Jump to content

סיכום התיקו מול ב"ש בטרנר אחריי צפייה בש.ח | תחושת החמצה מהולה באופטימיות זהירה


Sawyer

Recommended Posts

המחזור השני בליגת העל מזמן לנו את משחק העונה. הפועל ב"ש האלופה בשלוש השנים האחרונות מול מכבי ת"א, האלופה בשלוש השנים שקדמו לה במשחק החשוב ביותר בכדורגל הישראלי בעשור האחרון.

שתי הקבוצות מגיעות אחריי הדחות מאירופה (אם כי רק אחת מהן שיחקה בחמישי האחרון) ובעוד ב"ש מציגה את ההרכב החזק ביותר שלה איביץ' מגיב בהרכב שמושפע מעייפות עם שחקנים כמו אצילי, עטר ודור מיכה בספסל כשצ'יקו וריקן מקבלים את ההזדמנות בהרכב. פיבן על חשבון טיבי שעלה לנו בהדחה מאירופה הפחיד אותי מאוד.

 

המשחק נפתח כראוי למשחק העונה, דקה רביעית אופאדו בפריצה גדולה וצ'יפ רוחב כדור לשכטר שלא מצליח להתחבר טוב לנגיחה ממצב טוב אבל הכדור שלו מגיע לסבוריט שמנסה בנגיעה מזווית לא קלה, הכדור שלו עף לשמיים. הצהובים נראים יותר טוב בפתיחת המשחק, דקה 17 גלזר מנסה בעיטה מ30 מטר הכדור שלו קופץ לפני הרוש וסוחט את הקרן. דקה 26 ובניגוד למתרחש במגרש, פריצה של ג'ון אוגו שעובר דרך הרכות של פיבן ומוצא את עצמו בריצה אל מול השער, שם גוף לשרן ייני שלא יכול להגיע ומסיים נהדר לפינה הקרובה, 1-0 ב"ש. השער נותן למארחים את הביטחון והם נכנסים גם כן למשחק, דקה 35 מליקסון באגף ימין עושה צחוק מהגנת מכבי ת"א אבל משחרר בעיטה חלשה לידיים של ראייקו. רק חצאי מצבים עד לשריקה למחצית.

 

מחצית שניה נפתחת במומנטום של המכבים מת"א, דקה 47 התקפה יפה של הצהובים נגמרת בבעיטה של דור פרץ מ20 מטר, הרוש קולט. דקה 52 כדור ארוך לאיתי שכטר שמוריד נהדר לגולסה שבועט פצצה בנגיעה, הכדור שלו הולך חזק ומתחת למשקוף אבל למרכז השער והרוש מצליח להדוף לקרן. רבע שעה בשליטה של הצהובים הופכת לשליטה מוחלטת עם כניסתם של עטר ומיכה, דקה 65 גלזר מוציא נהדר קדימה לשכטר שמעביר לפרץ ומקבל חזרה כדי למסור בנגיעה כדור עומק א-לה-מיכה לאייל גולסה שמול הרוש לא מתבלבל עוצר בנגיעה ובשניה שולח כדור שטוח לפינה הרחוקה ולרשת, 1-1 מוצדק. דקה 69 ב"ש עם התקפה נדירה בימין כשדפלקשן ברחבה משאיר את בן בסט לבד מ5 מטר, אבל עדן בקלאס האופייני רק לו מצליח להרים את הכדור מעל המשקוף של ראייקוביץ'. דקה 76 התקפה יפיפייה של מכבי ת"א מצד ימין לצד שמאל מסתיימת בבעיטה לא טובה של פרץ מ16 מטר מעל השער של הרוש. דקה 80 אלירן עטר מוצא את עצמו באגף שמאל מול מגן בודד ומשחרר בעיטה מ18 מטר הכדור שלו הולך חזק ולפינה אבל הרוש באינסטיקנט טוב הודף לקרן. דקה 86 שכטר מקבל את הכדור קצת אחריי מחצית המגרש, עובר בקלילות את צדק, חולף על עוד שחקן אדום ורץ עד הרחבה אבל הבעיטה שלו הולכת גבוה מעל השער. דקה 94 עוד חילוץ כדור גדול של גלזר ויציאה קדימה של עטר עם דור מיכה שבסלסלום מדהים חותך את הגנת ב"ש ומשאיר את עטר לבד מול הרוש אבל עטר מתבלבל ומועמד ומפספס את ההזדמנות להכריע את המשחק. 1-1 בסיום.

