Jump to content

המלצות מתוך נטפליקס


טוני

Recommended Posts

טוב, יש המון חומר שאנחנו מפספסים כי נטפליקס ממליץ לנו על בסיס אלגוריתם וזה מאוד חבל.

 

אני חושב שכדאי שכל פעם שאתם מגלים משהו חדש, תמליצו (עם תקציר) ככה שלא נפספס כלום.

בהצלחה לכולם.

 

איקרוס / Icarus

 

 

תקציר -

 

כאשר בריאן פוגל יוצא למסע על מנת לגלות את האמת על שימוש בסמים בספורט, פגישה מקרית עם מדען רוסי הופכת את סיפורו מהתנסות אישית למותחן גיאופוליטי שמכיל בתוכו שתן מלוכלך, מוות בלתי מוסבר, והשערורייה הגדולה יותר בתולדות הספורט האולימפי. הפקת נטפליקס מקורית.

 

 

 

ארץ הקרטל / Cartel Land

 

 

תקציר -

סרט תיעודי זוכה פרס הבימוי בפסטיבל סאנדנס. כשהממשלה שלך לא יכולה לספק ביטחון אישי, האם זה מקובל לקחת את החוק לידיים ולהגן על המשפחה שלך, אדמתך וארצך? סרט מצמרר על שתי קבוצות אזרחים שלוקחות את החוק לידיים מול אויב משותף – קרטלי הסמים המקסיקניים הרצחניים. דר' חוזה מירלס, רופא מעיר מקסיקנית קטנה, הידוע בשם "אל דוקטור", מנהיג התקוממות עממית כנגד קרטל הסמים "אבירי המקדש", שמזה שנים עושה שמות באזור. .

 

 

דייב שאפל - עידן הספין / Dave Chappelle - The Age Of Spin

 

 

תקציר -

 

לפני 12 שנה, בשיא הצלחתה של התוכנית "המופע של שאפל", החליט היוצר שלה וכוכב הסאטירה הפרועה, הקומיקאי דייב שאפל, לעזוב אותה. הוא סירב לחוזה חסר תקדים בסך 50 מיליון דולרים, נטש את אור הזרקורים ועזב לדרום אפריקה. אמרו עליו שאישפז את עצמו במוסד לחולי נפש, אבל הוא הכחיש זאת. הוא הסביר שאיבד שליטה על הכיוון שאליו הולכת התוכנית ושהוא מרגיש "כמו זונה" של תעשיית הבידור. רק ב–2013 חזר לקריירת הסטנד־אפ באופן מלא. הוא יצא לסיבוב הופעות והתארח בתוכניות שונות וכמנחה "סאטרדיי נייט לייב". בנובמבר האחרון החליט לחזור לקדמת הבמה עם שלושה מופעי סטנד־אפ מצולמים. 12 שנה לאחר אותה עזיבה מתוקשרת הוצע לו חוזה מנטפליקס — הפעם, בסך 60 מיליון דולרים.

Link to comment
Share on other sites

ארץ הקרטלים נשמע כמו משהו שאני רוצה לראות

בקשר לשאפל אני זוכר שהוא דיבר נגד תעשיית הבידור ואמר שכעסו עליו כי הוא לא הסכים ללבוש שמלה

Link to comment
Share on other sites

ארץ הקרטלים נשמע כמו משהו שאני רוצה לראות

בקשר לשאפל אני זוכר שהוא דיבר נגד תעשיית הבידור ואמר שכעסו עליו כי הוא לא הסכים ללבוש שמלה

 

לא מדויק.

שאפל לא אוהב ששולטים באומנות שלו.

 

הסיפור האמיתי הוא שאת הסדרה שלו הוא כתב, הפיק ועשה הכל כמעט לבד (ביחד עם ניל ברנן) ואז בסוף העונה השנייה קומדי סנטרל החליטו לשנות את פרטי החוזה והחליטו שבגלל שהסדרה מכניסה כ"כ הרבה כסף (הסדרה הנמכרת ביותר בDVD עד היום). הם החליטו שהוא צריך לקבל 10% מהנתח. הרווח הצפוי היה 500 מיליון דולר לעונה השלישית. הסדרה ברובה מתבססת על חוסר שוויון והוא הרגיש שאם הוא יחתום על עסקה כזו הוא בוגד בכל מה שהוא מאמין בו, מציג ובמה שהוא שואף למכור לקהל שלו.

 

אחרי שהוא החליט שהוא לא רוצה לסגור את העסקה, התקשורת כמובן פרסמה שהוא סרב ל50 מיליון דולר (10% כאמור) והוציאו אותו מטורף. אמרו שהוא מכור לקראק, שהוא בי-פולאר ועוד שלל דוגמאות.

 

אחרי זה שהוא חזר מאפריקה (לשם הוא נסע כי לא רצה להתמודד עם הלחץ התקשורתי), הוא התראיין לאופרה, והיא עשתה בדיוק מה שדייב לא רצה להיקלע אליו. היא ניסתה בכל דרך להוציא ממנו ציטוטים ושטויות.

הוא סיפר שיש קטע שברגע שהתעשייה נותנת לך להרגיש קצת את טעם הפרסום (כסף, נשים וכו') הם מתחילים לסגור עליך ולעשות אותך עבד.

הוא סיפר שבעונה השלישית פתאום העבירו אותו למשרד בפינה של הסטודיו כדי להראות לו שהוא לא שולט בכלום והביא דוגמה שעשו לו לחץ להתחפש לאישה ולשים שמלה למרות שזה לא היה כתוב בתסריט.

