Jump to content

סיכום הניצחון על מכבי חיפה בנתניה אחריי צפייה בש.ח | א-ל-ו-פ-י-ם! | 23


Sawyer

Recommended Posts

3 שנים תואר האליפות נדד הרחק מת"א לחור במדבר, 3 שנים קשות מאוד שיכולות לבוא לסיומן באופן רשמי היום, במשחק האליפות שנפל איך לא על מי שמחשיבה אותנו לפחות כיריבתה הנצחית, מכבי חיפה. הסופר קלאסיקו של הכדורגל הישראלי על האליפות.

מכבי חיפה מגיעה בתקופה טובה, מרקו בלבול ייצב אותם (זאת תקופת "אם X היה פותח את העונה) ובהתחשב בחיסורים למשחק זאת לא הולכת להיות משימה קלה. איביץ' שחסר גם את דור מיכה שנפצע בחימום (רפואה שלמה! חייבים אותך לגביע!) מעלה מרכז מגרש לוחמני אך מעט לוקה התקפית של פרץ-גלזר-ברסקי ולפניהם עטר אצילי ו..שוינפלד. זה מה שאמור לשבור את הבונקר הקשוח שמרקו בלבול מעלה מהצד השני.

 

המשחק נפתח בצורה מעט מבולגנת עקב הרוחות החזקות והגשם. דקה 12 נסיון בעיטה של נטע לביא מ20 מטר הכדור שלו חזק אבל למרכז השער, ראייקו לוקח. דקה 20 בתום התקפה יפה אנריק סבוריט מוסר כדור לעומר אצילי שמ18 מטר מתקדם ומשחרר בעיטה לא מספיק מדוייקת שמפספס את המסגרת של חיימוב. דקה 27 דור פרץ חוטף כדור לעבר אצילי ורץ לקבל ממנו מסירת עומק חכמה, חודר בין שני שחקני הגנת מכבי חיפה לכיוון הרחבה אבל מסיים את המבצע הנהדר בבעיטה חלשה ושטוחה החוצה. דקה 28 נגיעה גדול של עטר לברסקי שמקפיץ מעל השחקן וממצב קשה תחת לחץ וספק עבירה לא מצליח לשחרר בעיטה למסגרת. דקה 30 מתפרצת של הירוקים עם פריי שדוהר ומוסר נהדר לרוקאביצה שמסתובב ומהר לבעוט כדור מדוייק לפינה הקרובה ראייקו יורד טוב והודף לקרן. דקה 30 חטיפה של גלזר ודאבל פס נפלא עם עטר על החצי מוציא את אלירן נהדר קדימה, עטר דוהר חותך למרכז ובועט כדור לפינה הקרובה חיימוב הודף לקרן. דקה 40 מסירה גדולה של דור פרץ לסבוריט שמצטרף נהדר מאחור ומסף הרחבה משחרר בעיטה לא מספיק חזקה ושטוחה לידיים של חיימוב.

 

מחצית שניה גם היא מתחילה מעט מפוזרת עם חצאי מצבים לשני הצדדים. דקה 55 עומר אצילי מרים עוד קרן פנטסטית שמסתובבת לכיוון הרחבה לעבר ארון שוינפלד שמתרומם נהדר ופוגש עם הכתף את הכדור שניתז היישר לרשת, 1-0 מכבי ת"א. הצהובים מחפשים לגמור את המשחק עם השני, דקה 60 הרמת כדור נהדרת של סבוריט לראש של עטר שנוגח לא מספיק חזק - חיימוב קולט. המשחק מתעורר שוב לקראת הסיום, דקה 78 שוינפלד מוצא את עצמו בזווית קשה ליד הרחבה ומשחרר בעיטה חזקה ולא מדוייקת. דקה 82 קרים פריי עם הרמה מדוייקת לראש של שועה שנגח מ7 מטר כדור טוב שפספס את הקורה של ראייקו בסנטימטרים בודדים. דקה 85 קנדיל מרים כדור מאגף ימין יונתן כהן מתחבר טוב לכדור אבל הנגיחה שלו הולכת מעט מעל המשקוף של חיימוב. דקה 93 הזדמנות אחרונה לחיפה עם בעיטה סתמית מ20 מטר לידיים של ראייקוביץ' שקולט וחותם את תוצאת המשחק. 1-0 מכבי ת"א, האליפות חזרה הביתה.

 

 

שופט: סביר+ (לא בא להרוס את החגיגה, נכון שלא נתן לנו משקל כקהל ביתי, פספס בכמה שריקות ויכל להפעיל את הואר לטובתנו לפחות פעם אחת. "שאפו" על זה שלא בא במטרה להרוס את החגיגה)

 

 

שחקנים:

ראייקו - שחקני מכבי חיפה לא בחנו יותר מדי את ראייקו שב2 וחצי בעיטות שכן נבעטו לעברו עמד בצורה טובה. ממשיך לשמור על שקט במרכז הרחבה ועל התואר - השוער הטוב בליגה. כמה שאנחנו נתגעגע אליו..

