Jump to content

סיכום הניצחון על מכבי חיפה בסמי עופר אחריי צפייה בש.ח | שלישייה בנוהל בדרך לפסגה!


Sawyer

Recommended Posts

הסופרקלאסיקו של הכדורגל הישראלי אולי כבר לא נוצץ כמו שהיה בעבר אבל החשיבות שלו היא מקסימלית, עוד נפילה של ב"ש מאפשרת לנו לכבוש את הפסגה (גם אם בצוותא) שוב. ואסור לנו לפספס את זה.

ג'ורדי קרויף חסר את דסה ושרן ייני והוא מחליף אותם ביובל שפונגין ואופיר דוידזאדה, מה שיצר מערך די גמיש בין 3-5-2 ל4-3-3 אבל עם הרבה פחות איכויות ומחץ. מכבי חיפה עולה בהרכב התקפי אחריי הסרט שהיא נכנסה אליו בגלל ה3-0 על רעננה, טמבלים.

 

13 שניות מפתיחת המשחק מכבי ת"א מצטרפת לתחרות השער המהיר כשבאביןשולח כדור קדימה כהכדור מקפץ מעל דוסנטוס ומגיע לוידאר שמקפיץ מעל אליסון, מוריד עם החזה ושולח כדור מדהים עם הפאלש היישר לחיבורי השער ולרשת. 1-0 מדהים למכבי ת"א. דקה 8 כדור חופשי של ריקן עולה לראש של דור פרץ שעולה טוב אבל הכדור שלו ננגח לא מספיק חזק לידיים של גלזר. דקה 9 הטעות למשחק של טיבי מגיעה עם יציאה למתפרצת שמגיעה לקאקיו שבועט כדור לא מספיק טוב ראייקו הודף. דקה 15 עוד התקפה טובה של הצהובים מסתיימת בבעיטה של בלקמן מהרחבה שנבלמת לקרן. דקה 18 זה יכל להיות ה2-0 כשאייל גולסה השתלט נפלא על כדור 17 מטר מהשער השתחרר נפלא ושחרר בעיטה חזקה שפספסה את המסגרת. דקה 25 כניסה מעולה של דור מיכה דרך האמצע והוצאת כדור לימין לגולסה שמזוית אלכסונית בועט כדור למרכז השער, גלזר הודף לקרן. דקה 29 תרגיל כדור חופשי גאוני של מכבי חיפה השאיר את קאיו לבעיטה מ18 מטר הכדור שלו הולך חזק וסנטימטרים מהצד הלא נכון של הקורה מבחינתו. דקה 39 רז מאיר מצא את עצמו בלב הרחבה אחריי הכנסת כדור של סלליך, מאיר ניסה לייצר בעיטה לאחר סיבוב על המקום אבל הכדור שלו לא הולך לכיוון המסגרת. דקה 41 רוסטם מכניס כדור עומק טוב לבלקמן שמוריד נהדר לריקן שמנסה לבעוט בוולה מ20 מטר אבל הכדור שלו הולך גבוה לשמיים.

 

