Jump to content

מלחמה עם Hot - משפטנים לפה.


Yehudav

Recommended Posts

אז ככה,

 

לפני שבוע התקשר נציג לאשתי ואמר לה שמשדרגים לנו את המהירות של האינטרנט ללא תשלום כשבפועל הוא שיקר וזה עולה עוד 20 שקל לחודש.

כשהתקשרתי לברר ואחרי צעקות אמרו שיורידו בחזרה ל 100 מגה ללא תשלום ואני התעקשתי שאני רוצה הקלטה של השיחה כדי להוכיח שהטעו את אשתי במזיד.

אחרי שהתעקשתי אמרו שזה יקח שלושה ימים ויחזרו אליי.מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי וכשפניתי אליהם היום התחילו עם שקרים אחרים ואז אמרו שאין שיחה והיא לא הוקלטה.

 

האם יש קייס לתבוע להם את האמא??

Link to comment
Share on other sites

אני רבתי איתם על עלות של מכשור מתקדם- הנציגה אמרה לי 10 ש"ח ל-2 הממירים (שדרגתי חבילה ולא רציתי לחזור לממיר HD רגיל) ואחרי שבוע התקשרו להגיד שזה לא נאמר וזה 30 ש"ח.

 

אחרי באלגן וצעקות שלחתי אותם לשמוע הקלטה (הם טוענים שמקליטים לא?) ואז הם חזרו אלי עם תשובה שזה ישאר 10 ש"ח לחודש עבור המכשור המתקדם- לדעתי הם לא שמעו שום הקלטה אבל האסרטיביות והחזרה על זה שיש הקלטה ושיפנו אליה עשתה את העבודה וגם זה שעברתי לטיפול מנהלת ודרשתי שרק היא מתקשרת איתי כי הנציגים שלה שקרנים ושאם הם לא רוצים שנתבע אותם כדאי להם למצוא את ההקלטה..

 

תבקש מנהל בכיר, שלח אותו שוב להקלטות ואם אין שיספגו את טעות הנציג.. הם עובדים על שיטת המצליח:. מי שלא רב איתם ומאיים עליהם הם רומסים אותו. גם לכתוב לצאת עליהם בפייסבוק עובד.

Link to comment
Share on other sites

1. לצערי, מקליט שיחות הפך להיות הכרח של ממש בעולם שלנו, ובמיוחד במדינה שלנו. אין שיחה עם נציג שירות שלא מתועדת אצלי, ואם היא מספיק חשובה אני גם שולח לעצמי במייל עם פרטים, כדי לשלוף במקרה הצורך (כבר קרה שהייתי צריך).

2. ככלל אצבע, עדיף להימנע מהליך משפטי. גם הנזק שלך (מעבר לנזק לא ממוני) הוא פחות מ-20 ש"ח אם אני מבין נכון, אז תעשה לעצמך טובה ותמנע מזה. אם הייתה לך הקלטה וזה היה ניצחון קל, ניחא (וגם אז הייתי מציע לך לוותר. יש לך קייס - להוציא אותו לפועל יגרום לך להתחרט שהתחלת להתעסק עם זה מלכתחילה).

3. שיימינג זה פתרון טוב מספיק במקרים האלה לדעתי.

Link to comment
Share on other sites

יש להם הקלטה של השיחה, כל השיחות של חברות התקשורת מוקלטות (ואצל רובן נשמרות ונשמרות 7 שנים).

תריב איתם ותתעקש על מנהל וכו' (ואין דבר כזה שאין מנהל במשמרת, ואם הוא "עסוק" תגיד שאתה לא יורד מהקו עד שהוא מסיים לדבר, תראה איך תוך שנייה הוא מתפנה אליך).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.