Jump to content

תאילנד לשבועיים בדצמבר


idan8

Recommended Posts

מאיה ביי מקום מבוקש בגלל שצילמו שם את הסרט "החוף". הוא היה סגור לשיקום לכמה חודשים, נפתח לפרק זמן קצר ונסגר לא מזמן לעוד חודשיים בערך של שיקום השמורה. ממה שהבנתי כשהיינו שם הוא אמור להיפתח מחדש בסוף אוקטובר (לא יודע מאיפה הביאו שנתייפ בכתבה).

החוף הזה נמצא בקופיפי-דון שזה אי קטן שנמצא מול קופיפי. מגיעים לשם רק במסגרת סיור איים או אם שוכרים taxi-boat. כרגע אפשר רק לעגון מול החוף אבל לא לרדת אליו בלי להסתכן בקנס גדול.

 

בינינו? אוברייטד. כשייפתח הוא יהיה חנוק בתיירים. עדיף למצוא חוף שקט על האי ולהינות ברגוע.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

היי חברים , טס ביום שלישי לחודש.

 

המסלול הוא - צ'אנג מיי(4ימים) , פאי(3ימים) , קופאנגן(5 ימים) , ריילי ביץ'(4ימים) וקופיפי (3 ימים).

 

בין לבין אנחנו נשאר בבנגקוק אצל אבא של בת זוג שלי.

 

הערות/המלצות?

Link to comment
Share on other sites

היי חברים , טס ביום שלישי לחודש.

 

המסלול הוא - צ'אנג מיי(4ימים) , פאי(3ימים) , קופאנגן(5 ימים) , ריילי ביץ'(4ימים) וקופיפי (3 ימים).

 

בין לבין אנחנו נשאר בבנגקוק אצל אבא של בת זוג שלי.

 

הערות/המלצות?

מצטט לך הודעה מהדיון המקביל...המסלול שלך לא שונה בהרבה משלנו, אז מוזמן לשאול בהתאם למה שעולה לך.

 

טוב, אז חלק מההמלצות פה היו מעולות, חלק לקחנו ממקומות אחרים, אבל היה לנו בסוף טיול שיצא בן זונה מבחינת זמן בכל מקום ומה לעשות. תודה לכולם.

 

הכי חשוב - לעולם, אבל לעולם אל תטוסו עם UKRAINE INTERNATIONAL AIRLINE. חברת תעופה שהשטן לא ברא ושעשתה הכל כדי לחרב לנו את הטיול. בהלוך למזלנו מרוב שהם דפקו את הלו"ז של עצמם בסוף העבירו אותנו לטוס להונג קונג עם קטאי המעולה (רמה אחרת של חברת תעופה) ומשם לבנקוק עם טאי (שהייתה גם אחלה). בחזור טסנו עם אותו אותו דגם מטוס 767 מבנקוק לקייב ומקייב לתל אביב. 10 וחצי שעות בלי מסכי טלוויזיה, בלי ארוחת ערב (טיסת יום מלאה מהבוקר עד הערב), וגם בטיסה מקייב לארץ בלי ארוחה. זאת לא חברת לואו קוסט, סתם חברה מסריחה. עדיף לקחת חמור וסוס אם צריך להגיע לאוקראינה ולא לטוס איתם.

 

ביום של הנחיתה המשכנו ישר לצ'אנג מאי ועשינו שם 5 לילות. ישנו ב-De chai The Colonial שהיה במיקום מושלם בין הנייט באזאר לעיר העתיקה, ברחוב צדדי ושקט. מלון 4 כוכבים מדהים. צ'אנג מאי עשינו פשוט יום מקדשים, ועוד חצאי ימים של אטרקציות (הלכנו לחוות טיפול בפילים שהייתה מעולה [KANTA], העדפנו את זה על רכיבה וכל הנלוות שלה), כן הלכתי בסוף על ה-Flight of the Gibbon, האשה פחות זרמה - אבל בזה הסתכמו ענייני האטרקציות אקסטרים שלנו. רק כשאתה מגיע לדרום אתה לומד להעריך את המחירים של הצפון (אנימבסוט שאת רוב הקניות עשינו בצפון) ואת האוכל הזול והעוד יותר טעים.

