Jump to content

סיכום הניצחון על הפועל בחצי גמר טוטו אחריי צפייה בש.ח | רבעייה בהרכב שני לכבוד החזרה


Sawyer

Recommended Posts

חצי גמר גביע הטוטו מחזיר אלינו את הדרבי התל אביבי הגדול אחריי שנת העדרות של הפועל מהליגה הראשונה (חח). זה אמנם חצי הגמר אבל דרבי זה דרבי ואנחנו חייבים לנצח את כולם.

מכבי ת"א בלו"ז פתיחת עונה צפוף ואכזרי הכריחה את איביץ' להעלות הרכב משני שנותן הזדמנות לצעירים כמו יונתן כהן, שחר פיבן, מאור קנדיל ודן גלזר להוכיח את עצמם במשחק הדרבי אל מול ההרכב הראשון של העולה החדשה הפועל ת"א.

 

המשחק נפתח בסערה כשכבר בדקה הראשונה למשחק שכטר מכניס כדור מוקפץ לשוינפלד שמשתלט נהדר בין שלושה שחקנים אבל מ17 מטרים בועט חלש לידיים של ינקו. המשחק מתחמם כשרואים בבירור שהאדומים באו להרביץ. דקה 12 בעיטה חופשית של יוני מ25 מטר הולכת גבוה מעל השער של ינקו. דקה 25 מתפרצת מפתיעה להפועל עם זיקרי שדוהר באגף ימין ומכניס כדור מעולה לעאבד שבועט בנגיעה כדור לפינה הרחוקה, 1-0 מפתיע הפועל ת"א. השער לא שינה את המגמה ומהר מאוד הצהובים חזרו לחפש את השער המיוחל. דקה 35 בעיטה חופשית למכבי ת"א אחריי הכשלה על שכטר מטר מהרחבה. יונתן כהן משחרר כדור חד שמסתובב מעט לחיבור הקרוב של ינקו, 1-1 מוצדק. דקה 39 פרנסמן מרים כדור מאגף שמאל זיקרי רוכב על שרן ומצליח לנגוח את הכדור אבל הוא לא קרוב אל השער. דקה 40 גולסה לוקח כדור בקו מחצית המגרש ודוהר עם שחקן עליו עד שמגיע 20 מטרים מהשער שם גוטליב קוצר אותו (ולא מקבל אדום). יוני כהן שוב פעם מנסה בעיטה חזקה לאותה פינה אבל הפעם ינקו מגיב מצויין ומצליח בקצות אצבעותיו להדוף לקרן. דקה 44 התקפה יפה של מכבי כששכטר מקפיץ ברחבה לשוינפלד שעוצר על החזה וממשיך בהקפצה לריקן שקוטף את הכדור מהאוויר בבעיטה אבל הסטה של שחקן הפועל מסיטה את הכדור לקרן.

 

