Jump to content

מכבי כדוריד - עונת 2017/18


מנג'ר יונייטד

Recommended Posts

מהפייסבוק הרשמי של הכדוריד:

 

מכבי קסטרו תל אביב עונת 2017-18!

בתום מספר רב של דיונים, אשר החלו כבר במהלך העונה הקודמת, החליטה הנהלת מועדון הכדוריד של מכבי קסטרו תל אביב על שינוי אסטרטגי, אשר מלווה בשינוי חלוקת המשאבים.
בבסיס העניין, השקעה מוגברת ומיקוד במחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד ולצידו העמדת קבוצת בוגרים אטרקטיבית בליגת העל, שמבוססת על שילוב שחקנים בוגרים מנוסים וצעירים מבטיחים, אשר תהווה פלטפורמה מקצועית איכותית לקידום שחקנים מוכשרים.

לאור ניסיוננו בשנים האחרונות, אנו בטוחים, כי בראיה לטווח רחוק, המשך ההשקעה במח' הנוער, ביחד עם המשך איתור שחקנים צעירים מוכשרים, זו הדרך הנכונה לבניית בסיס יציב, בריא ואיכותי של קבוצת בוגרים בצמרת הליגה הישראלית לאורך זמן.

קבוצת הבוגרים החדשה, מבוססת על מס׳ שחקנים מובילים ומנוסים שממשיכים במועדון, כשאליהם יצטרפו שחקנים צעירים מוכשרים ממחלקת הנוער שלנו וכן שחקנים ממועדונים אחרים.

כחלק מהאסטרטגיה החדשה, מונה ניקולה מקסימוביץ׳ כמאמן קבוצת הבוגרים.
ניקולה שהצטרף למועדון לפני שלוש עונות והיווה חלק משמעותי מאוד בבנייה של בית הספר לכדוריד ומחלקת הנוער, זכה בעונה האחרונה עם קבוצת הנוער בגביע המדינה ובאליפות הליגה המחוזית ועם קבוצת ילדים ז' באליפות מחוז צפון. בשלוש שנות עבודתו במועדון, ביחד עם המאמן הסרבי אקים קומנניץ' ובניהולו המקצועי של אבי רש הוקמו קבוצות ליגה בכל הגילאים ובית הספר לכדוריד הולך וגדל משנה לשנה.

ניקולה שימש כעוזר המאמן של שלושה מאמנים שונים בקבוצת הבוגרים והיה שותף בזכייה ב-2 אליפויות, גביע אחד ובעליה ההיסטורית לשלב הבתים בגביע האירופי .

אבי רש המנהל המקצועי:
״אנו רואים בקידומו של ניקולה לתפקיד המאמן הראשי של קבוצת הבוגרים, שלב חשוב באסטרטגיה של המועדון לקידום ופיתוח שחקנים צעירים מוכשרים ושילובם בקבוצת הבוגרים. אנו יודעים ובטוחים כי לניקולה כל הכישורים להוביל את קבוצת הבוגרים להישגים בשנים הקרובות״

ניקולה מקסימוביץ׳:
״לכולנו ציפיות גדולות מהעונה הקרובה .אני קורא לפרויקט הזה "מכבי החדשה" זוהי קבוצה עם מעט שחקנים מנוסים וכל היתר, ברובם צעירים עם עתיד מבטיח. אנו רוצים לעזור להם להתפתח בצורה הטובה ביותר. זוהי הזדמנות ללמוד מדבדה, פומרנץ, דסביץ, וזה משמעותי להמשך הקריירה של כולם . אנו עומדים בפתחה של עונה מאתגרת ואנו נרגשים להראות את הפוטנציאל שלנו.
אני משוכנע שאנו מכבי קסטרו ת"א נהיה הפתעת העונה !!!
כמו כן אנו ממשיכים לפתח את מח' הנוער ולקרבה לקבוצת הבוגרים, עם אותו המבט, אותה האסטרטגיה ודרך ברורה . אנו מפנים יותר השקעה ותשומת לב לילדי מכבי קסטרו ת"א. הוכחה לצדקת דרכינו ולתהליך הנכון הוא 5 שחקניי קבוצת הנוער היוצאים לגרמניה .

במסגרת הבניה המחודשת של הקבוצה והכנתה למאבקי הליגה והגביע יחל עומר דבדה, קפטן הקבוצה ונבחרת ישראל, את שנתו ה-9 בשורות המועדון. עומר שהיה מבוקש ואף זכה להצעות שכר גבוהות ממספר קבוצות צמרת בכדוריד הישראלי, הביע רצונו להמשיך ולשחק במכבי קסטרו ת"א ולהיות שותף לחזון ההולך ומתגבש. עומר ימשיך גם לאמן בבית הספר לכדוריד ויהווה חלק משמעותי בהכשרת דור העתיד של המועדון.

אל שורות הקבוצה ולעמדת הפיווט חוזר אדם פייל (21) הדני המוכשר, שעשה עליה לפני כשנתיים אך עזב את הקבוצה במהלך עונת האליפות 15/16. אדם שהמשיך לשמור על כושרו כל מהלך התקופה, מזוהה על ידי צוות האימון כבעל פוטנציאל ויכולת להשתלב במהירות בשורות הקבוצה ולהיות בין השחקנים המובילים בעמדה בארץ בעתיד הקרוב.

