Jump to content

סיכום הניצחון על אשדוד באשדוד אחריי צפייה בש.ח | פעמיים אצילי, החגיגה נמשכת


Sawyer

Recommended Posts

השעמומון מהגביע מאחורינו וחוזרים לליגה, נסיעה קצרה דרומה לפגוש את אחת משתי המועמדות הבכירות לירידה, מ.ס אשדוד. מגרש קשה ומסריח אבל קבוצה שחייבים לנצח בכל סיטואציה.

איביץ' לא לוקח צ'אנסים ומעלה הרכב חזק, ההפתעה העיקרית היא אבי ריקן שתופס את המשבצת במרכז הקישור, צ'יקו עטר ואצילי ממשיכים לקבל את הקרדיט בהתקפה.

 

המשחק נפתח בסערה, דקה 2 הזדמנות טובה למארחת כשקרן של ביטון עולה לראש של ברדע שנוגח כדור שהולך לרוחב השער. דקה 3 התגובה של הצהובים בצורת התקפה כדורגל יפה באגף שמאל עם עטר וריקן מסתיימת במסירה של עטר לאצילי שהפנדל מצליח לייצר בעיטה טובה בנגיעה אבל ג'רפי יורד נהדר והודף את הכדור. דקה 5 עוד התקפה טובה של הצהובים מסתיימת בהורדת כדורג בשמאל של סבוריט לריקן שבועט חזק בנגיעה כדור שחולף מעט מעל המשקוף של ג'רפי. דקה 7 צ'יקו מקבל את הכדור עם הגב והסתובב נפלא כדי למצוא את עצמו 20 מטרים מהשער הוא מתקדם מעט אבל ממהר לבעוט כדור לא מסוכן שג'רפי קולט. שחקני אשדוד לא יודעים איך להתמודד עם הבליץ הצהוב. דקה 10 סבוריט חוטף כדור ומשחרר לעטר שמגיע למצב בעיטה אלכסוני מ20 מטר ומשחרר בעיטה חזקה אבל שוב ג'רפי מתעופף והודף את הכדור. דקה 25 דור מיכה מעביר שמאלה לסבוריט שמעביר לריקן שמצטרף מאחור ובועט בנגיעה מ16 מטר שוב פעם הכדור שלו חזק אבל לא למסגרת. רק קבוצה אחת על המגרש במחצית הזאת. דקה 37 זה היה חייב להיות הראשון כשאצילי חוטף עוד כדור מוסר לצ'יקו שמעט מתמהמה אבל מכניס צ'יפ ענק לאלירן עטר שמ5 מטרים בועט בנגיעה אבל ג'רפי ביציאה גדולה מצליח להדוף את הכדור ברגלו. דקה 45 ריקן דוהר קדימה מוסר לעטר באגף שמאל שנכנס טיפה למרכז ומחזיר כדור גדול לריקן שבין שני שחקנים משחרר בעיטה טובה בנגיעה אבל שוב ג'רפי באינסטיקנט נדיר מונע שער. דקה 46 כדור חופשי יוצא החוצה לעטר שמנסה לבעוט לשער הכדור חוזר אליו ומזווית קשה הוא מטווח שוב אבל הוא פוגש רק את הרשת החיצונית.

 

המחצית השניה נמשכת באותו כיוון כשהחיילים של איביץ' ממשיכים לתקוף במטרה להביא את מה ששלהם. דקה 48 כדור טוב של דסה באגף ימין לאצילי שנכנס נפלא עוצר טוב את הכדור אבל מזווית אלכסונית מוותר על כדור הרוחב ומשחרר בעיטה לא מדוייקת שמתגלגלת החוצה. דקה 50 עומר אצילי מוצא את עצמו חופשי מחוץ לרחבה ומשחרר בעיטה מ18 מטר אבל אין מספיק עוצמה בבעיטה וג'רפי קולט. מכבש הלחצים של מכבי מתגבר, דקה 52 הפעם תורו של צ'יקו לאיים על השער כשבעיטה שלו מ20 מטר הולכת לא מספיק חזק ומעל המשקוף של ג'רפי. דקה 60 התקפה סבלנית של הצהובים עם עטר ומיכה שמוסר כדור טוב לעומר אצילי שמ20 מטר מניף את הרגל ומשחרר פצצה אדירה אל בין החיבורים של ג'רפי. 1-0 אדיר למכבי ת"א. אשדוד מנסה לצאת מעט קדימה מה שפותח את המשחק, דקה 63 כדור חופשי של דן ביטון עובר את כולם ועושה את הדרך אל הרשת אבל ראייקוביץ' ערני יורד נהדר והודף לקרן. דקה 76 קרן של אצילי עולה קצר לצ'יקו שמקרוב אבל מזווית קשה לא מצליח לנגוח לכיוון המסגרת. דקה 77 דן ביטון מנסה בעיטה מ20 מטר הכדור שלו חזק אבל ראייקוביץ' יורד טוב והודף את הכדור. דקה 91 כדור חופשי מסוכן של ביטון שוב פעם חולף על כל ההגנה וקופץ על הדשא ראייקוביץ' שוב עירני וקולט את הכדור. דקה 93 רייכרט נכנס לפנקס עם צהוב כשהוא מכשיל את שכטר 18 מטרים מהשער. אצילי ניגש לבצע את הבעיטה וברגל שמאל משחרר כדור חזק ומדוייק אל הקורה ופנימה כדי לקבוע צמד אישי ענק ו2-0 למכבי ת"א, GameOver.

