Jump to content

דרושים: שומרי האימפריה


נועם שוהם

Recommended Posts

הרבה זמן לא פתחתי נושא על כדורעף, אבל נראה לי שמשחק מספר 5 בסדרה ושחקן של כפ"ס שחשב שיכול להשתין אצלנו בסלון ובסוף יצא בליווי מאבטח מהדר יוסף, מצדיקים את זה. יש דברים שהם קצת יותר מ"כדורעף".

 

ביום שישי בשעה 13:00 באולם בר לב יש משחק מספר 5 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בין מכבי לכפ"ס.

 

היום אחרי שכפ"ס ניצחו בהדר יוסף אחד הכוכבים שלהם התבלבל וחשב שהוא יכול לבוא ליציע של אוהדי מכבי ולהניף את החולצה שלו בהפגנתיות מול אוהדי מכבי כמו מסי.

זה נגמר לא טוב. טקס לחיצת הידיים עם שחקני מכבי אח"כ מיני פוצץ עם אוהדים שירדו אליו לפרקט, יו"ר פסיכופט של מכבי שהוא בכלל אוהד, בדברים שלא נכתוב פה כדי לא לתת חומר לועדות משמעות שונאות מכבי, ובסוף לראשונה מזה עשור, שחקן יריב נאלץ להיות מוברח לחדר ההלבשה בדרך צדדית ולצאת עם מאבטח לחנייה.

 

אני מאה אחוז נגד אלימות, אבל אני גם מאה אחוז נגד להשתין על מכבי תל אביב.

יש לנו את הדרכים הלגטימיות שלנו לסמן לשחקני יריבה שהם חצו קו.

 

בקיצור, בלאגן כמו פעם.

 

רק שזה לא כמו פעם. כי פעם למשחק כזה היינו מביאים מאות אנשים. היום הקהל של מכבי בכדורעף מורכב ממחלקת נוער, משפחות ו-20 חבר'ה שממשיכים לדחוף את הקבוצה.

20 חבר'ה שהם חבר'ה בני 30+, "ילדים טובים", אבל כנראה שמשתינים על מכבי משהו אצלם מסתובב. הם יכולים לצאת משער 11, אבל שער 11 לא יוצא מהם.

 

מי שנמצא ביום שישי בכפ"ס, מי שאכפת לו מהשם ומסמל של מכבי תל אביב, מי שרוצה לתת גב במשחק 5 בפלייאוף ולעזור למכבי להביא ניצחון מול יריבה עיקשית ולשים את מכבי בגמר פלייאוף, יום שישי 13:00 אולם בר לב בכפ"ס.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.