גם המחצית שניה נפתחת עם מצב לצהובים כשהרמה טובה של קנדיל נהדפת אצל ינקו עד לגלזר שבנגיעה בועט כדור שטוח וחזק אבל למרכז השער וינקו קולט. דקה 49 רמזי ספורי מנסה בעיטה מ15 מטר תחת שמירה הכדור שלו הולך מחוץ למסגרת. דקה 53 יונתן כהן מרים כדור שעובר מעל השחקנים ברחבה ומגיע לצד השני לקנדיל שעוצר את הכדור מטעה לרגל שמאל ובועט כדור טוב שמפספס את המסגרת רק במעט. הדקות חולפות והצהובים משתלטים על המגרש. דקה 58 צ'יקו יוצא למבצע באגף ימין עובר את השומר שלו ומעביר רוחב טוב אבל רגל אדומה מצליחה להרחיק לקרן שננגחת הרחק עד לשחר פיבן שמ30 מטר בועט כדור חזק שפוגע בפירסמן מבלבל את ינקו שמצליח רק ללטף את הכדור בדרך לרשת, 2-1 מכבי ת"א. הצהובים לוחצים על הדוושה לקריאות ה"עוד" מהקהל. דקה 64 הרחקה רעה של הגנת הפועל שמגלגלת את הכדור לשוינפלד שממהר למסור לצ'יקו שחודר לרחבה ותחת השמירה משחרר בעיטה שטוחה ולא מספיק טובה שמפספס את המסגרת. דקה 65 התקפה מעולה של הצהובים נגמרת בהכשלה של צ'יקו אופאדו. יונתן כהן לוקח את הפנדל ובועט אותו מושלם לפינה השמאלית ובכך משלים צמד בדרבי וקובע 3-1 מכבי ת"א. GameOver. הצהובים ממשיכים לשלוט בקצב גם אחריי השער השלישי ועונים להפועל בחצאי מצבים במתפרצות בכל פעם שהם מנסים לעלות קדימה. דקה 82 צ'יקו אופאודו משתלט על כדור מאחורי החצי על שחקן דוהר קדימה מוסר כדור נהדר לדור מיכה שמחזיר לו בנגיעה ומול ינקו צ'יקו לא מתבלבל ושולח את הכדור לרשת, 4-1 מדהים למכבי ת"א. דקה 84 הייתה לדמארי עוד הזדמנות לכבוש כשהוא מקבל כדור טוב ברחבה ומשחרר בעיטה חדה אבל ראייקו באינסטיקנט טוב הודף לקרן. עד הסיום הרבה אולה ורגעים שמחים, 4-1 משפיל בסיום על הזונה שלנו.

 

שופט: רע- (פשוט לא שלט במשחק, לא שלף צהובים חובה ואדום חובה כנגזרת אליהם. מוציא צהובים לבקשת דמארי, שני אדומים 100% לגוטליב. גם פירסמן יכל לצבור אדום. הרחמים על הפועל בסוף. אפס. תמות.)

 

 

שחקנים:

ראייקו - לא אשם בגול אם כי הייתי שמח אם היה מזנק, הצלה טובה מול הפועל לא איימו עלינו היום הוא שיחק באופן בטוח למדי.

קנדיל - אם הוא מיועד להיות מגן מחליף אז שיחקנו אותה, יש לו טעויות בהגנה שצריך לעבוד עליהן ויש לו עוד מה ללמוד בהתקפה כדי להיות אלי דסה, אבל הוא בכיוון חיובי מאוד, מרים כדורים מצויין.

פיבן - אחד מהמועמדים לשחקן המשחק, עזבו את הגול (מברוק ילד!!), משחק הקרבה נהדר, ראשון לכל כדור, עוצר את ההתקפות של הפועל אחת אחריי השניה. אלגנטי עם הכדור, משחרר חכם יחסית. לא היה חף מטעויות אבל מעודד מאוד.

יאיר - משחק סולידי ליאיר, היו לו כמה פסים קדימה מעולים לצד 2-3 פסים רעים מאוד. בהגנה התמודד עם התקפת הפועל בצורה טובה, לא היה מורגש מאוד.

שרן - משחק רע נוסף לשרן שפשוט מוכיח שמחליף לעמדת המגן הוא לא משהו. צריך להשתפר כדי שיהיה יוכל לכסות חורים כשנצטרך (ונצטרך..)

גלזר - משחק מצויין לדן שפשוט שיחק בקצב אחר, חטף מליון כדורים, היה מאוד אגרסיבי במגרש ושלט בדומיננטיות. הניע את הכדור בצורה מהירה וחכמה לאורך כל המשחק ופשוט רשם הופעה טובה, יופי ילד.

גולסה - משחק מעולה לגולסה שגם חטף כדורים גם התחמק מרגלי שחקני הפועל כשדחף קדימה וכשלא הצליח להתחמק סחט כדורים חופשיים מצויינים. משחק טוב של גולסה שכוסח כל המשחק.

ריקן/ברסקי - משחק לא טוב של ריקן, מאוד מפוזר, מאוד לא מדוייק. לפחות דחף קדימה | אחת הסיבות למחצית השניה היותר טובה, אמנם לא הבריק אבל הוא ניווט את המשחק באופן טוב, שיחק אגרסיבי במשחק ורשם כמה נגיעות יפות.

