Jump to content

הדבר הכי מעצבן באצטדיונים בארץ


חןחן

Recommended Posts

הנושא הזה נטחן, אבל- אצטדיון כמו נתניה למשל שאין בו יציעים מאחורי השערים, מדוע ולמה?

איזה הבדל מטורף זה בין אצטדיון עם יציעים מאחורי השערים לאצטדיון ללא.

ללא יציעים יש תחושת ניכור, ניתוק מוחלט מהצד השני של הקהל. עזבו דרכי גישה הזויות והיעדר תחב"צ נורמלית לחלק מהאצטדיונים, ככה לא בונים אצטדיון כדורגל.

לדעתי אם נתניה היה בנוי כמו טרנר היו מגיעים יותר אוהדים לנתניה, חבל

 

בכל מקרה כוס אמא של נתניה, אוטוטו חוזרים לקערה של בלומפילד :-)

Link to comment
Share on other sites

בנתניה ובפתח תקווה היו צריכים לעשות תוכנית עם לוח זמנים להשלמת היציעים עם הבניה, כדי שיהיו במדינה 6 אצטדיונים ברמה גבוהה, עכשיו ובמיוחד כשהקבוצות התלאביביות יוצאות משם לא רואה מתי זה יקרה

Link to comment
Share on other sites

גם כשבונים איצטדיון עם יציעים מאחורי השערים צריך לדעת איך.

למשל הקופסת סרדינים שבנו בב"ש נראית הכל חוץ מאיצטדיון.

גם שם, כל עוד המערבי והמזרחי לא מצטרפים לעידוד אתה לא שומע אף אחד.

דרכי הגישה של האיצטדיונים זה נושא לדיון שלם אחר, מהביזיון של נתניה ופ"ת, וכלה בכביש עפר ל"חניית אורחים" של טרנר שנראה כמו חניית גמלים מאשר חניון נורמלי. כבר בניתם איצטדיון חדש, מה מפריע לכם לעשות דרך גישה עם חניון נורמלי לצד הצפוני?

בנתניה אחת הבעיות העיקריות באיצטדיון עצמו זה הריחוק בין הצדדים, גם הקומות שמרחיקות את הקהל עוד יותר מהמגרש לא עוזרות. אתה מאבד כל תחושת ביתיות.

כשאני מסתכל על טרנר או נתניה ואני משווה אותם לבלומפילד, נטו מבחינת איצטדיון, אין מה להשוות אפילו. גם לא לסמי עופר. אולי רק טדי יוכל להתחרות מבחינת האקוסטיקה. אבל בלומפילד נראה אש, שמר על הצורה שלו הקרובה יותר למגרש. נקווה שגם האקוסטיקה תשתפר עם החיפוי הזה והמעטפת של היציעים הגבוהים בין המזרחי למערבי.

Link to comment
Share on other sites

כלכלי יותר.

יותר פשוט לבנות שני יציעים מאשר לסגור איצטדיון שלם.

 

בנתניה ובפ"ת היו צריכים לבנות איצטדיון של 12 אלף סגור וזה היה מתאים למידות שלהם. הרי ההרחבה הזאת לא תקרה בחיים כי אין צורך.

Link to comment
Share on other sites

אחד הדברים שהכי חסרים זה הריבים בין הקהלים לפני ובמהלך המשחק. לא יעזור זה מכניס את המשחק לטירוף פי 10.

איפה הימים של שער 7 ו4-5 לפני כל משחק..כמה כיף זה היה אתמול, יאאלה כבר תנו לי את בלומפלד

Link to comment
Share on other sites

אחד הדברים שהכי חסרים זה הריבים בין הקהלים לפני ובמהלך המשחק. לא יעזור זה מכניס את המשחק לטירוף פי 10.

 

נכון

האדריכל של נתניה הוא כמו הסקוט סילי של האדריכלים

Link to comment
Share on other sites

אחד הדברים שהכי חסרים זה הריבים בין הקהלים לפני ובמהלך המשחק. לא יעזור זה מכניס את המשחק לטירוף פי 10.

