Jump to content

סיכום ההפסד לבני יהודה בחצי גמר הגביע אחרי צפייה בש.ח | שערוריית שיפוט וvar מובילה להפסד כואב


Sawyer

Recommended Posts

רק בשבת לקחנו את האליפות הכי מדהימה ומרשימה שקבוצת כדורגל חגגה בהיסטוריה של הליגה הזאת והיום חצי גמר גביע, משחק נוק-אאוט על כל הקופה וההגרלה מזמנת לנו את היריבה הכי קשה שאפשר לקבל. בני יהודה תחת החולה **** הראשי אבקסיס.

איביץ' מגיע בסגל חסר מאוד למשחק (מיכה, צ'יקו וברסקי מצטרפים לגולסה וניקוליץ' במחלקת הפצועים) ומעלה את ה11 הטובים ביותר שיש לו להציע עם גלזר פרץ וריקן באמצע, אצילי יוני ושכטר לפניהם כשאלירן עטר נשמר כאס מהספסל.

 

הצהובים פותחים את המשחק בצורה טובה יותר, דקה 7 נסיון בעיטה של אצילי מרחוק הולכת גבוה גבוה לשמיים. דקה 10 דור פרץ חוטף כדור ודוהר קדימה 40 מטר, חותך לשמאל ומ17 מטר משגר בעיטה חזקה, זובאס מתעופף והודף לקרן. דקה 11 קרן של אצילי עולה לראש של גלזר שמנסה לנתב את הכדור אבל התערבות של קוויאר מוציאה לקרן (שלא נשרקת). דקה 21 שוב פעם אצילי באגף ימין חותך למרכז ומשחרר בעיטה לא מסוכנת למרכז השער, זובאס קולט. המשחק בכיוון אחד בלבד בדקות האלו. דקה 25 דור פרץ מקבל כדור 25 מטר מהשער מסתובב וממהר לשחרר בעיטה לא מדוייקת שמפספס את המסגרת. דקה 30 מהלך כדורגל טוב של הצהובים נבלם בהגנת בני יהודה עד לדור פרץ שעוצר לעצמו את הכדור מתקדם לתוך הרחבה ובועט את הכדור הקופץ בעוצמה אך גבוה מעל השער. דקה 36 מתפרצת של בני יהודה עם צ'יבוטה באגף שמאל שחודר לרחבה ומזווית קשה בועט כדור שטוח וחד אבל ראייקוביץ' יורד נהדר ומונע שער ודאי. דקה 37 הכתומים מנצלים את הבלבול בהגנת מכבי ת"א ועכשיו כדור עומק חכם משאיר את סילבסטר במצב נוח הוא מצליח לבצע את הסיבוב אבל מאבד שיווי משקל ובועט רע לשמיים. אלו הדקות של הזהובים, דקה 41 נסיון בעיטה של מורי מ25 מטר הולך גבוה מעל השער.

 