כהן - אני אפתיע כאן ואגיד שאני לא חושב שהיה לו מהלך גדול, מלבד איזה הרמה וחצי טובות הוא לא תפקד בצורה מיטבית במשחק החיי. במצבים החופשיים - ואוו. קרנות, הרמות, הפנדל ומעל כולם הבעיטות החופשיות לשער. צמד ענק, שמח שנכנס לעונה.

שכטר - עוד משחק חיובי לשכטר, מסר, ניסה לאיים על השער, נפל כשצריך. היה נוכח במשחק של מכבי וזאת תכונה שמאוד חשובה לנו.

שוינפלד - רץ התאמץ בלה בלה, זה לא שחקן שאמור לקבל דקות במשחקים משמעותיים. אפילו בגביע הטוטו הייתי מעדיף אותו מהספסל אבל נו, שיהנה מהדקות שלו..

 

איביץ' עם עוד משחק מרשים מבחינת ניהול משחק, החילוף במחצית בא בדיוק במקום ושאר החילופים סגרו את הסיפור, ממשיך להתרשם ממנו לחיוב. וצ'יקו? היידה צ'יקו! איזה כיף. גם מיכה היה מצויין בדקות ששיחק.

 

 

פיקנטריה:

- טקסים לזכרם של יונה פוקס וגברי לוי

- קליפ עם שערים על הפועל לפני המשחק

- שי סידי מברך את העולה הטריה הפועל

- "וואלק אתם קטנים בשבילי"

- מכבי חוזרת ממהפך משחק שני ברצף.

- צ'יקו עם שער בכורה במכבי (ואיזה שער)

- צמד ליונתן כהן

- חגיגות השערים

- משחק דרבי עשירי ללא הפסד

 

חייב למות:

שלמה שרף - חלאס, תחנק כבר. דיי. מתי זה כבר יקרה? לא מבין!! כמה עוד נשאר איתו כמהההההההה

אחמד עאבד, עידן כהן, גוטליב, הכושי, המכוער וההוא שאני לא יודע איך קוראים לו - איכסה, הפועל חזרה. הכי מגעילה שיש, פאולים מסריחים, הצגות, בכי. איכסה. אפס כדורגל. תמותו.

 

 

קהל:

אווירה של דרבי טוטו אחריי שנה וחצי, היה חשמל. אמנם לא ההרגשה של דרבי ליגה אמיתי, אבל כבר מהרגע הראשון שנכנסתי הטירוף היכה.

מחצית ראשונה עם מעט קפיאות דרבי ועידוד חסר טירוף הדרוש התחלפה במחצית שניה נפלאה עם פיקים אדירים ורגעים שיכנסו אלינו לזיכורן. השירה על הפועל בסיום הייתה אדירה, העוד עוד, אולה, החגיגות בסיום. פשוט כיף.

 

אנחנו נמצאים באמצע בליץ של משחקים חשובים עכשיו, התחנה הבאה היא נורבגיה. משחק סופר חשוב על העונה האירופית.

שיהיה לנו בהצלחה :)

Link to comment
Share on other sites

תמיד כיף ונחמד לנצח דרבי, אבל לא צריך לצאת מפרופורציות לאופוריה (כמו היום) או לביקורות רבות כמו שהיו כמעט אחרי כל הופעה באירופה. כי סה״כ פגשנו יריבה סבירה שהייתה שווה לנו במחצית הראשונה.

המשחקים החשובים באמת לפנינו.

לוקח מהמשחק הזה את הדומיננטיות של גולסה במרכז, הקבוצתיות של שכטר, הכניסה לקצב של צ'יקו ואת גלזר, שהוא אופציה טובה מהספסל.

קשה לי להתרשם מפיבן ויונתן כהן (ראיתי אותו לא מעט בבני יהודה), לא החזקתי מהם וגם היום לא ראיתי משהו מיוחד במשחק השוטף (להוציא גולים נהדרים), אבל מקווה שאני טועה ונרוויח מהם בעתיד.

