Jump to content

סיכום הניצחון על ק"ש בנתניה אחריי צפייה בש.ח | 3-0 חלק, חוזרים לשגרה.


Sawyer

Recommended Posts

שני תוצאות תיקו רצופות בליגה זאת לא תחושה שמוכרת לנו. בנק המטרות עדיין מלא ואנחנו חייבים לחזור לתלם. ק"ש בנתניה זאת יריבה שצריך לנצח בצורה משכנעת ולחזור לדרוס את הליגה, להרחיק אותם מהפלייאוף העליון ולא לסוע לשם שוב זה רק בונוס.

איביץ' לוקח את המשחק במלוא הרצינות ומלבד שרן שנעדר (יאיר במקומו) עלה הרכב חזק שכלל את גלזר פרץ מיכה בקישור והתקפה של אלירן אצילי וצ'יקו, שוב פעם אין לי ממש מושג מי ק"ש זרקו למגרש..

 

המשחק נפתח עם לחץ צהוב, החיילים של איביץ' רוצים את הראשון מוקדם. דקה 6 זה יכל להיות הראשון כשסבוריט מוציא כדור רוחב שטוח נפלא ואצילי ממש סמוך לנקודת הפנדל בועט בנגיעה בסיבוב כדור שטוח שמפספס את המסגרת רק במעט. דקה 7 מתפרצת נפלאה של הצהובים עם עטר שמתחיל את המהלך ומעביר לדור מיכה שמוציא נפלא לצ'יקו שעם כדור פנטסטי בין הרגליים של המגן משאיר את אלירן עטר לבד מול רשת חשופה, האחרון לא מתבלבל ומגלגל את הכדור לרשת. 1-0 מכבי ת"א. השליטה של הצהובים נמשכת גם לאחר השער הראשון. דקה 15 התקפת כדורגל מצויינת של הצהובים מתסיימת בכדור רוחב, צ'יקו פותח את הרגליים והכדור מגיע בסופו של דבר לפרץ שבועט חזק בנגיעה אבל אצילי לרוע מזלו עומד בדרך ואולי מונע ממנו שער נפלא. דקה 22 עומר אצילי מבחין שהוא פנוי מ18 מטר ומשגר פצצה לפינה הקרובה, ברטקוס במקום והודף את הכדור אבל רק עד דור מיכה שמ5 מטר מרים רגל גבוהה לכדור ושולח כדור חזק שננעץ במשקוף ויוצא. 23 שוב פעם דור מיכה הפעם בדאבל פס טוב עם צ'יקו שמסתיים בבעיטה בנגיעה של דור מ16 מטר לא מספיק חזק ולידיים של ברטקוס. דקה 32 פיבן שולח כדור עומק נהדר לצ'יקו שעושה הטעייה גדולה לבלם ומשחרר בעיטה שפוגעת בדור מיכה מטעה את ברטקוס וחודרת אל הרשת, 2-0 מכבי ת"א. GameOver. דקה 35 שוב פיבן עם כדור ארוך לצ'יקו שמשתלט טוב ומזווית קשה בועט פצצה, ברטקוס הודף לקרן. דקה 37 שוב פעם צ'יקו במרכז העניניים כשהוא מקבל כדור ממיכה 25 מטר עם הגב לשער, מסתובב ומנסה בעיטה וירטואוזית אך נכשל בדיוק והכדור שלו עולה גבוה. דקה 44 חופשית של אצילי מ21 מפספס את החיבור בסנטימטרים בודדים, הכי קרוב שאפשר לשלישי.

