Jump to content

סיכום הניצחון על נתניה (חוץ) אחריי צפייה בש.ח | חוזרים לליגה לשבור שיאים עם 4-1 בהרכב שני


Sawyer

Recommended Posts

תחושת האכזבה מהגביע עדיין בפה אבל רק נותנת לי את המוטיבציה להגיע להודות לבחורים בצהוב ולדחוף אותם לניצחון הבא, נשאר לנו עוד הרבה מטרות בליגה וניצחון היום על היריבה מכבי נתניה זה בגדר מאסט.

איביץ' נותן לשחקנים מנוחה אחרי הגביע ומעלה הרכב משני, טיבי ויאיר עם רוסטם וקנדיל בהגנה קישור חזק של גלזר פרץ וריקן כשבהתקפה אלירן יוני ושוינפלד.

 

קצב טוב כבר מהפתיחה, דקה 8 מכבי יוצאת להתקפת מעבר טובה אבל ריקן ממהר לבעוט מ25 מטר גבוה מעל השער. דקה 10 נסיון בעיטה חלש של בצ'יראיי מ125 מטר הולך לידיים של ראייקוביץ'. דקה 20 פאול מהירה על החצי של פרץ לאלירן עטר שמוצא את המרווח מתקדם ומשחרר פצצה מ25 מטר, הכדור שלו הולך מעל המשקוף של עמוס. דקה 23 היה תורו של יוני כהן לטווח מרחוק אבל גם הכדור שלו הולך גבוה מעל המשקוף. דקה 24 קניקובסקי במהלך יפה באגף שמאל מעביר למרכז לגיא מלמד שממצב נוח בועט רע מעל השער. דקה 28 התקפה כדורגל יפיפייה של מכבי ת"א עם אבי ריקן שמכניס צ'יפ לשוינפלד שעם שחקן על הגב נותן כדור וירטואוזי ליוני כהן שמיישר כדור גדול לקנדיל שמול שער ריק שולח היישר לרשת, 1-0 מכבי. החניכים של איביץ' רק נטרפים מהשער ומחפשים את השני, דקה 30 אלירן עטר מצליח להשתחרר נהדר בין שני שחקנים ומ18 מטר בועט כדור למרכז השער, עמוס קולט. דקה 37 התקפה ארוכה של הצהובים מתסיימת בהרמת כדור של עטר לפרץ שמגיע מאחור ומנסה וולה מהאוויר הכדור פוגע בורגוץ' ומוסט למרכז השער שם עמוס קולט אותו. רק קבוצה אחת על המגרש. דקה 38 יוני כהן מוצא את עצמו חופשי מ18 מטר אבל גם הכדור שלו חלש ולמרכז השער. דקה 40 קרן לנתניה אולסק מרים גיא מלמד חופשי לגמרי מנקודת הפנדל נוגח מושלם לחיבור, 1-1 ביגוד למתרחש במגרש. דקה 46 אלירן עטר מוצא את עצמו על הבלטה שלו מטעה את המגן ומוציא בעיטה חזקה אבל לא מספיק מדוייקת עמוס מוכן וקולט גם את הכדור הזה.

 