 

שופט: סביר (השופטים בליגה הזאת פשוט חלשים, גם לייבה לא פספס הזדמנות להרוס את המשחק, לטעות בשריקות בסיסיות, לוותר צהובים שאסור או סתם לשרוק שריקה מרגיזה בכוונה. כמובן שאפשר לעשות גרוע הרבה יותר)

 

 

שחקנים:

ראייקו - הדף את הבעיטות שהגיעו אליו, לא נפל בחופשיות של ביטון, שלט בגובה, הוציא טוב את השחקנים קדימה. הטוב בארץ בפער, תענוג.

דסה - מאוד פעיל, עשה את העבודה ההגנתית בצורה טובה, השתתף הרבה במשולש עם דור ואצילי באגף ימין עם דאבלים, דריבל ופריצות מהירות באגף. חסר את הדיוק בהרמות כדי לסיים עם בישול היום.

ייני - משחק טוב של שרן שאמנם מסר שני כדורים לא מדוייקים אבל הרגיע את מרכז ההגנה, ביצע את עבודתו בצורה סולידית ותמיד פתח עוד אופציה למסירה. קפטן לתפארת.

פיבן - גם שחר הרשים אותי לטובה היום ברוב דקות המשחק שהציג משחק אחראי ואגרסיבי כאחד. לא נתן לשחקנים של אשדוד לנשום וירד לגלישות מדויקות להרחיק את הסכנה. (סולח לו על הכדור וחצי לשומקום)

סבוריט - ממשיך לרשום את שמו בספר של מכבי ת"א כאחד הזרים הטובים עם עוד משחק סולידי מאוד הגנתית, הצטרפות בלתי פוסקת קדימה, תמיד בנחישות, תמיד לכיוון השער. רק שישאר פה עוד.

פרץ - אני לא מתעלם לחלוטין מכמה פעולות פחות טובות ואיבודים מיותרים של פרץ אבל בסה"כ תפקדד טוב במרכז המגרש, ראשון בראש לרוב הכדורים, החזקנו את האמצע והכדור רוב הדקות וראינו ממנו כמה פעולות של פרץ הגדול.

ריקן - מאוד פעיל, היה נמצא בכל מקום על המגרש במחצית הראשונה. חילוצי כדור גדולים וספרינטים אמיצים להגנה, דאבל פסים ואיומים (לא מדוייקים) על השער בהתקפה. אם היה קצת יותר מדויק היה עם צמד ובמשחק ענק.

מיכה - מזל טוב ילד! הנסיך של מכבי ת"א ממשיך להוביל אותה לאחת העונות הגדולות בהיסטוריה שלו, רשם עוד משחק מעולה כשהוסיף עוד בישול לסטטיסטיקה.

עטר - אלירן היה במשחק טוב היום למרות שלא רשם מספר, איים כמה פעמים על השער והיה קרוב לכבוש, שיתף פעולה עם החברים בצהוב והרשים במיוחד בכדורים שחילק לחברים.

אצילי - HE IS BACK! אחד בימין, אחד בשמאל, 3 נקודות על שמו. בהתחלה זה אולי היה נראה שוב פחות חד עם 2-3 כמעטים אבל שני השערים שלו היו פשוט מיצוי היכולת שלו ברגל, מדהים. הוסיף משחק לחץ וחטיפות אפילו מעבר לרגיל, אש!

צ'יקו - משחק פושר של צ'יקו שאמנם הוריד כדורים טוב על החזה ואפילו הוסיף כמה מהלכי כדורגל משובשים אבל בנגיעה האחרונה היה מעט פחות מדוייק היום. עדיין לא מוריד מהעבודה שעשה והתפקוד שלו כחלוץ 9.

 

*ברסקי היה נראה לא רע ועשה את העבודה שלו בדקות שקיבל, שמח לראות שהוא ראוי לרוטציה וטוב שיש גם שחקנים כאלו.

 

פיקנטריה:

- תפאורה נפלאה עם השיר החדש - חשמל.