גם המחצית השניה נפתחה בשליטת הצהובים, דקה 47 אצילי עט על כדור במרכז המגרש ודוהר קדימה עובר את השחקן שלו במהירות ורץ אל מול זובאס שיוצא אל הכדור ממש לפני הרחבה אצילי מצליח להגיע לכדור ביחד עם זובאס שגולש ומונע שער ודאי. דקה 58 התקפה ראשונה של הזהובים עם אשכנזי שמצליח לפרוץ נהדר מאגף שמאל למרכז ומזווית קשה לבעוט כדור שטוח למסגרת, ראייקוביץ' יורד וקולט. דקה 64 דור פרץ חוטף כדור ודוהר קדימה מוסר נפלא ליונתן כהן שחודר לרחבה מוותר על 2 אפשרויות מסירה נוחות ובועט כדור מסובב שמפספס את המסגרת. דקה 65 שכטר עולה לנגיחה ליד מרכז המגרש ומנתב אותה לאמצע אבי ריקן מגיע מאחורה לכדור הקופץ ומ30 מטר משחרר בעיטה בנגיעה שטסה לשער ומפספסת את הקורה בפחות מחצי מטר. דקה 77 קרן (ראשונה במחצית) לבני יהודה שמוציאה כדור אחורה ליובל אשכנזי שמ25 מטר עוצר ומשחרר כדור מסובב מושלם לחיבור, לראייקוביץ' אין מה לעשות. 1-0 בני יהודה. הצהובים לא מרימים ידיים ושולחים את כל מה שיש להם במטרה למצוא את השוויון, דקה 82 סבוריט לוקח אחריות מבצע דאבל פס עם עטר, דאבל פס נוסף עם שוינפלד חודר לרחבה ובועט לשער אבל קוויאר בגלישה גדולה מונעשער ודאי ומסיט לקרן. דקה 83 שוינפלד מנסה לעצור כדור שבורח לו אחורה עד לאלירן עטר שמנסה בעיטה בנגיעה מ16 מטר הכדור שלו הולך למרכז השער לידיים של זובאס. דקה 88 עוד פעם זה סבוריט שלוקח אחריות וחולף בריצה על שלושה שחקנים כדי להכניס צ'יפ גאוני ליונתן כהן שמנקודת הפנדל בוחר לצלול לנגיחה שאמנם הולכת לפינה אבל אין בה מספיק עוצמה וזובאס מזנק וקולט את הכדור. דקה 92 קנדיל מנסה להרים כדור סורו נוגע בבירור בידו אך לאחר שעוריית ואר לא נשרק פנדל. הצהובים נשדדים. דקה 94 אלירן עטר מכניס כדור לרחבה שעובר את כולם ומגיע לדור פרץ שעוצר על החזה ומ7 מטר בזווית נוחה בועט כדור רע שמפספס את המסגרת.

 

 

שופט: מכור. (לא מדבר על כל השריקות שהלכו רק לבני יהודה, על הצהובים שלא נתן להם, קרנות או חוצים ואפילו לא על הגול שלהם שהובקע מעבירה ברורה או הפנדל על ריקן. רק על שעוריית הVAR. אסור לשתוק. דיי. עד כאן. גרינפלד למות, אדלר למות. כל מי ששותף.)

 

 

שחקנים:

ראייקו - לא יכל לעשות שום דבר מול הבעיטה יוצאת הדופן של אשכנזי, מלבד זאת היה בעוד משחק מצויין, ירד מעולה מול צ'יבוטה ועצר את שאר הכדורים שנבעטו למסגרת. חבל לי שלא יזכה להניף גם גביע במדי מכבי.

דסה - צריך לייצב מעט את משחק ההגנה שלו אבל בחלק ההתקפי היה לא רע, עצירות כדור והשתחררויות חכמות, המון תנועה וצירופי מסירות עם החברים. תרם לשטף המשחק ההתקפי, מה נסגר עם ההחלקות במקום הרמות?

פיבן - לא הרשים במשחק היום שאמנם ברוב דקות המשחק ביצע את העבודה שלו אבל הספיק לספור יותר מדי טעויות בשיקול הדעת או ביצוע לקוי במשחק כזה. לא בטוח שעדיף על יאיר בנקודת הזמן הנוכחית.

שרן - גם היום הקפטן ניהל את משחק ההגנה בצורה טובה, עשה את העבודה ההגנתית ברוב המוחלט של הפעמים, הרגיע, כיוון מאחור. סולידי.

סבוריט - היו לו מעט טעויות (שבד"כ הוא גם ניקה) בהגנה לצד ההופעה הסולידית הרגילה, בצד ההתקפי היה מעורב וטוב במשך כל דקות המשחק, בדקות הסיום לקח אחריות הרשים בכמה מהלכי כדורגל שכמעט ונגמרו בשער, חייב להשאר.

