Jump to content

רז אמיר עונה 3 פרק 1


ת"א שלנו

Recommended Posts

אנשים יקרים
בשבועות האחרונים הרמנו את הכפפה והחלטנו להפסיק עם האדישות ועם הפסיביות שהייתה נהוגה בעבר כאשר פרסומים וכתבות מסוימות היו מכפישות אותנו שוב ושוב בלי שנגיב על כך. לכל הכתבות וההשמצות יש כתובת מאוד ברורה והיא אותם אלו שדואגים לפרסם את הכתבות האלה ולחגוג עלינו ועל חשבון המועדון. לא עוד.
אנחנו יודעים שאוהד אחד ואפילו קבוצה קטנה של אוהדים לא מייצגים בשום פנים ואופן קהל שלם. בשום מקום דגימה כזאת לא מעידה על הכלל ובטח לא ניתן יד לפרסומים שאין להם אחיזה לייצוג האובייקטיבי של אוהדי מכבי. אוהד אחד או שניים לא יוצג יותר כאילו הוא מייצג קהל שלם. בעיקר במצבים שליליים. ואם כן - אנחנו נגיב בכל דרך חוקית שקיימת כדי שאותו כתב, באשר הוא, יבין שנגמרו הימים שיכולו לחגוג עלינו.
בעבר דברים כאלו היו עוברים על ידינו בתסכול ועצבים ואולי זה קצת מעצבן, אבל הפעם הרגשנו שנפל דבר ונחצה קו אדום שגרם לנזק גדול מאוד בקרב האוהדים והמועדון - אולי גם השפיע על החתמה של שחקן והחלטנו לעשות הכל כדי להגיע לאמת ולצדק.
פעלנו בצורה אינטנסיבית עם קבוצה של 24 אוהדי מכבי, חלקם הגדול הגיע מתוך הפורום, שהתנדבו ופעלו מאחורי הקלעים בנושא הזה. הגענו לאנשים בכירים מאוד בתחום התקשורת הביקורתית, אנשים שקשורים למכבי, ונכנסנו חזק לתוך ההליך המשפטי על מנת לתבוע חד משמעית. רז אמיר נפל כאן בגדול עם הפרסום הזה. התנהג בצורה לא מקצועית ולא ערכית. אבל יחד עם זאת ואולי בעיקר - הוא לא אדם רע. הוא למד שיעור חשוב בשבועות האחרונים. והתקבלה על ידינו החלטה לאמץ רעיון שהוצע - רז הסכים ובזה נחתם הסיפור מבחינתנו.
רז יעביר בתקופה הקרובה סדנאות על תקשורת הוגנת ואתיקה מקצועית לנוער בסיכון בדגש על המקרה הזה שקרה. מבחינתנו - עם הסיכום הזה והעשייה שלו בנושא יגמר הסיפור כולל ההליך המשפטי והתקשורתי. אנחנו יודעים שהוא לא ראה בהצעה הזאת "מציאה" או "הזדמנות" לטייח את הנושא או רואה בזה סגירת סיפור ממקום ציני. יעני, נעשה התנדבות והנושא יסגר. אלא באמת אכפת לו מהמקום החברתי הזה - הוא היה עוזר לא מעט לפרסם כתבות על התנדבויות שעשו הקהל שלנו עם אחים לסמל בזמן שכל שאר הכתבים התעלמו מזה. ובנוסף לא ערכי מבחינתנו לקחת נוער בסיכון ולנפנף בו כהזדמנות להתנצלות אלא אנחנו יודעים שזה מגיע ממקום אותנטי ואמיתי לכן גם החלטנו ללכת על הכיוון הזה.
וואלה חשוב להגיד - מההתחלה לא חיפשנו קרדיט, לא הכרה ולא אמירת תודה. יש כאן אנשים שהגיבו בנושא שמכירים אותנו אישית טוב מאוד. אפילו יותר מטוב. וגם הם לא יודעים שאנחנו עומדים מאחורי העסק הזה או מאחורי היוזר הזה, כי אנחנו זה לא העיקר ואין לנו עניין לקבל תודה, אפילו לא אמרנו לכם מי אנחנו עד עכשיו. זה באמת לא חשוב.
ולכן מתוך הבנה שהצלחנו בזה ביחד כקהל, ובעיקר בזכות הלחץ האדיר שהופעל מהפורום, גם נדע לסיים את זה ונסגור עניין כמו גברים. בכלל לא פשוט. בכלל לא. אבל אנחנו מקווים שתשלימו עם ההחלטה שלנו לסיים את הסיפור הזה כמו שהחלטנו וואלה החל מרגע זה אני מבקש, עם כל הקושי המובן, לסיים כל דבר שקשור אליו כולל השמצות, קללות ונאצות וכו'. יודעים שזה לא קל ובטוח שיש אנשים שמעדיפים דרך אחרת - וזה לגיטמי, אפילו אצלנו לא כולם הסכימו במאת האחוזים עם ההצעה שלנו אבל זה מה שהחלטנו וכולם יישרו קו כמו גברים. מבחינתנו המטרה הושגה ומעבר לכך. הגדולה של האדם זה גם לדעת לשחרר לפעמים. לא מדובר כאן על מחבל עם דם על הידיים, אלא על אדם שעשה טעות קשה - אבל לוקח אחריות ולמד מהמקרה ואני מקווה שתדעו לכבד את הבקשה ולהמשיך הלאה עם הפנים לאליפות.
עשינו את זה כי הקהל שלנו ברובו המוחלט באמת עשוי מחומר טוב וחשוב שכך הוא יוצג.