בעמדת השוער ימשיכו שוערי הקבוצה מהעונה האחרונה:
דן טפר, שוער נבחרת ישראל ותום שם טוב שוער נבחרת העתודה עד העונה האחרונה ואליהם יצטרף יהב שמיר שוער נבחרת העתודה הנוכחית עם חזרתו מגרמניה.

בפינה שמאל יתחיל גיל פומרנץ המצוין, שחקן נבחרת ישראל את עונתו החמישית במועדון ואליו יצטרף יובל שמש הצעיר (19) שמגיע אלינו לאחר שנתיים בא.ס רמת השרון ושייך לסגל נבחרת העתודה.

בקו האחורי נפגוש מספר פנים חדשות.
בראש וראשונה הזר הסרבי המצויין פרגרד דסביץ (31).
דסביץ מקשר שמאל 1.97 מ', מגיע למועדון לאחר 3 עונות במדי בשיקטש אלופת טורקיה, שבהם השתתף בליגת האלופות והבקיע כ-30 שערים לעונה. פרגרד היה גורם מרכזי בהישגי הקבוצה בליגה ובגביע המקומיים.
לפני שעבר לתורכיה שיחק בליגה הספרדית, המקדונית (ורדר סקופיה) והסלובנית.

אל דסביץ יצטרף המקשר הצעיר דויד פנחסי (21) שגדל בסביון ושיחק בעונות האחרונות בנס ציונה.
הצוות המקצועי רואה בדויד פוטנציאל להתקדמות לאחר שכבר היה בנבחרות הנוער והעתודה.

בעמדת מקשר ימין ישחק הזר הסרבי מילוש לויאניציץ (26) 1.93 מ' ששיחק בעונת 2013-14 בהפועל קרית אונו ומאז עשה מס׳ עונות טובות באירופה. בעונה שחלפה הצטיין בליגה הטורקית בקבוצת איזמיר.

את הקו האחורי ישלימו שחקן המועדון צח מלול (20), שהגיע אלינו מדימונה, גם הוא שחקן נבחרת העתודה וכן שחקן נבחרת הנוער איתי טורקניץ (17) שמצטרף למועדון מאס"א תא.

בפינה ימין חוזר לשורות הקבוצה אלירן מצקי, שהיה שותף לתואר האליפות האחרון של בעונת 2015-16 ושיחק בעונה האחרונה בא.כ נס ציונה.

לסגל הקבוצה יצטרפו בחודש ינואר שחקני הנוער של המועדון, שיצאו לגרמניה עבמסגרת פרוייקט איגוד הכדוריד, יהב שמיר, אמיר זייפרט, איתמר דאהן, עידו בלנגה, וירדן לחמן.

סגל הקבוצה יושלם בתקופה הקרובה, כמו גם המעטפת התומכת ומס' בעלי תפקידים נוספים במועדון.

במועדון נפרדנו העונה ממספר שחקנים, מובילים, שהיו חלק משמעותי בהישגים המרשימים של קבוצת הבוגרים בעונות האחרונות. בהזדמנות זו נודה לכולם ונאחל להם בהצלחה בדרכם החדשה. המועדון ימצא את המקום והזמן להיפרד מהם באופן רשמי.

את מחלקת הנוער של המועדון, ימשיך להוביל המנהל המקצועי אבי רש עם צוות המאמנים הסרבי בראשותו של אקים קומנניץ', אליו יצטרף מאמן סרבי נוסף פטר קומנניץ', כאשר ניקולה מקסימוביץ, ימשיך במקביל לאימון הבוגרים, את הדרך עם קבוצת ילדים ח'.
זהו פרויקט הדגל של האגודה ואנו נמשיך להשקיע בו על מנת להגיע להישגים ולהוביל שחקנים לפסגת הכדוריד הישראלי.

מתוך מחשבה וידיעה שבלי מעטפת ניהולית ברמות הגבוהות ביותר לא ניתן לעמוד באתגרים ששמנו לעצמנו, הצטרף למועדון רוני קאופמן, כמנהל המחלקה.
רוני שחקן כדוריד בעברו איש ניהול מעולה היה הרוח החיה בשנים האחרונות מאחורי שדרוגו של מועדון הכדור יד של נס ציונה והפיכתו לאבן שואבת להמוני ילדים ובני נוער, כמו גם מיצובו הברור בין המועדונים המובילים בכדוריד הישראלי. אנו בטוחים שרוני יביא את יכולותיו הרבות אלינו ואנו מאחלים לו כמו לכל המצטרפים החדשים בהצלחה.

"ואם אתה לא חלק מזה אתה לעולם לא תבין"

 

אמ;לק - בעקבות קשיים פיננסיים, כולם עזבו חוץ מהשוערים, עומר דבדה וגיל פומרנץ. אלירן מצקי חוזר ושני זרים סרבים הצטרפו ביחד עם כמה שחקנים צעירים. ניקולה מקסימוביץ', שהיה עוזר המאמן בשלוש העונות האחרונות, מונה למאמן והמועדון ימשיך להתרכז במחלקת הנוער.

