Jump to content

סיכום התיקו מול מכבי חיפה בנתניה אחריי צפייה בש.ח | נראים נהדר, מאבדים נקודות. מאכזב ומעודד.


Sawyer

Recommended Posts

מכבי ת"א נגד מכבי חיפה, הסופרקלאסיקו הישראלי יוצא לדרך והוא חשוב כמו תמיד, מכבי ת"א חייבת להתחבר, להראות כדורגל טוב ולהגדיל את הפער מב"ש המגמגמת. מכבי חיפה בעוד מבחן שאם תכשל הבלוף שלה עלול להתפוצץ, שוב.

ג'ורדי קרוייף מעלה הרכב מעניין בהתחשב בשחקנים הכשירים, בלקמן יחכה להזדמנות מהספסל אחריי השער נהדר.

 

המשחק נפתח עם שליטה של הצהובים אך ללא איומים על השער, דקה 12 הזדמנות ראשונה למכבי ת"א, קרן פנטסטית של אצילי מתחברת לראשו של ייני שנוגח נהדר כדור שננעץ בקורה בלבד. דקה 13 חטיפה של רוקאביצה משאירה אותו במצב בעיטה טוב אבל מ14 מטר אלכסוני הוא בועט שטוח לפינה של ראייקו שהודף את הכדור. דקה 16 אלירן עטר בועט בנגיעה כדור חוזר מ17 מטר אבל הכדור שלו מפספס את המסגרת במעט. הלחץ הצהוב מתגבר, דקה 18 התקפה נהדרת של מכבי מסתיימת בבעיטה של אצילי בנגיעה מ16 מטר, גלזר מתעופף ומוציא לקרן. דקה 21 קונסטינוב מגיע להרמה רעה של מאבוקה ובועט רע מהאוויר מזווית לא קלה החוצה. דקה 22 זה היה חייב כבר להיות הראשון של מכבי ת"א כשהתקפה מסירות אדירה של הצהובים עם בטוקיו לעקב של וידאר לעקב של אצילי שמשאיר את עטר לבד 12 מטר מהשער עטר מתמקם ומשחרר פצצה שנעצרת רק בעמוד. דקה 31 עוד מהלך גדול של עומר אצילי באגף ימין שמשפיל את בן הרוש ומכניס פס מושלם לוידאר שמ8 מטר בועט כדור שמפספס את הקורה בסנטימטרים, החטאה ענקית ולא אופיינית לוידאר. רק קבוצה אחת על המגרש. דקה 32 הרמת כדור מקרית של מאבוקה מגיע לראש של נטע לביא שנוגח נגיחה קשתית שאיכשהו מגיעה קרוב למסגרת. דקה 44 טבח מאבד כדור כשהוא אחרון לרוקאביצה ומכה חטא על פשע כשמכשיל את רוביצקה, יפת שולף לו את האדום.

 

מחצית שניה נפתחה עם יתרון קל לאורחים מחיפה אך עם הדקות הוא מתאזן, דקה 55 קאיו השתחרר לבעיטה מ16 מטר אלכסוני אבל הכדור שלו הלך רע מאוד והחוצה. דקה 56 עוד נסיון של הירוקים הפעם בעיטה של סלליך הלכה למסגרת אבל ראייקוביץ' במקום הודף לקרן. דקה 57 מתפרצת נהדרת של מכבי עם אצילי שמכניס כדור אמן לעטר שמיישר רוחב לוידאר שנמצא במצב כיבוש ודאי אבל מאבוקה שולח רגל ומצליח להסיט לקרן, המשחק מתהפך והצהובים בעשרה שחקנים חוזרים לשלוט ולתקוף. דקה 60 כדור ארוך מגיע לוידאר שתחת השמירה ומול השוער מצליח להתחבר עם הכדור אבל רק ללטף אותו בדרך לגלזר. דקה 63 נסיון בעיטה של באטוקיו מ25 מטר הולך חזק אבל כמטר מהקורה של גלזר. דקה 77 עומר אצילי חותך מהאגף לאמצע ובועט מ18 מטר אלכסוני אבל הכדור שלו לא מספיק עוצמתי וגלזר עוצר. דקה 79 נסיון בעיטה שטוח לפינה של סלליך נעצר בעוד עצירה נהדרת של ראייקוביץ', דקה 80 עומר אצילי מסתובב על הקו על עומרי בן הרוש שבטיפשותו מכשיל אותו ורואה את הצהוב השני והאדום המוצדק. דקה 81 עוד בעיטה של באטוקיו מרחוק הפעם מ30 מטר עם המון עוצמה שוב פעם מפספסת את הקורה במטר בודד. דקה מאבוקה מקבל כדור ברחבה ומזווית קשה מוציא כדור רע שפוגע רק ברשת החיצונית. דקה 86 מבצע אדיר של בלקמן שחודר לרחבה ומוציא כדור לעטר שבועט בנגיעה כדור שגלזר באינסטינקט אדיר מוציא עם הרגל את הכדור לקרן שמורמת לשרן שבועט מקרוב מזווית קשה אבל נעצר שוב בדרך לרשת.