קנדיל - בא אש למשחק, היה דינמי ופעיל מאוד, לא חף מטעויות בהגנה אבל נלחם על כל כדור ומול כל יריב, בהתקפה מאוד רוצה, ביצע כמה פעולות יפות אבל לא היה יעיל מספיק במקומות המסוכנים.

שרן - הקפטן בעוד משחק טוב וחכם, סידר את ההגנה בצורה טובה ברוב דקות המשחק ואפילו הוסיף כמה כדורים לא רעים קדימה, יופי קפטן. מזל טוב על אליפות נוספת.

אמאדור - ממשיך בכושר הטוב שלו עם עוד משחק יציב למדי, דיף קדימה את חלוצי מכבי חיפה, מיעט בטעויות עם הכדור והיה ראשון בראש לכל כדור שהועף לכיוון הרחבה.

סבוריט - ממשיך עם הסולידיות בהגנה, כיף לראות איך הוא פותח לשטחים ריקים ומצטרף בחוכמה בהתקפה, הגיע לכמה הזדמנויות ואפילו איים על השער. נכס לקבוצה.

פרץ - מעולה! ניצחנו את המשחק היום במרכז המגרש וחלק גדול מזה היה דור פרץ ששיחק חזק מאוד, הרוויח כדורים, עלה ראשון בראש ואפילו דחף קדימה ואיים על השער. ככה אני רוצה אותך דור.

גלזר - השותף של דור פרץ למרכז המגרש במשחק פשוט מצויין, שרף את מרכז המגרש ופשוט הפחיד את שחקני חיפה, הרוויח כדורים בכל חלקי המגרש ופשוט לא נתן לירוקים לנשום - קנטה הלבן.

ברסקי - אחרי הפציעה של דור מיכה היה על הגב של ברסקי המון אחריות, ואם נחליק לו בהגנה שהוא בסה"כ ביצע בצורה טובה אי אפשר שלא להתאכזב מהתוצרת ההתקפית, לא מדוייק, לא מספיק מרוכז לא תורם מספיק בהתקפה.

אצילי - הפתיע אפילו ביחס לעצמו בכל הקשור למשחק הלחץ, חילוצי הכדור בחלק המגרש של היריב והראבק שהוא הביא למשחק, קרנות פנטסטיות. אהבתי את הפעולות לעומק ואת האיומים על השער גם אם לא כבש.

עטר - אלירן היה במשחק בסדר בסה"כ, לא היה מאוד פעיל (כי המשחק היה כזה) ניסה לאיים על השער, שיתף את החברים, שיחק בצורה יחסית אחראית. חבל לי שלא סיים עם איזה פצצה לחיבורים.

שוינפלד - שחקן חלש מאוד במשחק אופייני, השער שלו (שהובקע באופן מקרי) היה נהדר ומרומם. תודה רבה על הרגע הזה.

 

לא יכול שלא לכתוב אף מילה על המנצח על המקהלה, המפקד של החיילים, המאמן של השחקנים בצהוב - איביץ'. מעל כולם העונה. מלך.

 

 

פיקנטריה:

- מכבי ת"א אלופת המדינה 2018/19

- לראשונה בהיסטוריה מכבי אלופה במרץ

- אליפות ב27 הפרש 8 מחזורים לסוף

- צעדת אליפות לפני המשחק

- משחק אליפות בגשם שוטף ורוחות חזקות

- לא אישרו לפנאטיקס להכניס תפאורה

- חזרה של שירי השחקנים ליציע

- שוינפלד כובש את שער האליפות עם הכתף

- טקס מרגש (כולל גול ענק) למשה שוויצר

- מיטש במגרש (ומנצחים! וזוכים באליפות! אש!!)

- החגיגות של קנדיל (שדרוג ראוי לאליפות)

- "חזרנו למקום הטבעי שלנו, יאללה מכבי" ש. קפטן.

 

 

קהל:

הקרנבל בצהוב ממשיך, זה התחיל בצעדה עוצמתית שהזכירה ימים יפים וחיממה אותנו נהדר לארוע, מהפתיחה במגרש הייתה הרגשה מיוחדת. שירי השחקנים חזרו ליציע ועד שהמשחק נפתח כולם כבר היו מוכנים להתפוצץ.

נכון שבמשחק עצמו היו כמה דקות שבהן יכלנו לעשות הרבה יותר רעש ושמח אבל זה נבע בעיקר ממזג האוויר ומהמשחק הקשה שהתפתח בעקבותיו וזה נמחק מהר מאוד מהזיכרון ומהחוויה של היום והעונה הזאת כולה.