 

מחצית שניה נפתחת עם קצב טוב כשהצפוניים מבינים שאין להם מה להפסיד ועולים להתקפה, דקה 48 כדור חוזר לעטר שמ19 מטר עוצר על ברך ימין ומשגר מהאוויר ברגל שמאל בעיטה חזקה שנוחתת לפני הדשא ומאלצת את ברטקוס להדוף לקרן. דקה 52 קרן של ק"ש עוברת אל כולם ומגיעה למורסיו שבועט מזווית לא קלה כדור מסוכן שמפספס את המסגרת של ראייקו רק במעט. ק"ש מגבירה את הלחץ ומפקירה את ההגנה. דקה 62 התקפה מושלמת של הצהובים כשאלי דסה עם עוד פס חזק אלכסוני לאלירן עטר שמשאיר בעקב לדור מיכה שבנגיעה מהירה מחזיר לעטר שמקרוב מכוון טוב את הרגל ושולח את הכדור חזק אל המשקוף ומשם לרשת 3-0 מדהים למכבי ת"א. דקה 68 כדור חוזר ליוני כהן שבועט בנגיעה מ22 מטר הכדור שלו לא מספיק חזק וברטקוס קולט אותו. דקה 69 מסירה רעה של פיבן מתורגמת למתפרצת של ק"ש עם אבוחצרה שדוהר קדימה לא סופר את החברים שלו ומ18 מטר בועט כדור חזק אבל ראייקו מתעופף והודף את הסכנה. דקה 73 הרחקה רעה של דור פרץ הופכת לבישול ללקאו ששולח פצצה לרשת, השער נפסל בטענת נבדל של שחקן שהפריע לראייקו. דקה 81 הרמת כדור של ק"ש לשכר שמקדים את ראייקו אבל נוגח מעל השער. דקה 88 זה מתחיל בבעיטה של ק"ש שנהדפת אצל ראייקו עד לדסה שמוציא נפלא ליוני שדוהר ודוהר עד שמשחרר כדור טוב לריקן שנחסם ע"י שכטר שגם בועט מ16 מטר כדור שפוגע בבלם ויוצא לקרן בלבד. דקה 92 הזדמנות לרביעי בתוך תוספת הזמן אחרי שהכדור מפספס את כל הרגליים הצהובות ברחבה ונהדף עד לסבוריט שמחוץ לרחבה משחרר פצצה שהולכת גבוה לשמיים. דקה 93 הזדמנות אחרונה בהחלט כשמבצע אישי של אלירן עטר באגף ימין שחודר בדריבל לרחבה ומוסר כדור טוב לריקן שבנגיעה מה16 משחרר כדור לא מספיק חזק, ברטקוס קולט.

 

שופט: סביר+ (התחיל לא רע, ככל שהיתרון של מכבי גדל הרחמים לק"ש גדלו בהתאמה, ויתר להם על צהובים, נתן להם פאולים סתם כדי שינשמו, נבדלים, חוצים. מציין לטובה את השער שנפסל)

 

 

שחקנים:

ראייקו - שמר על שער נקי, היה פשוט מעולה במשחק הרגל היום (שאפו!), לקח את הכמה כדורים שנבעטו לעברו. הייתה לו תפיסת אוויר אחת, נסלח. יופי ראייקו!

דסה - בסך הכל משחק טוב של אלי דסה שהכניס כמה מסירות עומק מדודות וחכמות שקידמו את משחק ההתקפה שלנו, גם בהגנה ירד ועשה את העבודה (כשלא צמצם מדי לאמצע).

פיבן - ממשיך בכושר הפחות טוב שלו, בסה"כ ביצע את העבודה רוב הזמן וגם שלח את צ'יקו טוב פעמיים. אבל הייתה לו טעות של גול ועוד 2-3 טעויות מיותרות שלא צריכות להיות לבלם. עוד ריכוז, להשתפר, יש זמן אבל תקח את ההזדמנות הזאת.

יאיר - לא חושב שהיה משחק רע שלו היום אבל כשאתה שופט שחקן האם היה לו משחק רע זה אומר הרבה, גם אם היה די סולידי ולא טעה בכמויות נראה עדיין לא מתאים להיות בלם פותח במכבי.

