Jump to content

סיכום הניצחון על בני יהודה במושבה אחריי צפייה בש.ח | עוד 3 נקודות מול יריבה דוחה בדרך לספרים


Sawyer

Recommended Posts

מרוכזים במטרות שנשארו עד סוף העונה, בעיקר לנצח והכי חשוב שלא להפסיד. היריבה הפעם היא אותה שנואה מגביע והVAR החבורה המגעילה של אבוקסיס מארחת אותנו באצטדיון הכי נוח בישראל למה שאסור להיות שחזור של אותו משחק ארור.

איביץ' שמבין שראייקו בדרך החוצה נותן לטננבאום לפתוח על חשבונו כשטיבי ויאיר ממשיכים לקבל את הקרדיט בהגנה, אמצע סולידי והתקפה שכוללת את עטר אצילי ובחוד בלית ברירה, שכטר. בצד החיובי: מיכה וצ'יקו על הספסל.

 

המשחק נפתח באופן קצבי ועם הזדמנויות לשני הצדדים, דקה 9 הגיע האיום הממשי הראשון אל השער כשדן גלזר מסר כדור עומק לאלירן עטר שבא אחורה לקבל את הכדור, הסתובב במהירות ומ25 מטר משחרר בעיטה חזקה, זובאס יורד נהדר והודף לקרן. דקה 12 גם הכתומים מראים נוכחות במתפקצת כשצ'יבוטה בורח מאגף שמאל למרכז ובועט כדור לא מספיק חזק שטננבאום קולט. דקה 14 שוב פעם מתפרצת בכתום הפעם של אשכנזי מימין שמנסה גם הוא לבחון את טננבאום מרחוק, דניאל מסתדר גם עם האיום הזה. דקה 20 שוב פעם זאת מתפרצת בכתום הפעם סורו דוחף קדימה ומוסר טוב לחזיזה שחותך משמאל למרכז ומ17 מטר בועט חלש לידיים של טננבאום. דקה 21 כדור חוזר לדור פרץ שמתקדם ומניף את הרגל מ25 מטר הכדור שלו טס גבוה מעל השער. דקה 25 מתפרצת של מכבי מגיעה בסופו של דבר לאבי ריקן על קו ה16 שמשחרר בעיטה מסובבת שמחמיצה את הקורה של זובאס רק במעט. דקה 26 הפעם תורו של עטר לשחרר בעיטה טובה בין 4 שחקנים בכתום שדיפלקשן מאחד מהם מטה את הכדור מהמסגרת לקרן. דקה 34 דין מורי סופג צהוב שני מוצדק אחרי כניסה לא אחראית בדן גלזר. דקה 37 עומר אצילי מכניס כדור טוב לשכטר שמנסה להכניס כדור בצ'יפ שפוגע בידו של ביטון, פנדל למכבי. עומר אצילי ניגש לבצע את הבעיטה ומחליק לבישול לדויזאדה שכובש אך שערוריית ואר נוספת משאירה את התוצאה על 0-0. הבחורים של איביץ' מחפשים שער לפני המחצית, דקה 45 התקפה טובה מסתיימת בפס עומק גדול של אצילי דרך כל ההגנת לאלירן עטר שמוצא את עצמו חופשי מול זובאס ובועט ברשלנות לגופו. דקה 46 עומר אצילי מרים כדור חופשי לרחבה שנהדף עד לריקן שמ10 מטרים מנסה מספרת אבל הכדור שלו חלש וזובאס קולט. דקה 47 התקפת מעבר של הצהובים באגף שמאל עם אלירן עטר שמכניס בצ'יפ בין שניים לשכטר שמעביר נהדר לריקן שבנגיעה גדולה שולח את הכדור לקורה הרחוקה ופנימה, 1-0 מוצדק למכבי.