מחצית שניה ממשיכה בקצב הטוב, דקה 47 סלליך עובר טוב באגף שמאל ומעביר כדור רוחב טוב לקאיו שבועט בנפילה כדור רע החוצה. דקה 50 ריקן מזהה את המסדרון מתקרב ומ20 מטר בועט כדור שטוח וחזק, גלזר יורד נהדר והודף לקרן. דקה 54 דור מיכה עם כדור עומק ענק על כל המגרש לאבי ריקן שמצליח להעביר לוידאר קיארטנסון שבנגיעה בועט כדור מדוייק מ18 מטר היישר לרשת, 2-0 מכבי וידאר ת"א. דקה 59 בלקמן יכל לסיים את המשחק כשגולסה הוציא התקפה מהירה עם אופיר שבאגף שמאל העביר כדור נהדר לבלקמן שעצר וברחבה לא הצליח לייצר בעיטה, גלזר קלט את הכדור המתגלגל. הצהובים משתלטים על המשחק, דקה 63 עוד חטיפת כדור של גולסה שמוסר לריקן שבועט כדור מדוייק אך לא מספיק חזק, גלזר הודף טוב. דקה 66 ובניגוד למתרחש במגרש כדור עומק ענק של שלומי אזולאי לניקיטה רוקאביצה שמנצל יציאה רעה של ראייקוביץ' ומשחיל כדקור מתחתיו שמתגלגל עד לרשת, 2-1. דקה 68 רז מאיר מרים מאגף ימין קלאוס מגיע ראשון אבל נוגח לרוחב השער. דקה 76 עוד התקפה גדולה של הצהובים מגיע לבלקמן שמוריד כדור נפלא לדור מיכה שמ14 מטר בועט בנגיעה סנטימטרים מעל המשקוף. דקה 79 גולסה מנסה שוב פעם ממרחק אבל הכדור שלו שוב מפספס את המסגרת. דקה 81 דוידזאדה מוסר כדור לבאטוקיו שעוצר את הכדור ועל סף הרחבה משחרר בעיטה מפתיעה לחיבורים הקרובים של השער, גלזר מתעופף ומוציא בקושי לקרן. רק קבוצה אחת על המגרש, דקה 85 ניק בלקמן חודר לרחבה בפעולה מפתיעה ומעביר פס רוחב שמקבל הסטה ומגיע אחורנית לבאטוקיו שמ12 מטר מכניס את הרגל וכל הלב וקובע, 3-1 מכבי ת"א. GameOver. דקה 90 דור פרץ חוטף כדור מתקדם ובועט כדור שעולה מטר מעל המשקוף.

 

 

שופט: טוב. (אדלר?! טוב?! ברור שהוא בן זונה שרמוטה שחייב למות. היום. אבל השיפוט היום היה פשוט טוב. חוץ משיפוט ביתי לירוקים בדקות הראשונות עם רחמים בצהובים כמעט ולא היו לו טעויות. לא נפל לקטנות ויצא גדול ממשחק קל לשיפוט, כן ירבו)

 

 

שחקנים:

ראייקו - אני חושב שהיה לו משחק מצויין חוץ מהטעות שפשוט עלתה לנו בגול, לאן הלכת? למה יצאת לשם? פשוט סתם. אסור שזה יקרה עוד.

שפונגין - גם חוץ מהאחריות בגול (נו באמת יובל) היה במשחק סולידי, הצטרף בעדינות להתקפה, עמד במה שחיפה שלחה בצורה לא רעה. חבל על הגול. (אוהב אותך יובל)

טיבי - הייתה לו טעות מוקדמת (שלא עלתה בגול), לאחריה היה פשוט מצויין. ראשון לכל כדור, מהיר, חזק, שולח כדורים לא רעים קדימה רוב הזמן. יופי איתן.

באבין - משחק סולידי שלו, עדיין לא מרגיש לי כמו הבאנקר שרציתי שם. אבל כשמניע כדור טוב וחכם, לא עושה טעויות בהגנה ומנקה את הכדורים שמגיעים אליו אני בסה"כ מפויס כלפיו.

דוידזאדה - התחיל את המשחק פחות טוב עם כל הקבוצה, עם הדקות השתפר והשתמש בחופש שנתנו לו. ברור שרוסטם בתקופה פחות טובה אבל אני מאמין בו והוא יחזור לעצמו.

פרץ - מחצית ראשונה נוראית של דור פרץ, פשוט דור פרץ של פעם. עם כל הדברים הרעים ואולי הבלחות בודדות טובות. בערך בדקה ה60 הוא התחיל קצת לחזור למשחק והראה את דור פרץ של התקופה האחרונה. ה60 דקות הראשונות לא יכולות לחזור, דור פרץ לא יכול להרשות לעצמו, מכבי לא יכולה.

גולסה - איזה שחקן איכותי, תענוג. אכזב גם אותי כשלא כבש שער במשחק הזה (והיה חייב) אבל הוא תורם ככ הרבה במרכז המגרש גם בהגנה וגם בהתקפה שזה לחלוטין נסלח. שלא יפצע לעולם.

ריקן - מחצית ראשונה לא טובה, לא מדוייקת ולא מספיק דומיננטית. במחצית השניה כבר ממש נכנס לזה, היה מעורב במצבים המסוכנים ונתן את האימפקט.