 

 

שופט: רע. (איך אוגו מסיים עוד משחק בלי אדום? כמה שריקות הפוכות אפשר לשרוק במשחק אחד? עוצר משחקים כשאין לו רשות במצבים שאסור לו. שופט חלש).

 

 

שחקנים:

ראייקו - לא יכל לעשות הרבה בשער, בסה"כ היה במשחק חיובי שני ברצף. מקווה מאוד שאנחנו לקראת תקופה טובה.

דסה - ממשיך לאכזב אותי, אמנם היה לא רע בהגנה ואכל פחות אבק ממליקסון משאר חבריו אבל לא נותן את האימפקט בהתקפה שאתה מצפה לו, שלא נדבר על ההרמות לשמיים שלו היום. אתה המגן הטוב בארץ, תראה את זה כבר.

שרן - עושה רושם שצריך לפתוח ליד יאיר בתקופה הקרובה, נכון שהוא לוקה בפס ובהוצאת ההתקפות אבל מחפה על זה במשחק זהיר וחכם. אנחנו משלמים על זה במהירות ביציאה קדימה אבל זה עדיף על התקפי הלם קרב, שבנתיים הוא משתדל להמנע מהם בניגוד לידידנו איתן.

פיבן - אשמה גדולה מאוד בשער, לא פשוט להרכיב ילד למשחק כזה. חוצמזה ניסה לעמוד בקצב של המשחק ונלחם. היו עוד כמה רגעים ששחקני התקפה של ב"ש חלפו על פניו.

סבוריט - מעולה, סולידי מאוד בהגנה, מצטרף מעולה בהתקפה, מאוד אינטליגנטי, מבצע פעולות איכותיות, סיפק כמה כדורים טובים לרחבה ופשוט מפתיע לטובה. רק שימשיך בכושר הזה ואנחנו סגורים בעמדה. (מה היה הקטע של הראבונה?)

גלזר - המצטיין במשחק, מנהל את מרכז המגרש מאחורה, דוחף קדימה במהירות. מגיע לכל מקום, חוטף מליון כדורים בכל הסגנונות כולל גליצ'ים מרהיבים שאחראיים למתפרצות (כמו זאת שהייתה צריכה לנצח לנו את המשחק). מגשים את כל מה שחלמתי ממנו בנוער.

פרץ - אני לא חושב שדור פרץ היה במשחק רע, נכון שהוא נתקע כמה פעמים היה לא אחראי ובעיקר אחריי הצהוב היה במוד של בין לקבל עוד אחד לבין לא לשלוח רגל בכלל. עדיין עושה עבודה טובה במרכז ברוב הדקות, שם גוף חזק לאוגו ונתן אימפקט בדיוק במקומות שבשגללם איביץ' הרכיב אותו

גולסה - מברוק על השער הנהדר ועל עוד משחק טוב. רץ בלי סוף, נלחם באומץ במרכז המגרש של ב"ש, הרוויח כדורים, דחף קדימה ומעל הכל.. רשם מספר. מכאן רק להמשיך ולטפס. חייב להתפוצץ העונה.

ריקן - משחק מאכזב מאוד לאבי ריקן שפשוט לא ראוי התקפית לעמדה הזאת כשיש שם שחקנים כמו מיכה אצילי ועטר על הספסל. לא מספיק מדוייק באיומים על השער, לא מספיק מדוייק בשאר הפעולות, לא נותן ערך יצירתי התקפי. לא העמדה שלו. (כל הכבוד על העבודה הטקטית)

צ'יקו - היה בעוד משחק פושר עם כמה הברקות לצד אכזבה מהיכולת שעוד לא מתפוצצות. נמנע מלשפוט אותו לפני שאיביץ' יתן לו לפתוח עם השחקנים הבכירים ולהשתלב איתם.

שכטר - נפלא, ממשיך בפתיחת העונה המעולה שלו. בישול פשוט מדהים לגולסה. סחיטת עבירות, לחץ על התקפת ב"ש, צירופים יפים עם שחקני ההתקפה. יופי איתי.

 

הכניסה של אלירן עטר ודור מיכה שינתה את המשחק לחלוטין, עטר איים על השער והיה חייב לסיים עם גול :(, דור מיכה שוב פעם נכנס וסוחף את מכבי, קבוצה אחרת איתו על המגרש, המאסטרו עם כדורים שלא קשורים לליגה שלנו. מדהים.

 

 

פיקנטריה:

- דחיית המשחק ברבע שעה

- סאגת הרוש החולצה והכרומוזום האבוד

- פירו..

- שער של גולסה (תראו מי כובשים בטרנר אצלנו..)