איפה הימים של שער 7 ו4-5 לפני כל משחק..כמה כיף זה היה אתמול, יאאלה כבר תנו לי את בלומפלד

רוב האיצטדיונים שמים מוזיקה עד תחילת המשחק (שלא לדבר על אחרי).

אז כל העידוד שלפני הפך ללא רלוונטי.

השנה אני אמצא דרך להתלונן למנהלת הליגה על הדבר הזה.

קניתי כרטיס למשחק כדורגל, לא רוצה מוזיקת מועדונים במגרש. גם ככה אני עובד באירועים אני שומע מספיק כל השבוע.

Link to comment
Share on other sites

רוב האיצטדיונים שמים מוזיקה עד תחילת המשחק (שלא לדבר על אחרי).

אז כל העידוד שלפני הפך ללא רלוונטי.

השנה אני אמצא דרך להתלונן למנהלת הליגה על הדבר הזה.

קניתי כרטיס למשחק כדורגל, לא רוצה מוזיקת מועדונים במגרש. גם ככה אני עובד באירועים אני שומע מספיק כל השבוע.

זה משהו שחייבים להיפטר ממנו דחוף

הורג את כל אווירת הכדורגל

הרגל מטומטם

גם הקטע לשים שיר אחרי גולים (כמו עם רכבת לילה לקהיר או The final countdown של חיפה שהיה פעם)

תנו לאווירה לדבר בעד עצמה

Link to comment
Share on other sites

עדיין לא הבנתי אך לעזאזל לא סוללים כביש לאורחים בטרנר ואנחנו צריכים (יותר נכון הרכבים שלנו) לעבור את החרא הזה

מדינת חלם

Link to comment
Share on other sites

עדיין לא הבנתי אך לעזאזל לא סוללים כביש לאורחים בטרנר ואנחנו צריכים (יותר נכון הרכבים שלנו) לעבור את החרא הזה

מדינת חלם

אני יודעת שזה לא יעזור, אבל בדיוק עכשיו שלחתי להתאחדות מכתב על זה

מי שרוצה אז זה הלינק של ההתאחדות:

 

http://www.football.org.il/contact-us/

 

תוכן המכתב למי שרוצה לעשות העתק הדבק (או שיבקש ניסוח מאשף המכתבים אליהו באסה):

 

__________

שלום רב

ברצוני לדבר אתכם על בעיית דרכי הגישה לאצטדיון טרנר.

בשביל להגיע לחניית האורחים בטרנר צריך לנסוע דרך מסלול עפר מלא באבנים, הנסיעה במסלול זה מלכלכת את כל הרכב, מזיקה לגלגלים ולא נוחה לנסיעה בכלל.

 

אתם מנסים לפעול למען הגעת קהל למגרשים, אך בפועל אנחנו אוהדי הכדורגל בכל פעם מחדש נתקלים בחומות אטומות שמקשות על ההגעה. הרבה אוהדים מכל הקבוצות בארץ לא מגיעים לטרנר בגלל תנאי "הנסיעה בשטח". מדוע לא סוללים שם כביש נורמלי ? למה אנחנו צריכים להזיק לרכב שלנו בשביל לראות משחק כדורגל?

זה נהדר שיש מתקני כדורגל חדשים, אבל מה זה עוזר ששמים לנו רגליים בדרכי הגישה?

 

תודה

חן

----------

Link to comment
Share on other sites

עדיין לא הבנתי אך לעזאזל לא סוללים כביש לאורחים בטרנר ואנחנו צריכים (יותר נכון הרכבים שלנו) לעבור את החרא הזה

מדינת חלם

יש בעית מקום עם כל המדבר שיש מסביב

Link to comment
Share on other sites

אני יודעת שזה לא יעזור, אבל בדיוק עכשיו שלחתי להתאחדות מכתב על זה

מי שרוצה אז זה הלינק של ההתאחדות:

 

http://www.football.org.il/contact-us/

 

תוכן המכתב למי שרוצה לעשות העתק הדבק (או שיבקש ניסוח מאשף המכתבים אליהו באסה):

 

__________

שלום רב

ברצוני לדבר אתכם על בעיית דרכי הגישה לאצטדיון טרנר.

