Jump to content

מכבי נתניה - מכבי ת"א | המשחק הכי חשוב העונה


Sawyerdroid

Recommended Posts

מבחינתי המשחק היום הוא באמת המשחק הכי חשוב העונה לפחות בכל הקשור אלינו - הקהל.

 

מי שמכיר אותי יודע כמה חשובה לי הקבוצה וכמה רחוק אני אלך כדי לשמור עליה, לתמוך בה ולהגן עליה.

 

העונה? פשוט לא הייתי צריך.

מתחילת העונה אנחנו חיים בחלום. עונה קסומה ללא הפסד כששיא שובר שיא, תצוגה אחרי תצוגה, הפער ממשיך לגדול וטור ההפסדים ממשיך להראות 0 אחד גדול.

עונה שבאה אחריי עונש הפיירפליי, עונה של שחקני בית, ילדים שאנחנו מכירים עוד מהנוער. עונה שהתחילה כמו סימן שאלה והרבה חששות והפכה תוך כדי לסיפור קסום מהאגדות.

 

כל העונה הזאת אני מחכה להראות לשחקנים שהאהבה שלי אליהם היא לא בהכרח תגובה ישירה להצלחות על המגרש ושהתמיכה שלי ושל הקהל האמיתי היא חסרת פשרות ואמיתית.

 

והנה היום, בחודש אפריל בשלהי העונה לראשונה העונה הגיעה ההזדמנות שלי להראות לשחקנים של מכבי כמה אני אוהב אותם, כמה אני מעריך אותכם וכמה אני מוקיר תודה על העונה הגדולה הזאת.

סופסוף יש לי את ההזדמנות להיות שם בשבילם, לקיים את הצד שלי בעסקה.

כל העונה הזאת הילדים האלו קרעו את התחת בשבילי, רצו (ורצו) יותר מכל קבוצה אחרת שעמדה בדרכנו, ירקו גם על המגרש, סיכנו את בריאותם האישית בשביל המשימה, לעזאזל דן גלזר הקריב פה ביצה.

 

 

מבחינתי אין פה שום שאלה. היום זה המשחק שהכי חשוב לי להגיע אליו העונה. כל כך חשוב לי ששחקני מכבי יסתכלו ליציעים הם יראו אותי יחד עם הצבא הצהוב מודה להם על העונה הזאת ולא חלילה להיות חלק מאותם אנשים שלא מגיעים ומראים מה היא כפיות הטובה אחרי הפסד.

 

היום זאת דרך שלכם לבדוק אם עצמכם או את חבריכם, האם אתם אוהדי מכבי? האם תסעו לנתניה בפעם הראשונה שלא בא לכם רק כדי להודות לחבורה המופלאה שלובשת צהוב העונה? האם יהיה לכם את מינימום הכבוד העצמי למלא את הצד שלכם בעסקה?

או שתשארו היום בבית, תחמיצו את ליבם של השחקנים ותוכילו שאתם סתם.. טרמפיסטים, עלוקות, לא אוהדים. סתם אנשים שנהנים לעשות סלפי כי זה מגניב או למצוא חברים כי הם דחויים חברתית.

 

 

שאף אוהד לא יעיז לפספס את המשחק היום.

ולכל הנשארים בבית, שמחתי לתת לכם להצטרף אליי במסע המרגש הזה העונה, היה לי מדהים. מקווה שנהנתם, נתראה בתואר הבא.

Link to comment
Share on other sites

לאור מכת הפציעות במרכז המגרש, והעובדה ששלושת שחקני האמצע היחידים שכשירים פותחים היום, בדיוק כמו בחצי-הגמר, אני מניח שנדב נידם הינו קשר אמצע.

אם הוא אחורי סטייל גלזר או 50-50 כמו גולסה, אין לי מושג.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.