Jump to content

משחקי הכס עונה אחרונה 14.4 (כולל ספויילרים!)


הנדון

Recommended Posts

עומר נראה לי שרמזו שהולכים לסוג של דמוקרטיה עם מה שטיריון אמר לה בעונה הקודמת בדראגונסטון בשיחה על הירושה שהזכיר את השיטיות של משמר הלילה ואיי הברזל לבחור מנהיג,

Link to comment
Share on other sites

לדעתי עצרו פה עם המתים על מנת

לצור עניין ומתח לקראת כל הסדרות הקטנות שקשורות בהיסטוריה הרחוקה של ווסטרוז שאמורות לצאת אחרי שייגמר משחקי הכס...

סוף סןף חוזרים לפולטיקה

Link to comment
Share on other sites

הוא לא Waters כי לא הכירו בו בכלל.

 

והתפתחות של דמויות זה לא דבר "לא אמין".

 

כך או כך, מה אמור להפריע לה בגנדרי? אף אחד לא הכיר במלכות סטאניס שהיה היורש החוקי של רוברט, מי יכיר בו כיורש עצר למלכות בדיוק?

לא הכירו בגנדרי כי היו לרוברט כביכול 3 ילדים חוקיים

Link to comment
Share on other sites

לא הכירו בגנדרי כי היו לרוברט כביכול 3 ילדים חוקיים

אתה מתכוון סטאניס? כי הצפון למשל לא הכיר בהם. לא עניין אותם מי יורש העצר של רוברט. ונכון לעונה הזאת חוץ מג׳ון גם לא מעניין אותם מי יישב על הכס, מבחינתם שסרסי תמות וזהו, הם לא רוצים שום חלק בממלכה הזאת.
Link to comment
Share on other sites

ג'ון לא הכיר בסטאניס אחרי הקרב על החומה?

קרא לו Your Grace וכו', וסטאניס אמר לו שהוא צריך אותו כי הצפון מסרב להכיר בו, ושהדרך היחידה שיכירו בו היא אם ג׳ון יהפוך לסטארק וייתן לו את הצפון.

 

"Bear Island knows no king but the King in the North, whose name is Stark"

Link to comment
Share on other sites

אתה מתכוון סטאניס? כי הצפון למשל לא הכיר בהם. לא עניין אותם מי יורש העצר של רוברט. ונכון לעונה הזאת חוץ מג׳ון גם לא מעניין אותם מי יישב על הכס, מבחינתם שסרסי תמות וזהו, הם לא רוצים שום חלק בממלכה הזאת.

כן, התכוונתי לסטאניס. הילדים של רוברט וסרסי היו לפניו בתור לכס ולכן לא הכירו בו.

Link to comment
Share on other sites

כן, התכוונתי לסטאניס. הילדים של רוברט וסרסי היו לפניו בתור לכס ולכן לא הכירו בו.

אני מתכוון למי שמרד בג׳ופרי וחזר שוב ושוב על זה שהוא ממזר ושבגלל זה נד נרצח.
Link to comment
Share on other sites

השאלות שאף אחד לא שואל פה:

 

בנאום ההכתרה שלו ליאנה מורמונט אמרה שאפילו שג׳ון ממזר, הדם של נד זורק בעורקיו. זה לא נכון. הצפון (כולל אחותו, הליידי של ווינטרפל) גם ככה כועס שויתר על העצמאות. נניח שדני שולטת, והצפון דורש להעביר את תואר Warden(ess) of the North אליה. דני מנסה להרוויח את הנאמנות שלהם, אז היא תסרב? תשרוף גם אותם? את הממלכה הכי גדולה, זאת של ג׳ון? תשלוט שלטון טרור כמו אבותיה, שרוצה להיות שונה מהם? ומה ג׳ון יעשה? יתעקש? מה אם סנסה תוכרז כמלכת הצפון? מה יקרה אם ג׳ון יהיה מלך - רוברט העביר את התואר שלו לרנלי (למרות שהוא לא היה Warden), ג׳ון יעשה אותו דבר? מה עם דורן? בנוסף לצפון שקיבל אוטונומיה נרחבת למיטב זכרוני, שליטי דורן הורשו לקרוא לעצמם "נסיכים". רנלי אגב הסכים שרוב ייקרא מלך אם יילחמו יחד. הריברלנדס תחת שלטון טאלי כבר סופחו בעבר לצפון, ועכשיו גם הבקעה (עד שג׳ון ויתר על העצמאות). נראה שגם סרסי וגם דני מוכנים לתת לאיי הברזל לשמור על העצמאות שלהם.

