Jump to content

סיכום הניצחון על נתניה בנתניה ("בית") אחריי צפייה בש.ח | 4-1 עם רוח גבית


Sawyer

Recommended Posts

החלום ממשיך, הפעם זאת מכבי נתניה המטרה הבאה ברשימה של איביץ'. קבוצה לא רעה שעשתה לנו חיים קשים במשחק האחרון ורגע לפני הדרבי רוצה למנוע מאיתנו ניצחון חשוב.

איביץ' מעלה הרכב חזק מאוד שלא ראינו כבר הרבה זמן, פרץ גלזר מיכה באמצע, אצילי עטר שכטר בחוד. לא שזה אומר משהו.. דראפיץ' את ברדה מעלים הרכב צעיר ורעב בניצוחו של מוחמד המעולה.

 

המשחק נפתח בסערה בשמיים ובמגרש, 27 שניות לפתיחה הצהובים מסתערים על המארחים שכטר מכניס לעטר כדור מקבל ממנו דאבל ענק עם העקב חודר לרחבה ובועט כדור לא מספיק טוב שנהדף בחזרה אליו ומשם לרשת, 1-0 מסחרר לצהובים. דקה 5 מתפרצת קטלנית של הצהובים עם פרץ שמוציא מהר לאצילי שמכניס לעומק לדור מיכה שמכניס כדור אמן לאיתי שכטר שלבד ברחבה מול אלקסלסי נוגח לא רע אבל האחרון בהצלה גדולה מונע שער ודאי. דקות מטורפות של החיילים של איביץ'. דקה 7 דור פרץ מטווח את השער מ25 מטר עם בעיטה חזקה ומדוייקת אבל אלקסלסי יורד טוב והודף בקצות אצבעותיו לקרן. דקה 18 טוויטו באגף שמאל מכניס כדור גדול למלמד שמסתנן בתוך הגנת מכבי ת"א ומשחרר בעיטה חכמה לקצר אבל ראייקו באינסטיקנט גדול לוקח את הכדור. דקה 26 הרמת כדור של קנדיל לראש של שכטר שנוגח טוב אבל שחקן בדרך מסיט לקרן. דקה 27 סבוריט עם הגבהה גדולה מוצא את שכטר מצויין ברחבה אבל שכטר מתרומם מוקדם מדי ומתחבר רע לכדור ממצב קורץ. המשחק נכנס לקצב, דקה 28 הרחקה רעה של סבוריט מגיעה לרגליו של ירושלמי שמ16 מטר עוצר ובועט כדור חזק שהולך גבוה מעל המשקוף. דקה 29 הצהובים יוצאים טוב למתפרצת אבל גלזר ממהר לבעוט מ18 מטר, הכדור שלו לא קרוב למסגרת. דקה 43 אלירן עטר מצא את עצמו בדיוק על הבלטה שחרר בעיטה מסובבת אבל הפעם הכדור לא מתלבש לו ומפספס את המסגרת. דקה 47 ממש לפני השריקה למחצית כדור נגיחה של שכטר למרכז המגרש מגיעה לדור מיכה שמקדים את הבלם ומקפיץ קדימה, מנצל טעות של הבלם ומול השוער מסיים בחדות עם כדור לפינה, 2-0 גדול של דור מיכה.

 