 

 

שופט: סביר. (פתח את המשחק בצורה חיובית עם שיפוט טוב וחוץ מצהובים שויתר לחיפה, האדום אמנם היה מוצדק אבל נראה שמאותו הרגע הוא שרף את מכבי, התחיל לטעות וכמובן עשה את זה בדרך הכי מעצבנת שיש. והקינוח, 3 תוספת. ****. תמות!)

 

 

שחקנים:

ראייקו - נהדר כרגיל, לא ספג, הדף את כל האיומים שחיפה ניסתה לאיים לכיוונו, בטוח מאוד בשער, יציאות נהדרות קדימה, מסירות רגל ארוכות טובות. אין עליו.

שפונגין - משחק טוב של יובל שעשה עבודה הגנתית טובה והצטרף המון להתקפה ושיחק בחוכמה (יכול לדייק יותר במסירה האחרונה)

טבח - הסיבה היחידה שלא ניצחנו היום, ככ כועס עלייך, ככ חסר אחריות. שאר המשחק לא משנה.

באבין - אני מפחד לפתוח פה אבל אני מבסוט מאוד על באבין, קודם כל שקט רגוע ומדוייק עם הכדור, מחפה על האיטיות שלו במשחק חכם, תוסיפו גלישות נהדרות (אחת הצילה שער ודאי) ותקבלו את מה שרצינו, רק שיתייצב עם בלם וימשיך להראות ככה.

רוסטם - אולי המצטיין בעוד משחק ענק לאוסף, רץ בלי סוף, עושה עבודת הגנה מצויינת, מצטרפת בצורה מדהימה להתקפה עם מהירות, חוכמה, מסירות מדוייקות והמון לב. רכש ענק.

שרן - היה לא רע בתור קשר אחורי, היה מצויין בתור בלם. אני חושב שאני עולה מחזור הבא בליגה איתו ועם באבין. ובודק כמה אני כועס על טבח אחריי, כבלם על שרן אני סומך.

רודריגז - יש לו מסירות נהדרות, ראיית משחק טובה והשתחררות משחקנים ברמה גבוהה מאוד, אבל שני איבודים סופר קריטיים שמותר לקשר לאבד בעונה, לא במשחק ועוד כמה

באטוקיו - אני חושב שזה היה עוד משחק בסדר של באטוקיו, רץ המון, הרוויח פה ושם כדורים (לא מספיק) עשה כמה פעולות חיוביות בהתקפה (וכמה פחות) הבעיטות שלו היו לא רעות אבל גם לא למסגרת. מקווה לקבל יותר, אסתפק גם בזה לאור מצבת השחקנים שלנו בקישור.

אצילי - זה בדיוק עומר אצילי שרציתי לראות. קליל, דינמי, עובר, מוסר, בועט. סחט אדום מבן הרוש. היה חייב להיות רשום על שני בישולי ענק היום. רק שימשיך ככה ויולחם להרכב, אנחנו ניהיה בסדר.