 

עשינו 4 לילות בפאי, לא הבנו למה כולם מדברים שהנסיעה לשם היא הקאות וצרחות. יש מצב שהכביש בין צ'אנג מאי לפאי תוקן או סודר, אבל היה בסך הכל רגוע וטוב (נסענו עם PREMPRACHAׂ). בפאי הסתדרנו עם מוניות וסגרנו מחירים כדי לנסוע ממקום למקום...ראיתי מספיק תרמילאים שעשו שטויות ותאונות קטנות עם האופנוע נודפקו לעצמם את הטיול (זוג ישראלים שהבעל לא שם לב וקיבל מכה מהאגזוז ופתח לעצמו את כל הבוהן...הם הביאו ציוד צלילה מהארץ שהם כבר לא השתמשו בו כי הוא התחיל טיפול אנטיובטיקה לעשרה ימים מהחשש מזיהום), לא נראה לי רעיון טוב לבחון את היכולות שלי עם 0 נסיון דווקא שם...מה שכן, הוצאנו את המירב מהמקום והיינו כמעט בכל נקודות הטבע הטובות (ברור שעם אופנוע אפשר לעשות יותר עצירות במקומות פחות שגרתיים...חייתי עם ההחלטההזאת בשלום). השקט של פאי זה עולם אחר, ועצוב לחשוב שבעוד 10 שנים המקום הזה יהיה בטח מפלצת תיירות יותר גדולה ממה שהוא כבר נהיה בשנים האחרונות.

 

חזרנו לצ'אנג ומאי ומשם טיסה לקראבי (טסנו בטיסות פנים פעמיים עם Bangkok Airways ופעם אחת עם AIR ASIA. בנקוק הייתה טובה יותר באובראול, אבל שתיהן סיפקו את הסחורה והיו ממש בסדר וללא עיכובים). עשינו שם רק לילה באו-נאנג במלון 3 כוכבים שכנראה לקח את הרעיון מב"ש, כי הוא לא יותר מכוכב אחד (Aonang Sunset Hotel). על הבוקר הפלגנו לריילי ביץ'. מבחינתנו ריילי היה השיא של הטיול. עזבו שממש נהנו מהחצי אי, השקט היחסי שהיה בחוף המערבי היה פשוט ליגה, ודווקא בחוף הדרומי יותר עם המערה לא נשארנו לדקה כי כל התיירים התנקזו לשם, ויש שם רצועת חוף של מטר על מטר....ככה שיצא שבמערבי יכלנו לרבוץ בכיף. מעבר לזה, היינו במלון 4 כוכבים שהיה פשוט מושלם (בהכל). בדיעבד הצטערנו שלקחנו רק 3 לילות והיינו נשארים בכיף עוד 2, אבל היינו כבר מכורטסים להמשך. השם של המלון בכל מקרה Bhu Nga Thani והוא נמצא בצד המזרחי ממש ליד המזח. הבריכה שם מדהימה, הרבה יותר שקט מבצד המערבי וזה במרחק הליכה של באמת 5 דקות מהצד השני, ככה שהשקט והשלווה עם השירות הטוב בעיני שווים את זה. מי שבקטע - הספא שלהם, שהוא לא זול ביחס לתאילנד, היה הכי טוב שהיינו בו בטיול. שווה להשקיע עוד 50-100 שקל ולהתפנק שם.

 