- אוהדי ב"ש מחזיקים את הדגל פרישה 3 שעות

- הפונט הזהב על חולצת החוץ

 

חייב למות:

באמת שבתכלס כמעט כולם שם. כל הקבוצה המגעילה, מבזבזת זמן, מתחזה, תופסת תראש לעצור את המשחק כל פעם שהקבוצה השניה במומנטום. אלופת העולם בגועל נפש. תמותו.

הרוש גם ממש חייב למות, זבל מסריח חוצפן ומגעיל.

 

 

קהל:

הייתי ממוקם קצת יותר גבוה משאני רגיל וקשה לי לשפוט את העידוד שהיה נראה לי לא ראוי למשחק העונה בסיטואציה ככ קריטית. הרבה דקות שהיה נשמע שמעט נרדמנו, שהחום והחשש(?) מוריד אותנו.

שמח שכן ידענו לסחוף את הקבוצה בדקות הטובות ולהשתיק את טרנר (שהיה עייף חלש ורפוי גם ככה היום). ראויה לציון גם התמיכה לראייקו בהתחלה ובכלל לשחקני מכבי בהובלת הארגון.

 

יוצאים לפגרה עם תחושה אופטימית

מקווה מאוד שנסגור את הפאזל עם עוד החתמה אולי שתיים בול ונצא לעונה הזאת כדי לחזור עם צלחת.

Link to comment
Share on other sites

דור פרץ היה בסדר יחסית ל50 50 היום. (הוא לא שיחק את האחורי) סגר את אוגו בהרבה מצבים ולא נתן לא לקבל כדור, בנוסף הוא גם יצא קדימה וניסה להכינס לרחבה כמה פעמים שזה יפה לדור.

 

אבי ריקן חלש, לא ברור לי למה עדיין הוא פה - מהר למכור

 

סבוריט פשוט כיף לראות אותו

 

שחר פיבן , טעות קריטית מאוד אבל עדיין אני בדעה שיש לנו פה אחלה בלם לעתיד. היו לו כמה סגירות יפות על בן סהר.

 

דסה, חלש חלש חלש, הוא פשוט לא מגן טוב עוברים אותו כמו מים, לא יוצא לסגירות טוב וההרמות שלו אוי ואבוי.

 

גולסה, אני לא מהחסידים שלו אבל סוף סוף הוא עושה משהו על המגרש, אני חושב שהרבה בזכות גלזר שהיה בעל בית במרכז הוריד מגולסה את הלחץ מאחור ואיפשר לו לצאת קדימה.

 

גלזר, פשוט וואו וואו וואו. יש לנו פה קשר אחורי שחייב להיות בהרכב כל משחק כל עוד הוא בריא.

שכטר, תענוג.

 

עטר ומיכה - פתיחת עונה טובה לשניים מקווה לראות אותם כמה שיותר - פעם לא סבלתי את מיכה, משהו בשאננות והרחרוחיות הזאת עיצבן אותי רצח אבל בנתיים מפתיחת העונה עוד באירופה הוא פתח נהדר.

Link to comment
Share on other sites

סאבוריט מדהים.

גלזר עוד יותר.

פרץ - פושר, אם יידע לעשות את המעבר הזה מקשר אחורי לקשר אמצע אנחנו יכולים להרוויח בטירוף.

גולסה - אני עדיין בהלם שהוא שם גול.

מיכה - אדיר.

שכטר - אדיר.

ריקן - לא קיים. לא הגנה, לא התקפה. יותר מזה, הוא הרבה פעמים מאבד כדור ברגעים קריטיים.

 

איביץ' - התגובות עליו מזכירות לי את התגובות על סוזה.

חסרי מושג פה (וברדיואים בכלל!!) לא מבינים למה הוא עושה רוטציה.

Link to comment
Share on other sites

תחשות החמצה גדולה. יכלנו לתת פה חתיכת אמירה לקראת המשך הליגה מול קבוצה חלשה אצלה בבית פעם שניה ברציפות. חבל שלא עלינו הכי חזק מלכתחילה כדי לסיים את הסיפור אבל יכלנו לסיים אותו עוד קודם. אם לא הטעות של פיבן ב"ש לא כובשים גם עוד שנתיים. מצד שני עבר חתיכת טבילת אש, במשחק חוץ נגד האלופה. מאמין שזה יעזור לו ללמוד לעתיד. חוץ מזה היה לו משחק לא רע.

אחלה פירו בהתחלה

ההחלטה לשיר את ה: מ-כ-ב-י בזמן שב"ש עם הפרישת דגל היא גאונית. בתוספת העיכוב בתחילת המשחק זה בכלל עזר לנו עם העידוד, היינו היחידים שעודדו בעוד שהארגון שלהם היה תקוע עם הפרישה ושאר האוהדים חצי מניפים פלקטים. לא שהם עודדו בשאר המשחק, באמת שחוץ מבגול שלהם הם היו שקטים לגמרי.