 

המחצית שניה נפתחת מעט יותר רגוע כשהכתומים מתגוננים בעשרה שחקנים ואנחנו תוקפים בזהירות. דקה 64 התקפה מסוכנת ראשונה כשקנדיל מכניס כדור פנימה לשכטר שמוריד נהדר לאצילי שמזווית לא קלה משחרר בעיטה חלשה ולא מאיימת שהולכת לידיים של זובאס. דקה 65 אלירן עטר ממהר לבעוט מ20 מטר כדור שטוח שמפספס את המסגרת. דקה 68 אלירן עטר מכניס כדור נפלא בין קווי ההגנה לדור פרץ שבתנועת זהבי לעומק עוצר את הכדור מושלם על החזה ומ12 מטר שיגר וולה שעף מעל השער. הבחורים של איביץ' לוחצים חזק על הדוושה. דקה 69 אלירן עטר מכניס כדור לריקן ורץ לעומק, אבי מחזיר לו בצ'יפ נפלא אבל אלירן ממצב טוב נוגח כדור לא מדוייק שמפספס את המסגרת. דקה 72 נסיון מספרת של כהן מ16 מטר הולך מעל המשקוף. דקה 74 דור פרץ מוסר כדור לאלירן עטר שנכנס נהדר לרחבה ומחזיר כדור חזק לדור פרץ שמגיע מקו שני ושוב מ12 מטר בועט וולה חזק אך גבוה מעל השער. דקה 80 קנדיל מכניס כדור רוחב טוב לעטר שעוצר את הכדור ומסתובב על השחקן כדי לשגר בעיטה מסובבת, זובאס שוב במקום לקלוט את הבעיטה הלא מספיק חזקה. דקה 81 חטיפה של גלזר והוצאת כדור נפלאה של ריקן לעטר שמהסס במסירה ליוני כהן שנאלץ לעבור את המגן ולשחרר בעיטה חזקה זובאס באינטסיקנט נדיר הודף לקרן. דקה 85 התקפה מעולה של מכבי יוני כהן מכניס כדור גדול לסבוריט שממשיך בנגיעה לשכטר שממצב נוח לא מצליח לנתב את הכדור לרשת, קרן בלבד. דקה 89 דור מיכה חותך שלושה שחקנים במסירה לעטר שמכין את עצמו לבעיטה ברחבה אבל הכדור שלו פוגע בשחקן כתום בדרך לרשת. דקה 92 שוב פעם יתרון מספרי כחול ברחבה של זובאס הפעם זה מתסיים בהרמה של דור לסבוריט שמנסה לנגוח מרחוק, זובאס קולט. דקה 93 אלירן עטר מקבל עוד כדור מדור מיכה ומזווית נוחה מ18 מטר מחליק בבעיטה ושולח את הכדור 2 מטר מהקורה. דקה 94 מיכה מקבל את הכדור ומוסר בדאבל פס לעטר מקבל בחזרה ברחבה עובר דרך שחקני בני יהודה ומשחרר ספק בעיטה ספק מסירה שמגיעה בסופו של דבר ליוני כהן שמול שער ריק שולח את הכדור לרשת וכמובן.. לא חוגג. 2-0 מכבי ת"א, GameOver.

 

 

שופט: רע- (פס ייצור לשופטים אנטי מכבי זבל. לא יאמן. גם היום סבלנו משיפוט רע מאוד של גנרי חדש, כל שריקה אפשרית נגדנו, צהובים לבני יהודה רק אם עשו אדום ודאי. עוד החלטת ואר זוועה מכ"כ הרבה סיבות. כמה הם מנסים להרוס לנו. תמותו כולכם כבר)

 

 

שחקנים:

טננבאום - הופעה סולידית ומעודדת מהשוער השני שלנו. התמודד עם כמה בעיטות סמי-מסוכנות למסגרת ושלט בצורה טובה ברחבה אפילו הוסיף בונוס של הוצאת כדור מהירה ואחראית לבלמים. בסה"כ מרגיע.

קנדיל - פתח את המשחק פחות טוב בחלק ההתקפי אבל התאזן עם הדקות, ההקרבה, המלחמה, הנחישות בדרך לכל תיקול והמכביזם שהוא מקרין לא מאפשרים אופציה לא לאהוב אותו גם במשחקים קצת פחות מדוייקים שלו.