 

אז אחרי שסרסי תובס - מי באמת מעוניין בממלכה המאוחדת הזאת, חוץ מדני? איי הברזל (חלקם), הבקעה, הצפון, דורן - מכל מי שנלחם לצדה, מי באמת רוצה שהיא תמלוך ולא רק רואה בה הרע במיעוטו? האם בשלב מסויים היא תשאל את עצמה למה היא טורחת? ההיגיון שלי (לא תיאוריה, סתם מנסה להיכנס לראש שלה) אומר שעדיף לה כבר להביא שלום במתכונת של קונפדרציה, עם ממלכות עצמאיות (כמו שהיה לפני הטרגריאנים). הם הביאו שלטון טרור, כשהם נפלו האפקט היה הרסני כי עדיין נשאר מוקד הכוח המרכזי שהם יצרו ושמי שטעם ממנו חשק בו וביצע זוועות בשבילו, מנגד אנשים כמו הצפונים והאיירנבורן (שרואים בעצמם עמים אחרים) דרשו עצמאות כמו שקרה כשאימפריות התפוררו לאורך ההיסטוריה - היא יכולה לסיים את הרוע שהמשפחה שלה התחילה. לשבור את המעגל.

 

שוב, לא תיאוריה, כי לא מתיימר לדעת מה עובר בראש שלהם. אבל זה הסיום הנדרש לדעתי. הסוף של כס הברזל.

אלה בדיוק השאלות שהתסריטאים צריכים לענות עליהן בפרקים שנותרו. קיבלת טיזר לזה בשיחה של סאנסה ודני, שיחה מביכה דרך אגב, שלא הייתה עוברת בספרים של מרטין בוודאות.

ברמת העיקרון, דני לא רוצה לוותר על כלום בממלכה, לפי הדיאלוגים האחרונים שלה. אולי זה ישתנה, לא יודע.

Link to comment
Share on other sites

לא חושב שנקבל יותר תשובות לגבי הנייט קינג כי זו העלילה של הסדרת בת, ציינו שהיא תהיה בתקופת הלילה הארוך ככה שלא רואה אותם נכנסים לסיפור הזה יותר ממה שאנו כבר יודעים

Link to comment
Share on other sites

לא חושב שנקבל יותר תשובות לגבי הנייט קינג כי זו העלילה של הסדרת בת, ציינו שהיא תהיה בתקופת הלילה הארוך ככה שלא רואה אותם נכנסים לסיפור הזה יותר ממה שאנו כבר יודעים

בדיוק, התחלנו מהסוף כביכול.. צריך שיהיה מה למכור בסיקוונס.

המתים הם לא העלילה המרכזית של משחקי הכס.

למרות שחשבתי שזה ייגמר אחרת, נגיד איזה עסקה של בראן איתו שבראן יהיה הנייטקינג ויחזור למאחורי החומה או משהו.. אבל אני שמח שמכל הדמויות אריה היא זאת שזכתה לכבוד, רק לא הבנתי ואשמח אם מישהו כן הבין או יודע ויכול להסביר איך היא הגיעה לשם?