גלזר - אולי המצטיין (שוב) מבחינת מכבי ת"א עם עוד משחק הגנתי מעולה, העבודה שהוא עושה במרכז המגרש פשוט מדהימה, דינמו שלא מפסיק לרוץ, לחלץ כדורים, לגלוש, להפחיד את היריב, לזכות בכדורי גובה ואפילו (מעט) להוציא את מכבי קדימה היום. קנטה הלבן כבר אמרנו?

פרץ - משחק טוב של דור פרץ שעזר לגלזר להרוויח את האמצע בתיקולים חזקים והרבה עוצמה במרכז, הפתיע לטובה בפריצות קדימה, בעוצמה ובקלאס. אפילו איים על השער לא מעט, נשבר הלב בהחמצה בדקה האחרונה למשחק.

ריקן - משחק אבי ריקן טיפוסי, נתן את כל מה שיש לו (נגמר בסיום), כל הזמן דחף קדימה, כל הזמן ניסה. המוגבלויות המסוימות שלו בלטו היום ברגעים שיכל לעשות פעולות חכמות בהרבה, זה השחקן.

אצילי - מאכזב מאוד, אצילי היה היום כמעט במשחק גדול. הוא עשה את העבודה שלו בלחץ על הגנת בני יהודה, חילוצי כדור ואפילו ייצר כמה מצבים בדריבל/דאבל פס בדיוק כמו שמצופה, אבל תמיד במהלך האחרון (בעיטה/מסירה/דריבל) טעה, היה חייב לסיים עם שער/בישול היום.

יוני - מחצית ראשונה לא רעה, כמה פריצות לא רעות על הקו, חילופי מסירות וכדורי רוחב מסוכנים שלוו בעבודה טקטית טובה על הקו, החלשות במחצית השניה ואכזבה גדולה בדקות הסיום.

שכטר - חושך מצריים, צל של עצמו. מעט מאוד נגיעות בכדור בכלל שרובן המוחלט הוביל לאיבודים. משחק רע מאוד לאיתי שנמצא בתקופה רעה.

 

 

פיקנטריה:

- הפסד ראשון בישראל בעונת 2018/19

- שערוריית ואר בדקה ה90

- קפטן בני יהודה עם סרט קפטן בצבעי דגל הגאווה

 

חייב למות:

זיו אדלר - לפני כולם אתה חייב למות, אתה שונא מכבי גדול ואתה הסיבה היחידה שלא קיבלנו פנדל ואתה חייב לשלם על זה. אמן אלוהים בבקשה תגאל אותנו מהבן שרמוטה סמרטוט לא יודע כדורגל אפס הזה ותקח אותו מכאן, עם כל המשפחה מי שבא רק שילך.

גרינפלד - "בכיר שופטינו" בן שרמוטה אפס חסר מושג, שיפוט אנטי מכבי 100% ואז הפנדל בסוף? לא מגיע לך לראות אור יום אחרי זה, גם כאן כמו האפס הראשי מעלייך - מוות.

צ'יבוטה - מי אתה? מי אתה יא כלום? יא נעל! מי אתה? לא משנה מה תשיג בחיים אתה תפסיד את זה ותסיים נרקומן ברחוב, זה הגורל שלך. ילד כישלון. מקווה שאזכה לירוק עלייך בפינת רחוב חשוכה כשתרקב שם מהרואין.

שרף - גם אתה, חלאס. כמה אפשר להיות אנטי מכבי, תגמר כבר. אתה ככ שמן וזקן, תחנק כבר. כמה אפשר? לא יאמן שאני עוד מחה.

 

 

קהל:

מבחן אחד היה לנו העונה וזה היה היום, כמות מבישה של צופים, אווירה רעה של קהל שיודע שהיום זה היום הכי מסוכן ונכבה. נסיונות עידוד לאורך כל 90 הדקות מהגוש שנענו במעט שיתוף פעולה מהקהל הרחב שביחד עם גודל האצטדיון (בחירה נוראית, מוות למחליטים ולרגב) פשוט לא נתנה את התמיכה לקבוצה ביום שהיא הייתה צריכה אותי.