יאיר - ממשיך להרשים מאוד בכל מה שקשור לפעולות הגנתיות, פנטסטי בראש, חזק מאוד, לא נותן לאף אחד לעבור ואפילו הראה שיש לו ספירנט מעולה (עם האצה בעייתית). סימן השאלה לגבי משחק הרגל ממשיך להדהד גם היום.

טיבי - ממשיך בכושר טוב, הפתיע היום בתצוגה סולידית בהגנה עם כמה פעולות מצוינות, חזק מאוד, ראשון בראש. מזכיר במשהו את הבלם שהוא היה. לא יודע מה התוקף של הדבר..

דויזאדה - לדעתי היה בסה"כ בסדר. לא שחקן ההגנה הכי טוב שלנו, גם לא תורם בחלק ההתקפי כמו סבוריט. אבל עשה את העבודה שמוטלת עליו

גלזר - עוד משחק טוב של דן גלזר שמבסס את השליטה שלו במרכז הקישור בליגה הישראלית עם מלחמה בלתי מתפשרת, דומיננטיות בראש ושיתוף פעולה טוב באופן יחסי עם חברו לקישור דור.

פרץ - אם נוציא לרגע את העובדה שדור חזר ליכולת כיבוש של 2014 נקבל עוד משחק טוב מאוד של דור שגם מרוויח כדורים ומבצע עבודה נהדרת במרכז המגרש וגם דוהר קדימה נפלא במתפרצות ואפילו מוצא את עצמו במצבי כיבוש נהדרים.

ריקן - אולי השחקן הכי עקבי במכבי העונה, אתה יודע בדיוק שכמו בכל יום גם היום הוא ישרוף את הדשא, ירד לכל גלישה, ילחיץ את היריב וכמובן יאיים על השער. הפעם (כמו לא מעט פעמים העונה) זה גם השתלם עם ביצוע מלוטש בשער הראשון. יופי אבי.

אצילי - עקבתי אחריו במיוחד בש.ח כדי לראות שגם היום הוא בא לעבודה, היה לא אנוכי וקיבל החלטות טובות. אבל הביצוע שלו מול השער, בתוך הרחבה ומעל הכל בפנדל. רע מאוד. עומר צריך להתאפס כי בלי מספרים זה לא שווה..

עטר - עטר במשחק לא רע, אני חושב שקבלת ההחלטות שלו הייתה טובה באופן יחסי והוא איים על השער לא מעט ואפילו היה קרוב לכבוש אבל הרגיש שדווקא במשחק כזה הוא זה שצריך ויכול להכריע, לא קרה, לא נורא. משחק הבא צמד?

שכטר - היה לו משחק יותר טוב מהתקופה האחרונה, אמנם לא שכטר של תחילת העונה אבל עשה עבודה, קצת לחץ את ההגנה של בני יהודה, נתן כמה נגיעות יפות שהיו חסרות. אולי מגמה חיובית עד סוף העונה?

 

*איזה כיף זה שדור מיכה חוזר, כמה דקות של קסם שלא יתנו לאף אחד לשכוח מי שחקן העונה של ליגת ג'אפניקה (חח) לעונת 2018/9.

 

 

פיקנטריה:

- 2 נסיונות מספרת במשחק אחד

- הפנדל של אצילי (....)

- הרבה החלקות, חריג מעל הממוצע.

- יונתן כהן לא חוגג, מרתיח. לא מבין מה יש לך, היית שם יום וחצי, אתה כולך שלנו. מישהו חייב לעשות עם זה משהו.

- יונתן כהן זורק את החולצה הכתומה שהוא החליף לשירת האוהדים (WHAT?)

- התחלתי את הצפייה בש.ח כשההקלטה עוד רצה

 

חייב למות:

צ'יבוטה - באמת שהוא האפס כפוי טובה הכי מסכן שראיתי בחיים, אני בטוח בוודאות שהוא יסיים נרקומן ברחוב ופשוט לא יכול לחכות שזה יקרה. והלוואי שזה יקרה מהר.