הבנתי שבספרים היא אהבה לטפס ובעיקר על עצים (ויש את הסצנה בעונה הראשונה שהיא רצה אחרי השיירה) ואנחנו יודעים שהיא יודעת להתגנב טוב (הדיאולוד עם גון בפרק הראשון של העונה השמינית), או שמא היא הייתה מחופשת לאחד הגנרלים , להוא שסובב את הראש?

Link to comment
Share on other sites

זה למשל מסוג הדברים שאני לא מבין למה אנשים מחפשים הסברים להם. היא עשתה מיליון מהלכי נינג׳ה במהלך העונות, לא נראה לי שבדיוק מאיפה היא קפצה זה משהו קריטי.

 

היא יכולה להתחפש לאנשים שהורגת ושלוקחת את הפרצוף שלהם, לא רואה איך זה רלוונטי פה.

Link to comment
Share on other sites

הייתה מחופשת לאחד הגנרלים , להוא שסובב את הראש?

זה, להגיד שהיא קפצה מעץ משום מקום (כמו שדורון פישלר כתב) זה די מצחיק.

אם זאת לא הייתה הכוונה לא היו מציגים את השוט הקצר הזה של הוויט ווקר רגע לפני.

Link to comment
Share on other sites

אלה בדיוק השאלות שהתסריטאים צריכים לענות עליהן בפרקים שנותרו. קיבלת טיזר לזה בשיחה של סאנסה ודני, שיחה מביכה דרך אגב, שלא הייתה עוברת בספרים של מרטין בוודאות.

ברמת העיקרון, דני לא רוצה לוותר על כלום בממלכה, לפי הדיאלוגים האחרונים שלה. אולי זה ישתנה, לא יודע.

אם אני זוכר נכון הסיום המתוכנן לספר הוא אותו סיום שיהיה בסדרה.

 

הרבה יותר סביר בעיניי שתוותר מאשר שתילחם בצפון. היתה לה ילדות קשה, שטיפת מוח של ויסריס על זכות מלידה, סינדרום שטוקהולם עם האנס שלה, אבל הזעם שלה תמיד התרכך כשדיברו איתה בהיגיון על צדק עם האנשים הפשוטים, ובחרה לא להיות כמו אבא שלה. עכשיו היא לא מול הלאניסטרים, היא מבלה זמן בחיק המשפחה של בן הזוג שלה, ורואה מקרוב שהם לא הכי מעוניינים. אם לא תשכנע אותם בדרכי שלום, לא רואה אותה נלחמת בהם כשהם רק מבקשים לשמור על עצמאות המדינה שלהם, שהיתה קיימת הרבה לפני כס הברזל.

 

זה, להגיד שהיא קפצה מעץ משום מקום זה די מצחיק.

אם זאת לא הייתה הכוונה לא היו מציגים את השוט הקצר הזה של הוויט ווקר רגע לפני.

ומאיפה היו לה פנים של וייט ווקר, יצור שמתנפץ לרסיסים ברגע המוות שלו? ואיך היא הגיעה לאוויר אם היתה הרגע על הקרקע? בתיאוריה הזאת יש הרבה יותר חורים מאשר בפשוט "היא קפצה מאיפשהו".
Link to comment
Share on other sites

ומאיפה היו לה ראש של וייט ווקר, יצור שמתנפץ לרסיסים ברגע המוות שלו?

"זה למשל מסוג הדברים שאני לא מבין למה אנשים מחפשים הסברים להם".

 

בוא נגיד שאני מעדיף את הגרסה שהיא התחפשה לוויט ווקר מאשר סתם הסתננה בשקט לאיזה עץ וקפצה.

שניה לפני זה הם מראים לך וויט ווקר מסתובב, לי זה נראה די ברור, איך היא גנבה אין לי מושג.

Link to comment
Share on other sites

אבל התיאוריה הזאת לא עונה על מה שהיא מנסה לענות. אם השאלה שלך היא איך אריה צצה מהאוויר, אני לא רואה איך זה שהיא היתה מוסווית על הקרקע סותר את זה.