תודה רבה לכל האוהדים שהתגייסו לעזור והחליטו לפעול במקום לדבר באוויר. באמת סחתיין עליכם.
מבחינתנו בזה נגמר הסיפור עם רז אמיר - אבל רק התחיל עם התקשורת.
רק אליפות.
פלג.

 

 

jhm1cjmynwz1.png

Link to comment
Share on other sites

אני לא כל כך מבין איזה תועלת יש לנו מזה ומה משיכה הרצאה לנוער בסיכון לטובת מכבי והקהל שלה. הוא רוצה להתנדב? שאפו, כל הכבוד, אבל מה זה קשור ולמה זה פוטר אותו מתפרסם התנצלות אמיתית? אז זה היה מקבל תהודה הרבה יותר גדולה בעיתונות הספורט ואולי גם היינו מגלים מי הנבלה הסרוחה שעמדה מאחורי זה.

Link to comment
Share on other sites

פשששש איפה נעלמת, יוזר ענקקקק.

עבודה נהדרת, ומסכים לא צריך לחפור בור עמוק יותר לאדם שהבין את הטעות ולקח עליה אחריות.

מקווה שאנשי התקשורת ילמדו לקח מהמקרה, ופרימו וכל שאר מרעין בישין יקבלו בראש באותם העוצמות במידה ויסקרו אותנו באופן לא הגון

Link to comment
Share on other sites

צריך להגיב גם בתור עובד וואן עד לא מזמן ובתור חבר אישי של שני הצדדים.

הסיטואציה הזו לא הייתה נעימה לאף אחד מהצדדים, גם לרז, שתרצו או לא תרצו, מדובר כאוהד מכבי (יותר מזה, עזר לנו לא מעט גם בפעילויות של העמותה), וגם לפלג, שמספיק אנשים פה מכירים אותו בשביל לדעת שהדבר האחרון שהוא רוצה זה לפגוע במישהו, וגם לי כאחד שרק מנסה לתווך או תקראו לזה איך שבא לכם, בין הצדדים.

 

בכל מקרה, בלי לחפור יותר מדי על עולם התקשורת ושיקולים נוספים וכדומה

הדבר היחיד שחשוב שתדעו הוא ששום דבר לא נעשה בזדון או בכוונה תחילה לפגוע בקהל של מכבי, זה היה ידוע מהתחלה לכל הצדדים, מה שבסופו של דבר הקל על ה"הסדר"\ "פשרה" \ תקראו לזה איך שבא לכם.