מחצית שניה הקצב ממשיך, דקה 48 טעות גדולה של פרץ מוציאה את מלמד למתפרצת הוא מעביר לפיניש שמנסה מ18 מטר כדור מסובב אבל מפספס את המסגרת הקורה ב2 מטר. דקה 53 קנדיל מכניס כדור גדול ליונתן כהן שפנוי לגמריי מתקדם ומ18 מטר משחרר כדור אדיר שפוגע במשקוף ויוצא החוצה. דקה 55 טיבי בכדור ארוך לשוינפלד ששוב בחצי מספרת/יעף מחליק כדור נהדר לכהן שדוהר כל הדרך לתוך הרחבה ובועט כדור חזק עמוס באינטסיקנט גדול מונע שער ודאי. בליץ של מכבי, דקה 58 דהירה של יוני כהן שמוצא את ריקן שמחליט לקחת לשמאל ומזווית קשה מסובב מהמקום כדור שמפספס את החיבור רק במעט. דקה 59 זה היה חייב להיות השני. שוינפלד בורח נהדר לאגף ימין ומוציא רוחב מדוייק לאלירן עטר שמ5 מטר משחרר עקב שרק בחוסר מזל פוגע בעמוס וחוזר לריקן שמקרוב משחרר עוד פצצה אבל עמוס בהצלת חייו מזנק גם אליו ומונע את השער. דקה 62 שוב פעם דור פרץ עם הדהירה קדימה מוסר נהדר לריקן שמתקדם עד ל16 ומשחרר בעיטה שטוחה שמפספסת את הקורה רק במעט. דקה 73 קנדיל מכניס את ריקן על קו ימין, אבי נותן עקב חכם לאצילי שחודר לרחבה ומופל ע"י מוחמד, פנדל למכבי. עומר אצילי בעצמו ניגש לבצע את הבעיטה שולח את עמוס שמאלה ובועט חזק ימינה, 2-1 מוצדק מכבי. דקה 83 מלחמה של שוינפלד על כדור מובילה עוד חטיפה שמגיעה עד לריקן שמפתיע בבעיטה מ20 מטר הכדור שלו הולך נהדר ומפספס את המסגרת שוב פעם רק במעט. דקה 85 עומר אצילי מוסר כדור לאבי ריקן ורץ פנימה אבי מזהה את זה ומכניס לו צ'יפ גדול לבד מול עמוס, אצילי מוריד בנגיעה לאיתי שכטר שלבד לגמרי מ2 מטרים עוצר ומגלגל פנימה, 3-1 ענק מכבי ת"א, GameOver. דקה 86 עומר אצילי דוהר לעבר השער, זורק בדריבל את שון ומזווית קשה משחרר פצצה לא מספיק מדוייקת שמפספסת את השער. דקה 89 שכטר יורד ברחבה וחוטף כדור רק כדי לקום ולסחוט פאול ברחבה, פנדל שני למכבי ת"א. דקות ארוכות מחכה עומר לבעיטה ולבסוף משחרר פצצה לחיבור אבל פריד קובע כניסה מוקדמת לרחבה, פנדל חוזר. בפנדל השלישי שלו כבר עמוק בתוך הדקה 92 עומר שוב פעם בוחר באותה פינה ושוב מוצא את הרשת, 4-1 מכבי ת"א.

 

 

שופט: רע-. (עוד תצוגת שיפוט רעה מאוד הפעם בחסות יגאל פריד עם שיפוט סופר לא אחיד, עשה פשעים בכל הקשור לשליפת צהובים לשני הצדדים, אדום לבצ'יראיי. הואר נגרר ומרגיש נורא. אנטי כדורגל - דינו מוות.)

 

 

שחקנים:

ראייקו - לא יכל לעשות כלום מול הנגיחה של מלמד, מלבד זה בנוהל עצר את כל האיומים שהגיעו אליו כולל 2 בעיטות קשות, הוציא יפה קדימה את מכבי. בנוהל.

קנדיל - משחק טוב של קנדיל שגם עשה המון עבודה בחלק ההגנתי וגם שרף את הקו כל הדרך למעלה, גול נהדר (של הצטרפות גדולה), מסירות חכמות שיכלו להסתיים בשער, צירופים טובים עם שחקני ההגנה באגף ימין.

יאיר - היו לו במחצית הראשונה בעיקר כמה טעויות/אי דיוקים שיכלו להגמר רע אבל השתפר עם הדקות, עשה עבודה מעולה על בצ'יראיי והציג משחק ראש מרשים ברוב דקות המשחק. ממשיך לתעתע בי האם יש כאן בלם גדול לעונה הבאה.

טיבי - פחדתי מאוד מאיתן טיבי וכמובן שהוא נתן את הקטנות שלו כדי שלא נשכח שהוא כאן אבל הפתעה גדולה נרשמה מצידו שמול ההתקפה המסוכנת של נתניה עמד בלא מעט התקפות וביצע בצורה לא רעה את המוטל עליו.