 

כבר יותר סביר שהיא הרגה עורב, התחזתה אליו ואז בראן הביא אותה לשם.

(לא שאני אומר שזה מה שקרה, כן?)

Link to comment
Share on other sites

בכל מקרה, אם אתה רוצה תיאוריה סבירה אחרי שצפיתי בזה שוב ועברתי על תגובות שיפריכו את התיאוריה הזאת: ג׳ון מסתובב מהמחבוא, פונה לדרקון פתאום וצועק Go! Go! Go!, לפני שאריה הורגת את המלך. אני לא זוכר בדיוק וגם הלכתי לאיבוד במיקומים, אבל אומרים שהדרקון שמר על הכניסה ל-Godswood.

 

בשוט שאתה מדבר עליו שומעים תנועה כלשהי (מעין משב רוח) והשיער של הגנרל זז. כנראה כתגובה לתנועה של אריה.

Link to comment
Share on other sites

אז אחרי יומיים, בואו נדבר על הפרק

 

ונתחיל מהטוב, ואין הרבה. סך הכל הפרק הצליח להחזיק אותי על קצה הספה, וזה דבר טוב. הבימוי היה טוב (השוט של הדותראקים, כמו שמלא אמרו). הפסקול היה מדהים. והקו עלילה של אריה בפרק הזה היה הדבר היחיד שכתוב טוב.

זה היה הקו היחיד שהרגיש כאילו הקדישו לו מחשבה. התהליך שאריה עברה לאורך הפרק שמקביל לתהליך שלה בסידרה כולה, בשילוב האיזכורים לעונות קודמות (סאנסה והקצה המחודד, האונד מרים אותה כמו אחרי החתונה, סיריו פורל) והנבואה של מליסנדרה הרגיש כמו משהו עטוף, אסוף ומגניב שבהחלט מוביל לקליימקס שלה (וחבל שהוא היה רק שלה, ולא של הצד הנרצח) - זה משחקי הכס, וזו טלוויזיה טובה בכללי. חבל שזה היה 5 דקות, ושאר ה75 היו נוראיות.

 

לא ביקשתי שיהרגו אנשים חשובים נטו בשביל ההריגה. ביקשתי שהסידרה תמשיך, או יותר נכון תחזור, לקו שהוביל אותה כשהיא הייתה סידרה טובה - ריאליזם, היגיון ושבירת תבניות.

ובעצם, מה שהיה בפרק הזה היה נוראי ב2 רמות שקשורות אחת לשנייה

קודם כל, הפרק היה בנאלי להחריד ונשאב לתבניות הכי קלאסיות של "טוב מול רע, טוב כמעט מפסיד ובסוף מנצח". זה היה עשוי מזעזע וחטא לכל היגיון פנימי בתסריט (גם אם נשכח לרגע שזה משחקי הכס). כלכך הרבה דאוס אקס מכינה - מליסנדרה מגיעה בלי קשר לעולם ממקום שלא הגיוני שתגיע ממנו, כל הכמעט מוות של דמויות שניצלו ברגע האחרון על ידי מסייע, העובדה שסאם, בריאן, ג'יימי, גרייוורם, דאינריז ועוד ששכחתי שרדו חצי שעה של הסתערות בלתי פוסקת של מתים כשהם כמעט לבד בשדה - פשוט לא הגיוני. הנייט קינג צועד לעבר בראן עשר דקות ומסית את היד לחרב עוד חמש דקות - פשוט לא הגיוני. ג'ון צועק על דרקון - מה?. רק ניצבים מתים במערות הקבורה הנעולות ומפוצצות במתים שיוצאים מהקבר - פשוט. לא. הגיוני.