ארגון מכבי פנאטיקס, אתם (ואנחנו) הייתם מבחינתי השחקן ה-12 העונה, החזרתם את הצבע את השמחה ואפילו את הדציבלים ליציע, מי יתן ונמשיך את זה עד סוף העונה ועם המגמה והתנופה גם לעונה הבאה, תודה רבה על העונה הזאת!

 

אפשר לחגוג הלילה, לשמוח גם מחר אבל לרדת מהר אל הקרקע, אליפות כבר יש לנו בכיס אבל המטרות לא נגמרו והחשובה ביותר מגיעה כבר ברביעי, מול יריבה קשוחה באצטדיון מנחוס ובהרכב חסר מאוד, אופרה אחרת מהיום.. מלחמת עולם.

רביעי, 20:45, טדי.

Link to comment
Share on other sites

מה שי סידי לוקח את המיקרופון טוב מאוד ששרקו לו בוז בסוף

שהאוטובוס עם השחקנים הגיע לאצטדיון הייתי בטירוף כמו ילדה שרואה את ג׳סטין ביבר ורצה לעברו

Link to comment
Share on other sites

איזה כיף!

הגרון שלי נהרס עוד מהצעדה, כנראה מחר ניקח חופש...

אגב מי לא אישר לפנאטיקס תפאורה? המשטרה או ההנהלה,?

Link to comment
Share on other sites

איזה אושרררררר אלוהים. לנצור את הרגעים האלה.

יצא לי לשבת ממש על הבד הלבן שמפריד בינינו לבין הקופים. פאקינג 10 כיסאות מה שמפריד בינינו, זה שער 7 פי מיליון. אושר עילאי, הם בטירוף של שירים וקללות ואנחנו פשוט מחייכים ומוחאים להם כפיים...תשתחוו יבני זונותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

Link to comment
Share on other sites

לא יודע אפ רק אני ראיתי כי זה היה קרוב למערבי

אבל בסיום המשחק אחד השחקנים של חיפה בעט ווואחד בעיטה במתכוון באחד מאנשי הצוות של מכבי שהיה עם תיק מלא בלא יודע מה אבל בעיטה מכוונת כזו מעצבים ותסכול

מעניין אם יש איזו מצלמה שקלטה את זה

Link to comment
Share on other sites

אולי כי הוא כביכול שחקן מכבי חיפה?

וואלה הייתי בטוח שפרש משום מה. בכל מקרה היה באיזור של העיתונאים מתחת לעמדת השידור.

Link to comment
Share on other sites

חייב לציין שחיפה הפתיעו בחולשתם, מאוד לא מסוכנים ולא מאיימים.

 

כמו כן:

יששששששששששששששששששששששש

וזה היה מקום שני ערב המחזור... שתבין
Link to comment
Share on other sites

אני לא יודע אם כולם מרגישים כמוני ואולי זה ישמע מעט טיפשי

אבל השלוש שנים האחרונות בחיי גם אם היו מוצלחות ברמה האישית לוו בתחושות רעות שהעיבו עליי

 

האליפות הזאת, החזרה למקום הטבעי. קשה לי להסביר כמה טוב זה עושה לי על הלב.

 

תודה לך מכבי.

Link to comment
Share on other sites

ישששש אליפות 100% MACCABI !!

 

פיקנטריה אישית:

בארוחת השבת ותוך כדי שיחות על המשחק

אכלתי חלק שור (כתף 5),

ישר דמיינתי גול עם הכתף בתיבת ה-5... איך הגעתי לזה? וואלה.. לאיודע..

Link to comment
Share on other sites

דור פרץ ואמאדור היו הכי טובים על המגרש.

חייב לציין את גלזר (כמה שאני משוגע עליו) - אמרו פצוע, אמרו יעדר כמה שבועות... פתאום בא ומשחק כמו בולדוג

איזה פייטר !!!!!

Link to comment
Share on other sites

ישששש אליפות 100% MACCABI !!

 

פיקנטריה אישית:

בארוחת השבת ותוך כדי שיחות על המשחק

אכלתי חלק שור (כתף 5),

ישר דמיינתי גול עם הכתף בתיבת ה-5... איך הגעתי לזה? וואלה.. לאיודע..

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מהההההההההההה

 

אגב, מה אתם חושבים על הכניסה של פיבן? היה קצת מוגזם לא?

Link to comment
Share on other sites

ישששש

איך נרדמים?

- עכשיו בערוץ 56 ש.ח (דקה 82).

 

מקווה להרדם ולקום עירני כי במשרד מחר יהיו כ-4 אוהדי חיפה חמורים שלא מודעים לעצמם ועדיין קוראים לעצמם מכבי ואם בלבול וכו׳ .

(אם בכלל יבואו)..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.