Jump to content

חצי גמר הפיינל-פור הישראלי - דרבי ביד-אליהו


דקסטר

Recommended Posts

הבעיה שלנו היום זה הגייט שאני מאוד מכבד ומעריך אבל הם פשוט לא יודעים להרים עידוד.

 

נקווה שניתן פייט להפועל ביציעים.

זאת הבעיה האחרונה שלנו היום. יהיה בסדר, אתה בא?
Link to comment
Share on other sites

אם מחר מכבי חיפה תתפרק וקבוצת אנשים שלא אוהדי חיפה תקנה את זכויות השם, ותשנה את שם הקבוצה שלהם למכבי חיפה, הם מכבי חיפה? אפילו אם אוהדי חיפה לא לוקחים בזה חלק?

 

הפועל ת"א מתה בלי אוהדים. הפועל אוסישקין אף פעם לא היתה הפועל ת"א, בדיוק כמו שקטמון היא לא הפועל ירושלים. ההבדל הוא שלירושלים יש עדיין אוהדים נאמנים, להפועל ת"א לא היו. אם הפועל ירושלים תתפרק ואוהדי קטמון יקנו את השם וישנו את השם שלהם, הם באמת יהיו הפועל ירושלים פתאום? אם מכבי חיפה תתפרק מחר ועירוני נשר תקנה את הזכויות, נשנא את נשר? לא, כי הם לא מכבי חיפה.

 

מה שנשחק נגדו היום הוא לא הפועל ת"א. אנחנו שונאים אותם כי הם אותם אנשים ששנאנו פעם, ושהמשיכו לשנוא אותנו גם אחרי שהפסיקו לאהוד את הפועל ת"א. כמו שבטח אוהדי בית"ר לא מתים על קטמון. אבל הם לא הפועל ת"א, מצטער. הם קבוצה של אנשים שהפסיקו לאהוד אותה, וקנו את השם. הם הפועל ת"א כמו ששברולט מודרניות מיוצרות במפעל קוריאני לפי מודל של דגמים אירופיים ומקבלות את השם "שברולט" לשיווק בארה"ב, אבל יש להן סמל אחר ושם אחר באירופה. יש להן את הסמל, אבל הן לא שברולט, והקבוצה שאנחנו נגדה היום היא לא הפועל ת"א. הם הרבה דברים שאני לא אוהב, אבל הם לא הפועל ת"א.

די עומר, הם הפועל
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.