סבוריט - עוד משחק טוב לזר האהוב. הצטרפות נונסטופ, כדורי רוחב סופר מסוכנים, ספרינטים חזרה להגנה עם עבודה נפלאה גם בסגירות וגם באחד על אחד, לגמריי סולח על הטעות וחצי שיש לו (גם היום לא קריטיות)

פרץ - יש שיפור מהתקופה האחרונה, קצת יותר אגרסיבי, קצת יותר מדוייק. עדיין זה לא דור פרץ הנפלא שראינו בתחילת העונה אבל בואו נקווה שזה ההתחלה של החזרה לשגרה.

גלזר - משחק מעט מפוזר של דן גלזר שמצד אחד ביצע את העבודה שלו ברוב הדקות, היה הדינמו באמצע וחילץ כדורים. בחלק יותר מדי מהמפגשים לא יצא מנצח, רשם כמה איבודים מיותרים ופספס מסירות קלות קדימה.

מיכה - עוד משחק טוב של המאסטרו, השיתוף פעולה עם אלירן עטר בשער השלישי היה נפלא ולא רק שם. כשהוא מנווט את ההתקפה של מכבי, אף אחתד לא יכול לעצור אותנו.

אצילי - אין ספק שהוא נמצא בתקופה קצת פחות טובה, הכדורים לא נכנסים לו (למרות שאיים על השער והיה קרוב 3 פעמים לכיבוש), החיבורים בהתקפה לא תמיד עובדים בדיוק. לפחות ממשיך ברבאק בהגנה ובחילוצי הכדור. זה יבוא עומר.

עטר - מהטובים על הדשא היום. התחיל וסיים את הראשון, על השלישי אין מה לדבר בכלל. היה מעורב בעוד כמה מהלכים נהדרים שיכלו להגמר בשער. בנקודה לרעה היחידה אני אתן שהוא לפעמים עושה כאילו הוא יורד, גם מפקיר וגם מבלבל את דן/פרץ

צ'יקו - כמה שהוא טוב בתפקיד הזה. המשחק עם הגב אל השער, התנועה לעומק לכדורים שמגיעים, הבעיטה העוצמתית לשער, מעורבות בשני השערים הראשונים - תענוג צ'יקו, תענוג.

 

 

פיקנטריה:

- (שוב) לא מתחילים באני מודה

- אוראלוס מהפורום מפסיד במשחק המחצית

- הבישול של דור לשער של אלירן מעלה את שניהם למלכי הבישולים והשערים של הליגה בהתאמה.

- סידי מכריז דקה 85 בחילוף (כשהדקה 75)

- צהובים לאצילי גלזר ופרץ. ש...יפספסו את סכנין בגביע.

 

 

קהל:

יש פה משהו חדש, קונספט שעוד לא ראיתי בחיים. הקהל שלנו זה.. אפילו לא לקהל הצלחות. קהל הצלחות לפחות מגיע למשחקים כשיש הצלחות אבל גם זה לא מספיק לקהל שלנו.

שבת, 20:30 יריבה נוחה אחריי שני משחקים ללא ניצחון ובלב העונה הכי קסומה שאפשר לדמיין. אלוהים ישמור איך לא הבאנו 7000 אוהדים למשחק כזה. אני לעולם לא אוכל להבין אתכם. באמת.

אלו שכן הגיעו.. דווקא נתנו עבודה. השינוי מאני מודה בהתחלה מוציא את הקבוצה כמו מלוע של תותח וזה בדיוק מה שצריך. היה ארגון שמח וכמעט אחיד לאורך 90 הדקות כיף ממש להיות ביציע (אם מתעלמים מהכמות)

שבוע הבא יש לנו את מכבי פ"ת ב16:00 במנוי, לא יודע מה אפשר לבקש יותר מזה. מצפה למגרש שלם ושמח. חגיגה של כדורגל.

 

שבת, 16:00, נתניה. נתראה שם.

Link to comment
Share on other sites

קודם כל כמות קהל מביכה ועוד ביום נוח ושעה שטובה לכולם, חבל מאוד החולשה של הקהל שלנו.