כך או כך, יוצאים לפגרה. אין יותר אירופה. אין יותר רוטציות, מעכשיו נכנסים בראבק בכל משחק בדרך לאליפות.

Link to comment
Share on other sites

נתחזק בשחקן או שניים? אם יגיע אחד זה נס.

אם לא ההרכב הרע של איביץ' גם היינו מנצחים.

לפיבן אסור היה לפתוח (אין לו מקום בסגל), ריקן לא שווה הרכב בסגל הנוכחי, דן גלזר יוצא מן הכלל.

איכשהו, סאבוריט השחקן הכי יציב במכבי מפתיחת העונה.

שרן כמו שרן תמיד אחרי כמה משחקים משיג את הקרדיט מהמאמן החדש, וראוי לכך. הבלם הראשון ללא ספק.

שכטר ענק, אבל אם הוא נפצע או חלילה יפצע אנחנו בבעיה ענקית.

Link to comment
Share on other sites

דור פרץ יחסית הפתיע בהתקפה אבל העמדה הקדמית הזאת שווה לו 2 צהובים בכל משחק כמו שראינו גם בעבר. בינתיים גלזר מפתיע ונראה יותר טוב ממנו בעמדה האחורית.

 

מכבי נראתה טוב מאוד תחילת מחצית ראשונה ומחצית שנייה, השתחררויות יפות במרכז מגרש ויציאה קדימה. אצילי במקום ריקן היה נותן לנו עוד יותר קטלניות.

Link to comment
Share on other sites

סבוריט - צר לי, אבל אני לא שותף לדעה הכללית. לטעמי היה אתמול סביר, בוודאי שלא מעבר. עדיין לוקה בחלוקת קרוסים ובהגנה נעזר לא מעט בחיפוי של ייני (עליו בנפרד בהרחבה).

ייני - הרבה שקט וביטחון נתן באגף שלו. כשמשחק הקישור נתקע, ידע לקחת את הכדור ולהוביל אותו. היה מאוד מעורב במשחק ואלמלא הופעה פסיכית של גלזר, בעיניי היה המצטיין.

פיבן - זה הצל״ש או הטר״ש האמיתי של איביץ׳. או שהטעות שלו תוריד לו את הביטחון ובשנים הקרובות יסתובב בקבוצות תחתית או שהמשחק הזה יחשל אותו להיות בלם בכיר אצלנו. בהיצע הבלמים הישראלים הוא יכול לבלוט. לזרוק אותו למשחק כזה קשה בהתחלה זה הימור.

דסה - יחסית למשחקים האחרונים, דסה נתן היום משחק טוב. עדיין לא הדסה שאנחנו זוכרים מהעונה שעברה, אבל היה נראה היום קצת יותר מחויב.

גלזר - אם ימשיך ביציבות ביכולת הנוכחית, הוא עוד ישאיר לאלברמן אבק.

ריקן - לא ממש מצא את עצמו במשחק, היה פושר ומטה. לדעתי, מתקשה קצת במשחקים מהסוג הזה ויכול לעזור יותר בפיצוח בונקרים מול קבוצות קטנות בזכות היכולת שלו לאיים בבעיטות מרחוק.

גולסה - ביום שהביאו את גולסה פינטזתי עליו שייתן משחקים כאלו. הגול בטרנר זה בונוס.

פרץ - לא התעלה היום, אבל היה מוקד כוח התקפית והגנתית. אם היה משייף קצת את הסיומת במסירה ובאיומים על השער היה יכול להיות מולחם לקישור שלנו.

אפואדו - נעלם ליותר מדי רגעים.

שכטר - מאלה שלא מגיעים לעבודה, אלא מגיעים לעבוד. יופי של בישול ובכלל מנהל את משחק ההתקפה. רק שיהיה בריא.

מיכה - היה נהדר. הסופרסאב האולטימטיבי.

עטר - כנראה שמה שנזכור מעטר במשחק זה הנפילה בדקה האחרונה.

איביץ׳ - גם במחצית הראשונה, לכאורה הפחות טובה, נראינו כמו קבוצה (משהו שיותר קשה היה להגיד במחצית הראשונה מול חיפה והנורווגים). נכון שבאר שבע נחלשה, אבל אם ככה אנחנו משחקים בטרנר ומאוכזבים מתיקו, אז אפשר לצאת לפגרה עם ראש מורם והרבה אופטימיות.