עטר - היה חייב לסיים את המשחק עם שער, חייב. שיתף פעולה נהדרת עם חבריו להתקפה ועם אופיר באגף, ירד המון להגנה ונתן את התחת. גם אם לא המשחק הכי טוב שלו הוא הגיעה בפורמה טובה ואני מעודד מהיכולת שאני רואה.

וידאר - החטאה לא אופיינית, מהמצבים האלו הוא חיי. התבאסתי שהוציאו אותו כי הוא שווה גול בכל משחק והיה יכול לכבוש גם כאן. לדעתי היה לו משחק לא רע אם כי התקשה להתמודד עם האונס של בלמי חיפה וההתעלמות של יפת.

 

 

פיקנטריה:

- ערן זהבי במגרש

- הרמקולים במזרחי לא עובדים

- תפאורה יפה למכבי

- בלאגנים לפני המשחק, המון עצורים, ירי רקטה, המון אמל"ח שנתפס

- טקסים לבן הרוש אזולאי ואלברמן

- בוז של חיפה בטקס לבן הרוש, קהל מכבי חצוי בטקס לאלברמן

- גרפיקה חדשה לשעון של המשחק

- ג'ורדי מורחק, מקלארן יציע-ספסל

 

 

קהל:

הרגיש לי כמו עידוד טוב של הקהל שלנו אבל מרגיש לי שבמשחק כזה אפשר לתת יותר. אולי העוד קצת יכל להביא את מה שהיה חסר כאן. מבחינת הבוז דווקא היו לנו טובים יותר, הפיקים היו נהדרים כשהיו (היו רגעים שהרעדנו את נתניה)

שאפו לפנאטיקס על התפאורה הצבעונית ועל החימום לקהל בדמות איש גדר מהדשא - נתן את האפקט.

 

אנחנו נראים נהדר, באמת. סופסוף זה מתחבר ואנחנו חייבים להמשיך את המומנטום הזה.

יום חמישי יש לנו את ויאריאל הפנטסטית (באמת, קבוצה נהדרת עם שחקני על) אבל בבית הכל אפשרי, תבואו מאמינים.

 

לילה טוב וצהוב!

Link to comment
Share on other sites

דקה 22 זה היה חייב כבר להיות הראשון של מכבי ת"א כשהתקפה מסירות אדירה של הצהובים עם בטוקיו לעקב של וידאר לעקב של אצילי שמשאיר את עטר לבד 12 מטר מהשער עטר מתמקם ומשחרר פצצה שנעצרת רק בעמוד.

 

ההתקפה של המשחק, הכי יפה שזכורה לי המון זמן.

לא ידעתי איך להתמודד עם זה, תענוג.

Link to comment
Share on other sites

  • גם אני אומר את זה - מכבי נראו טוב. זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, ולפני המשחק הנוכחי, המשחק הקודם שלנו היה הכי טוב העונה, מה שאולי מעיד על עקומת שיפור אמיתית, ולא משהו מקרי.

קשה לבחור מי היה הטוב ביותר, שזה כיף.

כדאי לבחון את המשחק הזה לאור הבעיות הקודמות שהיו לנו. בראש ובראשונה - מרכז השדה, שם רודריגז עשה עבודה יפה, ובהנתן רודריגז, גם ייני עשה עבודה יפה. בינהם, הקישור האחורי שלנו נראה קצת פחות בעייתי ממקודם. כשייני ירד לעמדת הבלם, ובאטוקיו נאלץ לרדת לאחור, גם אז זה נראה בסדר גמור.

גם אצילי נראה כבר כמו שחקן! ולא סתם שחקן, אלא שחקן טוב.

ואלו הרי שני השחקנים הכי בעייתיים שלנו עד עכשיו - ייני ואצילי. אחד אמור לספק יציבות, והשני אמור לספק ברק. וכשיש את שניהם - יש קבוצה טובה. אני מאוד מקווה שתמו להם ימי ההסתגלות וההתארגנות.

