אישית, אבל ההשוואה לא במקום

אני לא באמת קראתי מה יש בפנים רק נכנסתי ראיתי שזה פרוטוקול הכנסת לכן הטענה שלך שזה לא מקור אמין מטופשת.

ולא, לא לקחתי צד, כל מה שקורה הוא זיוני מוח ומשחקים משני הצדדים.

אז אל תכניס לי מילים או דעות תודה.

Link to comment
Share on other sites

שם בצד שניה את העניין של ממשלת יודנראט עם המשותפת כאירוע בפני עצמו, אבל לבצע העברת שלטון בטיימינג כל כך כאוטי ומאתגר ועוד לתת לטירון פוליטי ללא כל נסיון ניהולי לנהל את ההצגה הזו דרך ממשלה שהיא יצור כלאיים בין ליברמן אורלי לוי יאיר לפיד ואחמד טיבי וכל זה בשם השנאה לביבי! פשוט התאבדות.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, אדביסי said:

תמונה

 

זה פייק ניוז יחתיכת אפס. הם מוחים בפני עצמם, אולי אם היו מקבלים במה בתקשורת היית יודע אבל לא, הם לא הנכדה של שמעון פרס שתלכלכך על ביבי אז למה שיקבלו במה?

Link to comment
Share on other sites

39 דקות לפני, Echoes said:

 

זה פייק ניוז יחתיכת אפס. הם מוחים בפני עצמם, אולי אם היו מקבלים במה בתקשורת היית יודע אבל לא, הם לא הנכדה של שמעון פרס שתלכלכך על ביבי אז למה שיקבלו במה?

הנכדה של רבין התכוונת ומה איתה באמת? עושה פורנו?

Link to comment
Share on other sites

הרמטכלים האלו עושים נזק שלא ייאמן בלגטימציה שהם נותנים לתומכי טרור, סמיר קונטאר וחבריהם.

ההיסטוריה תשפוט אותם.

כחייל ואיש קבע תמיד התייחסתי בחשדנות לאמירות/ מכתבים מהרמטכל אייזנקוט שהכניס פוליטיציה בצבא, לפני זה גנץ ואשכנזי שטירפד מינוי של מחליפו ואחר כך לכאורה תיאם גירסאות ויחד עם מנדלבליט הכניס מישהו משלו לצוות שחוקר אותו.

הנזק שהם עושים לצבא פשוט מטורף, חייב לציין שכוכבי לא נכנס לפוליטיקה עד כה ועוסק במה שצבא צריך לעסוק.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Krishi said:

 

תקרא את הפרוטוקול ותבין שהכל שטויות ותבין כמה זה עיוות של המציאות:

הנה סתם כמה ציטוטים מהפרוטוקול, לאחר שפרס הודיע על משיכת הצעת החוק.

 

 

 

והוא ממשיך:

 

 

 

משה גפני הוסיף:

 

 

אחר כך יש כל מיני האשמות שונות לגבי מי בדיוק בגד במי בין מפלגת יעוד למולדת, הראשון מאשים את השני בפגיעה בירושלים, השני מאשים את הראשון בזה שמלכתחילה כל הממשלה הזאת זונה של ערבים ואין להם זכות להטיף להם מוסר. ובכלל גם משיכת ההצעה הזאת היא בסך הכל עוד כניעה של הממשלה לערבים.

 

נסכם בדברי משה קצב, גנדי ופורת:

 

 

 

 

וואי וואי.. כמה שאני רוצה לקרוא הכל אני אחרי יום לימודים ארוך ודי שבור, אפשר תקציר?

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, העמית הצהוב said:

 

וואי וואי.. כמה שאני רוצה לקרוא הכל אני אחרי יום לימודים ארוך ודי שבור, אפשר תקציר?

 

חחחחחחחח זה היה התקציר חחח תעריך, עברתי על כל הדיון המזדיין הזה חחח

Link to comment
Share on other sites

אני מרגיש שאני חייב להיות נגד כרישי רק בגלל אורך ההודעה. 

הדבר היחיד שעובד לטובתו זה שהוא לא באמת ישב וכתב הכל. 

Link to comment
Share on other sites

16 דקות לפני, אדביסי said:

אשכנזי צודק בכל מילה, שוב התנהלות של גנב בלילה, שוב לא עומדים במילים שלהם. פשוט אכזבה שגם בזמן כזה פיו וליבו של נתניהו לא שווים.

לא.. כחול לבן ...

לא נשב ולא נעזר בחבלה המשותפת בשום דרך וצורה.

 

זה הכי גרוע ומסוכן שיש. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, BODIROGA10 said:

לא.. כחול לבן ...

לא נשב ולא נעזר בחבלה המשותפת בשום דרך וצורה.

 

זה הכי גרוע ומסוכן שיש. 

וואטבוטיזם זאת אף פעם לא תשובה ראויה בעיניי לדיון

Link to comment
Share on other sites

21 דקות לפני, אדביסי said:

וואטבוטיזם זאת אף פעם לא תשובה ראויה בעיניי לדיון

הצלחתי להתעלם ממך עד עכשיו אבל יש לנו מספיק מהfandom של ג'ון אוליבר ואף אחד פה לא צריך עוד אחד ממכם

את הסטיות שלך תשמור לעצמך

Link to comment
Share on other sites

ככל שאני חושב על זה יותר טוב לנו אם גנץ יעלה לשלטון בתמיכת המשותפת, זאת ממשלה שלא תחזיק מעמד יותר מכמה חודשים במקרה הטוב, ובבחירות שיבואו אחרי זה אפשר להגיד שלום שלום לכחול לבן.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.