תוכל לשמוע אותו מדבר כאן בסטודיו למשחק עם ג'יימס ליפטון (שם הוא מקבל את הכבוד המגיע לו) -

 

https://www.youtube.com/watch?v=c43z0oXDkPY

 

זה כמובן חלק קטן מהראיון הגדול הזה (עד היום כנראה הראיון הגדול ביותר של ג'יימס ליפטון, שהזמין את דייב להנחות את התוכנית ה200 של התוכנית, עד כדי כך הוא אהב אותו).

 

הסטנדאפ שפרסמתי, זה בעצם הספיישל הראשון שלו מאז שהוא התרחק מאור הזרקורים (ושם הוא מספר גם את בדיחת האונס הגדולה בהיסטוריה).

Link to comment
Share on other sites

הכחולים: היסטוריה אחרת של צרפת

סרט תיעודי הסוקר 20 שנה בהיסטוריה של הנבחרת הצרפתית בכדורגל

 

לונג שוט

סיפורו המדהים של חואן קטלאן שהואשם ברצח שלטענתו לא ביצע וניסה להוכיח את חפותו בעזרת קטעי וידאו מתוכנית פופולרית.

 

קצה היקום

תוכנית מדהימה לאוהבי האסטרונומיה

 

Jago: A Life Underwater

עם צלצל ונשימה בודדת, צוללן מקצוען בן 80 משמר את המסורת המדהימה של שבט הבאג'ו שבאינדונזיה: ציד במים עמוקים

 

Unacknowledged

חייזרים, עב"מים וקנוניות בינלאומיות. מומחים מספרים על חוויות ממקור ראשון

Link to comment
Share on other sites

הכל זה עם כתוביות בעברית ?

 

כן

קראתי באיזו כתבה שהוציאו הרבה תכנים מנטפליקס. זה נכון?

 

הם התאימו את התכנים בצורה כזו שלא תהיה התנגשות עם תכנים של יס והוט (ועדיין, יש שם יותר תכנים מיס והוט).

כי ככה זה בישראל.

Link to comment
Share on other sites

למי שלא ראה: בסוף החודש יכניסו לנטפליקס הישראלי את צ'אפו, מומלץ לחובבי נרקוס.

 

אני חושב שזו סדרה טובה מנרקוס בכמה רמות.

 

ועכשיו עלתה סדרה בשם 'היום שבו פגשתי את אל צ'אפו'

הסדרה עוסקת בתפיסה האחרונה שלו, על הפגישה שלו עם קייט דל קסטיו ושון פן.

סדרה מטורפת וסיפור עוד יותר מטורף.

 

שון פן מלשין. קייט דל קסטיו נשמה טובה בתכלס.

ממליץ לכם לראות את הדבר הזה, לא תצטערו

Link to comment
Share on other sites

כתבה מוואלה למי שיש:

 

שירות הסטרימינג הפופולרי נטפליקס הגיעה לישראל לפני כמעט שנתיים, והשנה עבר הממשק גיור מלא לעברית. הפעילות של נטפליקס בישראל צומחת ומדי יום מתווספים מנויים חדשים. בנטפליקס יש עשרות אלפי שעות של תוכן המקוטלג לפי קטגוריות כלליות מדי ומשתמשים רבים מתקשים לראות את על ההיצע.

 

אלא אם כן אתם מחפשים משהו ספציפי לצפות בו, מבול התכנים עלול להיות מבלבל ומתסכל, אבל מתברר שניתן לחפש קטגוריות ספציפיות מאוד, הרבה מעבר לז'אנרים המוכרים כמו קומדיה, פעולה, דרמה וכו'. הטיפ הזה יסייע לכם לאתר סרטי פנטזיה, אוכל וטיולים, דרמות זרות, דרמות המבוססות על ספרים, סרטים לפי טווח גילים, סרטים ניו-זילנדים ועוד קטגוריות רבות ומפתיעות.

 

נטפליקס לא חושפת את כל הקטגוריות הללו בממשק שלה ומציינת רק קטגוריות כלליות, אם אתם רוצים לגלות סרט שטרם היכרתם מקטגוריה ספציפית, האתר netflixcodes יפתור לכם את הבעיה. האתר ריכז את כל הלינקים בעשרות קטגוריות שלא ניתן לאתר בממשק הרגיל.

 

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר, ללחוץ על הקטגוריה שאתם רוצים ותפתח לכם הקטגוריה הספציפית בנטפליקס. שימו לב שיש קטגוריות מועטות שלא רלוונטיות לישראל, ולכן ייתכן שברגע שתלחצו על הקטגוריה, תקבלו הודעה שאין תכנים זמינים. בנוסף, חשוב להדגיש כי הלינקים רלוונטיים רק למי שצופה בנטפליקס במחשב, מאחר ואי אפשר להזין כתובת אתר (URL) באפליקציה של נטפליקס לטלוויזיה.

 

האתר netflixcodes פשוט מרכז את הלינקים עם הסיומות הרלוונטיות, אותן תוכלו לראות גם ברשימה המצורפת מטה. כדי להפעיל את הלינקים ישירות פשוט גלשו לאזור הקטגוריות בנטפליקס netflix.com/browse/genre והוסיפו בסוף הכתובת לוכסן (/) ואת הקוד הרלוונטי.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.