סורו - ממצב את עצמו בצורה בטוחה בתור אחד השחקנים המגעילים בליגה, פאולים מלוכלכים, ריבוי כרטיסים, כניסות חזקות, מכות לפנים, בכי וצרחות, גועל נפש. יש שם הכל, אי אפשר לראות אותו. מוות מהיר.

 

 

קהל:

כ3,000 אוהדים בלבד זכו להנות מתוצגת כדורגל נוספת של הקבוצה הטובה במדינה, זכיתם. כל הכבוד לסביבת הגוש ולגוש שהרים עידוד (חזק יותר או פחות) לאורך המשחק, חיי את המשחק עם בוז לשחקנים ולשופט (אם כי לא מספיק, הוא אנס אותנו) וטוב מאוד שהזכרנו לצ'יבוטה מי הוא ומה אנחנו חושבים עליו. תודה שאתם מלווים את העונה הזאת באנרגיות חיוביות ובכל כך הרבה כיף, שרק נמשיך ככה עד סוף העונה :)

 

שבת, 18:00, נתניה. נתראה.

Link to comment
Share on other sites

קודם כל היה משחק כיף ופראייר גדול מי שלא בא.

מבחינה מקצועית, אהבתי מאוד את המשחק של טיבי, דוידזאדה היה גם לא רע (עדיין לא מתקרב לסבוריט, אבל זה לא הוגן להשוות), פרץ מבחינת חילוצים ויצאות קדימה היה נהדר ומיכה כשנכנס פשוט מדהים.

עומר אצילי שחקן כל כך מוכשר, אבל כבר משחק שני עם המון החמצות והפנדל היה הגרוע מכל, ראו שהוא בא לבעוט אותו ללא ביטחון ואחרי שהשחקנים דיברו איתו ועטר גם רצה לבעוט זה הלחיץ אותו, אבל אין תירוץ.

עטר גם הוא עם המון החמצות ומצבים שהוא פשוט חייב להבקיע. נראה שהתחרות על מלכות השערים משפיעה על עטר ואצילי לרעה.

*יוני כהן נכנס והיה מצוין.

פיקנטריה: השירים של בני יהודה לפני המשחק ובמחצית חופרים ברמה הזויה.

נשארו עוד חמישה משחקים לעונה הקסומה הזאת, עונה שאולי אף פעם לא תחזור. חייבים להגיע לתמוך ולשבור כמה שיותר שיאים.

Link to comment
Share on other sites

הדבר הכי קל בעולם זה להוציא את מאוויס מהמשחק.

איזה חלש אופי

כן, כזה טמבל.

היה מלחיץ עם טננבאום בשער, 2 כדורים ראשונים שהגיעו לעברו השמיט אח''כ כבר התאזן, לא עמד בשום מבחן רציני במשחק

מעט מלחיץ, עבר במהירות.

מה שאתה צריך משוער כזה זה שיעלה ולא יספוג גולים מטומטמים. וזה לא קל כשאתה שוער שני, עשה רושם טוב (כמה שאפשר במשחק בודד מול בני יהודה)

Link to comment
Share on other sites

יונתן כהן בתקופה הרבה יותר טוב מאצילי, לדעתי חייב לפתוח במקומו.

חייב לציין את שכטר, את המסירות שלו. חוץ מהמסירה לגול היו לו מסירות טובות - כמו במהלך שהוביל לפנדל והכין עוד מצב לגול לאצילי במחצית השנייה (בעט לידיים של השוער).

אחלה אמאדור וטיבי

Link to comment
Share on other sites

לא חושב שיש משהו שמעצבן אותי כמו זה שיונתן כהן לא חוגג.

כמה נדיר לראות אותי מגיב ככה כלפי שחקני מכבי. מטריף אותי, לא יכול להסביר.

 

פשוט אין שום סיבה שהוא לא יחגוג, ילד שלנו, תמיד שלנו. היה שם שנה וחצי רק השתפשף קצת. כבר כבש נגדם ולא חגג, כבר הבהרנו את עמדתנו בנושא.