 

בסוף, אפשר להגיד שכל הצדדים יצאו פה מרוויחים.

הלקח נלמד, ובצורה מספיק ברורה ומובהקת שתשפיע גם על כלי תקשורת אחרים שיבדקו טוב טוב לפני שמפרסמים דברים עם השלכות הרסניות.

"העונש" של רז- הוא יהיה מתנה עבור עשרות אנשים אחרים מאוכלוסיות נזקקות שונות שרז יתרום להם מהידע וניסיון שצבר במשך השנים.

ואתם תעודכנו על זה כמובן.

 

אנחנו בטוחים שהמצב לא יחזור להיות שמח ומלבב עכשיו, וסביר להניח שתוך כדי התגובה שאני כותב יכתבו עוד תגובות שליליות וקללות, זה בסדר. אבל נשמח מאוד אם תקבלו את ההסדר הזה ואת ההודעה הבאמת כנה שלו.

 

יאללה מתחיל ליברפול ביי

Link to comment
Share on other sites

אני שמח מאוד שהסיפור הזה מאחורינו.

אין ספק שהמאבק והפעולות של פלג ושות' גדולות ומבורכות ברמת המאקרו, אין אולי אף דבר שיכול לעזור למכבי יותר מסדר בתקשורת. ועל זה אני באמת בכל הכנות מוריד את הכובע ומתפלל שרק תמשיכו ותצליחו.

חבל לי מאוד שהמטרה הראשונה הייתה רז אמיר, אוהד מכבי שאני מכיר כבר הרבה שנים ועשה בשביל מכבי (בשיתוף פעולה איתי או לא) אין ספור פעולות שדמויות אחרות בתקשורת לעולם לא היו עושות, להפך.

 

לא נכנס לכל פרטי הסיפור אבל מהיכרות אישית עם רז אני יכול להבטיח לכם שלא הייתה כוונה לפגוע במכבי ובוודאות לא הייתה המצאה של רז (אלא ככל הנראה נפילה שלו ע"י גורם מסויים) ואני יודע שהוא מצטער על הנושא וכואב אותו.

מכאן הלאה אני מקווה שרז יוכל לחזור ולהיות כתב מכבי שמסקר את הקבוצה בצורה חיובית (במסגרת עבודתו) ואוהדת, כמו שתמיד הייתה. ושהמאבק בגורמים השליליים בתקשורת יגבר ויישא פירות.

Link to comment
Share on other sites

באמת כל הכבוד לעוסקים בדבר!!

אבל תמוה בעיני ולא מובן למה לעזאזל הבחור לא מתנצל באתר או לפני מסיבת עיתונאים

או פוסט קצר בפייסבוק או אפילו פה במשתמש שלו???

מי שלא בפורום לא יודע שכל עניין הקיר זה המצאה של הכתב או שמישהו הפיל אותו!!

בכל מקרה כל הכבוד לכם חברים

מבטיח לכם ששאר החלאות יעשו חושבים אם לפרסם שקרים

Link to comment
Share on other sites

ברמה האישית - מודה ועוזב ירוחם

וכל הכבוד לכתב ששיתף פעולה עם היוזמה כי יכל גם לנהוג אחרת

שאפו לכל מי שפעל בצורה נחושה שקולה ובוגרת

(חסרה הבהרה פומבית ובולטת לפייק ניוז שהיה בסיפור הזה כי נגרם נזק)

Link to comment
Share on other sites

כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה! עבודת קודש.

 

כמו שכתבתי בנושא השני, ההתנצלות פחות חשובה כמו העובדה שיבין את הטעות ויעשה בעתיד את המקסימום כדי לא לחזור עליה, כל השאר זה בונוס.

 

אני גם לא מבקש שיסקר אותנו כאוהד (כמו שמסקרים את בש ואת חיפה), אלא רק להיות כן ואמיתי.

 

רוצה להאמין ולקוות שחבריו לתקשורת הבינו את המסר, וישקלו את הדברים שלהם לפני הפרסום.

Link to comment
Share on other sites

שאפו ורק נותר להוריד את הכובע, תודה.