דוידזאדה - הוא לא סבוריט אבל טוב שהוא בספסל, היה לא רע בהגנה בסה"כ הצטרף הרבה בהתקפה ואפילו הצליח להעביר כמה כדורים די מסוכנים.

גלזר - הצהוב המוקדם קצת הקשה עליו את האינטנסיביות הרגילה שלו אבל למרות זאת היה הבולדוג שהוא תמיד, נתן המון עבודה במרכז והרוויח כדורים. מיעט בטעויות והיה חיובי ביציאות קדימה עם כמה מסירות מהירות וחכמות.

פרץ - למרות טעות בית סוהר (ועוד כמה קטנות) היה המצטיין שלי היום. היכולת חטיפת כדור ויציאה קדימה שלו, הדהירה והמסירה החכמה והמדוייקת פנימה הראה היום בכמה מצבים את הכישרון המטורף שלו, כיף לצפות בבחור. שיתן לנו עוד עונה להנות ממנו.

ריקן - מבסוט על ריקן מקסימום, בא מהשניה הראשונה להתאבד על המשחק הזה. נתן את התחת בכל שניה, רצח את נתניה, הכניס כדורים, איים על השער בלי סוף (איך לא כבש?)היה מעורב בשלושת השערים הראשונים ואיזה כדור לאצילי. כן היו לו גם פעולות פחות טובות, אבל בסה"כ הכללי מאוד חיובי.

עטר - היה במשחק מעט פושר, הגיע לכמה מצבים, הניף את הרגל ושיחק בצורה די חכמה. היה אפשר לספור כמה ירידות מעולות שלו להגנה. עם זאת לא הרשים במיוחד.

יוני - עשה הרבה עבודה, איים על השער גם כן כמה פעמים (חייב למצוא את הרשת), בישול גדול לקנדיל בראשון. יכל להיות מדויק יותר אבל בסה"כ משחק חיובי.

שוינפלד - ארון שחקן כדורגל חלש ואין על כך עוררין, גם היום בדקות רבות הוא הראה מהלכי כדורגל שלא קשורים לרמה הזאת בכלל. עם זאת אי אפשר שלא לציין את הנחישות, הרצון, המאמץ שהושקע והיום גם סרייה של נגיעות גדולות שהובילו למעורבות בשערים ובמהלכים גדולים.

 

*אצילי נכנס פשוט אש, סחט פנדל כבש שניים והוסיף בישול ענק. שאפו.

 

 

פיקנטריה:

- טיבי את יאיר פותחים

- הזיות מחצית של נתניה + בוז בהצעת נישואים

- נדב נידם בכורה במכבי ת"א (מי?) (שנתון 2001!)

- נעליים אדומות של נדב נידם (על שלל הפיקנטריות שבאו בעקבותן)

- שכטר 1 - VAR 0

 

 

קהל:

אין לי ציפיות מהקהל הזה אבל היום בכל זאת הצלחתי לקחת קשה. אתם זכיתם בעונה מהחלומות שאף אחד כאן אפילו לא יכל לדמיין, מכבי ת"א על כל שחקניה ליוו את השנה החולפת שלי בצורה הכי מהנה שיכלתי לבקש.

בחצי הגמר הגיע ההפסד הראשון שלנו העונה, כואב. מבאס. אבל גם ההזדמנות הראשונה שלכם לעמוד מול השחקנים ולהראות להם כמה אתם אוהבים אותם וכמה אתם מעריכים את מה שהם עושים בשבילכם, את התצוגות הנפלאות, ההתאבדויות על המגרש. המחויבות הבלתי נגמרת. המכביזם שמתפרץ העונה והאליפות ההיסטורית הזאת. ציפיתי שהיום הקהל של מכבי ת"א יתאבד על כל כרטיס, ילחם על הזכות להודות לקבוצה ולהראות לה שאנחנו מאחוריה לא משנה מה.