 

אין. גומר אותי.

Link to comment
Share on other sites

לא חושב שיש משהו שמעצבן אותי כמו זה שיונתן כהן לא חוגג.

חשבתי שביטלו את הגול, שכחתי מהשריטה שלו. איזה מפגר עד שאתה שם גול תחגוג כאילו איזה סמל היית שם.
Link to comment
Share on other sites

כמה נדיר לראות אותי מגיב ככה כלפי שחקני מכבי. מטריף אותי, לא יכול להסביר.

 

פשוט אין שום סיבה שהוא לא יחגוג, ילד שלנו, תמיד שלנו. היה שם שנה וחצי רק השתפשף קצת. כבר כבש נגדם ולא חגג, כבר הבהרנו את עמדתנו בנושא.

 

אין. גומר אותי.

יותר מזה, הייתי מוכן ״להחליק״ אם הוא לא היה חוגג נגד מכבי בגמר גביע ואז אומר שהוא מכבד את המקום שהוא היה בו אבל הוא מכבד רק את בני יהודה כאילו מכבי הם לא רלוונטים בנושא ועל מכבי הוא יכול לחגוג, כזה אפס.

 

מי שלא רוצה לחגוג כשהוא מבקיע עם החולצה של מכבי עדיף שלא ישחק בכלל.

Link to comment
Share on other sites

יותר מזה, הייתי מוכן ״להחליק״ אם הוא לא היה חוגג נגד מכבי בגמר גביע ואז אומר שהוא מכבד את המקום שהוא היה בו אבל הוא מכבד רק את בני יהודה כאילו מכבי הם לא רלוונטים בנושא ועל מכבי הוא יכול לחגוג, כזה אפס.

 

מי שלא רוצה לחגוג כשהוא מבקיע עם החולצה של מכבי עדיף שלא ישחק בכלל.

כןןןןן והוא חגג עלינו בטירוף!!

לא מבין את זה, מה קורה פה?

Link to comment
Share on other sites

יונתן כהן בתקופה הרבה יותר טוב מאצילי, לדעתי חייב לפתוח במקומו.

חייב לציין את שכטר, את המסירות שלו. חוץ מהמסירה לגול היו לו מסירות טובות - כמו במהלך שהוביל לפנדל והכין עוד מצב לגול לאצילי במחצית השנייה (בעט לידיים של השוער).

אחלה אמאדור וטיבי

דווקא אני חושב שיונתן כהן לא בתקופה טובה במיוחד.

Link to comment
Share on other sites

לא חושב שיש משהו שמעצבן אותי כמו זה שיונתן כהן לא חוגג.

ממש. גם חשבתי שאחרי המשחק הקודם הוא ישחרר. וזה עוד אחרי שהם לקחו עליו גביע.

 

בעניין אחר, התרשמתי מבלטקסה.

Link to comment
Share on other sites

ממש. גם חשבתי שאחרי המשחק הקודם הוא ישחרר. וזה עוד אחרי שהם לקחו עליו גביע.

 

בעניין אחר, התרשמתי מבלטקסה.

שחקן לא רע ומעניין, יתכן מאוד וראוי לרוטציה בעונה הבאה? בעייתי כשסבוריט נוצץ ודויזאדזה עושה עבודה סולידית מהספסל.
Link to comment
Share on other sites

יותר מזה, הייתי מוכן ״להחליק״ אם הוא לא היה חוגג נגד מכבי בגמר גביע ואז אומר שהוא מכבד את המקום שהוא היה בו אבל הוא מכבד רק את בני יהודה כאילו מכבי הם לא רלוונטים בנושא ועל מכבי הוא יכול לחגוג, כזה אפס.

 

מי שלא רוצה לחגוג כשהוא מבקיע עם החולצה של מכבי עדיף שלא ישחק בכלל.

ועוד בא אלינו עם החולצה של הטינופות השרמוטות האלה, הטריף אותי.