Link to comment
Share on other sites

הזוי לרשום את זה, אבל גרינפלד שפט די טוב היום. לא נפל להצגות של שחקני ב״ש ומליקסון בפרט (על פגיעת ראש חייב לעצור). לא שרק פנדל שצמד החריינים באולפן התחננו שישרוק. היה סבבה בסהכ

Link to comment
Share on other sites

עברנו את התקופה הזאת. חלק ממנה בהצלחה (4 נקודות בשני המחזורים הראשונים פלוס גמר גביע הטוטו) וחלק ממנה באכזבה (הדחה מאירופה). הבסיס שם ואני מאמין בשלד ובמאמן הרבה יותר ממה שהאמנתי בתחילת העונה. אני עדיין מודאג מאוד מהרכות בהגנה ומחוסר הקילריות בהתקפה. אני רוצה לראות את איביץ' מריץ הרכב שיאפשר לנו לדרוס. ההרתעה הזאת חסרה לנו ועלתה לנו בהרבה מאוד נקודות שהלכו לאיבוד בעונות החולפות.

 

באר שבע קבוצה דוחה. אלופה והכל אבל מנטליות של קבוצה של מוריניו (בונקרים, כל האמצעים כשרים כדי לנצח ורחוק מאוד מכדורגל סוחף ומרשים, בעיקר בלי וואקאמה). הייתה לנו הזדמנות לפרק אותם היום אבל בסך הכל תוצאה סבירה.

Link to comment
Share on other sites

גם אני חושב שסבוריט היה מתחת לרמתו אתמול. הוא לא שיחק את המשחק הרגיל שלו, הרבה פעמים, בעיקר במחצית הראשונה, ניסה להכנס לאמצע והתקשה להפיק משם משהו מעניין. אני רוצה לראות אותו יותר על הקו מרווח את המשחק. חוץ מזה אני מצפה משחקן ברמתו להתחיל לחלק כדורים לגולים ולהשפיע על התוצאה אבל זה עוד יגיע.

Link to comment
Share on other sites

אני חושב שהקהל היה מעולה קצת השתתקנו אחרי הגול (באופן טבעי), אבל חזרנו למחצית שניה מצויינת.

 

חייב להכנס לפיקנטריה השירה לאלירן אחרי הגול, כולם היו בטוחים שזה אלירן, עד שסופסוף הוא שם גול.

Link to comment
Share on other sites

עוד חייבת למות:

אלונה ברקת, הג'יחרית הזאת מנסה להדביק על מכבי את האשמה, הקנאה שלך והנסיון להפוך אותך למלכה לא יעבוד, מקסימום את נראית כמו מרגול צנעני ביום רע.

מנסה להלביש על מכבי את הקטע עם החולצה, מה לא ברור שלא מכבי קבעה את זה?

Link to comment
Share on other sites

אני גם חושב שהשופט היה סביר היום אפילו נתן צהוב לאוגו

 

עלינו עם הרכב מזלזל ואי אפשר לבוא בטענות

לא חולק עליך, אבל מהיציע היה נראה (לי בכל אופן) שזה אדום ישיר לאוגו, אני טועה?
Link to comment
Share on other sites

רק לי זה מפריע שאלונה באופן קבוע עולה לכר הדשא בתחילת משחקים ומתחילה בטקס חלוקת הכיפים הקבוע לצוות השופטים ולכל הקבוצה שלה? מה זה השיט הזה?

Link to comment
Share on other sites

רק לי זה מפריע שאלונה באופן קבוע עולה לכר הדשא בתחילת משחקים ומתחילה בטקס חלוקת הכיפים הקבוע לצוות השופטים ולכל הקבוצה שלה? מה זה השיט הזה?

 

וזה שהיא יורדת לדבר עם השופטים בחדר ההלבשה?

מה היה הולך פה אם גולדהאר עושה דבר כזה.

Link to comment
Share on other sites

גם אוגו שבא באיום לשופט בכל משחק

היה שם קטע שהם טענו שהיה פנדל והוא רץ בצורה מאיימת לשופט, מישהו צריך לעצור אותו הוא עבריין

הפאול שלו שווה אדום אם הוא היה עושה את זה דקה 80 .

Link to comment
Share on other sites

אף מילה על זה שהוא סימן לקהל שלנו אחרי הגול, כן? לא צריך תקדימים, זה צהוב (שני ואדום).

 

היציאה מהחניה אתמול הייתה הזוועתית בהיסטוריה. ואז עבודות בכביש בנוהל. הגעתי ב-1 הביתה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.