אני אמנם חש עצב עמוק אחרי ההדחה היום, כעס על שערוריית הVAR וגועל מהכדורגל הישראלי שוב (מכל הסיבות) - ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי להלחם בכל הרע שקיים כאן. עם זאת אני לוקח את ההדחה מהגביע היום בפרופורציה בעונה המדהימה שאנחנו חווים. עונה שעדיין לא נגמרה, ואחריי ההדחה מהגביע שאר המטרות רק בוערות בי יותר. לא להשאיר פירור מהליגה לאף אחד. תבואו אש.

 

ראשון, 20:30, נתניה. נתראה שם.

Link to comment
Share on other sites

לא מאשים את מי שלא הגיע היום, אמצע שבוע ירושלים במחירים שהם פשוט ביזיון, יוסיפוביץ כתב על זה יפה.

בכל אופן, יש לנו צמד משחקים להתעלל בהם ואני מקווה שנעשה את זה טוב.

חבל שלא הצלחנו לרשום עונה היסטורית בלי הפסד בכל המסגרות ובעיקר עם טרבל, לא היו עוברים אותנו גם עוד 70 שנים אבל כנראה זה מה יש. נסיים עם ברכת איידס לכל צוות השיפוט, מאחרון שופטי ה VAR ועד לשופט הראשי. ביזיון בהתגלמותו.

Link to comment
Share on other sites

לקחו מאיתנו את ההזדמנות לעשות שני טרבלים בעשור. אף קבוצה לא הצליחה להשיג אפילו אחד ואנחנו היינו כל כך קרובים לעשות את זה פעמיים בעשור אחד. איחולי מוות איטי קשה וכואב לכל הנוגעים בדבר. זה לא רק הפנדל בסוף ,זה הפנדל מחצית ראשונה, זה העבירות שלא נשרקו על יהונתן גם לפני הגול, זה על התוספת המגוחכת על מלא דברים אחרים פשוט אמרו לעצמם "אנחנו נעיף את מכבי ויהי מה".

ועוד למי, לאבוקוף הבן זונה הזה. הלוואי נתניה תזיין אותם בגמר אני פותח אבוקות בבית.

הייתי כל כך עצבני בדרך הביתה. ומה שעוד יותר עצוב ששום דבר לא ישתנה. תביא לפה את המערכות הכי טובות השופטים עדיין שופטים ישראלים בני זונות. ומכבי מתנהגת אליהם בכפפות של משי וסופגת בשקט.

לגבי המשחק עצמו קשה להגיד משהו, סה"כ הקבוצה שלטה רוב המשחק והגיע לכמה הזדמנויות נגד האנטי כדורגל של בני יהודה. אבל במשחקים כאלה שמצבים נייחים ופנדלים שנעשים עליך הם קריטיים כי קשה להגיע למצבים רגילים ואז באים ולוקחים לך גם את זה קשה להגיע למשהו. וזה עוד בלי מיכה ברסקי וצ'יקו.

לא נורא, יש לנו עוד מטרה לא להפסיד בליגה ולשבור את השיא של חיפה. כולנו בשיא הכח ביום ראשון

Link to comment
Share on other sites

מרגיש כאילו כל הגולים שקיבלנו העונה "סתמיים"

קרן הזויה ואז אובדן ריכוז של כל הקבוצה.

Link to comment
Share on other sites

ראיקוביץ' אשם בשער מאוד.

לא חושב שאשם זו המילה, יש לו חלק - זה לא היה כדור חזק בצורה יוצאת דופן והמיקום שלו לא היה מספיק טוב.

תפסו את כולם לא מוכנים בשיט עם התרגיל הזה

Link to comment
Share on other sites

אני שונא ששוערים מצלמים, הייתי מעדיף בהרבה שהוא יזנק. אולי יקרה נס.