ושפונגין הוא השחקן הכי אנדרייטד במכבי

Link to comment
Share on other sites

כל כך מאכזב. זה בהחלט היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. אמנם חיפה קבוצה ממש פח אבל הרבה מזה גם כי פשוט ביטלנו אותם בכל אספקט אפשרי. משחק מסירות מצוין, יכולת אישית טובה של הרבה שחקנים, לחץ, מצבים, הכל היה בפאקינג משחק הזה חוץ משערים!!! וטב"ח אחד שכמעט הרס הכל! אההה לא מאמין שגם בעשרה שחקנים שלטנו והיינו יותר טובים ולא ניצחנו כל כך חבל על האיבוד נקודות הזה. ועוד יותר חבל שלא יהיה לנו את רודריגז בליגה האירופית.

עכשיו שרק נמשיך ככה, בבקשה.

ובלי טיבי.

Link to comment
Share on other sites

 

  • גם אני אומר את זה - מכבי נראו טוב. זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, ולפני המשחק הנוכחי, המשחק הקודם שלנו היה הכי טוב העונה, מה שאולי מעיד על עקומת שיפור אמיתית, ולא משהו מקרי.
  • קשה לבחור מי היה הטוב ביותר, שזה כיף.
  • כדאי לבחון את המשחק הזה לאור הבעיות הקודמות שהיו לנו. בראש ובראשונה - מרכז השדה, שם רודריגז עשה עבודה יפה, ובהנתן רודריגז, גם ייני עשה עבודה יפה. בינהם, הקישור האחורי שלנו נראה קצת פחות בעייתי ממקודם. כשייני ירד לעמדת הבלם, ובאטוקיו נאלץ לרדת לאחור, גם אז זה נראה בסדר גמור.
  • גם אצילי נראה כבר כמו שחקן! ולא סתם שחקן, אלא שחקן טוב.
  • ואלו הרי שני השחקנים הכי בעייתיים שלנו עד עכשיו - ייני ואצילי. אחד אמור לספק יציבות, והשני אמור לספק ברק. וכשיש את שניהם - יש קבוצה טובה. אני מאוד מקווה שתמו להם ימי ההסתגלות וההתארגנות.
  • ושפונגין הוא השחקן הכי אנדרייטד במכבי

כל מילה. מוריד את הכובע בפני שפונגין, דוגמא ומופת לשחקן שלא משנה מתי ובאיזו סיטואציה תעלה אותו למגרש הוא ייתן את האמאמא של התחת.

Link to comment
Share on other sites

מאוכזב שלא הצלחנו לשים כדור אחד ברשת , מתוך 3-4 שהיו צריכים להכנס.

מצד שני לשחק מחצית ב10 שחקנים, לא משנה מול איזה קבוצה , לשלוט ולהגיע למצבים זה בהחלט מעודד מאד.

אם נשמור על היכולת הזאת הליגה הזאת קטנה עלינו, רק שנהיה יציבים, שיחזרו הפצועים, ושיהיה לנו בהצלחה.

Link to comment
Share on other sites

הנקודה המרכזית מבחינתי היא שחייבים חייבים חייבים להמשיך עם 3 קשרים שעובדים באמצע עד הודעה חדשה (/אלא אם משחקים נגד קבוצה שיודעים בוודאות שבאה להתגונן על ה30 מטר). לא עוד יצחקי/מיכה כקשר שלישי.

 

מעודד מהיכולת של אצילי באטוקיו ובאבין

Link to comment
Share on other sites

באטוקיו - בעוד משחק מצוין רץ ללא הפסקה משחק בנגיעה ומקבל ביטחון להגיד שהוא ל מספיק! זה לצפות ממנו להיות הכוכב של הקבוצה.

שחקן טוב משחק מהר זה מה שאנחנו צריכים לא כולם צריכים להיות כוכבים. בקשר לרודריגז הוא קצת איטי ומגושם אבל זה נראה כמו חוסר בכושר משחק. כי אחרי שניה שהוא שהכדור אצלו והוא מחליט מה לעשות הוא עושה את הדברים מהר עם טכניקה גבוה..


Link to comment
Share on other sites

לא יאמן שסיימנו את המחצית הראשונה ב0-0

כיף היה לראות את הגישה של השחקנים וצורת המשחק במחצית השניה אבל אני מאמין שב11 שחקנים היינו משיגים את השער בסופו של דבר ומנצחים

טל עם טעות ענקית וקריטית שעלתה לנו ב2 נקודות, כ"כ מאכזב.