 

פשששש איפה נעלמת, יוזר ענקקקק.

עבודה נהדרת, ומסכים לא צריך לחפור בור עמוק יותר לאדם שהבין את הטעות ולקח עליה אחריות.

מקווה שאנשי התקשורת ילמדו לקח מהמקרה, ופרימו וכל שאר מרעין בישין יקבלו בראש באותם העוצמות במידה ויסקרו אותנו באופן לא הגון

אני חייב לציין שעם כל השנאה שלי לתקשורת בכללי, השנוא עליי בפער הוא החולדה נדב צנציפר.

אני לא מיפי הנפש, מקלל גם קללות נוראיות לעתים גם במגרש מעצבים אבל רוב הזמן זה בגדר הלצה, כל אחד והגבול שלו.

אבל אם יש מישהו שאני באמת מאחל לו את מה שאני מאחל ולא בהלצה, זה החולדה נדב צנציפר.

ההוא שהמציא סיפורים על ג׳ורדי ואבא שלו אחרי שהאחרון נפטר, בלי שמץ של בושה. ג׳ורדי בעצמו רמז על כך לא פעם, על זה שהסיפור שלו עם צנציפח אישי, לא סתם החולדה הזו שנקראת נדב צנציפר, איש הביבים הנאלח, לפחות לפי מיטב ידיעתי (ואם אני טועה שמישהו יתקן בבקשה) כבר לא מגיע למסיבות עיתונאים של מכבי וגם לא למשחקים.

מקווה מאוד שהסיפור הנ״ל עם רז אמיר, בזכותם של אותם אנשים יקרים שפעלו בנושא של רז אמיר ועוררו מודעות, יגרום לקהל מכבי בשלב מסוים להפנות את האש, פי אלף יותר כלפי החולדה בשלב מסוים בעתיד כשהיא תחליט להוציא את ראשה שוב כיאה ליצורים כמוהו.

Link to comment
Share on other sites

כל הכבוד על ההתנצלות.

ועדיין, קשה לי עם זה שהוא לא יכול לכתוב במפורש, אפילו לא באתר וואן, שהוא טעה לגבי הקיר ושאין קיר כזה בק"ש.

Link to comment
Share on other sites

אנשים פה צריכים להבין שגם אם הוא יפרסם התנצלות בוואן או משהו כזה, כל שאר הכתבים ימשיכו לשים עלינו זין, אנחנו נשכח את זה יום למחרת ורק רז אמיר ידפק ואולי אפילו יאבד את מקור פרנסתו

אז עם כל הכבוד לזה שכולם פה מחפשים התנצלות, לא צריך בכוח להשפיל את הבנאדם ולהכריח אותנו להתנצל בפני כולם

 

טוב מאוד שהוא התנצל פה ושהוא לוקח את המקרה הזה כדי לעשות מעשה חיובי

ותזכרו שאם בנאדם מתנצל, זה לא אומר שעכשיו נגרום לו לאבד את הפרנסה שלו, מה שהיה פה זה הפיתרון המושלם כדי שאף אחד לא יפגע

Link to comment
Share on other sites

כל הכבוד, לך באופן אישי ולכל אחד ואחד מהאנשים המדהימים שתרמו את זמנם או כספם להגן על שמו הטוב של הקהל זה.

הוכחתם שאנחנו רוצים אנחנו גם משיגים.

Link to comment
Share on other sites

אני מכיר טיפה את רז אמיר, רדו ממנו.

גם אחרי ההחלקה במקרה הזה, הוא לא מה שאנשים פה הריצו.

 

נ.ב

"ת"א שלנו", באמת שאלתי את עצמי לאן נעלמת לאחרונה. ברוך השב.

Link to comment
Share on other sites

זה יפה שהוא הסכים להרצות על הנושאים האלה בפני קהל כזה, אבל עדיין אני לא מבין מה היה כל כך קשה לפרסם הודעת התנצלות באתר? לא ביקשנו משהו מטורף, לא תבענו אותו (עדיין). כולה הודעת התנצלות. להקליד כמה מילים וללחוץ על SEND

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.