Jump to content

רגע של נחת - עוד גביע בכדוריד


Recommended Posts

עונת הכדוריד אמנם הסתיימה באכזבה אדירה אבל לפחות יש לנו רגע קטן של נחת. קבוצה הנוער זכתה אתמול בגביע המדינה לנוער. בנוסף, הם נראים בדרך להבטיח עליית ליגה. למרבה הצער, זה ככל הנראה אקורד הסיום של הקבוצה הסופר מוכשרת הזאת, שכוללת את השוער יהב שמיר (שגולש כאן ומכביסט מבטן ומלידה), ה-MVP של הגמר ושוער נבחרת הנוער, המרכז המוכשר זייפרט, ושחקנים מוכשרים נוספים כמו צח מלול, איתמר דהאן, רם פורטוגלי הקפטן ועוד ועוד.

 

בנוסף, קבוצת ילדים ז' זכתה באליפות המדינה מחוז צפון.

 

כיף לראות את ההתקדמות האדירה שהמחלקה עשתה בשנים האחרונות.

 

 

מהפייסבוק של הכדוריד:

 

קבלו אותם! קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, המשחקת בליגה המחוזית, זכתה בגביע המדינה לאחר ניצחון 15:16 על מ.כ חולון מליגת העל במשחק שהתקיים ב"בית מכבי" בראשל"צ. שער ניצחון של איתמר דהאן בדקה האחרונה העניק ניצחון לצהובים לאחר 8:8 במחצית. המצטיין במשחק היה השוער יהב שמיר. כל הכבוד לכל השחקנים היקרים וכמובן למאמן ניקולה מקסימוביץ' ולעוזר אקים קומנניץ'.

 

תנו לייק גדול לקבוצת ילדים ז' של מכבי תל אביב, שזכתה באליפות מחוז צפון, לאחר ניצחון 15:24 על מוצקין במשחק הליגה שהתקיים בתיכונט. כל הכבוד לילדים הנפלאים ולמאמן הסרבי המצוין ניקולה מקסימוביץ'.

בזכות העבודה האיכותית והמקצועית של ניקולה בשלוש השנים האחרונות, חזינו במהלך השנה במשחק קבוצתי ואיכותי וברמה הטכנית הגבוהה של השחקנים. שאפו לכל העוסקים במלאכה!

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.