בשביל להגיע לחניית האורחים בטרנר צריך לנסוע דרך מסלול עפר מלא באבנים, הנסיעה במסלול זה מלכלכת את כל הרכב, מזיקה לגלגלים ולא נוחה לנסיעה בכלל.

 

אתם מנסים לפעול למען הגעת קהל למגרשים, אך בפועל אנחנו אוהדי הכדורגל בכל פעם מחדש נתקלים בחומות אטומות שמקשות על ההגעה. הרבה אוהדים מכל הקבוצות בארץ לא מגיעים לטרנר בגלל תנאי "הנסיעה בשטח". מדוע לא סוללים שם כביש נורמלי ? למה אנחנו צריכים להזיק לרכב שלנו בשביל לראות משחק כדורגל?

זה נהדר שיש מתקני כדורגל חדשים, אבל מה זה עוזר ששמים לנו רגליים בדרכי הגישה?

 

תודה

חן

----------

זה לא נגמר בזה.

תוסיף לזה שהיציאה היא רק דרומה.

אלפי רכבים צריכים לעשות פרסה ועוד 2 רמזורים בהמשך שלא ערוכים לעומס הזה.

כמו במושבה. אתה יוצא איכשהו סבבה ואז 2 רמזורים(לא משנה מאיפה לאיפה) אתה נתקע כי הם עובדים כמו בשעות הרגילות.

בגלל זה המערך פה זה הרבה יותר מנקודה ספציפית. זה פשוט כי אין מישהו חכם שינהל את זה.

הגעה לנתניה מאיזור אבן יהודה/כפר נטר הרמזור שם ירוק לא שניות.

במקום לשים את הנתיב פתוח חופשי לכולם גם ככה זה נתיב השתלבות. (לפחות במשחקים).

אבל שאין שכל אין דאגות.

למרות שיש שם לפעמים שוטר שמתזמן את הרמזור עדיין יש שם פקק.

חלם כמו תמיד

Link to comment
Share on other sites

הנושא הזה נטחן, אבל- אצטדיון כמו נתניה למשל שאין בו יציעים מאחורי השערים, מדוע ולמה?

איזה הבדל מטורף זה בין אצטדיון עם יציעים מאחורי השערים לאצטדיון ללא.

ללא יציעים יש תחושת ניכור, ניתוק מוחלט מהצד השני של הקהל. עזבו דרכי גישה הזויות והיעדר תחב"צ נורמלית לחלק מהאצטדיונים, ככה לא בונים אצטדיון כדורגל.

לדעתי אם נתניה היה בנוי כמו טרנר היו מגיעים יותר אוהדים לנתניה, חבל

 

בכל מקרה כוס אמא של נתניה, אוטוטו חוזרים לקערה של בלומפילד :-)

לאצטדיון בנתניה יש את הפוטנציאל להיות האצטדיון הכי טוב בארץ.

אם היו סוגרים אותו מכל הכיוונים עם יציעים מאחורי השערים ותחנת רכבת מחוץ לאצטדיון.

סביב האצטדיון לא חסר איפה לשתות ולאכול מה שאין בשום אצטדיון אחר.

אבל אנחנו חיים בישראל...

גם בלומפילד החדש למה בנו בלי גג פשוט טיפשי לחלוטין הרי כולם יודעים שיבנו את הגג המחורבן.

Link to comment
Share on other sites

לאצטדיון בנתניה יש את הפוטנציאל להיות האצטדיון הכי טוב בארץ.

אם היו סוגרים אותו מכל הכיוונים עם יציעים מאחורי השערים ותחנת רכבת מחוץ לאצטדיון.