מחצית שניה נפתחת בצורה מעט יותר רגועה וללא מצבים בפתיחתה. דקה 61 דן גלזר מכניס כדור עומק ספק נאיבי ספק גאוני לעומק אצילי שפותח מבערים ומגיע לכדור שבדיוק בזמן לפני אלקסלסי שרק רואה את הכדור מתגלגל לרשת, 3-0 מכבי ת"א, GameOver. דקה 63 נתניה לא מרימה ידיים, התקפה יפה של נתניה מסתיימת בבעיטה מעולה של קניקובסקי שסוחטת מראייקוביץ' הצלה יוצאת דופן. דקה 65 זה היה חייב להיות הרביעי, כדור עומק ענק של דור פרץ משאיר את עטר לבד מול אלקסלסי עטר מנסה בנגיעה מתוחכמת אבל אלקסלסי מגיב טוב ומונע שער ודאי. מבול של מצבים בדקות האלו, דקה 66 טעות של פיבן מתורגמת למצב נוסף של קניקובסקי שמקרוב בועט כדור חלש ולא מספיק מדוייק, ראייקו יורד טוב וקולט. דקה 72 עוד התקפת כדור גדולה עם כדור עומק חכם של מיכה לצ'יקו שמכניס כדור חכם לדור פרץ שלבד מ7 מטר איכשהו בועט מעל המשקוף. דקה 78 הצהובים רוקדים על המגרש, השתחררות גדולה של צ'יקו במרכז ששולח כדור באגף ימין לאצילי שחודר לרחבה זורק את המגן שלו ומכניס פס גדולה לדור שמרחבת ה5 בועט בנגיעה כדור שרק במקרה פוגע בפניו של אלקסלסי שמונע שער ודאי. הרביעי באוויר, דקה 82 מכבי יוצאת בסערה קדימה מיכה עם כדור ענק לאלי דסה שבטאץ' נדיר מגביה כדור ענק מעבר לכל הגנת נתניה והיישר לרגל של אבי ריקן שרק כמה דקות על המגרש אבל לא מהסס ומניף את הרגל ובוולה אדיר שולח כדור מדהים לחיבור, אלקסלסי אפילו לא זז. 4-0 מדהים למכבי ת"א. דקה 86 טעות של דן גלזר מולידה כדור חופשי על סף הרחבה לנתניה, אולסק משחרר כדור יפייפה אל בין החיבורים של ראייקו כדי לצמק ל4-1. דקה 89 אופאדו מכניס כדור חכם לריקן שמזווית קשה בפס חזק מנסה לכבוש אבל אלקסלסי במקום. דקה 90 הרמה של דור מיכה לקנדיל שמגיע מאחורה ומנסה נגיחה מרחוק אבל הכדור שלו גבוה מעל המשקוף.

 

שופט: סביר- (התחיל בצורה טובה ברעיון של לא לשרוק על כל פיזיות וכל דבר, ואז נתן לשחקני נתניה לנצל את זה. שלף צהובים אך ורק למכבי. ורק כשהיה צריך אדום נתן להם צהוב. הנבדל בחצי היה ממש מוגזם. מעצבן, מיותר - למות עם כל השאר)

 

 

שחקנים:

ראייקו - היה במשחק גדול עם 2-3 הצלות גדולות, משחק גובה מעולה ואני באמת לא חושב שהוא אשם בגול ממרחק כזה בעצומה כזאת. יופי ראייקו.

סבוריט/דסה - פתח פחות טוב (אולי בגלל הפציעה?) עם כמה טעויות לא אופייניות | עלה בצורה טובה, היה שותף לשערים וסיים את המשחק (ואת התקופה במכבי?) עם בישול יפייפה לאבי ריקן. אוהב אותו..

פיבן - זה היה משחק פחות מרוכז ופחות טוב של הגנת מכבי ת"א ושל שחר פיבן שמלבד טעות לא מחוייבת ששווה גול עשה את הפאול שספגנו בגללו וסיפק עוד כמה טעויות גדולות. נתן משחק טוב בין טעות לטעות.

שרן - גם על שרן יש אחריות מסויימת באיך שנראתה ההגנה היום, גם לשרן טעויות לא מחוייבות ואפילו טעויות לא אופייניות לתקופה האחרונה בפסים לא נכונים ומסוכנים קדימה.

קנדיל - לא המשחק הכי מבריק של קנדיל, לא היה חד 100% בהגנה, היה גם חצי כוח ביחס לעצמו בהתקפה. שיחק רוב המשחק באגף שמאל ככה שקשה להאשים אותו.