המשכנו במעבורת לקופיפי, למה שהיה ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד. ישנו 5 לילות ב-Holiday Inn שנמצא ממש בצפון האי (30-35 דקות בסירת longtail מהמזח הראשי). מצד אחד יש למלון רצועת חוף בתולית עצומה פרטית לחלוטין (משהו כמו 200-250 מטר). היינו בטח איזה 150-200 איש במלון, אבל רוב הזמן כשבחרנו לעצמנו פינה בחוף עם ערסל וכסאות - היינו לבד או כמעט לבד. בקטע הזה אני חושב שאין להם מתחרים. היו להם בריכות משוגעות (בריכה עם תצפית לשקיעה מדהימה) ואחלה ארוחת בוקר. אבל פה זה הסתכם. השירות שם היה פח, בגלל הבידוד שלהם אז מיעוט המסעדות של המלון ומסביב (יש איזה 4-5) פשוט עושות מונופול עם מחירים מגוכחים, הספא שלהם היה פח, חברת ההפלגות שיש לה מונופול במלון הייתה די מעפנה....בקיצור, כל המסביב היה כושל. אז יצא שנהננו, אבל לא הייתי ממליץ למישהו להישאר במלון הזה יותר מלילה או שניים. אם רוצים לחוות את קופיפי עד הסוף מכל הכיוונים, הייתי מציע לקחת 2 לילות במלון הזה ועוד לילה או שתיים במלוןבמרכז האי, ומשם לצאת לאטרקציות/צלילות/וואטאבר.

 

בנקוק מבחינתנו הייתה פח אשפה אחד גדול. היינו 3 לילות במלון ממש במרכז של המרכז של העיר (Mercure Bangkok Siam), שנמצא על ה-national stadium ויושב על כל הקניונים הגדולים).זה היה נח לקניות, היה נוף יפה מהקומה ה-23, אבל נחנקנו מהצפיפות של העיר ומהפיח בכל מקום. ארמון המלך זה אוברייטד אחד גדול, הבודהה השוכב היה נחמד (אבל אחרי 5-6 מקדשים בצפון, שהם הרבה יותר אותנטיים - זה הרגיש מיותר) ועשינו גם סיבוב בצ'איינה טאון שהיה נחמד אלמלא היה 49 מעלות בצל. קולינרית הלכנו להתפנק במסעדת שף שהוזכרה במדריך מישלן האחרון (20 כוכבים חולקו, הם היו על הסף) - Blue Elephant. הלכנו על ה-chef menu שכלל משהו כמו 9-10 מנות, קוקטיילים ויין, יצאנו ב-600 שקל כולל טיפ, שזה יקר ברמת התאילנד - אבל מחיר סביר למסעדת שף טובה (מאוד!). אכלנו גם במסעדה של ג'יימי אוליבר (Jamie's Italian) שנמצא בסיאם סנטר. היה ממש נחמד, טעים, אבל לא עפנו. סוג של שגב אקספרס למתקדמים.

Link to comment
Share on other sites

החישוב של הכסף תלוי איפה תהיה...הצפון זול משמעותית מהדרום, ואם אתה מתכנן התכלבות בהוסטלים או מלון (שזה ממש לא יקר ברמה הכללית).

Link to comment
Share on other sites

החישוב של הכסף תלוי איפה תהיה...הצפון זול משמעותית מהדרום, ואם אתה מתכנן התכלבות בהוסטלים או מלון (שזה ממש לא יקר ברמה הכללית).

 

בנגקוק,קוסומוי,קראבי ופאטייה

Link to comment
Share on other sites

תשלח למייל למשרד הזנות התאילנדי, אין להם מספיק כח אדם בשבילך....

 

אוכל זה נניח 50-80 ליום בגג של הגג אם לא התפנקת במשהו יוקרתי. אטרקציות אם תעשה זה סביב ה-100-200₪ לאחת. תחב"צ לא נורא יקרה. אלכוהול זה מחירים קצת יותר זולים מהארץ אבל לא בטירוף. מלונות/טיסות תחשב לבד.

Link to comment
Share on other sites

תשלח למייל למשרד הזנות התאילנדי, אין להם מספיק כח אדם בשבילך....

 

אוכל זה נניח 50-70₪ ליום בגג של הגג אם לא התפנקת במשהו יוקרתי. אטרקציות אם תעשה זה סביב ה-100-200₪ לאחת. תחב"צ לא נורא יקרה. אלכוהול זה מחירים קצת יותר זולים מהארץ אבל לא בטירוף. מלונות/טיסות תחשב לבד.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן טיסות סגרתי כבר,מלנות לא הכי מפואר אבל לא התכלבות באמצע כזה....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.