הותיקים(מיכה,שרן,עטר) צריכים לחנך אותו בקטע הזה, הגזים לגמרי.

Link to comment
Share on other sites

שחקן לא רע ומעניין, יתכן מאוד וראוי לרוטציה בעונה הבאה? בעייתי כשסבוריט נוצץ ודויזאדזה עושה עבודה סולידית מהספסל.

אוהב את דוידזאדה, אבל הוא פציע ואחרי השיא. בלטקסה בהחלט יכול להשתלב ברוטציה על חשבונו.
Link to comment
Share on other sites

אני ממש לא התלהבתי מדוידזאדה, מחרפן אותי שהוא לא חוזר להגנה ותמיד עושה את זה בריצה קלה כאילו יש לו זמן, למזלו תמיד האמצע חטף כדורים והוא הינ למעלה כדי לצאת להתקפה.

 

ויונתן כהן חתיכת שרמוטה עם כל האהבה שלו לבני יהודה, על מכבי הוא ידע לחגוג כמו גדול, עצוב שאנחנו בכלל מאפשרים לו את זה.

Link to comment
Share on other sites

אתם מרחמים על שחקנים

עטר אצילי ויונתן בתקופה הכי חלשה שלהם אי פעם במכבי,לא מדוייקים בשיט,חסרי ריכוז והכי חשוב-לא חדים. להתעורר

כנ"ל הקהל,כמה רצינו את המושבה,גם כשכל התנאים לטובתנו אנחנו לא ממלאים הכל ועושים קרנבל כמו בעבר,מעצבן

אבל לפתוח את האתרי ספורט ולראות את השרמוטות בוכות ומתלוננות,אין יותר כיף מזה

שיהיה לנו לילה טוב וחג שמח

Link to comment
Share on other sites

נראה שכתבת על הרבה שחקנים הפוך ממה שראיתי במגרש.

אמאדור- היום ובתקופה האחרונה מצויין. שום סימן שאלה, סימן קריאה גדול !!

טננבאום- מבחינתי דווקא הופעה מלחיצה שלו, נראה לי שברגעים שנצטרך להתגונן ישרה הרבה פאניקה על שחקני ההגנה .

דוידזאדה- סביר בהגנה, חלש בהתקפה. ניסה את אותו קרוס מיליון פעם ותמיד זה נגמר ברגלי היריב.

Link to comment
Share on other sites

שחקן לא רע ומעניין, יתכן מאוד וראוי לרוטציה בעונה הבאה? בעייתי כשסבוריט נוצץ ודויזאדזה עושה עבודה סולידית מהספסל.

אכן. בתקווה שסאבוריט נשאר פה לנצח ודוידזאדה חתום לעוד כמה עונות, אין לו מה לעשות פה.

לכן גם מוזר לי שהחתימו את אופיר בתחילת העונה לככ הרבה זמן. יש מצב שבלטקסה יכול לשחק גם בימין?

בסיטואציה שנוצרה, צריך לנסות לסחוט כמה שיותר כסף על אחד מהשניים האחרונים. שאלה יהיו הצרות שלנו.

Link to comment
Share on other sites

אתם מרחמים על שחקנים

עטר אצילי ויונתן בתקופה הכי חלשה שלהם אי פעם במכבי,לא מדוייקים בשיט,חסרי ריכוז והכי חשוב-לא חדים. להתעורר

כנ"ל הקהל,כמה רצינו את המושבה,גם כשכל התנאים לטובתנו אנחנו לא ממלאים הכל ועושים קרנבל כמו בעבר,מעצבן

אבל לפתוח את האתרי ספורט ולראות את השרמוטות בוכות ומתלוננות,אין יותר כיף מזה

שיהיה לנו לילה טוב וחג שמח

 

לא קשור לרחמים, למה שנטנף שחקני מכבי ועוד בעונה מדהימה כזאת?

אמרו שהם פחות טובים בתקופה הזאת וזה נכון ובמיוחד אצילי. אבל מה יש להכנס בהם עכשיו?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.