פרץ - פתח את המשחק מעט פחות טוב, הוסיף החמצה חולנית שזכורה לנו מהתקופות הרעות אבל בסה"כ היה טוב במרכז המגרש. ההורדות כדור שלו עם הגוף והיציאה קדימה שלו פשוט מדהימה.

גלזר - מצד אחד רשם כמה איבודים לא מחוייבים, מצד שני התרומה שלו פשוט מטורפת. ממשיך בתצוגות קנטה הלבן עם גלישות לכל כיוון, חילוצי כדור ופשוט טרור במרכז המגרש. הבישול ספק גאוני, מאוהב.

מיכה - אחד הטובים על המגרש היום עם מספר יוצא דופן של מהלכי כדורגל טובים שכוללים מסירות אמן, דריבלים לעומק, ניהול משחק מבריק. נכון היו גם לו כמה טועיות טיפשיות, אחת קריטית. אבל מעל הכל השער, מחוייב, נחוש. מברוק נסיך.

אצילי - משחק ענק של עומר אצילי שמלבד צמד אישי (של נחישות ויכולת אישית) סיפק עוד משחק עם רעב בלתי נגמר, חטיפות כדור, חשיבה לעומק, קבלת החלטות טובה, דריבלים מרשימים מסירות לגול. ענק.

עטר - אני חושב שזה לא היה משחק רע של אלירן שבישל את השער הראשון, היה מעורב בהתקפות מסוכנות ואמנם כן מסר כמה כדורים רעים/פספס כדורים אבל היה די מחוייב וביצע עבודה טקטית טובה.

שכטר - עוד משחק טיפוסי של שכטר שלצד נגיעות טובות, לחץ בלתי נגמר על הגנת היריב ופעולות שכטר אחרות סיפק החמצה אחת גדולה במיוחד, מבאס. תחזיר שבוע הבא.

 

*צ'יקו עלה מצויין והיה טוב כמעט בכל הפעולות שלו (לראשונה העונה) ושאפו ענק לריקן שחתם את המהלך הגדול הזה בשער העונה יפייפה ומספר את כל הסיפור שלנו.

**אין צורך בכלל לציין את ההתאמות של איביץ' מחצית שניה, גאון כדורגל.

 

 

פיקנטריה:

- ראובן שפי שפיגל ז"ל

- טקס לשייע + שלט של הפנאטיקס.

- רוחות משוגעות

- אבי ריקן עם שער העונה דקות מהכניסה לדשא

- שירת איזה גול לאבי ריקן בשילוב עם השיר

- שער בכורה לדור מיכה העונה

- 14 כובשים שונים העונה.

- מכבי שוב כובשת ממש בדקות הפתיחה/סיום/מחצית

- שירה לדסה (פרידה?) בסיום.

- פרשת אלקסלסי (הכלב) והילד. בסוף התנצל.

 

 

קהל:

החגיגה נמשכת, היום אמנם היה קצת יותר מנומנם אבל עדיין מהנה ביותר. אציין לחיוב גם את הנפילה על פריד בדקות שזיין אותנו ללא הרף עם שירה עוצמתית.

המומנטום חייב להמשיך, שבוע הבא זה לא עוד משחק.. זה דרבי. ואולי הדרבי האחרון לזמן הקרוב. אני לא צריך להטריף אותכם, אתם תגיעו אש לבד.

 

שני, מושבה, 21:00. נתראה.

Link to comment
Share on other sites

לנתניה יש אמצע טוב (מוחמד עלי חייה) , והרגיש קצת שהם שלטו בקישור במחצית הראשונה, מדהים שסיימנו אותה ב2-0.

ראיקו עם משחק מעולה.

ולפי דעתי בזכות הרוח הכדור ברח לבלם בגול של מיכה, ובגול השני של אצילי הרוח ממש האטה את הכדור של גלזר, אחרת אני בספק אם השוער לא מגיע לפניו.

רוח - you're the real MVP.

