Jump to content

אסטנה - מכבי : נושא משחק


החתול הצהוב

Recommended Posts

מסכים. מרכז השדה לא נבנה מספיק טוב, והחיסרון של רודריגז (טעות בבנייה) וההסתמכות על גולסה (עוד טעות בבנייה כי ידוע שהוא פציע נורא) מכריע.

 

מבלי להצדיק או להגן על יורדי, קבל מחשבה תיאורטית. נניח שיורדי היה עולה בהרכב הכי חזק (מזכיר שאסטנה לא הפסידו מעולם בבית במשחק אירופי, כולל בשלב הבתים של ליגת האלופות) ושחקן חשוב היה נפצע או שהקבוצה הייתה נראית רע (סביר להניח שזה היה קורה בכל מקרה). אתה חושב שזה היה עוזר לסיכויים שלנו להמשך העונה בליגה?

 

יורדי עושה ניהול סיכונים. הוא עושה בדיוק מה שאמר - מייחס יותר חשיבות להחזרת האליפות מאשר להעפלה משלב הבתים (בלי קשר, גם אם היינו מסמנים את ההעפלה כמטרה, אני מתקשה לראות איך היינו מצליחים לעשות זאת בסגל הנוכחי).

 

 

לכל המגיבים כאן שמשחררים קיטור ומטנפים (לא מדבר על ביקורת לגיטימית, נניח מה שחומץ כתב וציטטתי) - תמתינו קצת עד יום שני. אם דור פרץ יעלה בהרכב ביום שני אפשר ורצוי לשחרר קיטור. אם הקבוצה תיראה רע ביום שני, אפשר יהיה לנהל דיון. כרגע אתם סתם משחררים קיטור כי בניתם בראש שלכם ציפיות לא ריאליות.

אחלה של ניהול סיכונים. לבוא לטרנר אחרי תבוסה... ג'ורדי גאון.
Link to comment
Share on other sites

הרבה אנשים בפורום (ובכלל בישראל) מזלזלים באסטנה. בואו נזכיר מה הם עשו בעונה שעברה במשחקי הבית שלהם בשלב הבתים בליגה האלופות - 2:2 מול גאלאטסאריי (עשו גם 1:1 בחוץ במחזור האחרון), 0:0 מול אתלטיקו מדריד ו-2:2 מול בנפיקה, כששלוש הקבוצות האלה היו חזקות יותר בעונה שעברה ממה שהן חזקות העונה. בואו נזכיר מה הם עשו במוקדמות האלופות העונה - עברו את לגיה ורשה אחרי שניצחו אותם 3:1 באסטנה (והפסידו 1:0 בחוץ) והודחו מול סלטיק אחרי שניצחו 4:3 (הובילו כבר 4:1) בגומלין בבית.

 

בשתי העונות האחרונות, הרקורד שלהם באירופה, ובפרט באסטנה, הרבה (אבל בפער) יותר מרשים משלנו.

הכל בסדר אבל להיראות ככה ולהתבטל בצורה כל כ"כ מביכה לא יכולה להצדיק שום גיבוי. אני בכלל לא מדבר על תוצאה

Link to comment
Share on other sites

אתה אומר בעצם שלא ריאלי להעפיל לשלב הנוק אאוט? שאתה דרג 2? ומי בנה מה זה לא נבנה טוב? לגבי ניהול סיכונים מסכים איתך.

כן. אני לא חושב שריאלי להעפיל לשלב הנוקאאוט ואני גם לא חושב שזאת מטרה או משהו שיורדי מתאמץ כדי להשיג. קיבלנו הגרלה קשה מאוד (אין אף קבוצה ש"זורקת" על המפעל או שאנחנו עדיפים עליה) ומכבי לא נבנתה טוב מספיק העונה.

 

 

אני לא חושב שהוא ניסה לפתוח בהרכב נסוג. זה שבתקשורת הספורט אומרים משהו לגמרי לא אומר שזה נכון. סושיץ', בלקמן, וידאר ובאטוקיו הם לא שחקנים הגנתיים.

אם היה פה נסיון לעשות משהו, זה להשתלט על מרכז השדה. הנסיון הזה כושל בעיקר כי השחקנים שלנו מבצעים (או לא מבצעים) פעולות אישיות ברמה מספקת.

עוד דוגמה לביקורת עניינית שתורמת לדיון. מרכז השדה שלנו לא מספיק טוב. לא מבחינת איכות השחקנים ולא מבחינת הביצוע שלהם.

Link to comment
Share on other sites

טוב, לא צריך להגזים. אנחנו לא הקבוצה הראשונה שחוטפת תבוסה, וגם לא האחרונה.

חטפנו כבר בראש לפני כן, ועוד נחטוף הרבה פעמים בעתיד.

 

אל תגזימו עם הרעל.

Link to comment
Share on other sites

די כבר לשנות דעה כל משחק, המשחק הזה ממש לא בראש של אף אחד ממכבי. ההרכב לא טוב, אבל יש שחקנים בסדר גמור. אולי איכשהו זה לטובה ונבוא לבש מבוקרים ורעננים

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.