 

לאותם אנשים שהגיעו, אתם הקהל של מכבי ת"א. עשינו את המינימום היום כדי לתת כבוד לקבוצה שלנו ואני שמח להיות חלק ממכם ומהתמיכה שהבענו היום. יש עוד המון משימות והשיאים כבר נראים במרחק נגיעה, אסור להוריד רגל מהגז.

שני, 21:00, נתניה. נתראה שם.

Link to comment
Share on other sites

הצגה של מכבי.

ריקן, אמאדור ושוינפלד היו מצוינים.

טיבי היה בסדר גמור, עטר היה מאוד אנוכי, גם יונתן לפרקים ומאז שיצאו המשחק שטף הרבה יותר.

אצילי שוב במפגן חדות, כיף גדול בסופו של ערב.

Link to comment
Share on other sites

היה פשוט כיף היום.

אמנם לא הרבה קהל אבל היה תענוג ביציע.

לגבי הקבוצה באמת שאין מילים- איזו גישה נהדרת למשחק כזה.

אחד המשחקים היותר מהנים העונה.

Link to comment
Share on other sites

למרות התצוגה היפה, לא חושב שלעתיד צריך קישור קדמי כזה(ריקן ופרץ).

צריך לחשוב על קישור חזק משהו כמו מיכה פלוס שחקן חזק, פליימקר עם בעיטה טובה אפילו טובה מאוד מרחוק.

אחרת יבלעו אותנו באירופה מהר מאוד.

בנוסף כמובן שחייב חלוץ עם כל הכבוד לשכטר ושוינפלד.

אי אפשר לתרגל דברים כאלו עכשיו, אבל גם לא כדאי לבנות על זה לתחילת עונה הבאה שהיא מאוד קריטית למוקדמות האלופות.

Link to comment
Share on other sites

המשחק הזה רק מראה כמה מפלצת של קבוצה מכבי העונה.

באים בהרכב שני לקבוצה מהטובות בליגה אחרי שעפנו בגביע ונותנים להם רביעייה בניוטרל עם מיליון החמצות.

Link to comment
Share on other sites

למרות התצוגה היפה, לא חושב שלעתיד צריך קישור קדמי כזה(ריקן ופרץ).

צריך לחשוב על קישור חזק משהו כמו מיכה פלוס שחקן חזק, פליימקר עם בעיטה טובה אפילו טובה מאוד מרחוק.

אחרת יבלעו אותנו באירופה מהר מאוד.

בנוסף כמובן שחייב חלוץ עם כל הכבוד לשכטר ושוינפלד.

אי אפשר לתרגל דברים כאלו עכשיו, אבל גם לא כדאי לבנות על זה לתחילת עונה הבאה שהיא מאוד קריטית למוקדמות האלופות.

ברור שיש עוד מה לתקן ואיפה לחזק אבל זה עוד לא הזמן לדבר על זה ובכלל נראה שכל עוד איביץ' ישאר הכיוון יהיה חיובי.

 

בוא מתענג על מה שנשאר מהעונה הזאת, אחר כך נתחיל לעבוד על המשך השושלת.

Link to comment
Share on other sites

שוינפלד "מציל" ילד שפרץ מהיציע, לוקח אותו לחגוג עם השחקנים ואז הסדרן מחזיר אותו ברגוע כי אי אפשר לכעוס עליו בסיטואציה. אחלה ארון.

 

שיר השחקן החדש של שכטר זה "האדומים אוכלים ת'לב"? לגיטימי.