אם. אבל כבר לא יסגרו אותו, מה שישאיר אותו מנוכר לנצח

 

בלי קשר תושבי נתניה כבר לא סובלים אותנו בגלל העומס שאנחנו גורמים לאזור בזמן משחקים

Link to comment
Share on other sites

אני יודעת שזה לא יעזור, אבל בדיוק עכשיו שלחתי להתאחדות מכתב על זה

מי שרוצה אז זה הלינק של ההתאחדות:

 

http://www.football.org.il/contact-us/

 

תוכן המכתב למי שרוצה לעשות העתק הדבק (או שיבקש ניסוח מאשף המכתבים אליהו באסה):

 

__________

שלום רב

ברצוני לדבר אתכם על בעיית דרכי הגישה לאצטדיון טרנר.

בשביל להגיע לחניית האורחים בטרנר צריך לנסוע דרך מסלול עפר מלא באבנים, הנסיעה במסלול זה מלכלכת את כל הרכב, מזיקה לגלגלים ולא נוחה לנסיעה בכלל.

 

אתם מנסים לפעול למען הגעת קהל למגרשים, אך בפועל אנחנו אוהדי הכדורגל בכל פעם מחדש נתקלים בחומות אטומות שמקשות על ההגעה. הרבה אוהדים מכל הקבוצות בארץ לא מגיעים לטרנר בגלל תנאי "הנסיעה בשטח". מדוע לא סוללים שם כביש נורמלי ? למה אנחנו צריכים להזיק לרכב שלנו בשביל לראות משחק כדורגל?

זה נהדר שיש מתקני כדורגל חדשים, אבל מה זה עוזר ששמים לנו רגליים בדרכי הגישה?

 

תודה

חןחן****

----------

Link to comment
Share on other sites

27/05/2019

כ״ב באייר,תשע״ט

יום ב'

 

לכבוד:

מנהלת הליגות בכדורגל

 

א.ג.ט

 

הנדון: דרכי גישה לא ראויים לאיצטדיון טוטו-טרנר, ב"ש

 

ברצוני להביא לידיעתכם נושא שפוגם בצורה ממשית בחווית הלקוח שלי כאוהד כדורגל שמגיע למשחקי ליגת העל באיצטדיון ע"ש טוטו טרנר בבאר שבע,
על מנת להגיע לאיצטדיון אני נאלץ לעבור "מסע כומתה" של ממש בדרך עפר, ארוכה, מלאת סלעים ופסולת (לדוגמה: ברגים, זכוכיות וכו') אשר הופכת את ההגעה לאיצטדיון לחוויה קשה.
לא פעם נאלצתי לעצור בצד מאחר והאנשים שאיתי סבלו מבחילות בגלל הדרך המשובשת ויתרה מכך, מעל 3 פעמים כבר נאלצתי להחליף צמיג מאחר והפסולת והסלעים שבדרך גרמנו לתקרים.
חשוב לציין שמדובר באזור חשוך והדרך הזאת מהווה סכנה של ממש.
האם ראוי שהגישה לאיצטדיון כדורגל חדיש ומרכזי בליגת העל בישראל תהיה כל כך גרועה בצורה שגורמת לחולי ולנזקים של ממש ברכב במקרה הרע או לכלוך מסיבי של הרכב במקרה הטוב?

ידוע לי שהאיצטדיון נמצא בשטחה המוניציפלי של עיריית ב"ש וכך גם דרכי הגישה אליו, אך אני האוהד הקטן, יניב קטן הקטן, לא אוכל להביא את הנושא לידעת הגורמים אשר באמת יוכלו לטפל בו,
ולכן אני פונה אליכם, שכן זה גם האינטרס של המנהלת שחווית האוהד תהיה טובה יותר בהגיעו למשחקי כדורגל בישראל ואשמח אם תוכלו לסייע ולנסות להביא את העניין לידיעתם הגורמים הרלוונטיים בעיריית ב"ש.

חשוב לציין שלא מדובר בבעיה אישית שלי, האזרח אליהו באסון, אלא בעיה גורפת שפוגמת בחוויה של כלל האוהדים שמגיעים לאיצטדיון טוטו-טרנר.

 

אודה על עזרתכם,


בברכה,
אליהו באסון.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.