Link to comment
Share on other sites

אני רוצה רק לציין שלפי דעתי השער שלהן על גבול הלא חוקי. הייתה עבירה והוא נתן יתרון, השחקן שלהם בעט לשער ולא הצליח לכבוש כישרון שרן סגר. אז באיזה קטע אתה מחזיר את המהלך אחורה?

Link to comment
Share on other sites

היום גם הכל היה איתנו - הרוח, המזל.

רק שימשיך, פיצוי על שלוש שנים באמת באמת מאכזבות.

אין לי ספק שיהיה קשה בדרבי, הלוואי 0:1 קטן מתוק.

 

אגב, עלי מוחמד שחקן שחקן. בפעם המי יודע כמה

Link to comment
Share on other sites

הרוח אמנם עזרה לנו בשערים, (מיכה ואצילי גול שני)

אבל גם דפקה לנו את הסדר מאחורה.

אין ספק שחלק גדול מהטעויות של פיבן סבוריט וקצת ייני לא היו קורות אילולא הרוח הבאמת מוגזמת.

 

באסה על השער שספגנו,

אבל מתקבל.

רק לאנוס בדרבי.

Link to comment
Share on other sites

היו קטעים שהחלק האחורי (ההגנה) היה קצת מבולבל בהנעת הכדור, נתניה לחצו עם 3 שחקנים עליהם.

שילוב של העבודה שהחבר׳ה לא רגילים לראות קבוצה לוחצת מולם, לצד העובדה שנתניה היא אולי היחידה פרט למכבי שיודעת איך לעשות את זה נכון ואפקטיבי.

בכלל, אני חושב שנתניה מהקישור צפונה נתנה משחק לא רע בכלל. הפערים בין היכולת של החוליה האחורית שלהם לאחרות היו פשוט עצומים.

Link to comment
Share on other sites

שילוב של העבודה שהחבר׳ה לא רגילים לראות קבוצה לוחצת מולם, לצד העובדה שנתניה היא אולי היחידה פרט למכבי שיודעת איך לעשות את זה נכון ואפקטיבי.

בכלל, אני חושב שנתניה מהקישור צפונה נתנה משחק לא רע בכלל. הפערים בין היכולת של החוליה האחורית שלהם לאחרות היו פשוט עצומים.

חיזוק להגנה שלהם והם קבוצת פלייאוף קל
Link to comment
Share on other sites

מוחמד היה מדהים. גם קניקובסקי מעניין.

מוחמד לרוב מדהים. נכנס לרשימת ה 50:50 הזרים הכי טובים שראיתי בליגה.

חייב להתחפף מפה בהקדם האפשרי, שכן כל הסימנים מראים שהוא מסוגל להתמודד עם מקצבים גבוהים בהרבה.

קניקובסקי דריבליסט חלל אבל מפקשש יותר מדי כשמגיע לפעולות התכל׳ס.

Link to comment
Share on other sites

מוחמד לרוב מדהים. נכנס לרשימת ה 50:50 הזרים הכי טובים שראיתי בליגה.

חייב להתחפף מפה בהקדם האפשרי, שכן כל הסימנים מראים שהוא מסוגל להתמודד עם מקצבים גבוהים בהרבה.

קניקובסקי דריבליסט חלל אבל מפקשש יותר מדי כשמגיע לפעולות התכל׳ס.

למה שלא יתחפף משם אלינו?

Link to comment
Share on other sites

למה שלא יתחפף משם אלינו?

כאוהד מכבי, בוא נגיד שאני ממש לא אתנגד :).

אבל מבחינתו ? חייב לעוף מפו כמה שיותר מהר. עוד עונה בישראל תהיה בזבוז. טווח השיפור לשחקן מסוגו בליגה שלנו הוא מאוד מוגבל.

Link to comment
Share on other sites

לאהוד מכבי העונה זה להיות חולה מין, אתה מסיים לזיין אחת וכבר חושב על הבאה בתור. נתניה עוד לא התקלחה אחרי שקיבלנו מאיתנו רביעיה וכבר אנחנו מתחילים סקסטינג עם הפועל.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.