 

העניין הוא שהכותבים של הסידרה נשאבו ל"תפקידים" של הדמויות, המקומות שהם אמורים למלא והייעוד שלהם, שהם שכחו שזה צריך להיות הגיוני על הדרך. לכל דמות יש תבנית (כנראה שניתנה להם על ידי מרטין) והיא תגיע לשם בשביל ליצור קתרזיס למעריצים, ועל הזין מה יקרה באמצע. זו כתיבה נוראית. אתם רוצים לשמור על דאינריז? שימו אותה מאחורה. לג'יימי יש תפקיד בהמשך? תשאירו אותו במעלה מלך. סאנסה חשובה? אל תעירו מתים. זה יהיה משעמם, אבל יהיה בזה לוגיקה פנימית ולא תבזו את עצמכם.

 

וכל זה מתגמד לעומת הבעיה האמיתית - העובדה שיש תבניות בכלל במשחקי הכס. הסידרה הזו (יותר נכון הספרים) לימדו את העולם מה זה שבירת תבניות. בלי משחקי הכס אין הנוקמים מלחמת האינסוף, ואני מתאפק לא לשים פה ספויילרים לסדרות אחרות שגם הן קרו רק בזכות משחקי הכס. כל העניין היה שגם אם לדמות יש תפקיד וייעוד - הריאליזם ינצח. אם הוא יעשה טעות הוא ימות. כי כמו בעולם האמיתי, גם במשחקי הכס אין גיבורי על- יש עוצמה ומוח ומי שמשחק את המשחק הכי טוב. ובעונות האחרונות, ובפרק הזה, כלכך הרבה טעויות נעשו - ולא שילמו עליהם. לא ביקשתי שימותו אנשים כדי שימותו, ביקשתי שימותו אנשים כי זה הגיוני. בהיגיון הפנימי של הפרק ובהיגיון הכללי של העולם.

 

כל זה ועוד לא דיברתי על זה שלא היה פה שום טוויסט מעניין, כמתבקש. ולא אמרו לנו מה הקטע של המתים, ולמה פימפמו אותם 8 עונות בשביל פרק אחד של קרב. ומה הקטע של פאקינג בראן.

אין מילים לתאר את האכזבה.

Link to comment
Share on other sites

משהו שחשבתי עליו לגבי התלונות של למה לא נהרגו דמויות מרכזיות בפרק ושזה לא תואם את רוח הסדרה.

אז רוב מוחלט של הדמויות המרכזיות שמתו במהלך הסדרה רובן מתו דרך מזימות ותככים פוליטים ולא בקרבות הגדולים.

נד בהוצאה להורג אחרי שבייליש בגד בו, רנלי דרך צל, רוב וקייטלין החתונה האדומה, ג'ופרי הורעל, טיווין לאניסטר הגדול מת בשירותים, ג'ון סנואו נדקר מבגידה ועוד. מלבד סטאניס לא זכור לי מישהו שמת אחרי קרב גדול וגם הוא מת אחרי הקרב בגלל שהולך שולל ע"י מליסנדרה ורמזי עשה לו תרגיל עם שריפת האספקה בסוף גם הוא נהרג כמו סמרטוט.

בקיצור הדמויות המרכזיות לא נהרגות בקרבות הגדולים אלא בתככים ומזימות.

Link to comment
Share on other sites

כל מילה בוסה. פשוט פחות נחרץ.

הבעיה היא שהם קיבלו החלטה לוותר על ריאליזם והגיון בשביל לטובת יצירת אווירת יאוש ומוות.

 

אתם יכולים להחביא את סאם במערה, להמליט את בריאן ג'יימי טורמונד ומי שאתם צריכים בכל צורה הגיונית לחדרים צדדיים שבהם הם נלחמים בצורה סבירה (ואף ברורה ומצטלמת היטב) ששם אשכרה יהיה להם סיכוי לשרוד. וגם להרוג אחד מהם, לא ייתכן שחייבים את כולם.