Link to comment
Share on other sites

כמה התגעגעתי לנבלות האלה... עכשיו שיחזרו לליגה הלאומית.

לפני המשחק היה פשוט טירוף הרגשתי בתחילת משחק כאילו אני כבר בסוף מחצית שנייה מבחינת האנרגיות שהוצאתי אבל זה חזר במהרה.

לגבי השחקנים:

-ראיקו - נתן הצלה יפה שאר המשחק לא כזה הורגש.

פיבן - נתן משחק הגנה טוב מאוד התלהבתי מאוד הלוואי שימשיך ככה לא רק מול השחקנים שאלוהים יודע מאיפה הפועל הביאו.

קנדיל - היה במשחק פושר יחסית אבל בסדר משחק ראשון בדרבי כשהוא צריך לשרוף את כל האגף זה מובן.

גלזר - פשוט בולדוג בקטע אחר אני מוכן להישבע שכל פעם שגלזר רץ לשחקן של הפעל ,השחקן פשוט ניסה להיפטר מהכדור כמה שיותר מהר.

ברסקי - כיף לראות שהוא דוחף את המשחק קדימה שינוי גדול לעומת ריקן

מיכה - עלה בטירוף והראה מנהיגות שזה יפה לראות

יוני - למרות 2 הגולים אני מאוכזב. חשבתי שאקבל שחקן שפורץ באגף ועובר שחקנים. בפועל היה נראה איטי ולא הצליח לעבור כל כך את השחקן שמולו אבל המצבים הנייחים היו טובים.

ציקו - אחלה גול כיף שיש שחקן מהיר.

שכטר - לא צריך להרחיב הרבה פשוט שימשיך ככה.

שופט - בן זונה גדול,גם הרס את הקרן שיכלה להיגמר ב 5.

 

 

חזרתי הביתה גמור מהמשחק הזה פשוט בלי כוח לזוז.

תודה לך מכבי על הצגה.

תודה לכל הנוער שלנו שניצח הרכב ראשון של קבוצה בליגת על והוכיח כמה הנוער שלנו חזק.

תודה לקהל שהיה בטירוף

Link to comment
Share on other sites

לוקח מהמשחק הזה את הדומיננטיות של גולסה במרכז, הקבוצתיות של שכטר, הכניסה לקצב של צ'יקו ואת גלזר, שהוא אופציה טובה מהספסל.

קשה לי להתרשם מפיבן ויונתן כהן (ראיתי אותו לא מעט בבני יהודה), לא החזקתי מהם וגם היום לא ראיתי משהו מיוחד במשחק השוטף (להוציא גולים נהדרים), אבל מקווה שאני טועה ונרוויח מהם בעתיד.

גלזר יופי של אלטרנטיבה לפרץ.

מעניין איך יפתח איביץ׳ בנורבגיה, גולסה או ברסקי. לדעתי גולסה חשוב יותר במשחק חוץ.

Link to comment
Share on other sites

המשחק הזה הפתיע אותי. בבוקר לאמרתי עצמי איזה נאחס, יש רק מה להפסיד היום, לא תיארתי לעצמי שההרכב השני יצליח לתת להם רביעייה בכזו קלילות.

שחקנים:

פיבן- לא שותף להתלהבות ממנו. לא שהיה לו משחק רע, אבל גם לא יוצא דופן. היו שניים-שלושה מצבים שלא הסתדר עם שחקני ההתקפה של הפועל, בעיקר בהתחלה אחרי הצהוב עם דמארי. לקראת הסוף נראה יותר טוב.

שרן - משחק זוועתי. להגנתו יאמר ששיחק בעמדה שלא מחמיאה לו.

גלזר - יופי ילד.

גולסה - היה מאוד מעורב ואנרגטי. חילץ לא מעט ושלט באמצע, עדיין חסרה לי תרומה התקפית ממנו. הייתה הזדמנות שיכל להשאיר את שכטר בכדור פשוט מול שוער ולא עשה את זה.

ריקן - אלוהים ישמור. היה נגדנו.

יוני כהן - שיחק על תקן זוהר בבית"ר. אפס תרומה למשחק השוטף, כל מצב נייח בומבה.