 

במקרה הזה אני חושב שגם זינוק הירואי היה משאיר אותו במקרה הטוב כמה מאיות השניה וכמה סנטימטרים מלגעת בכדור ולנתב אותו מחוץ לרשת.

Link to comment
Share on other sites

המחשבה אחרונה לפני שאני הולך לישון

טעמו המר של ההפסד עדיין מורגש, תחושת הפספוס מציקה והגוף עדיין בוער מפרשיות השיפוט התורנית גם ב3 בלילה אי אפשר להרגע

 

ולמרות כל זה הראש עדיין למעלה. העונה הזאת עדיין היא חלום שהתגשם והמחשבות על ההשגים שעוד ניתן לקבוע העונה עדיין רצות.

Link to comment
Share on other sites

המחשבה אחרונה לפני שאני הולך לישון

טעמו המר של ההפסד עדיין מורגש, תחושת הפספוס מציקה והגוף עדיין בוער מפרשיות השיפוט התורנית גם ב3 בלילה אי אפשר להרגע

 

ולמרות כל זה הראש עדיין למעלה. העונה הזאת עדיין היא חלום שהתגשם והמחשבות על ההשגים שעוד ניתן לקבוע העונה עדיין רצות.

יום יבוא ונגלה שיש הוראה מלמעלה לזיין את מכבי

בשביל מה יש את המצלמות כוס אמא של השופטים האלה

Link to comment
Share on other sites

רק מילה אחת על הקהל.

נבצר ממני להגיע היום לצערי אבל ממה ששמעתי בטלויזיה,אני לא יודע אם זה האקוסטיקה בטדי אבל הקהל של מכבי נשמע נונ סטופ .. אז דחיפה ? כן הייתה כאן. כמות? זה משו אחר,למרות שבא לי להאשים את המארגנים ולא את הקהל שלנו.

Link to comment
Share on other sites

למרבה הצער, זה היה משחק ״מתחת לממוצע״ עבור כל שחקני הקבוצה, אולי להוציא את סבוריט (היה אחלה במחצית השנייה) ופרץ.

אצילי (בתור אחד שאמור להיות כוח מוביל בעתיד הקרוב של הקבוצה, זה היה חייב להיות המשחק ״שלו״), ריקן ודסה איכזבו אותי במיוחד.

ברמה האישית, תמיד חשבתי שמפעל הגביע בישראל הוא לא הרבה יותר מפרס ניחומים שמיועד לאחת מהאחיות הכונפות של סינדרלה, ושאין בו ״יוקרה״ של ממש.

עם זאת, למכבי של העונה פשוט מגיע להניף את הכל, אז הרגשתי ״צריבה״ מסויימת. יותר מההפסד בגמר לפני שנתיים.

Link to comment
Share on other sites

למרבה הצער, זה היה משחק ״מתחת לממוצע״ עבור כל שחקני הקבוצה, אולי להוציא את סבוריט (היה אחלה במחצית השנייה) ופרץ.

אצילי (בתור אחד שאמור להיות כוח מוביל בעתיד הקרוב של הקבוצה, זה היה חייב להיות המשחק ״שלו״), ריקן ודסה איכזבו אותי במיוחד.

 

באופן כללי, תמיד האמנתי שמפעל הגביע בישראל הוא לא הרבה יותר מפרס ניחומים שמיועד לאחת מהאחיות הכונפות של סינדרלה, ושאין בו ״יוקרה״ של ממש.

עם זאת, למכבי של העונה פשוט מגיע להניף את הכל, אז הרגשתי ״צריבה״ מסויימת. יותר מההפסד בגמר לפני שנתיים.

מדויק בכל מילה, למעט אצילי שלא איכזב אותי כי כבר אין לי ציפיות ממנו לכלום. עם כל הכבוד לגליצ׳ים שהוא עושה (שחלקם אחרי איבוד כדור שלו), לא בשביל זה הביאו אותו לקבוצה.