אין שום סיבה שהמתים יקומו בקריפטות, אלא אם כן שוב רוצים לייצר את הפחד הזה על חשבון הייגיון. ואם הם קמו אז או שיהיה עוד דרך מילוט לדמויות החשובות או שאין מה לעשות תורידו כמה.

 

כמובן שגם כל הנושא של מלך הלילה אכזבה גדולה, זה לא-לא הגיוני כמו שזה שטוח ולא תואם משחקי הכס.

 

תחשבו שרק היו עושים את השינויים שכתבתי + כשג'ון הגיע מול מלך הלילה במקום שהוא יקים את כולם היו נותנים לנו את סצנת קרב החרבות הגדולה בהיסטוריה של הטלוויזיה. היו נלחמים שם טירוף ממש מעניין הפיק של הקרב שכולם מחכים לו (ולא יקרה לעולם כבר..) שבסופו מלך הלילה היה הורג בשוט אכזרי את ג'ון והולך לכיוון בראן. משקיעים עוד קצת מאמץ בכתיבה של דיאלוג טוב שמסביר קצת על למה האנושות חרא ולמה הוא חייב להשמיד אותם ובלה בלה לילה ארוך יבוא על כולם. ואז בום אריה, מחיאות כפיים, קרדיטים.

 

 

קצת שינויים שהיו הופכים את הפרק הזה לדבר הכי טוב שיצא מהטלוויזיה. חבל.

Link to comment
Share on other sites

בדיוק, התחלנו מהסוף כביכול.. צריך שיהיה מה למכור בסיקוונס.

המתים הם לא העלילה המרכזית של משחקי הכס.

למרות שחשבתי שזה ייגמר אחרת, נגיד איזה עסקה של בראן איתו שבראן יהיה הנייטקינג ויחזור למאחורי החומה או משהו.. אבל אני שמח שמכל הדמויות אריה היא זאת שזכתה לכבוד, רק לא הבנתי ואשמח אם מישהו כן הבין או יודע ויכול להסביר איך היא הגיעה לשם?

הבנתי שבספרים היא אהבה לטפס ובעיקר על עצים (ויש את הסצנה בעונה הראשונה שהיא רצה אחרי השיירה) ואנחנו יודעים שהיא יודעת להתגנב טוב (הדיאולוד עם גון בפרק הראשון של העונה השמינית), או שמא היא הייתה מחופשת לאחד הגנרלים , להוא שסובב את הראש?

סתם למי שלא עוקב אחרי סרטוני ברייקדאון, סתם עוד משהו שמראה כמה רחוק ראה ג'ורג'; כשרוב ת'יאון, בראן, המלומד לואין, הודור וקייטלין היו בחורש האלים ודיברו על נקמה על הניסיון להרוג את בראן ת'יאון אומר לרוב שהוא יעמוד מאחוריו במידה ויצא למלחמה ולאין אומר "what? Is there going to be a battle in the gods woods?" ואכן שם היה הקרב אולי הכי משמעותי בתולדות ווסטרוז ותיאון היה שם לתת את חייו למען בית סטארק.

ההוא שסובב את הראש היה רק כדי שנבין לאחר מעשה כמה שהיא 100% אססין קריד, בדיוק כמו בסצנת העירום שלה- אנחנו עדיין רואים בה ילדה, היא כבר לא..

הפוטנציאל לסדרת בת הוא מפחיד בדיוק בגלל שאנחנו רעבים לגלות עוד על הנייט קינג והעולם הזה בתקופה כ"כ אפלה, על ילדי היער ועוד.. לי ולעוד הרבה כאן יש שאוהבים את הפוליטיקה, הנסתר והדיאלוגים- כנראה נאהב את הסדרה בטירוף, אפשר רק לקוות שהמיינסטרים לא יתבאס עליה ואז יהיה הולד על המשך שלה ושל שאר סדרות הבת( התכנון של הוא הוא 5 סדרות בת נכון לעכשיו שכבר כותבים אותן)

Link to comment
Share on other sites

תראה באיזה קלות כתבת תסריט יותר טוב. ויש לי עוד מלא רעיונות ככ יותר טובים ממה שהיה בפועל, וחשבתי עליהם ביומיים. אז איך הכותבים שקיבלו על עצמם עול מלכות של לכתוב את משחקי הכס לא יודעים, או פשוט מפחדים לעשות את זה?