שכטר - מת עליו. כמו שאמרו פה בנושאים אחרים, פניני של הכדורגל.

שוינפלד - אח על מלא. מדהים אותי איך הוא ממשיך להילחם ולרוץ ולריב ולנסות, וכל זה שהוא לא מצליח להגיע למצב אחד בהתקפה במשך משחקים שלמים. בד"כ חלוצים במצבו מתייאשים ולא עושים כלום. לפעמים זה נראה לי כאילו לקחו מהיציע איזה אוהד שרוף שהוא 1.90 ובכושר טוב, זה תקף גם להתלהבות וגם ליכולת.

ברסקי - שוב נכנס והשתלט על המשחק.

צ'יקו - מוקדם להתלהב, אני מקווה שנראה ממנו בהמשך את הדברים שראיתי היום: פרגון (בטח ביחס לווינגרים האחרים בסגל), צעד ראשון מהיר, אחד על אחד שמבטל שחקני הגנה והיכולת להוביל מתפרצת בריצה עם כדור. לדעתי היחיד בכל הסגל שמסוגל. אולי גם חוזז.

 

סה"כ אחלה דרבי ואחלה תוצאה. בהתחלה אמרתי שאני לא מאמין שאני הולך לעבור את ההגעה המסוייטת לנתניה בשביל גביע הטוטו, אבל וואלה היה שווה.

מבט להמשך, אי אפשר להסיק יותר מדי. הפועל קבוצה מאוד חלשה, הגנה וקישור של ליגה לאומית עם התקפה שמגרדת פלייאוף עליון. היום גם היה נראה שאין להם כושר ל-90 דקות. אני מקווה מאוד שלא בזבזנו את הדרבי עם התוצאה הגבוהה על גביע הטוטו. קשה לי להאמין שכשנפגוש אותם בליגה הם יהיו כאלה נרפים.

Link to comment
Share on other sites

מיכה היה תענוג ובדקות ששיחק הוא היה הטוב על המגרש לדעתי.

שבר את משחק הלחץ של הפועל בדקות שהם ניסו לפרק ולצאת לבלב, עשה מה שהוא רוצה מול האין קישור שלהם, וקבלת ההחלטות שלו הייתה מושלמת.

ה-"אובר פרגון" שמיוחס לו מדי פעם, הוא בדיוק הסיבה לכך שבמקום לדהור לשער ולנסות לצאת גיבור כמו ש-99% מהשחקנים בליגה היו עושים,

הוא מפרגן לצ'יקו ומסדר לנו עוד 4 על הנבלות.

בשקט בשקט הוא מתבלט ומתעלל בהפועל באופן קבוע מאז עונת אוסקר.

Link to comment
Share on other sites

מיכה היה תענוג ובדקות ששיחק הוא היה הטוב על המגרש לדעתי.

שבר פעם אחרי פעם את משחק הלחץ של הפועל בדקות שהם ניסו לפרק ולצאת לבלב, עשה מה שהוא רוצה מול האין קישור שלהם, וקבלת ההחלטות שלו הייתה מושלמת.

ה-"אובר פרגון" שמיוחס לו מדי פעם, ולעיתים בצדק, הוא בדיוק הסיבה לכך שבמקום לדהור לשער ולנסות לצאת גיבור כמו ש-99% מהשחקנים בליגה היו עושים,

הוא מפרגן לצ'יקו ומסדר לנו עוד 4 על הנבלות.

בשקט בשקט הוא מתבלט ומתעלל בהפועל באופן קבוע מאז עונת אוסקר.

עכשיו רק לתת את זה העונה מול קבוצה שהיא לא הפועל..

רק אידיוט לא מבין שיש לו את זה, אבל יאללה זה היה הסיפתח מצפה בחמישי להמשך ישיר.

Link to comment
Share on other sites

על סמך מה?(לא מזלזל, ברצינות שואל)

הטיפול בכדור, אמנם הוא מאוד זריז עם צעד ראשון נהדר, אבל נראה קצת מפוזר.