 

פרשנות אישית - אנחנו נקום וניפול על הזרים הסרבים ונצטרך לסחוב עד שהחבר'ה הצעירים יחזרו מגרמניה. ביחד איתם יהיה לנו עומק סביר ואנחנו אמורים להתמקם במרכז הטבלה.

Link to comment
Share on other sites

לאן הולך חן פומרנץ?

לא ידוע עדיין. לפי מה שהבנתי האפשרויות הן פרישה, אירופה או קבוצה אחרת בארץ שתשלם לו את הסכום שהוא ראוי לו.

 

בנימה אישית, העונה שעברה הייתה עונה מדהימה אבל תחושת הפספוס אדירה. הייתה לנו הזדמנות היסטורית לעשות דאבל ובסוף נאלצנו להסתפק בעונה סדירה ללא הפסדים (למעשה, עד סדרת הגמר רשמנו רק תוצאת תיקו אחת וניצחנו את יתר המשחקים), הופעה היסטורית בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי ובגביע ראשון מאז שנות השישים המוקדמות.

Link to comment
Share on other sites

לא ידוע עדיין. לפי מה שהבנתי האפשרויות הן פרישה, אירופה או קבוצה אחרת בארץ שתשלם לו את הסכום שהוא ראוי לו.

 

 

כמה שחקנים בכירים מרוויחים בארץ?

ובכלל מה התקציב של קבוצות כמו מכבי והראשוניות?

Link to comment
Share on other sites

אתמול היה אחד הימים הכי עצובים שלי מאז שהתחלתי ללוות את מכבי כדוריד. ורנר סטרידום, שחקן הבית שלנו והיחיד שהיה מאז העונה הראשונה בה התחלנו להגיע למגרשים, עזב ועבר לרמת השרון. אני משוכנע שהעזיבה לא באה ממנו כי הוא מכביסט (תמיד הראשון לקחת את המיקרופון אחרי ניצחונות גדולים ולהתחיל "מכבי זה אצלי בלב" עם הקהל) אבל זה עדיין עצוב מאוד.

Link to comment
Share on other sites

לשאלות התקציב- תקציב מכבי ראשון העונה יהיה 6 מיליון ש״ח. ענק במושגים ישראלים ודומה לתקציבנו בעונה שעברה. העונה תקציב הקבוצה יעמוד על פלוס מינוס 3 מיליון שקלים הכולל כמה מאות אלפים המושקעים בנוער. בעיניי- מקום 4 יהיה בגדר הצלחה ענקית.

Link to comment
Share on other sites

איך קורה שקבוצה מקצצת 50% תקציב בקיץ אחד?

מבין שהמצב הכלכלי על הפנים, השאלה מה יוצא הדופן, התקציב הגבוה של השנים האחרונות או התקציב הנמוך של העונה?

 

ממה נובע קיצוץ כל כך דרסטי? מי משך את ההשקעה שלו? ספונסר? אגודה? עיריה?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

למרות פיגור 15:11 במחצית, מכבי מנצחת 28:27 בזכות מחצית שנייה מעולה. עומר דבדה בלט (לפי דיווחים של כתבנו בשטח).

מעולה.

מוסיפה שהפועל ראשון הפסידו בנקודה לרמת השרון, מכבי ראשון ניצחה 37-33

Link to comment
Share on other sites

דן נתן, ניבו לוי, סיצ'נקו וסטרידום (שכבר הספיק להפצע המסכן) משחקים נגד מכבי עכשיו

הזוי שארבעה שחקנים עברו לאותה קבוצה - רמה"ש

 

תוצאת המחצית הייתה 18-10 למכבי, בנתיים ממשיכים בעבודה הטובה

Link to comment
Share on other sites

מובילים 11:21 בחצי השני על רמה״ש, מסתמנת קבוצה לא אלופה ולא הכי מוכשרת בליגה, אבל מאוד מרגשת.
באמת משחקים טוב ורמה״ש השנה זו קבוצה שהיא על הנייר מועמדת לאליפות.

Link to comment
Share on other sites

דן נתן, ניבו לוי, סיצ'נקו וסטרידום (שכבר הספיק להפצע המסכן) משחקים נגד מכבי עכשיו

הזוי שארבעה שחקנים עברו לאותה קבוצה - רמה"ש

 

תוצאת המחצית הייתה 18-10 למכבי, בנתיים ממשיכים בעבודה הטובה

סטרידום לא חזר מפרישה למכבי כי היה סמל?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

היום בשמונה בערב "משחק עונה" מול מכבי ראשון בחוץ. עם כל הצער שבדבר, למרות פתיחת העונה הנפלאה, ניצחון שלנו יהיה הפתעה. שידור ישיר בספורט5.

Link to comment
Share on other sites

לטעמי שיחקנו מעולה במחצית השנייה בעיקר בהגנה,גיל פומרנץ היה במשחק לא טוב והשערים שלו חסרו מאוד, מקווה שלאט לאט ישתפרו וינצחו גם משחקים כאלה

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.