מיכה - אני חושב שהתחיל את המשחק מעט רגוע ולא מספיק דומיננטי אבל עם הדקות הראה שהוא בעל הבית בקבוצה, כדורי עומק נפלאים, הולכת כדור, 0 איבודים. נהדר. היה חייב לכבוש :|

בלקמן - נחלק לשניים, בלקמן של המשחק, לא משחק ענק אבל הראה איכויות כמעט וואקמיות עם עצירת כדור ושמירה עליו. נתן כמה כדורים לא רעים והיה מעורב בהתקפות. מבחינת סיומת/ריכוז ברחבה - זוועה. היה חייב לסיים על שלושער. מה זה?!

וידאר - מה קורה לו כשהוא רואה ירוק?! שני שערים פשוט קסומים, משחק ענק. החלוץ הטוב בליגה. תענוג. WINTER IS HERE!

 

 

פיקנטריה:

- מכבי חוזרת לפסגה

- שער תוך 13 שניות(!)

- עוד שלשייה למכבי חיפה(!!!) (7/10)

- וידאר מול מכבי חיפה

- 4 נגיעות יד מחצית ראשונה

- רדו ליגה עם הפועל

- שער בכורה לבאטוקיו!

 

 

קהל:

האווירה טובה, המגרש סולד אאוט. הארגון מגיע קצת מאוחר ואיתו גם ההתעוררות של הקהל, אבל השער הנפלא מוציא אותנו טוב למשחק.

אכזב אותי מעט שבדקות שחיפה שלטו העידוד נטה לכיוון שלהם, כנראה שמול 20,000 ירוקים אנחנו לא יכולים במצבנו כשהם במומנטום, אבל החגיגה בדקות הסיום ובטח ב3-1 הייתה נפלאה. נהנתי היום. תודה לכולם.

 

קצת אוויר, קצת מנוחה. הטירוף ממשיך עם אשקלון ואז מיד שוב סמי עופר, הפעם בגביע.

תקופה טובה, ישנים כבר קבוע עם חיוך. לילה טוב וצהוב!

Link to comment
Share on other sites

טיב מצוין כהרגלו, גם באבין לטעמי היה סוף סוף במשחק נהדר. עשה עבדה שקטה, לא הרחיק בבהלה, מסר כמו שצריך.
מיכה כ״כ טוב, בלקמן פשוט מפלצת (אי אפשר לחטוף לו כדור). רק חייב להתחיל לכבוש.
שוב היינו יכולים לעשות את זה הרבה יותר קל ובנחת, אבל אצלנו העונה הכל קשה.
יאללה בוא ניתן הצגה נגד אשקלון ונחזור למקום שכ״כ התגעגענו להיות בו.

Link to comment
Share on other sites

בהתחלה ולמרות השער לא ראית את הטירוף הזה של הקבוצה כמו נגד בית"ר בטדי. היו המון איבודים וחוסר דיוקים וזה ממש מעצבן. בלי דסה גם ההתקפה נראית שונה. חיפה מהצד השני אין לה מה למכור, היא ויתרה על האמצע וניסתה רק דרך האגפים, מכבי שמרה אותם מצוין והם כמעט לא הגיעו למצבים, חבל על השער שלדעתי רק ראיקו אשם בו, לא הייתה לו שום סיבה לצאת לרוקאביצה כשיש עליו מגן ועוד בזוית קשה כזו.

אחרי השער השני שלנו (ולמרות השער המצמק בהמשך) התעוררנו לגמרי, חזרנו לראות את השחקנים רצים בטירוף ומתנפלים 2-3 על כל שחקן של חיפה עם הכדור, לא נותנים להם לנשום.

הגנה יחסית שיחקה בסדר, לא חכמה גדולה נגד חיפה.

חוסר דיוקים של חלק מהשחקנים כמו פרץ ריקן, דויזאדה שמחצית ראשונה לא ברור מה עבר עליו, השתפר מאוד מחצית שניה.

מיכה אל, גולסה אל (ושניהם שילמדו לבעוט כבר!!)

בלקמן למרות שלא היה חד היום ברחבה נתן את השקט שלו, פיסי מאוד, השתלט על כל כדור, לא הצליחו לחטוף ממנו כמעט באף מצב.

וקיארטנסון, איך הוא אוהב את חיפה וסמי עופר.... המהלך של ג'ורדי בנתניה שלא החליף אותו למרות ההחמצת הפנדל וההחמצות שבאו אחריו הרוויח לנו שחקן עם יותר ביטחון שתקע 2 צמדים אחר כך.