Link to comment
Share on other sites

העשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה היו מדהימות. תחילת מחצית, חיפה עם המומנטום אחרי האדום, לוזון מחליף קשר אמצע בשחקן התקפה כמי שמבין שהקבוצה שמולו ממילא תעשה בונקר ואין צורך יותר מדי קשרים. ואז, מתחילה המחצית. מכבי במקום להעיף כדורים ולהתבנקר מתחילה לעשות משולשים ולהתמסר בשקט כאילו היא זאת ביתרון צספרי, חיפה הלא מאורגנת לא מצליחה לייצר אפילו סמי לחץ ולא נוגעת בכדור בכלל. לדעתי, זה מה שעשה בסוף את ההבדל במחצית השנייה, היה נראה שחי פה פשוט היו בהלם ויצאו מאיזון.

Link to comment
Share on other sites

להוציא את בן חיים וחוסר האחריות, כולם היו מצוינים וחשוב מכך נראו מחוברים כקבוצה. הלוואי והיכולת הזו תימשך, כי יש לנו סגל יוצא מן הכלל שיהיה קשה לעצור אותו.

בניגוד למשחקים מול סכנין, נתניה וק״ש שניצחנו עם הרבה מזל, היום קרה בדיוק ההיפך. מאכזב, אבל היכולת מהווה נקודה לנחמה.

Link to comment
Share on other sites

יש למישהו לינק למשחק המלא? לטובת מי שבחול ולא הצליח אפילו לראות תקציר..:/

 

הגזמת אחי. לוקח להם שבוע להעלות את זה.

Link to comment
Share on other sites

מהחימום הקהל היה אש

עודד בצורה יפה מאוד

וגם השחקנים עלו ככה למשחק

כל כך נהנתי לראות את מכבי משחקת עושה הרבה דאבל פסים ועקיפות מהצד ומרווחת את המשחק

באבין שיחק טוב מאוד ניקה הרבה כדורים ובסהכ הכל התמודד עפה מאוד עם חיפה

אופיר-מתלבט בינו לבין אצילי מי היה הכי טוב במגרש.

לא הפסיק לרוץ לדקה. חטף מלא כדורים פרץ יפה קדימה,חובה להחתים!!!

רודריגז משחק טוב שלו. השתחרר יפה מהלחץ ניסה להוציא הרבה פעמים קדימה

באטוקיו- לפי דעתי המשחק הכי טוב שלו העונה עשה הרבה תנועה קדימה. בעט מרחוק לא הפסיק לרוץ ולעשות הגנה.

אצילי - כל מילה רק תמעיט ממה שהוא עשה היום פשוט ענק !

 

ועכשיו בנימה קצת יותר עצבנית

מאחל רק רע לאוהד של חיפה שהעיף את הזיקוק על האוהדים שלנו בכניסה

זה לא היה רחוק מלפגוע באנשים שעמדו שם

Link to comment
Share on other sites

פראיירים. מצד שני איך בשבוע שעבר יצאנו עם 3? ככה זה כדורגל.

קבוצה שרוצה לקחת אליפות יוצאת עם 6/6 גם בבוקר אני מעודד מאוד מהיכולת, מבואס מאיבוד שתי הנקודות.

 

זאת התקופה הרעה של בש. הם נראים זוועה, כמו קבוצת פלייאוף תחתון. ויטור פצוע, טוני נראה כמו הצל של עצמו, כלום לא עובד שם כמו שצריך. זה הזמן לפתוח עליהם פער. הריי הם יחזרו להציג יכולת טובה. חבל.

Link to comment
Share on other sites

מקווה שלמדו מזה שצריך לרדת מעניין הקשר ההתקפי לתקופה הקרובה. לא מקרי שהמשחק הכי טוב העונה (בפער) היה המשחק בו שיחקני עם שלושה קשרי אמצע.

נעלה עם קשר התקפי כשנבסס דומיננטיות וקבוצות יעלו נגדנו בבונקר/חילוף התקפי

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.