- ריקן בנוהל מטווח אוהדים בחימום

- קונפטי במחצית

- המספרת המביכה בהיסטורה (+קריאות "מפגר מפגר")

- המדבקה של הפנאטיקס על הקורה

- שירת "תשתחווה" לאוהד ב"ש במרפסת

- דור מיכה מגיע ל10 בישולים העונה (מזל טובX2)

- שירת יש אליפות למכבי כבר בנוהל? (לא אם זה תלוי בשרן)

 

 

קהל:

כמות יפה של אוהדים הדרימה היום לאשדוד לאחד המגרשים המסריחים האחרונים שנשארו בליגת העל וסיפקו מצע לתפאורה נפלאה של המכבי פנאטיקס שבעזרת השיר החדש, הפלקטים והדגל הנפלא הכניסו אותנו באמת לאווירה חשמלית לקראת המשחק.

מבחינת העידוד ברוב הדקות אין ספק שהיה אפשר לתת קצת יותר אבל זה מתבקש ובסה"כ נהננו, הצלחנו להשפיע פה ושם על השופט וכמו כל העונה המשכנו באווירת החגיגה האופיינית של העונה הקסומה הזאת. איזה כיף.

 

שבוע הבא בני יהודה, מתי שלא יהיה, נתראה.

Link to comment
Share on other sites

כמה דברים שאני פחות מסכים איתם:

 

- שערים יפים וכל הכבוד, אבל לאצילי היה משחק לא פחות מרע. מכבי לא יכולה להרשות לעצמה שחקן שמכשיל כמעט כל התקפה שהוא מעורב בה, וזה מה שהוא עשה לאורך כל המשחק. מול קבוצות טובות יותר מאשדוד, משחק כזה שלו הוא פתח להפסד. אני רק יכול לקוות שהשערים האלה כבר יכניסו אותו לפורמה.

- דור מיכה היה בינוני במקרה הטוב

- דור פרץ היה במשחקו הטוב ביותר מזה כמה שבועות. את מה ששחקנים כמו גלזר עושים דרך נחישות, ניידות ומוסר עבודה, פרץ עושה (כשנחה עליו הרוח) במעין אלגנטיות חסרת מאמץ.

Link to comment
Share on other sites

החגיגות בסיום היו הכי כייפיות מאז החגיגה כשעלינו לליגת האלופות

(שרן העביר עלינו אחלה של סתלבט)

אם דור פרץ משחק כל השנה בתפקיד הזה הוא שחקן העונה קל

ושנה הבאה הוא היה בחו״ל בוודאות

Link to comment
Share on other sites

זה מגרש מסריח אבל יש בו קרנבל. לא יודע להסביר אבל היה כיף.

Link to comment
Share on other sites

אחלה י"א. היציע מאחורי השער אחד הכיפים.

 

עבודה יפה שלנו על רייכרט (עשה את הפאול בסוף שהוביל לגול השני של אצילי) ועל הגמל במרפסת.

Link to comment
Share on other sites

ממש לא חושב שרציתי חירב התקפות, החליף צד יפה כמה פעמים, נכנס טוב בדאבלים, הרבה חוכמה בבריחה לאמצע בגול, נכון שגם היו לו איבודים לא מחוייבים, עוד 2-3 מצבים שהיה אפשר לשים עוד אחד מהם ברשת ואולי גם איזה טעות בקבלת החלטות.

 

אבל משחק הלחץ והחטיפות בחלק המרכז של היריבה, הדריבל לעומק ומעל הכל בעיטת הנפץ שלו - עולה על החסרונות בהרבה.

 

 

דור פרץ באמת היה טוב, היה חסר לי טיפונת אימפקט התקפי גם בעמדה כזאת אחורית ויותר חשוב, רשם 2-3 רגעים של "דור פרץ הרע"

 

ואם להוסיף מילה על דור, הסיבה שהוא מעל בינוני בכמעט כל משחק זה היכולת שלו כשהמשחק תקוע פשוט לקחת את הכדור מהחצי ולהתקדם, עם הכדור או במסירות בין קווי ההגנה של היריבה, זה ניכר מאוד בשידורים החוזרים בדקות הקשות.

Link to comment
Share on other sites

צ'יקו עם נגיעה אחרונה לא מדוייקת?

הכדור שנתן לעטר היה טופ קלאס.

10/10.

מה עם ה2 בעיטות המיותרות

הריצה היישר לחוץ והנסיון מסירה שאיכשהו ריקן הציל?

 

אולי הניסוח לא מדוייק אבל הכוונה הייתה שגם אחרי עצירות כדור והשתחררויות טובות הוא יותר מדי פעם הסתבך/פספס. לא התכוונתי להגיד חלילה שכל הפעולות שלו היו רעות והכדור לעטר.. באמת מסירה של מיכה במיטבו.

Link to comment
Share on other sites

התגובה של השחקנים ליש אליפות למכבי בסיום (אפילו עוד לפני ששרן סימן לנו) - בגלל זה אנחנו לוקחים אליפות, ובגלל זה אנחנו נראים ככה.

Link to comment
Share on other sites

אחת התפאורות המיוחדות שהיו

תפאורה גדולה שבוע אחרי שבוע. שאפו לפנאטיקס, מזכיר את הימים של בלומפילד.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.