השוט של הנייט קינג מחייך לדאינריז אחרי הדראקריז ומרים את המתים מול ג'ון היה נהדר ועוצמתי, איך לא פיתחו את זה? ואם בחרתם שהוא ירים מתים במקום יילחם איתו אחד על אחד, אז המתים היו צריכים לקחת את ג'ון. זה הכל.

מאכזב בעיקר כי זה פספוס שלא יחזור. לא תהיה עוד הזדמנות לכתוב את הסוף של משחקי הכס כסדרת טלוויזיה. איך אתם מזלזלים בצופים שלכם, ובעיקר בקהילת המעריצים האדוקה שלכם ככה? ואיך מרטין מוכן לזה, לא אכפת לך מהאומנות שלך?

כתבו פה שאנשים מתעצבנים סתם. אני לא צבין איך אפשר שלא להתעצבן.

Link to comment
Share on other sites

תראה באיזה קלות כתבת תסריט יותר טוב. ויש לי עוד מלא רעיונות ככ יותר טובים ממה שהיה בפועל, וחשבתי עליהם ביומיים. אז איך הכותבים שקיבלו על עצמם עול מלכות של לכתוב את משחקי הכס לא יודעים, או פשוט מפחדים לעשות את זה?

השוט של הנייט קינג מחייך לדאינריז אחרי הדראקריז ומרים את המתים מול ג'ון היה נהדר ועוצמתי, איך לא פיתחו את זה? ואם בחרתם שהוא ירים מתים במקום יילחם איתו אחד על אחד, אז המתים היו צריכים לקחת את ג'ון. זה הכל.

מאכזב בעיקר כי זה פספוס שלא יחזור. לא תהיה עוד הזדמנות לכתוב את הסוף של משחקי הכס כסדרת טלוויזיה. איך אתם מזלזלים בצופים שלכם, ובעיקר בקהילת המעריצים האדוקה שלכם ככה? ואיך מרטין מוכן לזה, לא אכפת לך מהאומנות שלך?

כתבו פה שאנשים מתעצבנים סתם. אני לא צבין איך אפשר שלא להתעצבן.

אפשר כי זה לא היה נורא. כי לכל נקודה שהם עשו אפשר לתת הסבר גם אם קלוש יחסית או טיפשי, אני לא חושב שהם הוציאו מוצר רע גם מבחינה כתיבה/ריאליזם. הם פשוט יכלו לעשות הרבה יותר טוב, ציפינו מהם ללכת הרבה יותר רחוק ולכן (ובצדק מבחינתנו) האכזבה המסוימת.

 

מה שכן,

תן 3 פרקים שיפוצצו לי את המוח. טוויסטים, בגידות, הפתעות, בלאגנים, מוות (אמן של ג'ון.) וביום גאוני שמחבר הכל ואני אהיה הרבה יותר סלחני לפרק 3.

 

כי אם הסדרה אומרת שטוויסטים בגידות ופוליטיקה זה שם, וכלל הסיפור של הוויטווקרס היה מוות. בצורה הכי ישירה פשוטה ושטוחה - זה יכול לשבת לי בסדר.

 

אבל יש להם הרבה לעשות ב3 פרקים הקרובים, מאמין שלא נתאכזב.

Link to comment
Share on other sites

סוויר חושב שתתאכזב לגבי המוות של ג'ון שבסוף יחיה עם הדודה באושר ועושר עד עצם היום הזה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.