אלה שכן הגיעו עודדו יפה והשינוי ב אני מודה מוסיף המון.

לגבי המשחק לדעתי צ'יקו המצטיין (איפה מרגריטי שאמר לפני כמה זמן שצריך להחליף את כל הזרים?) עם משחק מצויין ופשוט רמה מעל הליגה, מיכה חזר לעצמו עם ניהול משחק נהדר, עטר גם חזר לעצמו והיה מצוין חות מכמה עקבים ושטויות, וסאבוריט שלא מפסיק להיות טוב ואולי יכול להתחרות עם פירסמן על תואר המגן הטוב בליגה.

איזה כיף לפתוח ככה שבוע.

Link to comment
Share on other sites

צ׳יקו ועטר במשחק מצויין, ומיכה ממשיך להיות השחקן הכי חשוב שלנו העונה.

אצילי חייב להתאפס על עצמו לקראת הפלייאוף (למרות שעל הנייר הוא חסר משמעות). גם הייתי רוצה לראות את דור פרץ חוזר קצת לסורו, החדות שלו קצת בירידה.

 

צריך להתחיל לפזול לאירופה. הקבוצה הזאת צריכה חלוץ ובלם יותר רציני אם אנחנו באמת רוצים להיות תחרותיים במוקדמות ליגת האלופות. יתרה מזאת, צריך לחפש פתרונות לעזיבות של ראיקוביץ׳ ואולי דסה. כרגע יש לנו מקום לזר אחד. בהנחה שצ׳יקו, ניקוליץ׳ וסבוריט לא ישוחררו, הייתי מביא חלוץ זר ומחליף את אמאדור בבלם אחר.

Link to comment
Share on other sites

מי שלא הגיע היום גם מבלומפילד יימאס לו מהר מאוד,

המעט שהיו במערבי התפנו כבר בדקה 80 ורוקנו את היציע, וגם במזרחי תחתון לא חסר היה בורחים. מגיע להם תקופות שחורות.

 

צ׳יקו אש

עטר אש

מיכה אש

מכבי אש.

Link to comment
Share on other sites

עזבו את הקהל העונה הזאת חלומית זה נטו הפסד שלהם אנחנו נחגוג ונזכור את רגעי האושר האלה ואת החגיגות בסוף עם השחקנים ואיך זיינו את כל הליגה הזאת. עוד משחק לאוסף בקלטת. מה שעשו שם בשער השלישי היה מלאכת אומן, כדורגל ברמה אחרת. צ'יקו היה נהדר חבל שלא כבש.

יאלה לזיין את פ"ת בשבת

Link to comment
Share on other sites

איזה כיף לנו.

איזה פראייר מי שלא מגיע.

אם היה לי כסף הייתי בא לכל הפלייאוף.

תבוא ותפרסם בצינור שבאת לבקר את החבר שלך ואתם זוג הומואים שלא ראו אחד את השני הרבה זמן.

תוך שנייה אתה נהיה עשיר. ועד כאן פורום בטיל הייתי חייב...

 

לגבי פרץ הוא אומנם לא פרץ של החצי הראשון אבל יש שיפור מסוים.

Link to comment
Share on other sites

משחק טוב מאד, צ׳יקו, סאבוריט, מיכה, עטר ודסה התעלו, מכבי רקדה.

שבוע הבא נקמה בלוזון

כבר שכחתי מה הם עשו לנו סיבוב שעבר, חייבים לזיין אותם. שירגישו קצת את הקלחת בתחתית.
Link to comment
Share on other sites

כן היום כבר הקהל זה סתם תירוצים שאין כח לנתניה, גם בבלומפילד באותו מצב תהיה גישה דומה של הרבה מאוד, אבל אני הפסקתי להתאכזב מכמות הקהל.

משחק בין הטובים של מכבי העונה, ממש ככה.

הגול השלישי וואו, מספר 1 בנתיים.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.