Link to comment
Share on other sites

בסופו של דבר השחקנים לא פגעו, לא צריך להאשים את המסביב.

בני יהודה עקצה, השופטים מכרו, זה מה שיש, כבר לא מתרגש מהשכונה שנקרא כדורגל ישראלי.

Link to comment
Share on other sites

מדויק בכל מילה, למעט אצילי שלא איכזב אותי כי כבר אין לי ציפיות ממנו לכלום. עם כל הכבוד לגליצ׳ים שהוא עושה (שחלקם אחרי איבוד כדור שלו), לא בשביל זה הביאו אותו לקבוצה.

לגמרי. פשוט לא שחקן לבנות עליו. מהרגע הראשון שלו פה הוא מראה הרבה חוסר דיוק וחשבתי שזה ישתפר עם הזמן אבל ממש לא.

זה לא שהוא מפחד לקחת על עצמו. במיוחד ללא מיכה אתה רואה שהוא יורד יותר אחורה ומנסה לנהל את המשחק וליצור מהלכים אבל הוא פשוט טועה כל כך הרבה.

Link to comment
Share on other sites

בוא נגיד ככה, הקבוצה צריכה להשתנות לא מעט עונה הבאה.

העונה הזאת לקחנו את הליגה בהליכה, אבל קשה לי להאמין שזה יקרה שוב פעם שכל הגדולות נפילה.

 

לקחנו אליפות והיה כיף לראות את הצעירים שלנו, המושאלים שחזרו... אבל חייבים חיזוק משמעותי, במיוחד בזרים (רק סבוריט ראוי)

Link to comment
Share on other sites

אנשים פה מאבדים את זה בגלל הפסד שהוכרע ע"י שופט

ברור שהקבוצה תצטרך לעבור רענון קל כדי ליצור רעב ותחרותיות, ולמרות שיש אירופה בעונה הבאה אני מעדיף שמכבי תתבסס בליגה בדומינטטיות אמיתית (מאריבור/באזל כזאת)

Link to comment
Share on other sites

מה? זאת היתה בעיטה מדוייקת ועם עוצמה, אין שוער בעולם שלוקח את זה

מיקום יותר טוב וזינוק והיה יכול לקחת אבל זה באמת לא כדור שמצפים משוער לקחת.

 

עונה חלומית שלנו שהייתה יכולה להיות העונה המושלמת בהיסטוריה , לא נורא, נקווה שיביאו חיזוק בקיץ כי יש הרבה עבודה .

Link to comment
Share on other sites

באמת שאני בהלם מהתגובות על לא מספיק חזקים צריכים לעשות שינויים זה לא יספיק וכו'.

 

אני יודע. הפסד כואב. אני יודע לא הצגנו יכולת מרשימה (ולא בפעם הראשונה העונה..)

הגענו למשחק הזה בסיטואציה הכי קשה שיש (בשבוע שחגגנו אליפות, פציעות קריטיות של מספר שחקני מפתח) וגם אז רק בעזרת גול של פעם בקריירה, שערוריית שיפוט מכוונת ומגובה ע"י ציר הרשע + החמצות גדולות מצידנו - רק כל אלו יחדיו הביאו לאותו הפסד בודד הזה.

 

 

אז נכון, יש פה שתולים בפורום. ונכון שכל המתוסכלים והמסכנים בתקשורת מחפשים להמציא כותרות מצוצות על בלאגן בקבוצה או חולשה. ברור. מה חשבתם שיקרה?

 

אבל אל תתבלבלו. מכבי תא מודל 18/19 היא קבוצה מדהימה. אם איביץ' נשאר פה אנחנו בנקודת הזינוק הכי טובה שאפשר לדמיין לעונה הבאה.

אל תתנו להפסד בודד, מקרי ורחוק מלהיות כשר להוריד אותכם.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.