Jump to content

שאר הליגה מחזור 3


JacK

Recommended Posts

לא הבנתי מה הרעיון שכל קהל יושב בשני יציעים מנוגדים. זה יוצר צורך ל 4 חציצות במקום 2 ואני מניח שפוגע באווירה

עוד דוגמא למה זה לא מתקרב אפילו לדרבי התל אביבי, לכל קבוצה צריך להיות המקום שלה במגרש ולא משנה מי מארח, ולא משנה אם יש ביקוש או אין, השער הזה צריך להיות של הקבוצה המארחת גם אם לא יבוא אף אוהד רק לעשות דווקא ורע ליריב.

אם למשל היה מצב נתון דרבי בבלומפילד, ויש צפי שיבואו 1000 אוהדי מכבי לשער 8, ו5000 אוהדי הפועל לשער 8 (בהערכה לפני פתיחת מכירה), אתה רואה סרט שהשער יעבור להפועל? בחיים לא. חלק מדרבי זה לעשות דווקא ולעצבן את היריב השנוא.

בדרבים של חיפה אוהדי הפועל כל פעם יושבים בשער אחר כי הבעלים שלהם קמצן אחושקשוקה, מעדיף לחסוך ולא רוצה לשלם לעוד שער... הפעם כן כי היה ביקוש אבל תסתכל על דרבים קודמים יש שערים סגורים ורואים את זה בתקצירים, נראלך שיהיה דרבי או סתם משחק נגד רעננה עם שערים סגורים כי גולדהאר מתקמצן על לפתוח שער?

דוגמא נוספת זה האיש גדר והמיקרופון - נראלך שבדרבי שמכבי תארח יהיה יתרון להפועל בכריזה וכל המשחק תשמע את שער 5 באוזן? זין.

אבל אצלם זה דרבי חאווה אז לא אכפת להם...

שתי קבוצות מיותרות מהעיר הכי מיותרת שיש שרוצות להיות תל אביב, שמייצרות משחק כל כך משעמם עם חצאי מצבים שאני מעדיף לזפזפ ל2025 מרוב שזה גרוע...

Link to comment
Share on other sites

אבל הם היו מקום שני לא?

בטח מה, עם שערים בכל העיתונים וכתבות מפוצצות.

20+ הפרש מאיתנו, שני הפסדים והם מקום שישי ומטה.

הקטר הירוק עלק, שלא יגמר לעולם אמן.

Link to comment
Share on other sites

מרקו בלבול המאמן המהולל בשבעת המשחקים האחרונים: 2 ניצחונות, הפסד, 4 תיקו.

וזה גם לדעתי השיא שהוא מסוגל. סבבה אז אירגן קצת את הקבוצה וההגנה, מעבר לזה אין שם כלום. כתבתי על זה עוד לפני איזה שבועיים-שלושה כאן.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.