Jump to content

גמר גביע כדורעף ביום שלישי הקרוב!


קז'מן

Recommended Posts

טוב כמו שכתבתי בכותרת:

 

ביום שלישי הקרוב (בתאריך 6.3) בשעה 20:30 יתחיל הקרב על הגביע בין המעופפים הצהובים שלנו להפ' מטה אשר!, בדיוק ברגע הנכון-המעופפים הצהובים והמרגשים שלנו שברו מחסום מאוד כבד שליווה אותנו בשנים האחרונות-לא ניצחנו את מט"ש בחוץ! בשבוע שעבר זה קרה אחרי שמט"ש כבר הובילה 2-0 במערכות על המכביסטים שלנו-הם התעלו על עצמם! הוכיחו שהאופי המכביסטי שלהם זורם להם בדם! ודרסו מערכה אחרי מערכה את האדומים, המשחק נגמר ב 3-2 ע נ ק ! שלנו! ונשבר המחסום הגדול הזה!.

 

עד כאן ההקדמה ועכשיו תבינו שבמשחק הזה-זה או לנצח או לנצח! אין אופציות אחרות! יום שלישי 6.3 באולם הספורט רוממה בחיפה (הבית של חיפה בכדורסל) כולנו ללא יוצא מן הכלל הולכים לדחוף את מכבי כדורעף לעבר הגביע! הגביע הזה הוא שלנו ואין אופציות אחרות! המעופפים על המגרש צריכים אותנו ביציע! הם רעבים לתארים! ואנחנו נהיה שם לעמוד מאחוריהם ולהשיג את התואר הזה! השנה במיוחד הקבוצה שלנו מאוד מרגשת! המעופפים שלנו יודעים להתעלות על עצמם ברגעי האמת ולהוכיח את האופי המכביסטי שלהם! הם לא עוצרים באדום ולא מוותרים על אף תואר העונה! בואו נתן להם גב! בואו נביא את הגביע הביתה! אני אהיה שם! אתם תהיו שם! המעופפים יהיו שם! והגביע הזה יחזור איתנו הביתה!!!!.

 

חשוב לי לציין שהנשים של חיפה גם עלו לגמר, צפו לכך שיהיה שם הרבה "קהל" אנטי מכבי שבעיקר ינסה לעשות לנו צרות והלחליש אותנו! אז מעבר לעידוד חזק אני אבקש מכם לא להתפתות לשטויות-אל תריבו עם אף אחד, אל תוכיחו לאף אחד שום דבר ביציע מלבד עוצמה בעידוד! אנחנו ניתן את הטון ביציע והמעופפים יתנו את הטון על המגרש! תבואו להנות! תבואו לחוויה מטורפת ועוצרת נשימה! תבואו לקבל מכביזם טהור מקבוצה שרובכם כאן כנראה לא מכירים והיא הולכת להפתיע אתכם בענק! ובעיקר-תבואו לשיר קצת! הרי אין אחד כאן שלא מזמזם לעצמו לפחות פעם ביום "אוו...כשאת עולה אל המגרש! כל האיצטדיון פתאום ירעד!!" אז בואו! בואו נרעיד את רוממה! בואו נביא את הגביע ונחזור מאושרים! תבואו לקצת זמן איכות בצהוב כחול בחסות מכבי תל-אביב כדורעף!.

 

אלו מכם שמעוניינים להגיע בהסעה-בשעה 18:00 (בדיוק!!!! אין לאחר להסעה הזו!!!) תצא הסעה מהחניה של אולם הספורט הדר יוסף-הבית של מכבי תל אביב בכדורעף, יש ליצור קשר עם אסף ליבר (חפשו אותו בפורום השם שלו באנגלית) ונתקדם משם.

 

נ.ב: גמר גביע המדינה משנת 2011, צפיה מהנה!:

 

ייייאאאלללללההההה מממממככככבבבבייייייי!!!!!!!.

 

אור קז'מן.

Link to comment
Share on other sites

ייייייאאאאאאאללללללההההההה!!!!!!!!!!!!! רק עוד 13 שעות!!!!!!!!! א י ן - י צ י א ה - ב ל י - נ י צ ח ו ן ! ! ! ! ! ! תתעוררו חברים זה משחק אחד ויחיד! ואנחנו הולכים לחזור עם הגביע!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.