הוא יכול להיות טוב לליגה לדעתי אבל לא מעל.

כמובן שקשה לדעת, מהנגיעות הראשונות של רובן מיקאל וסושיץ' ראיתי המון. הלוואי שיהיה כמו טל בן חיים, זה מעל ומעבר.

Link to comment
Share on other sites

הטיפול בכדור, אמנם הוא מאוד זריז עם צעד ראשון נהדר, אבל נראה קצת מפוזר.

הוא יכול להיות טוב לליגה לדעתי אבל לא מעל.

כמובן שקשה לדעת, מהנגיעות הראשונות של רובן מיקאל וסושיץ' ראיתי המון. הלוואי שיהיה כמו טל בן חיים, זה מעל ומעבר.

 

הוא חלוד מאוד וגם לא כשיר ב100 אחוז, רואים את זה בבירור, כשהוא יהיה כשיר לגמרי וישתפשף כמה משחקים ברצף אני מניח שנראה פעולות מהירות ומדוייקות יותר.

מזכיר קצת את השחקן מק"ש שכולם מתלהבים ממנו.

Link to comment
Share on other sites

מיכה היה תענוג ובדקות ששיחק הוא היה הטוב על המגרש לדעתי.

שבר את משחק הלחץ של הפועל בדקות שהם ניסו לפרק ולצאת לבלב, עשה מה שהוא רוצה מול האין קישור שלהם, וקבלת ההחלטות שלו הייתה מושלמת.

ה-"אובר פרגון" שמיוחס לו מדי פעם, הוא בדיוק הסיבה לכך שבמקום לדהור לשער ולנסות לצאת גיבור כמו ש-99% מהשחקנים בליגה היו עושים,

הוא מפרגן לצ'יקו ומסדר לנו עוד 4 על הנבלות.

בשקט בשקט הוא מתבלט ומתעלל בהפועל באופן קבוע מאז עונת אוסקר.

הוא היה פשוט 2 רמות מעל כל הפועל מהרגע שנכנס.

Link to comment
Share on other sites

הטיפול בכדור, אמנם הוא מאוד זריז עם צעד ראשון נהדר, אבל נראה קצת מפוזר.

הוא יכול להיות טוב לליגה לדעתי אבל לא מעל.

כמובן שקשה לדעת, מהנגיעות הראשונות של רובן מיקאל וסושיץ' ראיתי המון. הלוואי שיהיה כמו טל בן חיים, זה מעל ומעבר.

אי אפשר לקבוע את מה שאתה אומר אחרי 30 דקות של משחק, בטח כשרואים שהשחקן עוד לא ב-100% כושר משחק.
Link to comment
Share on other sites

מיכה היה תענוג ובדקות ששיחק הוא היה הטוב על המגרש לדעתי.

שבר את משחק הלחץ של הפועל בדקות שהם ניסו לפרק ולצאת לבלב, עשה מה שהוא רוצה מול האין קישור שלהם, וקבלת ההחלטות שלו הייתה מושלמת.

ה-"אובר פרגון" שמיוחס לו מדי פעם, הוא בדיוק הסיבה לכך שבמקום לדהור לשער ולנסות לצאת גיבור כמו ש-99% מהשחקנים בליגה היו עושים,

הוא מפרגן לצ'יקו ומסדר לנו עוד 4 על הנבלות.

בשקט בשקט הוא מתבלט ומתעלל בהפועל באופן קבוע מאז עונת אוסקר.

מדויק, התעלל בכל שחקני הפועל בקלילות יפהפיה. זה היה כמו להתבונן באישה יפה נכנסת למקום שמלא גברים וגורמת להם לרצות להכניס אותה לחמישייה הפותחת של המחשבות שלהם בלילות כשהם בודדים. זאת ההקבלה לעוצמה השקטה שהייתה לו שם. הרגיש לי כאילו אני בפיפ״א, מוביל 4-0 ופשוט לוקח את רביו או וראטי וכל שנייה משתמש בכפתור של הג׳וקי ומתעלל ביריב שמגיע מירדן או ערב הסעודית.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.