Link to comment
Share on other sites

נדב נידם נכנס נתן 3-2 פסים יפים ועוד חטיפת כדור באמצע, הוא שיחק ב3-4 דקות בהתלהבות הזו, בסדר נכון שהיה כבר משחק מת, אבל זה יתן לו בטחון במשחק הבא...גלזר חייב לללמוד להזהר לא לקבל צהובים שטותיים זה השפיע עליו מאוד והקשה עליו, יחד עם זאת הוא אחד השחקנים החשובים במערך שלנו, פרץ חוזר לעצמו בתחילת הפליאוף(היה רדום מאוד בסיבוב השני), כנ"ל קנדיל שאתמול נתן משחק טוב מאוד...נקווה שגם הגול של שכטר יעיר אותו, נכון ששוינפלד לא לרמה של מכבי, אבל במשחקים האחרונים הוא השתפר, אתמול הוא חגג על דודי תירם ואולי זה יתן לו בטחון, הוא הוריד כמה כדורים יפים לשחקנים (יחסית ל9 זה המשחק 9 הכי טוב שהיה לו בקטע הזה כי זה היה יותר מ3 מהלכים) הוא גם הכין כדור טוב לעטר שניסה לכבוש גול אדיר(אחרי זה ריקן החמיץ בגדול)..אולי סוף סוף הוא ילמד לנצל את הגובה והגוף שלו לעשות מה שהוא צריך כי יש לו יכולות מעבר 9 רגיל כמו טכניקה לא רעה ודריבל לא רע..

Link to comment
Share on other sites

נדב נידם נכנס נתן 3-2 פסים יפים ועוד חטיפת כדור באמצע, הוא שיחק ב3-4 דקות בהתלהבות הזו, בסדר נכון שהיה כבר משחק מת, אבל זה יתן לו בטחון במשחק הבא...גלזר חייב לללמוד להזהר לא לקבל צהובים שטותיים זה השפיע עליו מאוד והקשה עליו, יחד עם זאת הוא אחד השחקנים החשובים במערך שלנו, פרץ חוזר לעצמו בתחילת הפליאוף(היה רדום מאוד בסיבוב השני), כנ"ל קנדיל שאתמול נתן משחק טוב מאוד...נקווה שגם הגול של שכטר יעיר אותו, נכון ששוינפלד לא לרמה של מכבי, אבל במשחקים האחרונים הוא השתפר, אתמול הוא חגג על דודי תירם ואולי זה יתן לו בטחון, הוא הוריד כמה כדורים יפים לשחקנים (יחסית ל9 זה המשחק 9 הכי טוב שהיה לו בקטע הזה כי זה היה יותר מ3 מהלכים) הוא גם הכין כדור טוב לעטר שניסה לכבוש גול אדיר(אחרי זה ריקן החמיץ בגדול)..אולי סוף סוף הוא ילמד לנצל את הגובה והגוף שלו לעשות מה שהוא צריך כי יש לו יכולות מעבר 9 רגיל כמו טכניקה לא רעה ודריבל לא רע..

דודי תירם חח
Link to comment
Share on other sites

לפי תומר לוי במכבי החליטו לא להניף צלחת נגד ב"ש...

 

גם וואן וספורט1.

 

תכלס? אם הוא בלם לרוטציה בשכר לא ארגז? זה אחלה.

נסיון יש לו בארגזים.

 

זה בטח לא המצב של העונה שעברה שהוא וטבח פתחו 90 אחוז מהמשחקים או משהו כזה.

Link to comment
Share on other sites

לפי תומר לוי במכבי החליטו לא להניף צלחת נגד ב"ש...

בהנחה שזה נכון, אני מבין למה הם עושים את זה(למשוך קהל במשחק שסביר להניח שלא יבוא קהל)

אבל זה ממש מבאס, מצדי בכל משחק עד סוף העונה לעשות הנפה

Link to comment
Share on other sites

לפי תומר לוי במכבי החליטו לא להניף צלחת נגד ב"ש...

אני בעד לשמור לסוף העונה הבאה ולהניף גם את זו וגם את של העונה הבאה.
Link to comment
Share on other sites

יכולת לא מספיק טובה, במשחק עומד קשה לנו מאוד.

ארבעה שערים מאוד מטעה, הגולים האחרונים ורוב המצבים היו במצב של מתפרצות או לפחות משחק מעבר.

זה אחרי שנתניה התאבדו לשחק פתוח ועוד אחרי העייפות שלהם מהמשחק באמצע השבוע.

