Jump to content

מכבי והליגה האירופאית 2017/18


Recommended Posts

מדהים. כבוד ענק.

וואו איזה הבדל בין להיות מודחים בבושת פנים לבין להיות דרג 2 בשלב בתים אירופי.

מה שבטוח שאנחנו לא נראים טוב מקווה שיגיע חיזוק נכון במהרה.

Link to comment
Share on other sites

ברוז', זאגרב ומידילנד עפו. ב"ש צריכה להחזיק אצבעות לכוכב האדום והם דרג שלישי. מחצית 1 - 0 לכוכב ו 3 - 3 בסיכום שני המשחקים מה שמעלה את הכוכב האדום ואת ב"ש לדרג 3.

Link to comment
Share on other sites

מדורגות שהודחו היום: פנרבחצ'ה, קלאב ברוז', פאוק סלוניקי, לגיה ורשה ודינאמו זאגרב. בסך הכל הודחו עד כה חמש קבוצות שדורגו מעלינו, כשקבוצה וחצי נוספות בסכנת הדחה במשחקים שמתקיימים כרגע.

 

דרג 1 (סופי למעט איאקס שהחשבתי כמודחת, כשבאתי לכתוב שהם זקוקים לקאמבק מטורף במשחק החוץ שלהם כשהיו בפיגור ועד שסיימתי את ההודעה הם עשו מהפך): ארסנל, זניט, ליון, דינאמו קייב, ויאריאל, בילבאו (ניצחו 3:2 באתונה את פאו ומובילים 1:0), לאציו, מילאן, פלזן, זלצבורג, פ.צ. קופנהאגן וספורטינג בראגה* (בפיגור 2:1 בבית מול האפנרפיארדר מאיסלנד, אחרי ניצחון 2:1 של בראגה במשחק הראשון, אבל מעריך שיעברו, ואם הם יודחו אז סטיאווה בוקרשט יהיו בדרג 1 שזה טוב לנו).

כל המודגשות הן רמה מעלינו, כשבמקרים של מילאן, ארסנל וזניט זה אפילו כמה וכמה רמות מעלינו, אבל גם 4 אופציות סבירות מתוך 8 זה לא רע. לאור הקמפיינים שלהן עד כה, פלזן וקופנהאגן נראות כמו היריבות הכי סבירות.

 

דרג 2 יהיה אנחנו, לצד סטיאווה בוקרשט, לודוגורץ, קראסנודר* (כרגע בחוץ, בפיגור 1:0 מול הכוכב האדום בלגרד אחרי ניצחון 3:2 במשחק הראשון), באטה בוריסוב (ניצחון 2:1 גדול באוקראינה בגומלין אחרי 0:0 בבית), אברטון* (כרגע בפיגור 1:0 במחצית מול היידוק ספליט אחרי ניצחון 2:0 בבית), יאנג בויז ברן, מארסיי (כרגע מובילים 1:0 בבית על דומז'אלה אחרי 1:1 במשחק הראשון), ריאל סוסיאדד, לוקומוטיב מוסקבה, אוסטריה וינה (ניצחו 2:1 בחוץ וכרגע 0:0 במחצית בגומלין) והרטה ברלין. אם קבוצה נוספת מהדרג הזה תודח אז ניס תעבור לדרג 2.

 

דרג 3 היה חזק מאוד ונחלש קצת בעקבות כל ההדחות: ניס (תעבור לדרג 2 אם אחת המדורגות מעליה יודחו), אסטנה, פרטיזן בלגראד, הופנהיים, קלן, רייקה, ויטוריה גימארייש, אטלנטה, זולטה וארחם, זוריה לוהנסק, רוזנבורג (אם ידיחו את איאקס) ושריף טיראפסול.

באר שבע הקבוצה הבאה בתור (אם איאקס או מדורגת אחרת תודח) ואחריה אפולון לימאסול ואיסטנבול.

הדגשתי קבוצות קשות, אבל גם אטלנטה, אסטנה, פרטיזן ורוזנבורג הן יריבות ברמה שלנו פלוס.

 

דרג 4 זה ברדק כרגע אבל גם שם יש כמה קבוצות קשות כמו ויטסה, סלביה פראג ועוד.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.