Link to comment
Share on other sites

מכבי חיפה הקבוצה הכי חלשה בליגה. כל פעם מחדש אני מופתע מכמה שהם לא טובים. לא יאומן שאיבדנו 2 נק לדבר הזה.

איכשהו בהבלחות של בודדים הם ישיגו מספיק נקודות להשאר בליגה כנראה, אבל הם הכי חלשים כקבוצה

Link to comment
Share on other sites

מכבי חיפה הקבוצה הכי חלשה בליגה. כל פעם מחדש אני מופתע מכמה שהם לא טובים. לא יאומן שאיבדנו 2 נק לדבר הזה.

איכשהו בהבלחות של בודדים הם ישיגו מספיק נקודות להשאר בליגה כנראה, אבל הם הכי חלשים כקבוצה

 

אם לא רעננה - הם יורדים.

Link to comment
Share on other sites

בלקמן בישל

צודק, טעות שלי, לא ראיתי תקציר עדיין (אני מכין פה ארוחה נרגילה ומה לא לפני התענוג הזה) ומשום מה במגרש זה היה נראה לי עטר

מתקן

Link to comment
Share on other sites

היה איזה רגע שדור פרץ התעופף באוויר וקם במהירות שחשבתי שכבר לקח איזה ממריץ קטן..

גולסה? ענק.(שפר את הבעיטה)

איי איי פשוט תענוג. חזרנו למה שאנחנו רגילים

Link to comment
Share on other sites

המהלך של ג'ורדי לא ללחוץ את חיפה ב 10 דקות של המחצית ראשונה כדי שהם יהיו עם הרבה שחקנים למעלה עבד בצורה מושלמת

וגם הפעלת הלחץ החלק מדקה 60 היה שווה עוד 2 גולים ( של בלקמן ), זה היה פשוט ניהול משחק מופתי.

הגול המצמק (אשמה בעיקר של ראייקו) חירבן את זה קצת.

Link to comment
Share on other sites

איזה קוף שלח לי פעם את 10 הפעמים שהם נתנו לנו 3, והגעתי למסקנה לגבי עשר השלישיות האלה..

 

1. אחת מהשלישיות המדוברות נפסלה בביה"ד של ההתאחדות והומרה לניצחון 2-0 טכני לטובת מכבי (משחק ההכתרה של עונת 00/01 שלהם שנהרס וכל הטרגדיה עם אמיר רנד)

אז ירדה שלישייה.

 

2. הם מחשיבים את ה-3:3 מעונת 08/09. משמע גם אני יכול להחשיב אותה.

 

מדהים אותי כל פעם מחדש ה-"בכוח" להיכנס איתנו לאיזשהו מאבק על הבכורה/יוקרה..

 

בכל אופן, מחכה לקונטרה שתבוא (:

Link to comment
Share on other sites

בקשר למכבי חיפה, היא לא מעמידה הגנה טובה בכלל ואין לי מושג למה הרוב מאס הזה ממשיך לאמן אותם, הוא לא מכיר את הליגה והוא לא נראה רוצה להכיר את השחקנים שלו.

אם הוא היה עוקב הוא היה מגלה שגם גרשון וגם דוס סנטוס טובים יותר במערך של שלושה בלמים ולא במערך של 2, הם גם שני בלמים, מה שפעם היו קוראים לזה, בלמים קדמיים, שניהם בלמים קדמיים, אין איזה גרסיה\באבין מאחורה שיתן להם את הבטחון, הרג אותם לגמרי..הם לא יודעים לנהל משחק מאחורה, גם המגן שלהם האפריקאי זהו גמר אותו, מגן טוב יחסית, במערך של 3 בלמים הוא היה פורח, הם היו צריכים ללכת על בלם בינואר, קבוצה הזויה ולא מנוהלת נכון.

Link to comment
Share on other sites

פיקנטריה-

 

-בדקות הסיום כל כדור 5 שגלזר בעט הוא החליק על הדשא ואחרי כמה נפילות הוא התייאש וקרא ולדוס סנטוס שיבעט במקומו

 

-רכבת חזור קרון של אוהדי מכבי בקצה וכולם רואים את התקציר בטלפון עם פול ווליום וכל 5 שניות שומעים ״האם הוא יעשה את זה? ייעששההה את זה!!!!״

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.