 

לא תמיד יהיה לנו המזל הזה, רוב הקבוצות יבואו לשחק סגור ולשלוח שחקנים למתפרצות ובשבוע הקרוב נקבל את בית ספר בכר לבונקר ובזבוזי זמן.
היכולת הזאת וההגנה הזאת פשוט לא תספיק לנו כבר מהשבוע הקרוב.

Link to comment
Share on other sites

לא מדויק, כי גם מחצית ראשונה שהם שיחקו יותר מבוקר הגענו ללא מעט מצבים שהחמצנו(משחק אדיר של עמוס)

נכון שיש הבדל עצום בין מכבי עם מיכה ובלי מיכה..אבל צריך לזכור שאלה גארבג' ואף אחד לא מתסכל בכלל על היכולת קבוצתית, אלא אישית...

שאיביץ' אמר שהוא בודק שחקנים הוא התכוון בפירוש לאיתן טיבי וז'איר ושניהם עשו עבודה טובה, נראה אותם שבוע הבא נגד ב"ש ואז נראה.

Link to comment
Share on other sites

אי אפשר לשכוח לשויינפלד שנתיים ולהגיד פתאום שהוא לא חלש,

אבל ממש הורדת ממה שהוא עשה את אתמול.

לא היו לא כמה פעולות טובות, הוא פשוט היה מעולה

Link to comment
Share on other sites

אתמול היה אחד המשחקים הכי מהנים שהייתי בהם העונה. גם ביציע וגם במגרש. כדורגל שכיף לראות. הלוואי ועוד הרבה קבוצות היו משחקות כמו נתניה ואשכרה מנסות לנצח.

Link to comment
Share on other sites

 

עטר - היה במשחק מעט פושר, הגיע לכמה מצבים, הניף את הרגל ושיחק בצורה די חכמה. היה אפשר לספור כמה ירידות מעולות שלו להגנה. עם זאת לא הרשים במיוחד.

 

שוינפלד - ארון שחקן כדורגל חלש ואין על כך עוררין, גם היום בדקות רבות הוא הראה מהלכי כדורגל שלא קשורים לרמה הזאת בכלל. עם זאת אי אפשר שלא לציין את הנחישות, הרצון, המאמץ שהושקע והיום גם סרייה של נגיעות גדולות שהובילו למעורבות בשערים ובמהלכים גדולים.

 

 

וואו איזה חוסר אובייקטיביות

 

עטר היה חלש ברמות.... היה מתבקש להכניס את אצילי במקומו הרבה לפני

"צורה די חכמה" ? מציע לך לבדוק שוב את סוף המחצית הראשונה ואיך ממצב של 2 על 1 הוא אפילו לא שיחרר בעיטה , ועוד כמה פעמים שהוא הלך ראש בקיר לבד

 

לגבי שוינפלד- די בחייאת, נתן משחק ענק, אתה בעצמך משפט אחרי זה רשמת שהיו לו כמה נגיעות גדולות ומהלכים גדולים, אז למה ללכלך ?

זו פעם ראשונה שהוא באמת מקבל הזדמנות ומשחק הרבה בחודש האחרון ובעמדה שהוא אמור לשחק (בניגוד לזה שהיה משחק קשר שמאלי אצל ג'ורדי, או פותח משחק אחד חלוץ ואז מתייבש על הספסל 4 משחקים), והאמת שהוא אחלה - גול יפה מאוד מול חדרה, גול אליפות ומשחק ענק אתמול - אפשר לפרגן כשצריך.

Link to comment
Share on other sites

למען האמת חששתי מאוד כשראיתי את ההרכב

נראה לי הרפתקני לוותר על שרן וסאבוריט

אבל היה אחלה של כדורגל וכיף גדול ביציע.

כמובן ששום דבר באיצטדיון הזה לא יכול להיות מושלם

ועל הערב האדיר הזה העיב פקק מטורף בחזור

(אך אף אחד לא מזכיר את זה)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.